| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pregled in primerjava orodij za vodenje razvojnega cikla informacijskih rešitev : diplomsko delo
Irem Ismail, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je namenjeno pregledu ter primerjavi orodij za vodenje razvojnega cikla informacijskih rešitev. V njem predstavimo zgodovino orodij ter upravljanje življenjskega cikla razvoja informacijskih rešitev, glavne karakteristike orodij za vodenje razvojnega cikla rešitev ter predstavitev vsakega orodja posebej z vsemi lastnostmi, prednosti ter pomanjkljivosti. Platforme tudi primerjamo z namenom ugotoviti katere so glavne razlike med orodji ter njihove podobnosti. S pomočjo ankete smo ugotovili katera orodja so najbolj razširjena med udeleženci.
Ključne besede: orodja za vodenje, informacijske rešitve, cikel, Git, repozitorij, SDLC
Objavljeno v DKUM: 06.07.2022; Ogledov: 827; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (4,94 MB)

2.
Modeliranje delovnih procesov in prikaz repozitorija poslovnega sistema LIPPS
Rok Bučan, 2019, diplomsko delo

Opis: Področje raziskovalnega dela je prikaz modelov poslovnega okolja, procesov in organizacijske strukture v okviru univerzitetnega laboratorija. Gre za organizirano »virtualno proizvodno podjetje«, v katerem potekajo vsi ključni poslovni delovni procesi. S pomočjo orodja ARIS smo modelirali poslovne procese ter vzpostavili vse potrebne organizacijske zakonitosti podjetja za uspešno poslovanje. V delu je prikazan produkt izdelave grobih modelov podpornih in vodstvenih procesov ter naveden prikaz vseh do sedaj vzpostavljenih temeljnih procesov. Problem, s katerim smo bili soočeni, je bil rezultate dela v laboratoriju nazorno prikazati. Pri iskanju načinov prikaza in izbiri orodij, s katerimi je mogoče učinkovito prikazati modele v poslovnem repozitoriju, smo se srečevali z vsebinskimi, tehničnimi in finančnimi omejitvami. Rezultat diplomskega dela so modeli procesov v virtualnem podjetju, predstavljeni na enostaven in prijazen način. Uporabnik ima tako preprost in hiter vpogled v prikaz končne procesne organizacije podjetja.
Ključne besede: - modeliranje, - repozitorij, - ARIS, - poslovni procesi.
Objavljeno v DKUM: 10.05.2019; Ogledov: 1247; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

3.
Izdelava sistema za odprte recenzije za DKUM
Jure Kučer, 2017, diplomsko delo

Opis: Recenzije pomembno vplivajo na izboljšanje kakovosti znanstvenih publikacij in pripomorejo k zmanjšanju akademske nepoštenosti (plagiatorstva, ponarejanje podatkov, samocitiranja, recikliranja…). V teoretičnem delu diplomske naloge opišemo različne procese recenzij. Sledi opis spletnih tehnologij, ki smo jih uporabili v praktičnem delu. Na koncu smo opisali dva procesa odprtih recenzij, ki smo ju implementirali v praktičnem delu in bi ju lahko uporabili za recenziranje gradiv v DKUM.
Ključne besede: računalništvo, odprti dostop, repozitorij, znanstvena komunikacija, recenzije, odprte recenzije
Objavljeno v DKUM: 17.10.2017; Ogledov: 2085; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (920,00 KB)

4.
ZASNOVA ORODJA ZA UPORABNIŠKO NARAVNANO KOMPOZICIJO STORITEV
Dejan Paler, 2012, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo naslavlja problem kompozicije storitev v kontekstu uporabniške naravnanosti. Kompozicija storitev pomeni sestavljanje novih storitev iz obstoječih atomarnih ali iz preostalih že sestavljenih storitev. Uporabniška naravnanost pa v ospredje postavlja končnega uporabnika in od njega ne zahteva tehničnega znanja pri uporabi tehnologij kompozicije storitev. Gre za orodje, ki uporabnikom omogoča kompozicijo kateregakoli tipa storitev. Pri tem so uporabniki neprofesionalni razvijalci programske opreme. Problem uporabniško naravnane kompozicije storitev rešujemo z opredelitvijo funkcionalnosti in značilnosti orodja. Prav tako naslavljamo ključne komponente arhitekture sistema, ki bodo omogočale zahtevano funkcionalnost in lastnosti orodja. Na tej osnovi smo razvili lastno orodje in nato s pomočjo prototipa ovrednotili uporabnost pristopa k uporabniško naravnani kompoziciji storitev. Celovita zasnova orodja za uporabniško naravnano kompozicijo storitev temelji na sistematični analizi obstoječih pristopov in tehnologij. Prototip orodja sestavljajo smernice in dobre prakse, ki jih najdemo v rešitvah akademskih in komercialnih orodjih kompozicije storitev. Zasnovo orodja smo ovrednotili skozi razvoj prototipne aplikacije. Uporabnost orodja pa je bila ocenjena s pomočjo spletnega vprašalnika. Statistična analiza rezultatov spletnega vprašalnika je potrdila predlagan nabor funkcionalnosti in odkrila informacije za nadaljnji razvoj orodja.
Ključne besede: Uporabniška naravnanost, končni uporabnik, kompozicija storitev, ponovna uporaba storitev, repozitorij storitev, register storitev, modeliranje kompozicije storitev, grafični uporabniški vmesnik, vrednotenje uporabnosti.
Objavljeno v DKUM: 30.11.2012; Ogledov: 1884; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

5.
POSPEŠEVANJE UPORABE NAČRTOVALSKIH VZORCEV S POMOČJO ONTOLOŠKO PODPRTEGA REPOZITORIJA
Luka Pavlič, 2009, doktorska disertacija

Opis: Doktorska naloga se ukvarja s problematiko izboljšave ponovne uporabe na področju programskega inženirstva. Kot ovira pri ponovni uporabi na osnovi vzorcev se kaže težavna izbira ustreznega vzorca. Zato naloga predstavi sistem, ki vključuje tako eksperte s področja načrtovalskih vzorcev kot tudi neizkušene razvijalce. Na osnovi ekspertnega znanja omogoči predlagati ustrezen načrtovalski vzorec za podan načrtovalski problem. V nalogi so na enem mestu zbrane in medsebojno primerjane formalne metode predstavitve načrtovalskih vzorcev. Razvili smo tudi lastno formalno notacijo načrtovalskih vzorcev, temelječo na ontologijah. V lastni notaciji smo zapisali načrtovalske vzorce katalogov GoF in J2EE. Na tej osnovi smo razvili tudi lasten algoritem, ki vodi dialog z uporabnikom. Na osnovi ločenih ekspertnih nasvetov v obliki vprašanj in odgovorov, zna inteligentni algoritem voditi dialog z razvijalcem. Skozi dialog razvijalec poda svoj načrtovalski problem, na osnovi katerega je algoritem sposoben predlagati ustrezen načrtovalski vzorec. Razvili smo tudi lastno metodologijo in podporno platformo, ki omogočata enostavno uporabo naprednih funkcionalnosti. Naloga jih demonstrira s pomočjo študije primera. Ugotovili smo, da so razvijalci sprejeli naš sistem z odobravanjem. Njihova uspešnost se ob vodenem dialogu signifikantno poveča.
Ključne besede: Ponovna uporaba, načrtovalski vzorci, ontologije, semantični splet, repozitorij načrtovalskih vzorcev, voden dialog, inteligenten algoritem.
Objavljeno v DKUM: 14.10.2009; Ogledov: 3261; Prenosov: 353
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici