| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketinški načrt za repozicioniranje izdelka jogurtova gibanica sirarne gorički raj
Blaž Jeza, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo se osredotočili na pozicioniranje in repozicioniranje izdelka Jogurtova gibanica. Ugotavljali smo strateško pozicijo izdelka na slovenskem trgu ter pripravili načrt za repozicioniranje izdelka. V prvem delu raziskave smo raziskali teoretični vidik pozicioniranja in repozicioniranja blagovne znamke ter vsebino marketinškega načrta, ki lahko služi za uveljavljanje trenutne strategije v analiziranem podjetju. Namen teoretičnega dela raziskave je tako predstavljal seznanitev z uporabljenimi pojmi ter jih v nadaljevanju implementirati v obstoječo raziskavo. V drugem delu raziskave smo opravili analizo turističnih ponudnikov, s katero smo pridobili informacije o stanju v turistični panogi, za katero smatramo, da bi ob implementaciji izdelka Jogurtova gibanica v njihovo ponudbo oplemenitila obstoječo gastronomsko ponudbo v hotelih oziroma turističnih nastanitvah. V nadaljevanju smo izvedli analizo trga ponudnikov izdelkov, iz katere smo pridobili informacije o konkurentih na trenutnem tržišču, analizirali deserte glede na različne parametre ter s tem pridobili okvir za izvajanje ankete o zaznani vrednosti izdelka. Za podrobnejše razumevanje porabnikov smo opravili intervjuje, iz katerih smo pridobivali informacije o nakupnem vedenju odjemalcev, odjemalčevo lastno mnenje o izboljšavi izdelka, ter raziskati prednosti in pomanjkljivosti v očeh odjemalca. V nadaljevanju smo izvedli anketo, s katero smo pridobili informacije o zaznani vrednosti odjemalcev. S pomočjo anketnega vprašalnika smo na podlagi rezultatov prišli do različnih ugotovitev tako o tem, kdaj in kako potrošniki uživajo deserte, kakšna embalaža našega izdelka se jim zdi primerna, do tega, kakšna je zaznana vrednost deserta z dejansko vrednostjo. Pri slednji smo ugotovili, da prihaja do večjega odstopanja med zaznano in realno vrednostjo produkta. V zadnji fazi drugega dela raziskave smo opravili oceno dotičnega izdelka Jogurtova gibanica, podjetja Gorički Raj, ki je bil usmerjen na pridobivanje informacij o odnosu ter percepciji izdelka pri potrošnikih in njihovo mnenje o zaznani vrednosti ter primernosti prodaje omenjenega izdelka v restavracijah, slaščičarnah in hotelih. Rezultate smo nato predstavili in dodali svoje ugotovitve. Na podlagi izvedenih tako kvalitativnih kot kvantitativnih metod v raziskavi, smo prišli do ugotovitve, da je primerno repozicioniranje blagovne znamke, predvsem zaradi trenutne pozicije izdelka, kakor tudi vsebine, ki jo predstavlja. Smatramo, da izdelek Jogurtova gibanica sicer predstavlja lokalni Slovenski izdelek, vendar potenciala, ki ga ima s kakovostjo produkta, ne trži zadostno. Slednje ugotovitve smo podrobneje predstavili v raziskavi.
Ključne besede: pozicioniranje, repozicioniranje, marketing, Jogurtova Gibanica, marketinški načrt.
Objavljeno v DKUM: 22.10.2021; Ogledov: 215; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
Repozicioniranje Hotela Mons pod novo blagovno znamko Marriott - Four Points by Sheraton
Mateja Bezjak, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Globalizacija in velika konkurenca na svetovnem hotelskem trgu sta razlog, da hotelska podjetja iščejo vedno nove načine razlikovanja med konkurenčnimi podjetji in s ciljem iskanja novih poti do gostov. Prav želja po čim večji prepoznavnosti in jasnem razlikovanju pred konkurenco je razlog, da se hotelska podjetja tudi pri nas vedno pogosteje odločajo za vključitev v hotelske verige. Blagovna znamka hotelske verige omogoča hotelom, ki so vključeni v hotelsko verigo, lažji vstop v globalne prodajne mreže skozi nove distribucijske poti do novih segmentov gostov, pogosto tudi na nove trge. Hotel, ki je del hotelske verige, svojim gostom lažje sporoča svojo pozicijo in jim s tem omogoča lažjo identifikacijo, olajšano pa je tudi ločevanje hotelske verige od konkurenčnih podjetij. Gostje tako zelo dobro vedo, kaj lahko pričakujejo od storitve hotela v hotelski verigi saj jim znamka hotelske verige nudi jamstvo za kakovost storitve. Hotelske verige s svetovno prepoznavnimi blagovnimi znamkami nudijo svojim članom visoko prepoznano ime, ustrezen standard kakovosti izvajanja hotelskih storitev, veliko sredstev pa vlagajo tudi v učinkovito izobraževanje zaposlenih, kar je ključ za doseganje pričakovane kakovosti. V diplomski nalogi je bila raziskana teorija repozicioniranja hotelov oziroma vključevanja samostojnih hotelov v hotelske verige s svetovno priznanimi blagovnimi znamkami ter prednosti, slabosti in učinki tega procesa za samostojni hotel, ki se za ta korak odloča. V empiričnem delu smo raziskali in preučili vključitev hotela Mons v novo blagovno znamko Four Points by Sheraton in delovanje ter poslovanje hotela pred in po vključitvi.
Ključne besede: hotel, repozicioniranje, hotelske verige, hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons, Hotel Mons, Marriott
Objavljeno v DKUM: 08.10.2018; Ogledov: 691; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (496,97 KB)

3.
KRIZNI MARKETING V PROIZVODNJI ROLL-BOND IZPARILNIKOV
Goran Popović, 2011, magistrsko delo

Opis: Danes je beseda kriza eden od najpogosteje uporabljanih terminov. Svetovna ekonomija se spopada z izjemnimi kriznimi dogodki, ki ogrožajo nacionalne ekonomije, podjetja in skoraj vsakega posameznika. Namen magistrskega dela je predstaviti aktualno krizo svetovnih razsežnosti, njen vpliv na vedenje kupca in posledično proizvodnjo roll-bond izparilnika podjetja Talum, d. d., iz Kidričevega. Delo nadalje zajema analizo stanja in iskanja vzrokov za nastanek krize v obravnavanem podjetju ter odziv le-tega na dogodke po principu intenzivnosti krize, ki v teh časih, bolj kot kadarkoli prej, transformirajo podjetje, ki bo, če želi preživeti, po meri prihodnjih potreb kupca. Okoljevarstveni potencial izdelka pri zadovoljevanju potreb je v tem primeru ključnega pomena in nič manj pomemben, kot je dodana vrednost novih spoznaj, ki jih globoke krize odkrivajo.
Ključne besede: kriza, krizni marketing, vplivni dejavniki kriz, življenjski cikel, strateški marketing, krizno ukrepanje, repozicioniranje izdelka, marketinški informacijski sistem, vedenje kupcev in porabnikov, okoljevarstveni potencial izdelka, razvoj novih proizvodov.
Objavljeno v DKUM: 13.10.2011; Ogledov: 2275; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (3,29 MB)

4.
REPOZICIONIRANJE PREMIJSKE ZNAMKE NA PRIMERU ZNAMKE LAŠKO CLUB
Miha Raušl, 2010, diplomsko delo

Opis: Pozicioniranje je umetnost. Je poslovna strategija, ki je v zadnjih treh desetletjih prerasla z učinkovitejšega pristopa v oglaševanju v enega izmed ključnih marketinških procesov. Nedvomno lahko trdimo, da dandanes na svetovnih tržiščih potekajo prave bitke za košček odjemalčevega razuma, saj ob poplavi izdelkov, oglasov, znamk, znižanih cen v vseh različnih barvah in odtenkih odjemalec večino stvari podzavestno selektivno izbriše. Bistvo pozicioniranja mora izvirati iz ključnih koristi, s katerimi lahko znamka oz. izdelek z znamko zadovolji odjemalčeve potrebe. V kolikor jih ne zadovolji ali jih ne komunicira pravilno, v razumu odjemalca ne bo dosegel ustrezne pozicije. Podjetje se lahko na omenjeno situacijo odzove s procesom repozicioniranja, ki za znamko oz. izdelek z znamko priredi marketinški splet tako, da odjemalec spremeni svoj pogled na znamko, s čimer znamka doseže ugodnejšo pozicijo. Diplomska naloga predstavlja proces repozicioniranja in ga aplicira na realen poslovni primer znamke Laško Cub, piva Pivovarne Laško d. d. V okviru diplomske naloge smo predstavili teoretsko ozadje področja znamke, premijske znamke, pozicioniranja in repozicioniranja, predstavili znamko Laško Club ter analizirali njeno trenutno stanje ter s primarno raziskavo in ostalimi analizami pripravili podlago za proces repozicioniranja znamke Laško Club iz znamke z nedefinirano pozicijo v premijsko znamko. Ugotovili smo, da nosi vse potrebne atribute za osvojitev premijske pozicije in da lahko s prilagojenim marketinškim spletom na trgu konkurira kot premijska znamka.
Ključne besede: Znamka, premijska znamka, pozicioniranje, repozicioniranje, Laško Club
Objavljeno v DKUM: 31.01.2011; Ogledov: 2133; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici