| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
ORGANIZACIJSKA STRUKTURA PODJETJA X
Tanja Cebek, 2010, diplomsko delo

Opis: Svet se sooča s hitrimi in kompleksnimi spremembami, kar neposredno vpliva na delovanje podjetij in njihovo organiziranost. Podjetja se soočajo z izzivi organizacijskega okolja, kot so: globalna konkurenca, organizacijska turbulenca, elektronsko poslovanje, ustrezno ravnanje z znanjem in informacijami, z raznolikostjo svojega okolja ter z etiko in družbeno odgovornostjo. Okolje in potreba po razvoju podjetja narekujeta smer in spreminjanje organizacije podjetja. Obstoječa organizacijska rešitev ni vedno najbolj ustrezna. Podjetje, kjer sem zaposlena, je usmerilo svoje delo v doseganje čim večjega tržnega deleža in s tem v doseganje čim večje učinkovitosti. S tem namenom je prišlo do združitve dveh srednje velikih podjetij v eno močno in veliko podjetje. Z združitvijo se je pojavil problem združitve dveh v veliki meri različnih organizacijskih oblik. Obstajala je samo ena možnost — preoblikovati organizacijo podjetja in zastaviti nove, skupne cilje. Pri uvajanju organizacijskih in tehnoloških sprememb mora sodelovati celotno podjetje. Bistveno je, da vodstvo s svojo namero seznani zaposlene, jih seznani s svojo vizijo in seznani zaposlene z nujnostjo sprememb. Rezultati procesov uvajanja organizacijskih sprememb so usmerjeni v zunanje okolje. Zato je potrebno pri uvajanju sprememb postaviti konkretne, merljive cilje ter pritegniti zaposlene k sodelovanju. Dane so prvi rezultati združitve in spremembe organizacije podjetja že vidni in prinašajo v življenje in delo zaposlenih velike spremembe. Prav tako te spremembe vplivajo na okolje podjetja. Nekateri zastavljeni cilji so že doseženi, vendar je sprememba organizacije dolgotrajen proces. Glede na to, da se spremembe v okolju in na trgu dogajajo nenehno, se tudi v podjetju soočamo z vedno novimi spremembami, izzivi in zahtevami okolja. Podjetje bo moralo za zagotavljanje odličnosti tudi v prihodnje slediti ključnim idejam razvoja: strateška usmerjenost, jasna vizija strateškega managementa, dobro oblikovana in okolju prilagojena organizacija podjetja in dobra organizacijska kultura. Stalno prednost družbe lahko dosegamo le s stalnimi spremembami, ki prinašajo podjetju novo kakovost.
Ključne besede: Organizacija podjetja, organizacijska struktura, strateška usmerjenost, vizija podjetja, strategija podjetja, cilji podjetja, management, organizacijsko okolje, organizacijska odličnost, reorganizacija.
Objavljeno: 15.12.2010; Ogledov: 2946; Prenosov: 710
.pdf Celotno besedilo (271,98 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici