| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
REKONSTRUKCIJA AKCIJE V RAČUNALNIŠKI IGRI
Mišel Mojzeš, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili načine za rekonstrukcijo akcije v računalniški igri. V prvem pristopu igra shranjuje množico parametrov, na podlagi katerih je kasneje možno tvoriti sliko ob zahtevi za predvajanje. Pristop omogoča realnočasovno beleženje vseh potrebnih parametrov, s pomočjo katerih si je možno ogledati potek igre iz drugačnih zornih kotov kamere, kot so bili uporabljeni med samim igranjem. Pri omenjenem pristopu je možno ponovno predvajati igro le, če je igra naložena na računalniku. Zaradi tega smo se odločili še za drug pristop, in sicer zajemanje celotne slike, stiskanje le-te z video kodekom in tvorbo video zapisa. Vse nove funkcionalnosti so na uporabniku prijazen način vključene v meni igre, ki omogoča enostavno upravljanje z igro.
Ključne besede: Računalniška igra, posnetek vožnje, video zapis, rekonstrukcija akcije
Objavljeno v DKUM: 19.07.2012; Ogledov: 1720; Prenosov: 157
.pdf Celotno besedilo (3,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici