1.
REKONSTRUKCIJA AKCIJE V RAČUNALNIŠKI IGRIMišel Mojzeš, 2012, diplomsko delo
Opis: V diplomski nalogi smo predstavili načine za rekonstrukcijo akcije v računalniški igri. V prvem pristopu igra shranjuje množico parametrov, na podlagi katerih je kasneje možno tvoriti sliko ob zahtevi za predvajanje. Pristop omogoča realnočasovno beleženje vseh potrebnih parametrov, s pomočjo katerih si je možno ogledati potek igre iz drugačnih zornih kotov kamere, kot so bili uporabljeni med samim igranjem. Pri omenjenem pristopu je možno ponovno predvajati igro le, če je igra naložena na računalniku. Zaradi tega smo se odločili še za drug pristop, in sicer zajemanje celotne slike, stiskanje le-te z video kodekom in tvorbo video zapisa. Vse nove funkcionalnosti so na uporabniku prijazen način vključene v meni igre, ki omogoča enostavno upravljanje z igro.
Ključne besede: Računalniška igra, posnetek vožnje, video zapis, rekonstrukcija akcije
Objavljeno v DKUM: 19.07.2012; Ogledov: 1720; Prenosov: 157
Celotno besedilo (3,16 MB)