| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 27
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
KONTROLA KAKOVOSTI IN ANALIZA STROŠKOV REKLAMACIJ VARJENIH IZDELKOV
Elma Šarkinović, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen potek izvajanja kontrole kakovosti v podjetju ADK d.o.o., predvsem na področju varilne tehnologije in s tem posledično povezanimi reklamacijami. S kombinacijo analize FMEA (Analiza možnih napak - Failure Mode and Effect Analysis) ter metode spremljanja in urejanja podatkov (Evidenčni list — Check Sheet) je bila opravljena podrobna analiza, na osnovi katere je bilo moč natančneje definirati vzroke napak na varilnih konstrukcijah in v ostalih procesih proizvodnje. Zavedamo se, da je dobra metodika za rešitev reklamacij priložnost za izboljšanje kakovosti. Z analizami, ki so predstavljene v tem diplomskem delu, je bilo moč identificirati izvore težav, kar je pripomoglo k izboljšanju celotnega procesa ter končne kvalitete izdelkov.
Ključne besede: Kakovost, kontrola, varilna tehnologija, reklamacije, analiza
Objavljeno: 06.01.2010; Ogledov: 2187; Prenosov: 488
.pdf Celotno besedilo (5,66 MB)

7.
IZBOLJŠAVE KAKOVOSTI NA PODLAGI ANALIZE REKLAMACIJ V AVTOMOBILSKI INDUSTRIJI
Tadej Bukovšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Raziskava moje diplomske naloge se nanaša na problematiko enega od ključnih procesov v podjetju Unior d.d., to je izboljšava kakovosti na podlagi analize reklamacij, ki se pojavljajo v proizvodnem programu Odkovki. Program Odkovki proizvaja izdelke in polizdelke za avtomobilsko industrijo, pri čemer pa prihaja tudi do reklamacij njihovih strank. Osrednji problem pri reševanju reklamacij, ki ga bom obdelal v diplomski nalogi je, kako najbolj pravilno in ustrezno, predvsem pa pravočasno rešiti vsako reklamacijo. Pravilen in ustrezen način, ter pristop reševanja reklamacij je namreč za vsako podjetje, katerega uspešnost in učinkovitost je odvisna od trga in strank, bistvenega pomena. Največjo vlogo pri tem imajo prav zaposleni, predvsem pa je pomembna njihova sposobnost opravljanja timskega dela oziroma 8-D metoda, ki je sistematično zastavljena metoda za reševanje napak s pomočjo 8-ih korakov, ko je problem tako velik, da znanje ene osebe ne zadošča za rešitev problema. Poleg tega pa bom predstavil vrsto ukrepov, ki so potrebni za nadzor in rešitev reklamacij, kot tudi spremembe vodenja kakovosti v samem podjetju, s katerimi se bomo prepričali, da je glavni vzrok problema resnično odpravljen.
Ključne besede: avtomobilska industrija, kakovost, reklamacije, izboljšave, metoda 8-D.
Objavljeno: 04.06.2010; Ogledov: 1788; Prenosov: 348 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (8,94 MB)

8.
9.
Analiza reklamacij v podjetju Relax Turizem d.o.o. : diplomsko delo
Jerneja Korat, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: turizem, kupci, potrošnik, reklamacije, analiza
Objavljeno: 28.05.2012; Ogledov: 1014; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (570,07 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici