| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
Kakovostno reševanje reklamacij : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Tea Zver, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: pritožba, reklamacija, kakovost, organizacija
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2773; Prenosov: 834
.pdf Celotno besedilo (372,74 KB)

6.
IZOBRAŽEVANJE KOMERCIALISTA ZA REŠEVANJE REKLAMACIJ
Sanela Fortuna, 2009, diplomsko delo

Opis: Kot najstniki smo se morali ob prehodu iz osnovne v srednjo šolo odločiti za smer izobrazbe, ki nas veseli in s katero bi morda lažje našli ustrezno delo ob koncu šolanja. Velikokrat se odločimo pravilno, ampak nikdar ni prepozno za spremembo ali nadgradnjo le-te. Z vprašanjem o vrsti dosežene izobrazbe se ponavadi srečamo ob iskanju delovnega mesta. Takrat človek pomisli, kako pomembno je pridobljeno znanje in njegova pravilna raba v vsakdanjem življenju. Prav to potrjuje tudi slovenski pregovor: »Več znaš, več veljaš!«. Organizacija že ob objavi razpisa za delovno mesto ve, katero vrsto zaposlenih potrebuje. Kandidati s pričakovano izobrazbo svoje znanje sami nadgrajujejo in izpopolnjujejo pri praktičnem delu v podjetju. To predstavlja manjšo obremenjenost mentorja, krajši je uvajalni čas v delo, novo zaposleni pa hitreje pridobi samostojnost pri opravljanju delovnih nalog. Vendar pa mora podjetje še vedno vlagati v svoje zaposlene in jim nuditi možnost pridobivanja novih strokovnih znanj in izkušenj. Lahko rečem, da podjetje Gradis skupina G d.d. premalo časa namenja izobraževanju zaposlenih, to pa je pogoj za boljše strokovno delo. Ni potrebno vlagati ogromnih finančnih sredstev v izobraževanje zaposlenih, potrebno pa je razvijati uvajanje novo zaposlenih kadrov po rednem šolanju in mentorstvo ter organizirati potrebna strokovna izobraževanja /tečaje, seminarje/ za osvojitev novih znanj s področja stroke, informacijske tehnologije, komunikacije s strankami. Mentorjeva vloga, ki zaposlenemu pomaga najti pravilni odgovor na vprašanja, ki se porajajo pri delu, je zelo pomembna, prav tako spodbujanje in motivacija zaposlenih, saj le oni omogočajo dobro in uspešno poslovanje organizacije. Strokovno usposobljeni komercialist z znanjem in izkušnjami najprej pridobi nove stranke, s tem ko jim na pravi način predstavi, ponudi in zna prodati nov izdelek, storitev ipd. V fazi prodaje s pravilnim pristopom (komuniciranjem) pritegne strankino pozornost, ko ji predstavi prednosti nakupa. Ob morebitnih nesoglasjih – npr. ob prevzemu nepremičnine – ali reklamacijah pravilno oceni situacijo, ki jo predstavi tudi stranki in nato izvede vse potrebno, da se napake, nepravilnosti čim prej strokovno odpravijo. Za reševanje reklamacij sicer ni prvenstveno pomembna visoka izobrazba komercialista, bolj je pomembno njegovo prizadevanje za uspešno odpravo neprijetnih situacij – v našem primeru reklamacij, do katerih je prišlo po prevzemu stanovanj. Diplomska naloga z naslovom Izobraževanje komercialista za reševanje reklamacij temelji na predstavitvi, utemeljitvi pomena in pomembnosti izobraževanja vsakega posameznika. Zajema tudi uporabo s šolanjem pridobljenega in novo pridobljenega znanja ob reševanju prijavljenih reklamacij in ob stiku s strankami, (podizvajalci) in nadrejenimi. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov, in sicer teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu opisujem in razčlenjujem pojem izobraževanje. Vsako izobraževanje je pomembno, pa čeprav je to le obrazložitev novih pojmov, povezanih z delovnim mestom. Podrobno sem predstavila celoten potek od predogleda stanovanja pa vse do prvih prejetih reklamacij v podjetje. V raziskovalnem delu sem za zbiranje in ugotavljanje trenutnega stanja in mnenja lastnikov stanovanj uporabila poslane in vrnjene vprašalnike na dveh objektih, in sicer Stanovanjski kompleks Poljansko nabrežje in Vila-blok Cerklje. Vse pridobljene ankete sem analizirala in predstavila na koncu diplomske naloge. S pomočjo anketnega vprašanja v vprašalniku sem prišla do zaključka, da so anketiranci na objektu Poljansko nabrežje manj zadovoljni z odpravo napak, kot anketiranci v Vili-blok Cerklje. Glavni razlog nezadovoljstva na Poljanskem nabrežju je prepočasna odprava prijavljenih napak. Vsekakor pa je hiter odzivni čas za odpravo prijavljenih napak zelo pomemben, še posebej pri reklamacijah, kjer lahko s hitro odpravo napake učinkovito zmanjšamo nastalo škodo in stroške, povezane z re
Ključne besede: izobraževanje, znanje, komuniciranje, primopredaja stanovanj, reklamacija
Objavljeno: 03.06.2009; Ogledov: 2679; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (884,45 KB)

7.
REŠEVANJE REKLAMACIJ V IKA D.O.O.
Nataša Mravlje, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena analiza števila in vrste reklamacij v podjetju Ika d.o.o.. Preko elektronske pošte ter na sedežu podjetja je bila aprila 2009 izvedena raziskava o številu ter vrsti reklamacij v podjetju. Analiza anket je pokazala, da je v podjetju 60 % količinskih in 40 % kakovostnih reklamacij. Največ reklamacij 47% je bilo na področju ogrevalne tehnike sledi ji sanitarni program 34%, vodovod 16 % ter industrijski program. Kljub reklamacijam bodo stranke še vedno kupovale v podjetju. Vsaka reklamacija, ki jo podjetje prejme, je povratna informacija, kjer lahko spremljamo proizvajalce in izvajalce ter kakovost njihovih izdelkov in storitev V primeru, če je kakovost nekega proizvajalca na nižji ravni se z njim najprej pogovorimo o možnih izboljšavah pri kakovosti izdelka ter o možnosti zamenjave le-tega, če se kakovost njegovega izdelka ne bo izboljšala. Torej je potrebno proizvajalca izdelka vspodbujati, da skuša izboljšati kakovost svojih izdelkov, da ne bi prihajalo do reklamacij ter s tem povzročalo nezadovoljstvo kupca. Zato bi v podjetju morali s primernim sistemom obravnavanja reklamacij in računalniškim programom stalno nadzorovati količino reklamacij, ki prihajajo v podjetje ter obveščati proizvajalce in izvajalce o nastalih reklamacijah zaradi njihovih izdelkov.
Ključne besede: - kupec - reklamacija - postopek reševanja reklamacij - kakovost izdelkov
Objavljeno: 01.12.2009; Ogledov: 2237; Prenosov: 361
.pdf Celotno besedilo (400,52 KB)

8.
ANALIZA NAPAK NA OSNOVI POVRATNIH INFORMACIJ IZ REKLAMACIJ
Martina Breznik, 2009, diplomsko delo

Opis: Kakovost je skupek značilnosti in značilnih vrednosti nekega izdelka ali storitve glede na njegovo primernost in izpolnjevanje točno določenih in predpostavljenih potreb. Zahteve postavlja seveda kupec oziroma tržišče. Pomemben kapital podjetja je zadovoljen kupec, prav tako pa zagotovilo za uspešno poslovanje v prihodnosti. Le od zadovoljnega kupca je mogoče pričakovati, da bo ostal lojalen podjetju in za naslednji nakup ne bo izbral enega od konkurentov. Problem, ki smo ga v tem diplomskem delu obravnavali so izboljšave procesa na osnovi analize reklamacij v podjetju Razgoršek d.o.o. Kakovost izdelka in storitve je v času vedno večje konkurence ter vedno večjih zahtev in potreb kupcev poleg cene in spoštovanja rokov dobave odločilni dejavnik uspešnosti podjetja. Namen diplomske naloge je prispevati k boljši uporabi informacij iz reklamacij, ki lahko služijo kot orodje za izboljšanje kakovosti izdelka in s tem vplivajo na uspešnost podjetja. V diplomskem delu smo želeli prikazati kako pomembno je prikazovanje kakovosti. Za obvladovanje kakovosti mora imeti podjetje organizirano ustrezno službo za zagotavljanje kakovosti, zato je eden najpomembnejših korakov nakupovalnega procesa pravilna in primerna izbira dobavitelja.
Ključne besede: kakovost, tekstilni materiali, reklamacija, napaka, dobavitelj
Objavljeno: 02.10.2009; Ogledov: 1996; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (14,37 MB)

9.
ANALIZA KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA KUPCEV PODJETJA ZU-JA D.O.O.
Maja Purgar, 2009, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo je eden glavnih dejavnikov, ki vpliva na kupca pri nakupu izdelka in se na podlagi tega odloča o ponovnem nakupu pri izbranem proizvajalcu. V diplomski nalogi smo raziskali, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na kupce pri nakupu spodnjega perila, ali se pritožijo ob nezadovoljstvu, kateri dejavniki kakovosti so najpomembnejši in kateri niso pomembni pri odločitvi o nakupu spodnjega perila. Kakovost in karakteristike kakovosti spodnjega perila smo obravnavali pri strankah podjetja Zu — Ja d.o.o. z anketnim vprašalnikom na območju Gorenjske v mesecu aprilu in maju 2009. S pomočjo raziskave smo ugotovili, katere so glavne karakteristike kakovosti, ki vplivajo na nakup spodnjega perila, kakšne so želje kupcev in nenazadnje, kje so potrebne izboljšave izdelkov. Izpostavimo lahko naslednje dejavnike kakovosti spodnjega perila, ki so za kupce najpomembnejši pri nakupu: vrsta materiala, udobnost, kakovost izdelka in vzdržljivost. Možne izboljšave, ki so jih predlagale stranke Zu — Je pa so: več krojev, več barv in še višjo kakovost materiala.
Ključne besede: Ključne besede: - kakovost, - zagotavljanje kakovosti, - izboljševanje kakovosti, - zadovoljstvo kupca, - reklamacija.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 1662; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (463,60 KB)

10.
OBVLADOVANJE REKLAMACIJ V PAKIRNICI TRDNIH IZDELKOV FARMACEVTSKEGA PODJETJA LEK D.D.
Katja Peršin, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo želeli prikazati vpliv načina zaposlovanja na reklamacije v pakirnici trdnih izdelkov podjetja Lek d. d. S podrobnejšo analizo smo med drugim ugotovili, da je le za 47 % zabeleženih reklamacij odgovorna pakirnica trdnih izdelkov ter da je kar 95 % reklamiranih serij pakiral vsaj en novozaposlen v ekipi treh delavcev na liniji. Rezultati ankete, izvedene med zaposleni v pakirnici trdnih izdelkov, so bili podobni rezultatom analize reklamacij, saj je npr. kar 76 % zaposlenih mnenja, da novozaposleni vplivajo na kakovost dela. Z anketo smo razbrali tudi zavedanje in obveščenost zaposlenih o kakovosti dela. Predstavljenih je več predlogov, ki bi lahko vplivali na boljšo kakovost dela in preprečili morebitne reklamacije.
Ključne besede: Kakovost Reklamacija Stalno izboljšanje Vpliv zaposlenih na kakovost
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2171; Prenosov: 263
.pdf Celotno besedilo (480,52 KB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici