1. Prepoznavnost in gledanost regionalne televizije Vaš kanal, Novo mesto : diplomsko deloPetra Rep, 2004, diplomsko delo Ključne besede: televizija, komuniciranje, mediji, množični mediji, tržne raziskave, tržna struktura, metode, prenosni sistemi, ekonomski vidik, ekonomska propaganda, oglaševanje, reklama, avdiovizualna sredstva, Slovenija, storitve, regulacija, lastnina, privatni sektor Objavljeno: 12.09.2007; Ogledov: 3642; Prenosov: 339
Celotno besedilo (892,23 KB) |
2. Funkcija propagande na marketinški zasnovi v družbi Terme Ptuj : diplomsko deloLidija Lesjak, 2004, diplomsko delo Ključne besede: ekonomska propaganda, zdraviliški turizem, zdravilišča, reklama, oglaševanje, oglasi, mediji, tisk, televizija, avdiovizualna sredstva, marketing, trženje, turistična industrija, tržna analiza, tržne raziskave, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 3029; Prenosov: 225
Celotno besedilo (4,61 MB) |
3. Komuniciranje v marketingu s poudarkom na oglaševanju v podjetju Gorenje : diplomsko deloPolonca Oder, 2004, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, tržna analiza, reklama, gospodinjski aparati, bela tehnika, Slovenija, marketing, trženje, mediji, komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglasi, strategija trženja, značilnosti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2288; Prenosov: 187
Celotno besedilo (1,04 MB) |
4. Raziskovanje radijskega tržišča v Sloveniji : diplomsko deloDušanka Uran, 2004, diplomsko delo Ključne besede: tržne raziskave, trg, oglaševanje, ekonomska propaganda, radio, komuniciranje, promocija, oglasi, množični mediji, mediji, avdiovizualna sredstva, reklama, struktura, konkurenca, razvoj, mreže, komercialno poslovanje, sposobnosti Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2795; Prenosov: 397
Celotno besedilo (1,29 MB) |
5. Politika tržnega komuniciranja v Termah Čatež : diplomsko deloEvgen Uršič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: komuniciranje, tržne poti, marketing, trženje, zdravilišča, predstava, kvaliteta, standardi, ekonomska propaganda, reklama, oglaševanje, oglasi, prodajna politika, mediji, tisk, poslovanje podjetja, analiza poslovanja, zdraviliški turizem, tržna analiza, tržne raziskave, mineralne vode, ponudba Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2275; Prenosov: 325
Celotno besedilo (480,64 KB) |
6. Načrtovanje medijev : diplomsko deloIrena Brlek, 2005, diplomsko delo Ključne besede: mediji, planiranje, marketing, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, strategija trženja, elektronsko poslovanje, tisk, periodika, pošta, elektronska pošta, cilj, marketinški splet, marketing mix, trženje, tržne raziskave, tržno planiranje, medorganizacijsko trženje, tržna analiza, internet, računalniške mreže, uporaba računalnika, organizacijske strukture, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2171; Prenosov: 745
Celotno besedilo (650,03 KB) |
7. Primerjava internetnih strani glede na interaktivnost : diplomsko deloLaura Laban, 2006, diplomsko delo Ključne besede: računalništvo, internet, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, interakcije, računalniške komunikacije, orodja, storitve, uporabniki, elektronska pošta, informacijska tehnologija, uporaba računalnika, podjetje, mediji, oblikovanje, komuniciranje, integracija, strategija trženja, elektronsko trženje, tržne raziskave, tržna analiza, oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, Slovenija, marketing, trženje, marketinški splet, marketing mix, oglasi, mediji Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2392; Prenosov: 219
Celotno besedilo (1,20 MB) |
8. Stališče prejemnikov do nenaslovljenega oglasnega materiala : diplomsko deloMarko Kaloh, 2006, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, materiali, potrošnik, vprašalniki, ankete, vzorci, tržne raziskave, tržna analiza, reklama, merila, predstava, spremembe, zaznavanje, čustva, vedenje, uporabniki, mišljenje, psihologija potrošnika, kvalitativna analiza, pošta, vrednotenje, tisk, oblikovanje, design, uporabniki, predstava, mediji, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, dejavnost, organizacijske strukture, prodajna funkcija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2043; Prenosov: 153
Celotno besedilo (475,92 KB) |
9. Vpliv pospeševanja prodaje promotorja na učinkovitost prodaje blagovne znamke Fa : diplomsko deloDoris Bečaj, 2006, diplomsko delo Ključne besede: pospeševanje prodaje, komuniciranje, promocija, metode, metodologija, blagovne znamke, marketing, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, strategija trženja, cilj, marketinški splet, marketing mix, trženje, tržne raziskave, tržno planiranje, medorganizacijsko trženje, tržna analiza, trgovec, kozmetika, osebje, mednarodni trg, kemična industrija, organizacijske strukture, Slovenija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2174; Prenosov: 185
Celotno besedilo (1,03 MB) |
10. Komuniciranje v marketingu na primeru Term Topolšica : diplomsko deloJanja Štrigl, 2006, diplomsko delo Ključne besede: marketing, trženje, komuniciranje, organiziranost, upravljanje, ekonomska propaganda, zdraviliški turizem, storitve, značilnosti, cilj, promocija, direktno trženje, neposredna prodaja, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, turizem, zdravilišča, reklama, oglaševanje, oglasi, turistična industrija, tržna analiza, marketing mix, marketinški splet Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2344; Prenosov: 315
Celotno besedilo (941,59 KB) |