1. OMEJITVE PRIMERJALNIH REKLAM V PRAKSIMitja Piko, 2013, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava primerjalno oglaševanje in uporabo tega specifičnega področja v praksi. Med drugim je del naloge namenjen definiciji različnih oblik primerjalne reklame ter oblikam oglaševanja, ki so pogosto zamenjane za primerjalno oglaševanje. Za boljše razumevanje so pojasnjeni razlogi za dopolnitev Direktive 84/450/ES. Pojmi in pravila primerjalnega oglaševanja pa so natančneje pojasnjeni s praktičnimi primeri iz sodne prakse. Primeri opisujejo kršitve ter nejasnosti, do katerih pride ob različnem dojemanju pravil, ki so določena z Direktivo 84/450/ES. Posledično se ti spori, individualno za vsak primer, rešujejo na sodiščih. Opisano je tudi trenutno tržno dogajanje v povezavi s primerjalno reklamo. Ključne besede: primerjalno oglaševanje, primerjalna reklama v praksi, 84/450/EGS, 97/55/ES Objavljeno v DKUM: 08.01.2014; Ogledov: 1805; Prenosov: 159
Celotno besedilo (667,88 KB) |
2. Developing a creative and innovative integrated marketing communications plan : a working modelJames R. Ogden, učbenik za višje in visoke šole Ključne besede: marketing, komuniciranje, integracija, metode, tržno planiranje, tržna analiza, selekcija, strateško planiranje, oglaševanje, reklama, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, direktno trženje, prodaja, promocija, pospeševanje prodaje, neposredna prodaja, osebna prodaja, tržne raziskave, ocenjevanje, elektronska pošta, elektronsko poslovanje Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1691; Prenosov: 49
Povezava na celotno besedilo |
3. How to plan advertising1997, zbornik Ključne besede: ekonomska propaganda, oglaševanje, reklama, planiranje, strategija trženja, razvoj, pismenost, kreativnost, ustvarjalnost, evolucija, mediji, komuniciranje, poslovni proces, agencije, uspešnost poslovanja Objavljeno v DKUM: 01.06.2012; Ogledov: 1173; Prenosov: 37
Povezava na celotno besedilo |
4. Značilnosti dobrega oglasa za otroke stare od 9 do 12 let : magistrsko deloNataša Makovec, 2007, magistrsko delo Ključne besede: otroci, reklama, tržne raziskave, oglasi, kvaliteta, potrošnik, zagotavljanje kvalitete, cilj, tržni mehanizem, uporabniki, oglaševanje, ekonomska propaganda, družina, nakup, pogovori, intervjuji, ankete, metode, vzorci, mišljenje, vprašalniki, psihologija potrošnika, zaznavanje, mediji Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1672; Prenosov: 149
Celotno besedilo (721,44 KB) |
5. Oglaševanje na radijski postaji Center : diplomsko deloPetra Mesarič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, radio, tržna analiza, mediji, avdiovizualna sredstva, komuniciranje, promocija, oglasi, programi, oblikovanje, množični mediji, cilj, struktura, stilistika, tehnika, mreže, komercialno poslovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2065; Prenosov: 91
Celotno besedilo (489,68 KB) |
6. Predlog razvoja podjetja Radio Piramida d.o.o. : diplomsko deloMihaela Hoić, 2007, diplomsko delo Ključne besede: radio, mediji, komercialno poslovanje, planiranje poslovanja, mreže, razvoj, cilj, podjetje, avdiovizualna sredstva, delovna organizacija, predstava, prenova, politika podjetja, Slovenija, planiranje projektov, strateško upravljanje, programi, uspešnost poslovanja, strategija, storitve, oglasi, tržna analiza, kadri, struktura, integracija, realizacija, ekonomska propaganda, reklama, promocija, oglaševanje, množični mediji Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1576; Prenosov: 70
Celotno besedilo (1,23 MB) |
7. Oglaševanje na Radiu City : diplomsko deloMaja Plajh, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, radio, tržna analiza, mediji, avdiovizualna sredstva, komuniciranje, promocija, oglasi, programi, oblikovanje, množični mediji, cilj, struktura, stilistika, tehnika, mreže, komercialno poslovanje Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1793; Prenosov: 100
Celotno besedilo (819,39 KB) |
8. Načrtovanje oglaševanja oken in vrat v podjetju Arcont IP d.o.o. : diplomsko deloSabina Stranjšak, 2007, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, planiranje, tržno planiranje, marketing mix, marketinški splet, proizvodnja, plastične mase, umetne snovi, poslovno sodelovanje, partnerstvo, organiziranost, poslovni proces, izdelki, proizvodi, politika izdelka, poslovno komuniciranje, cilj, podjetje, poslovanje podjetja Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1829; Prenosov: 107
Celotno besedilo (2,14 MB) |
9. Pospeševanje prodaje v Panonskih termah : diplomsko deloMihaela Lovrec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: marketing, trženje, komuniciranje, organiziranost, upravljanje, ekonomska propaganda, zdraviliški turizem, ponudba, kapacitete, turistična industrija, šport, rekreacija, storitve, značilnosti, cilj, promocija, neposredna prodaja, pospeševanje prodaje, turizem, zdravilišča, reklama, oglaševanje, oglasi Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1432; Prenosov: 73
Celotno besedilo (918,94 KB) |
10. Interaktivnost spletnih strani na Hrvaškem : diplomsko deloTina Vijačko, 2007, diplomsko delo Ključne besede: računalništvo, internet, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, interakcije, računalniške komunikacije, orodja, storitve, uporabniki, mediji, multimedia, uporaba računalnika, podjetje, družbe, Hrvatska, predstava, oblikovanje, komuniciranje, integracija, strategija trženja, elektronsko trženje, tržne raziskave, tržna analiza, oglaševanje, ekonomska propaganda, reklama, marketing, trženje, marketinški splet, marketing mix, oglasi, avdiovizualna sredstva, tisk Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 1963; Prenosov: 65
Celotno besedilo (4,12 MB) |