| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 33
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
OMEJITVE PRIMERJALNIH REKLAM V PRAKSI
Mitja Piko, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava primerjalno oglaševanje in uporabo tega specifičnega področja v praksi. Med drugim je del naloge namenjen definiciji različnih oblik primerjalne reklame ter oblikam oglaševanja, ki so pogosto zamenjane za primerjalno oglaševanje. Za boljše razumevanje so pojasnjeni razlogi za dopolnitev Direktive 84/450/ES. Pojmi in pravila primerjalnega oglaševanja pa so natančneje pojasnjeni s praktičnimi primeri iz sodne prakse. Primeri opisujejo kršitve ter nejasnosti, do katerih pride ob različnem dojemanju pravil, ki so določena z Direktivo 84/450/ES. Posledično se ti spori, individualno za vsak primer, rešujejo na sodiščih. Opisano je tudi trenutno tržno dogajanje v povezavi s primerjalno reklamo.
Ključne besede: primerjalno oglaševanje, primerjalna reklama v praksi, 84/450/EGS, 97/55/ES
Objavljeno v DKUM: 08.01.2014; Ogledov: 1578; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (667,88 KB)

2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici