| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
SNOVANJE IN VODENJE MEHANIZMA Z ENO PROSTOSTNO STOPNJO
Tomaž Kirbiš, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je opisan mehanizem z eno prostostno stopnjo, izdelan za potrebe pedagoškega procesa. Mehanizem je opremljen s servoojačevalnikom, ki vsebuje analogno tokovno regulacijo. Za krmilnik je uporabljen DSP-2 regulacijski sistem, ki omogoča hitro izvedbo algoritmov (Rapid Control Prototyping - RCP). Za napajanje DSP-2 kartice in povezovanje signalov je izdelana napajalna kartica. Pri vodenju mehanizma je uporabljen PD regulator in referenčna trajektorija s sin2 hitrostnim profilom. Prikazani in primerjani so simulacijski in eksperimentalni rezultati. Zajeti so vsi električni in konstrukcijski načrti, ter postopek izdelave mehanizma z eno prostostno stopnjo.
Ključne besede: Mehatronska naprava, mehanizem z eno prostostno stopnjo, regulacija gibanja, enosmerni motor, dinamični model
Objavljeno: 02.02.2012; Ogledov: 1318; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (9,37 MB)

3.
ANALIZA MOTORIČNIH SPOSOBNOSTI IN MORFOLOŠKIH ZNAČILNOSTI 5-6 LET STARIH OTROK PTUJSKIH VRTCEV
Nataša Vindiš, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Analiza motoričnih sposobnosti in morfoloških značilnosti 5-6 let starih otrok ptujskih vrtcev, je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljen pomen gibalnih dejavnosti otrok, motorične sposobnosti in razvijanje le teh pri predšolskih otrocih, ter morfološke sposobnosti in značilnosti predšolskih otrok. V empiričnem delu smo prikazali razlike v rezultatih motoričnih sposobnosti med dečki in deklicami, glede na sposobnost regulacije energije in sposobnost regulacije gibanja, ter rezultate glede na indeks telesne mase. Otroke smo testirali s pomočjo osmih motoričnih testov, s katerim smo ugotavljali razvitost ravnotežja, koordinacije, agilnost, eksplozivno moč in vzdržljivostno moč. Na osnovi obdelanih rezultatov ugotavljamo, da dečki na testih motoričnih sposobnostih, ki so odgovorne za regulacijo energije, dosegajo boljše rezultate od deklic in da so deklice boljše od dečkov v motoričnih sposobnostih, ki regulirajo gibanja. Dečki z višjim indeksom telesne mase so dosegli slabše rezultate od dečkov z nižjim indeksom telesne mase na testih motoričnih sposobnosti. Med deklicami z višjim in nižjim indeksom telesne mase ni bilo razlik v testiranju motoričnih sposobnosti.
Ključne besede: Ključne besede: predšolski otrok, motorične sposobnosti, morfološke značilnosti, regulacija energije, regulacija gibanja, indeks telesne mase
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 3116; Prenosov: 606
.pdf Celotno besedilo (368,74 KB)

4.
MOTORIČNE SPOSOBNOSTI PET LET STARIH OTROK V NOVOMEŠKIH VRTCIH
Melita Kmet Ličen, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Gibalne sposobnosti pet let starih otrok v novomeških vrtcih smo skušali prikazati razlike v doseganju rezultatov pri testiranju otrok, starih štiri, pet in šest let. Otroke smo testirali s pomočjo osmih testov gibalnih sposobnosti in gibalnih znanj, s katerimi smo ugotavljali stopnjo razvitosti gibalnih sposobnosti in nivo gibalnih znanj pri otrocih. V teoretičnem delu smo predstavili gibalne sposobnosti otrok, ugotavljali razlike med spoloma v stopnji razvitosti gibalnih sposobnosti, opredelili pojme gibalna znanja, gibalna kompetenca, gibalne spretnosti ter podrobneje predstavili gibalni razvoj otroka. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati testiranj 104-ih otrok, starih od štiri do šest let, v novomeških vrtcih. Na osnovi rezultatov ugotavljamo, da obstajajo razlike v stopnji razvitosti gibalnih sposobnosti glede na spol in starost otrok. Starejši otroci so v primerjavi z mlajšimi otroki v povprečju dosegali boljše rezultate. Pri testiranju je bilo vidno, da dečki običajno dosegajo boljše rezultate pri testih gibalnih sposobnosti za regulacijo energije, medtem ko so deklice dosegale boljše rezultate pri testih gibalnih sposobnosti za regulacijo gibanja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: gibalne sposobnosti, gibalni razvoj, gibalna znanja, gibalna kompetenca, regulacija energije, regulacija gibanja
Objavljeno: 10.11.2010; Ogledov: 1748; Prenosov: 329
.pdf Celotno besedilo (387,94 KB)

5.
PRIMERJAVA NEKATERIH TELESNIH ZNAČILNOSTI IN GIBALNIH SPOSOBNOSTI TRI LETA STARIH OTROK
Lidija Cigelšek, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Primerjava nekaterih telesnih značilnosti in gibalnih sposobnosti tri leta starih otrok smo želeli primerjati nekatere gibalne sposobnosti in telesne značilnosti od ena do tri leta starih otrok. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljene telesne značilnosti in gibalne sposobnosti otrok od prvega do tretjega leta starosti, gibalne kompetence v prvih letih življenja ter gibalno izkušenjsko bogato okolje. V empiričnem delu so prikazani rezultati motoričnih testov in meritev telesnih značilnosti. Motorične sposobnosti in telesne značilnosti so bile izmerjene na vzorcu 50 otrok v starosti od enega do tretjega leta, pri čemer sta bili uporabljeni deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda raziskovanja. Rezultati so prikazani glede na spol, telesno težo, telesno višino in indeks telesne mase. Ugotovljeno je, da med dečki in deklicami ni pomembnih razlik v rezultatih motoričnih testov, prav tako pa med njimi ni statistično pomembnih razlik v telesni teži in telesni višini. Ugotovljeno je tudi, da otroci z višjim indeksom telesne mase dosegajo boljše rezultate od otrok z nižjim indeksom telesne mase.
Ključne besede: telesne značilnosti, telesni razvoj, gibalne sposobnosti, gibalni razvoj, gibalne stopnje, regulacija energije, regulacija gibanja, razvoj senzorike, gibalne kompetence.
Objavljeno: 05.09.2011; Ogledov: 1592; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (557,26 KB)

6.
ANALIZA GIBALNIH SPOSOBNOSTI IN TELESNIH RAZSEŽNOSTI 4 DO 6 LET STARIH OTROK V PRLEKIJI
Petra Vrbanjščak, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Analiza gibalnih sposobnosti in telesnih razsežnosti od 4 do 6 let starih otrok v Prlekiji, smo v teoretičnem delu predstavili gibalne sposobnosti otrok, telesne razsežnosti otrok, opisali smo pomen gibanja za razvoj in zdravje otrok. Predstavili smo dejstva o gibanju otrok danes in kakšne so posledice, če je gibanja premalo. Iskali smo možnosti za dodatne športne dejavnosti otrok v Prlekiji ter primerjali nalogo z dosedanjimi raziskavami in ugotovitvami. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati 202 testiranih otrok starih od 4 do 6 let iz vrtcev po Prlekiji. Rezultati kažejo, da obstajajo razlike v gibalni razvitosti glede na spol in starost otrok. Ugotavljamo, da starejši otroci v primerjavi z mlajšimi v povprečju dosegajo boljše rezultate. Na podlagi rezultatov testiranja smo ugotovili, da dečki dosegajo boljše rezultate pri testih gibalnih sposobnosti za regulacijo energije, deklice pa so dosegale boljše rezultate pri testih gibalnih sposobnosti za regulacijo gibanja.
Ključne besede: gibalne sposobnosti, gibalni razvoj, telesne razsežnosti, pomen gibanja, regulacija energije, regulacija gibanja
Objavljeno: 23.10.2013; Ogledov: 828; Prenosov: 132
.pdf Celotno besedilo (709,85 KB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici