| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Metaanaliza dveh pristopov k raziskovanju kompleksnih marketinških problemov
Borut Milfelner, Damijan Mumel, Boris Snoj, 2006, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen članka je odgovoriti na vprašanje, kakšne so razlike v reševanju kompleksnega marketinškega problema, če izberemo dva multivariatna raziskovalna pristopa - multivariatno regresijsko analizo in modeliranje strukturnih enačb (angl. structural equation modeling - SEM). Obe metodi v marketingu uporabljamo za merjenje moči vpliva med spremenljivkami. Metaanalizo izvajamo na osnovi kompleksnega marketinškega problema, v okviru katerega ugotavljamo vpliv marketinških virov na različne vidike uspešnosti podjetja. Ugotavljamo, da prihaja pri uporabi omenjenih dveh metod do nekaterih pomembnih razlik v rezultatih, predvsem z vidika moči vpliva posamezne spremenljivke na drugo (regresijski koeficienti) in statistične pomembnosti vpliva, ter tudi pri sprejemanju ali zavračanju hipotez.
Ključne besede: regresijske analize, analiza, modeliranje, statistika, marketing, trženje
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1162; Prenosov: 65
URL Povezava na celotno besedilo

2.
Analysis of the fiscal burden in Bosnia and Herzegovina and the European Union
Adnan Rovčanin, Amir Karalić, 2010, pregledni znanstveni članek

Opis: This paper analyses the importance of the fiscal burden for the national economy and the relationship between taxes and gross domestic product. This paper examines tax participation - the most important part of state treasury - in the gross domestic product (GDP) as well as the fiscal burden in B&H and the European Union (EU) countries from the aspect of direct and indirect taxes. Finally, the significance of relationship between the GDP and Value Added Tax (VAT) is analysed. The example of EU 27 and B&H demonstrates the intensity of the impact and relationship of stated values in a certain time period in addition to mutual comparisons.
Ključne besede: davčna politika, fiskalna politika, davek na dodano vrednost, davki, bruto domači proizvod, analiza, regresijske analize
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 2924; Prenosov: 37
URL Povezava na celotno besedilo

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici