| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SISTEM REGISTRACIJE VOZIL V PODJETJU AVTOTEST D.O.O.
Mitja Puhar, 2009, diplomsko delo

Opis: Registracija vozil v republiki Sloveniji ima že dolgo zgodovino. Smo država članica Evropske Unije, ki razpolaga z eno izmed najboljših baz podatkov registriranih vozil znotraj Evropske Unije. Baza matičnega registra vozil razpolaga s podatki, ki so ključni za pregledno in ažurno spremljanje podatkov o vozilih v Republiki Sloveniji. Baza podatkov omogoča statistično spremljanje vozil na raznih področjih in daje smernice bodočega razvoja voznega parka v Republiki Sloveniji. Sama računalniška baza je brez pomena, če jo ne vzdržujejo usposobljeni in dosledni delavci. V tem primeru so to referenti na tehničnih pregledih in upravnih enotah. Delo ljudi, ki bazo vzdržujejo, je ključnega pomena za delovanje baze. Delo referentov je odgovorno in zahtevno. Vsakodnevno delo z velikim številom vozil zahteva točnost podatkov o vozilih in lastnikih vozil. Dosledno upoštevanje navodil zakona in nekaj človeškosti naredi dobrega referenta. Vse te vrline referent pridobi s prakso in delovnimi izkušnjami. Pohvalno je, da je Republika Slovenija razvila zelo dober sistem izobraževanja referentov. Šele po opravljenem izobraževanju, ki traja eno leto, lahko referent samostojno dela za okencem. Taka strokovnost je garant za prihodnost, ki bo temeljila na še večji izmenjavi podatkov. Samo dobro usposobljeni ljudje, ki delajo na področju registracije vozil, bodo kos tej nalogi. Organizacija, ki opravlja registracijo vozil in tehnične preglede, lahko raste in se razvija samo s strokovno usposobljenimi kadri. Podjetje Avtotest d.o.o. razpolaga z usposobljenimi kadri, kar pripomore tudi k dobremu poslovnemu izidu. V prihodnje bo potrebno zagotoviti še večjo računalniško znanje za vse zaposlene v podjetju Avtotest d.o.o. To je garancija bodočega razvoja podjetja in še izboljšanja vsakoletnega poslovnega izida.
Ključne besede: registracija vozil, tehnični pregled, administrativna storitev, baza podatkov matičnega registra vozil, referent, izmenjava podatkov in informacij, strokovnost.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2404; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (8,55 MB)

2.
IZOBRAŽEVANJE IN USPOSABLJANJE ZEMLJIŠKOKNJIŽNIH REFERENTOV
Ines Kranjc Pečenko, 2010, diplomsko delo

Opis: Za diplomsko delo sem izbrala temo s področja izobraževanja in usposabljanja zemljiškoknjižnih referentov na Okrajnih sodiščih, saj je po mojem mnenju zelo pomembno, da smo zemljiškoknjižni referenti strokovno podkovani, ustrezno izobraženi in usposobljeni, da znamo pri našem odločanju pravilno uporabiti vse razpoložljive zakone in da svoje delo brezhibno in natančno opravljamo. Teoretični del moje diplomske naloge vsebuje nekaj pomembnejših tem s področja izobraževanja. Predstavila sem pomen in cilje izobraževanja ter metode in oblike izobraževanja. V nadaljevanju sem pojasnila učne oblike in metode, ki se pojavljajo v izobraževalnem procesu in tudi ovire, ki nas ob izobraževanju spremljajo. V teoretičnem delu pa sem predstavila delovanje zemljiške knjige v okviru sodišča, organizacijsko strukturo ter opisala dela in naloge zemljiškoknjižnih referentov. V empiričnem delu diplomske naloge sem naredila raziskavo izobraževanja in usposabljanja zemljiškoknjižnih referentov petih Okrajnih sodišč. Podatke, ki sem jih dobila z anketnim vprašalnikom, sem analizirala in obrazložila ter podala svoje predloge za izboljšavo.
Ključne besede: IZOBRAŽEVANJE, USPOSABLJANJE, MOTIVACIJA, ZEMLJIŠKOKNJIŽNI REFERENT
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 1051; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (579,87 KB)

3.
VPLIV VSTOPA SLOVENIJE V EVROPSKO UNIJO NA TRŽNE POTI SLOVENSKIH ZAVAROVALNIC
Marjan Kranjc, 2011, magistrsko delo

Opis: Glavni namen magistrske naloge je raziskati vpliv vstopa Slovenije v EU 1. maja 2004 na slovensko zavarovalništvo s poudarkom na tržnih poteh, ki jih za dosego trženjskih ciljev uporabljajo zavarovalnice v EU, v primerjavi s tržnimi potmi, ki so značilne za slovenske zavarovalnice. Ugotoviti želimo, ali so se alternativne tržne poti, ki so značilne za evropske zavarovalnice v zadnjih nekaj letih že prenesle v Slovenijo, oziroma ali so sploh prave za zelo konzervativno usmerjene slovenske zavarovance. Poseben poudarek pa bomo v tej magistrski nalogi namenili Zavarovalnici Triglav in njenim tržnim potem, saj je prav Zavarovalnica Triglav tista, ki zaradi svoje dolgoletne tradicije in velikosti v veliki meri usmerja slovensko zavarovalništvo. Prodaja zavarovalniških storitev je močno odvisna od pravilne izbire tržnih poti. Tradicionalni načini prodaje zavarovalniških storitev se vedno bolj umikajo novim načinom prodaje, ki jih omogoča hitri tehnološki napredek. Ne nazadnje pa vpliva na razvoj novih tržnih poti tudi čedalje večja konkurenca v zavarovalništvu, ki sili zavarovalnice, da so vedno bolj inovativne pri distribuciji svojih produktov. Načini distribucije zavarovalniških storitev pomembno vplivajo na tržni delež zavarovalnice ter na njeno dobičkonosnost, zato je razvijanje novih načinov trženja v njenem življenjskem interesu. Na to pa še dodatno vpliva pritisk zmanjševanja stroškov, kar nenehno zahteva iskanje novih tržnih poti v zavarovalništvu. Teh izzivov se zaveda tudi Zavarovalnica Triglav, ki vedno bolj sledi razvitim evropskim zavarovalnicam, saj bo le tako dolgoročno lahko ostala velik igralec na področju jugovzhodne Evrope. Z vstopom Slovenije v EU so se razmere v slovenskem zavarovalništvu spremenile, saj slovensko zavarovalništvo vse bolj čuti pritisk konkurence iz razvite Evrope. Danes evropskim zavarovalnicam ni potrebno več ustanavljati svojih podružnic v Sloveniji, saj po evropski zakonodaji lahko delujejo na vsem območju EU. To pa je dodaten razlog, da morajo slovenske zavarovalnice čim bolj približati ponudbo produktov evropskim standardom, saj si bodo le tako zagotovile obstoj na zahtevnem zavarovalniškem trgu. Zavarovalnica Triglav je zelo pomembna finančna institucija v Sloveniji, saj na slovenskem trgu zavzema malo manj kot 50% tržni delež. Tak tržni delež zahteva od Zavarovalnice Triglav tudi veliko odgovornost na področju trženja zavarovalniških storitev in izbiro pravih tržnih poti, ki ji bodo omogočile kar najboljšo prodajo svojih produktov. Zavarovalnica Triglav zaenkrat še trži svoje storitve s svojo lastno prodajno mrežo preko zastopnikov in komercialistov, vedno bolj pa sodeluje tudi z zavarovalnimi posredniki, ki čedalje pogosteje trkajo na vrata slovenskih zavarovalnic. Pri tem pa se zavarovalnica vse bolj ozira za sodobnimi načini tržnih poti, predvsem za bančnim zavarovalništvom in trženjem zavarovalnih storitev preko interneta in telefona. Velik izziv svetovnim in slovenskim zavarovalnicam predstavlja vprašanje, kako izkoristiti stroškovno učinkovitost visoke tehnologije in hkrati ne izgubiti osebnega stika z zavarovanci, ki ga omogočajo tradicionalne prodajne poti. V magistrski nalogi bomo poskušali prikazati tako tradicionalne kot sodobne tržne poti ter opozoriti na dobre in slabe strani le-teh. Zavarovalniška storitev zavzema v tržnem spletu prav posebno mesto. Zavarovalna storitev je nekaj neotipljivega. Gre predvsem za zaupanje zavarovancev, da bodo v primeru škode dobili neko povračilo. Vse te specifičnosti pa moramo upoštevati pri izbiri tržnih poti, saj bomo le na ta način optimizirali prodajo zavarovalniških storitev. Zavarovalnica Triglav se zaveda omejenosti tradicionalnih tržnih poti, zato se vedno bolj ozira po sodobnih tržnih poteh. Dobičkonosnost zavarovalnice postaja glavno merilo uspešnosti, zato smo prisiljeni iskati vedno nove načine distribucije zavarovalniških storitev s čim manjšimi stroški. Glavni problem pri pripravi magistrske naloge je bil v p
Ključne besede: zavarovalnica, zavarovanec, odškodnina, broker, lastni zastopnik, referent za sklepanje zavarovanj, premoženjska premija, življenjska premija, brokeraža, tradicionalne tržne poti, moderne tržne poti, bančno zavarovalništvo
Objavljeno: 14.10.2011; Ogledov: 2697; Prenosov: 293
.pdf Celotno besedilo (2,92 MB)

4.
DUHOVNIK JOŽE LAMPRET, NJEGOVO ŽIVLJENJE IN DELO OD ROJSTVA DO KONCA 2. SVETOVNE VOJNE
Mateja Urbancl Planinšec, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje življenje in idejne poglede duhovnika Jožeta Lampreta. Govori o krščanskem socializmu, ki ga je Lampret v dijaških in študentskih letih močno prepletel z marksizmom in evangelijskimi nauki. S tem ter s svojim delovanjem kot verski referent v partizanskih enotah in članstvom v Verski komisiji pri Predsedstvu Slovenskega narodnoosvobodilnega sveta se je močno oddaljil od prakse uradne katoliške Cerkve. Svojim nazorom je ostal trdno zvest, čeprav je bil zaradi tega zapostavljen, preganjan in izobčen. Nerazumevanje Lampretovega mišljenja je še zlasti prišlo do izraza po 2. svetovni vojni, ko zaradi svojega političnega delovanja ni smel opravljati duhovniškega poklica. Zaradi organiziranja in sodelovanja v Cirilmetodijskemu društvu katoliških duhovnikov, ki je bilo pod okriljem oblasti, pa ga je doletela kazen izobčenja iz katoliške Cerkve. Nova socialistična oblast mu je sprva zaupala številne naloge, nazadnje pa ga je tudi ta razočarala.
Ključne besede: Duhovnik, krščanski socialist, verski referent, Verska komisija, Cirilmetodijsko društvo katoliških duhovnikov
Objavljeno: 14.12.2011; Ogledov: 3874; Prenosov: 325
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici