| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
FIZIČNA IN LOGIČNA REDUNDANCA V KOMUTIRANIH KRAJEVNIH OMREŽJIH
Jaka Jelen, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu predstavimo hierarhično krajevno omrežje, njegove prednosti ter zgradbo. Podrobneje se osredotočimo na protokol vpetega drevesa (STP), kjer opišemo njegove procese. Izdelamo dvoslojno hierarhično omrežje v simulatorju Packet Tracer, kjer ga konfiguriramo na dva načina. Pri teh dveh načinih predstavimo različne scenarije, ki se lahko pojavijo v omrežju. Pravilna zasnova omrežja v sodobnem podjetju oz. ustanovi je ključnega pomena, saj lahko pravilno načrtovano računalniško omrežje, v primeru izpada stikal ali povezav med njimi, pomeni velik prihranek na času in denarju.
Ključne besede: komutirana krajevna omrežja, protokol vpetega drevesa, dvoslojno hierarhično omrežje, redundanca, BPDU.
Objavljeno: 11.10.2011; Ogledov: 2754; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

3.
TROSLOJNO KONCEPTNO SNOVANJE KRAJEVNEGA OMREŽJA S PROTOKOLOM IPv6
Dejan Topić, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo se osredotočili na troslojno konceptno snovanje omrežja.Prvo smo razložili internetni protokol verzije 6 , ter zakaj je potrebno preiti na to različico protokola.Pogledali smo kakšni sloji sploh so v troslojnem modelu, kako jih delimo in kako so zgrajeni.Raziskali smo prednosti in slabost vsakega sloja. Za nemoteno delovanje omrežja je zlasti pomembna pravilna nastavitev naprav,ter rezervni načrt, ki omogoča, da omrežje dalje stabilno deluje, če kaj odpove.Tako smo si pogledali, kakšen namen in funkcijo imajo dostopovna stikala,distribucijska stikala, jedrna stikala. Prikazali smo praktično uporabo troslojnega omrežja v simulatorju omrežja Cisco Packet Tracer, ter na starejših sistemih omreževanja(stikala).
Ključne besede: stikalo, IPv6, Cisco, OSPFv3, redundanca
Objavljeno: 10.08.2012; Ogledov: 1980; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

4.
PRENOVA KOMUNIKACIJSKEGA OMREŽJA VEČJEGA PODJETJA
Rudolf Küplen, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je na kratko opisano stanje komunikacijskega omrežja vecjega slovenskega podjetja, obenem pa so na kratko predstavljene potrebe omrežja. Omrežje pred prenovo ni bilo robustno in je ob izpadu ali okvari enega gradnika prenehalo delovati. Izpostavljene so težave omrežja, predstavljena rešitev prenove pa je razdeljena po slojih. V rešitvi so podrobneje predstavljeni vsi gradniki omrežja, pri cemer je vsak predstavljen modelno in konfiguracijsko. Prav tako je opisano delovanje protokolov, ki zagotavljajo nemoteno poslovanje podjetja tudi ob izpadu vec kljucnih komponent omrežja. Na koncu diplomske naloge so predstavljeni še nadzor in upravljanje omrežja ter priporocene nadgradnje v prihodnosti.
Ključne besede: omrežje podjetja, nadgradnja omrežja, omrežna redundanca, usmerjanje, preklapljanje, omrežna hierarhija, omrežni nadzor, vzdrževanje omrežja
Objavljeno: 22.11.2013; Ogledov: 830; Prenosov: 19
URL Povezava na celotno besedilo

5.
RAZVIJANJE SLUŠNE SPRETNOSTI PRI UČENJU NEMŠČINE KOT TUJEGA JEZIKA
Sandi Gorenšek, 2013, diplomsko delo

Opis: Prav tako pomembno kot pisanje, branje in govorjenje je tudi pravilno poslušanje. Sluh, z vidika didaktične komunikacije, pravilno anticipirati, recipirati, razumevati (prepoznati), ga uporabljati, ter predvsem ponotranjiti v vseh oblikah in izrazih, je vodilo tega diplomskega dela. S pomočjo učbenikov, Optimal in Themen Aktuell, dveh različnih založb, želim prikazati, rabo didaktičnih metod slušnega razumevanja pri pouku nemščine kot tujega jezika. Analiza je razdeljena na tri tematske sklope: avtentičnost, slušni stili in slušne strategije, saj le tako lahko privede do povratnih informacij v zvezi z vplivom didaktičnih slušnih vaj na pridobivanje in učenje tujega jezika na srednjih šolah. Ob takšnem didaktičnem postopanju, se nemalokrat porodi vprašanje: „Kako najbolje razvijati te spretnosti in pri tem nadomestiti pomanjkanje stika z naravnim govorcem jezika“? Z jezikovnim okvirjem, ki ga predlaga CERF-ja, naš šolski sistem in založniška politika, lahko rečemo, da ta problem dobro obvladujemo.
Ključne besede: slušne spretnosti, slušno razumevanje, slušne strategije, slušni stili, redundanca, avtentičnost
Objavljeno: 28.01.2014; Ogledov: 1192; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici