| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 53
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Redni letni razgovori administrativnih delavcev na fakultetah Univerze v Mariboru
Teja Per, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V okviru teoretičnega dela smo izvedli podroben pregled splošnega stanja na področju izvajanja rednih letnih razgovorov in njihov vpliv na nadaljnji razvoj kariere posameznika na podlagi študije različne literature. Opravili smo pregled različnih teorij posameznih avtorjev o definicijah razgovorov znotraj organizacij. Poskušali smo opredeliti pojme redni letni razgovor, sistem razvoja kadrov, vlogo vodje ter navedli prednosti in slabosti razgovorov. Podrobno smo opisali postopek priprave na razgovor zaposlenega tako s strani vodje kot s strani zaposlenega. V metodološkem delu smo izvedli analizi obstoječega stanja na področju izvajanja redih letnih razgovorov preko merjenja mnenj administrativnih delavcev zaposlenih znotraj posameznih fakultet članic Univerze v Mariboru. Na podlagi izvedene ankete kot primer dobre prakse predlagamo usposabljanje vodij za čim bolj učinkovito izvedbo rednih letih razgovorov. Hkrati predlagamo tudi večje sodelovanje vodje pri pojasnjevanju posameznih delovnih nalog in doseganju zastavljenih ciljev. Vodje bi morale ob začetku izvajanja rednih letnih razgovorov bolj podrobno opredelili posamezne delovne naloge, ki jih mora vsak zaposleni opraviti, določiti, po katerih standardih naj bi zaposleni delali, ter morale bi se tudi dogovoriti, katere so potrebne kompetence za opravljanje posameznega dela. Menimo, da v kolikor je zaposleni natančno seznanjen s svojimi nalogami, cilji in roki, je lahko pri svojem delu bolj učinkovit in motiviran. Predlagamo sprotno vpisovanje dogodkov in mnenj vodje v obrazec za zapisovanje kritičnih ter izjemnih dogodkov, kamor si vodja zapisuje tako napake kot tudi dosežke zaposlenega, in preko teh zapisov, ki jih opravi skozi leto, se lahko pred samo izvedbo razgovora tudi ustrezno pripravi. Zelo pomemben element uspešne izvedbe rednega letnega razgovora je ustrezno usposobljena vodja za uspešno izvedbo razgovora ter priprava vodje na sam razgovor. Vodja bi morala zaposlenim predstaviti redni letni razgovor kot nekaj pozitivnega, kar bi omogočilo še več priložnosti za dosego zastavljenih ciljev, za reševanje problemov ter za povečevanje motivacije pri delu.
Ključne besede: redni letni razgovor, univerzitetna administracija, razvoj kariere, vloga vodje
Objavljeno: 27.10.2020; Ogledov: 194; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

2.
Redni letni razgovori za strokovne delavce na Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani
Mateja Progar, 2020, magistrsko delo

Opis: Redni letni razgovori so na področju razvoja kadrov eden učinkovitejših načinov za odkrivanje novih kadrovskih zmožnosti, povečanje motivacije zaposlenih, povečanje zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu, izboljšanje kakovosti dela in ne nazadnje za doseganje ciljev organizacije. Letni razgovori so usmerjeni v preteklost, sedanjost in prihodnost. Redni letni razgovor je osnova za spremljanje delovne uspešnosti delavcev in zagotavlja njihov karierni razvoj. Na Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani se redni letni razgovori ne izvajajo oziroma se ti izvajajo pomanjkljivo. Vodstvo fakultete spodbuja uvedbo rednih letnih razgovorov, vendar pa izvedba še vedno ostaja v pristojnosti vodij posameznih služb. V zaključnem delu smo preverjali, ali se na fakulteti podpira uvedba rednih letnih razgovorov. Ločeno smo preverjali mnenja delavcev in mnenja vodij. Raziskava in analiza podatkov je bila izvedena na podlagi anketnega vprašalnika, ki je bil razdeljen med strokovne delavce v tajništvu fakultete. Anketa je bila anonimna, podatki so bili obdelani s pomočjo računalniškega programa SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Glavne ugotovitve zaključnega dela so, da se na fakulteti podpira uvedba letnih razgovorov. Delavci imajo o uvedbi v splošnem pozitivno mnenje. Vodje služb so za izvedbo pripravljeni pridobiti ustrezna znanja. Vodstvu fakultete se predlaga uvedbo rednih letnih razgovorov.
Ključne besede: redni letni razgovor, razvoj kadrov, zaposleni, usposabljanje
Objavljeno: 17.06.2020; Ogledov: 407; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

3.
Uvedba brezpapirnega letnega razgovora na primeru rešitve SuccessFactors
Ana Sevšek, 2017, diplomsko delo

Opis: Verjetno smo se že vsi kdaj ustavili v kakšni pisarni in se zagledali v kup papirja. Gospa za pisalno mizo je po navadi morala prestaviti kup papirja, da nas je sploh lahko videla. Takšne pisarne dandanes izumirajo. Živimo v času, ko je potreba po hitri in takojšnji dostopnosti do dokumentov nuja. Podatki in dokumenti morajo biti na voljo kjerkoli in kadarkoli, saj le tako lahko sledimo konkurenci. Zato večina podjetij že uporablja sistem za brezpapirno poslovanje. S problemom papirnega poslovanja se srečujemo tudi v kadrovskih službah, pri izvajanju rednih letnih razgovorih. Diplomski projekt smo razdelili na dva dela. V prvem teoretičnem delu bomo opredelili pojem brezpapirno poslovanje, si pogledali kako uvajamo brezpapirno poslovanje v podjetje, kateri so ponudniki brezpapirnega poslovanja na trgu, opredelili prednosti in slabosti uvedbe brezpapirnega poslovanja ter razlike med klasičnim in elektronskim dokumentom. V drugem delu bomo spoznali pojem redni letni razgovor, opredelili njegov namen in cilje, spoznali kako poteka in kako ga arhiviramo. V drugem delu diplomskega projekta bomo spoznali rešitev na področju kadrovanja – SuccessFactors. Na koncu bomo poznali prednosti, ki jih pridobimo z uvedbo rednega letnega razgovora v rešitvi SuccessFactors.
Ključne besede: brezpapirno poslovanje, uvedba brezpapirnega poslovanja, elektronski in klasični dokumenti, redni letni razgovor, SuccessFactors
Objavljeno: 01.12.2017; Ogledov: 655; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

4.
PROBLEMATIKA VODENJA REDNIH LETNIH RAZGOVOROV NA DERMATOVENEROLOŠKI KLINIKI UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA LJUBLJANA
Marija Ana Ručigaj, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo predstavlja problematiko vodenja rednih letnih razgovorov na Dermatovenerološki kliniki Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. Redni letni razgovor je načrtovan sistematični pogovor, pregled in ocena delavčevega dosedanjega dela, ki delavcu omogoča, da pove svoje želje, mnenje o delu. Redni letni razgovori so pomemben del sodobnega sistema vodenja organizacij. Organizacije morajo svojim zaposlenim nameniti dovolj pozornosti, saj so najpomembnejši za uspešno in učinkovito delovanje organizacije. V teoretičnem delu smo opredelili pojem redni letni razgovor, njegov namen, pozitivne učinke in pogoje za njegovo učinkovito izvedbo. Poglobili smo se v priprave, potek in obdobje po rednih letnih razgovorih. Podrobneje smo predstavili Dermatovenerološko kliniko v Ljubljani in potek izvedb rednih letnih razgovorov na njej. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo izvedli raziskavo, s katero smo želeli raziskati problematiko vodenja letnih razgovorov. Cilj raziskave je bil ugotoviti splošno zadovoljstvo z letnimi razgovori in njihovimi vodjami, pripravami in samim potekom razgovora na Dermatovenerološki kliniki v Ljubljani. Rezultati raziskave so pokazali, da so zaposleni z rednimi letnimi razgovori in njihovimi vodjami, kljub nekaterim izjemam, na splošno zadovoljni. Na podlagi ugotovitev smo za izboljšanje rezultatov predlagali, naj se raziskave na področju letnih razgovorov izvajajo pogosteje in v obsežnejši obliki.
Ključne besede: - redni letni razgovor, - vodja, - zaposleni, - Dermatovenerološka klinika Ljubljana.
Objavljeno: 16.12.2016; Ogledov: 902; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

5.
RAZVOJ VEČPARAMETRSKEGA MODELA ZA OCENJEVANJE ZAPOSLENIH
Katja Žnidaršič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava problematiko ocenjevanja zaposlenih na primeru podjetja X, njen končni cilj pa je poiskati enostavno in hitro metodo, ki bi podjetju pomagala pri vrednotenju uspešnosti zaposlenih. Problem je kompleksen zaradi same velikosti podjetja X, kar pomeni obdelavo velikega števila podatkov, poleg tega je, zaradi širokega razpona različnih profilov zaposlenih, izbor parametrov ocenjevanja zahteven. V prvem delu naloge bomo preučili teoretični del ocenjevanja zaposlenih kaj sploh je ocenjevanje zaposlenih in zakaj je treba ocenjevati, kako poteka, kakšne so njegove posledice tako za podjetje kot tudi za posameznika. Bolj podrobno bomo opisali redne letne razgovore, ker jih v podjetju X že uporabljajo. V drugem delu se bomo problema lotili s pomočjo večparameterskega odločitvenega procesa, kamor spada programsko orodje DEXi. DEXi je ekspertni sistem, s pomočjo katerega smo izdelali model, ki služi ocenjevanju zaposlenih. Ob tem smo imeli omejitev raziskave – modela nismo mogla preveriti na realnih podatkih, zato smo sami izbrali štiri variante oziroma štiri različna delovna mesta, pri čimer smo se oprli na obrazec »Redni letni pogovor« podjetja X. Na ta način smo prišli do relevantnih parametrov, ki smo jih ovrednotili v programu DEXi, na koncu pa smo model razširili še s programom Vredana. Uporabo modela za ocenjevanje zaposlenih bomo predlagali podjetju X, da bodo lahko enostavneje in hitreje ugotavljali, kako uspešni so njihovi zaposleni.
Ključne besede: Ocenjevanje zaposlenih, redni letni razgovor, odločitveni model, DEXi.
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 540; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

6.
REDNI LETNI RAZGOVORI NA URGENTNEM KIRURŠKEM BLOKU UNIVERZITETNEGA KLINIČNEGA CENTRA LJUBLJANA
Saša Križman, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Redni letni razgovor je pomemben sestavni del vodenja v vsaki organizaciji. To je vnaprej načrtovan pogovor med vodjo in sodelavcem in je podlaga za ocenjevanje delovne uspešnosti zaposlenih. Na rednem letnem razgovoru naj bi zaposleni izrazili svoja mnenja in ideje, vodje pa bi bolje spoznali svoje sodelavce in prisluhnili njihovim predlogom. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili, kaj je redni letni razgovor. Nato smo opisali njegov namen in cilj, vsebino, potek ter pripravo nanj. V nadaljevanju pa smo predstavili Urgentni kirurški blok. V praktičnem delu diplomske naloge smo raziskovali, kako se zaposleni (medicinske sestre, zdravstveni tehniki, bolničarke in zdravstvene administratorke) Urgentnega kirurškega bloka Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana pripravijo na redni letni razgovor in kako le-ta poteka. Analizirali smo različne tematske vsebine rednega letnega razgovora, ki vključujejo možnost napredovanja in izobraževanja, izboljšanje delovnih pogojev, odnos vodje do zaposlenih in pričakovanja zaposlenih po opravljenem rednem letnem razgovoru.
Ključne besede: redni letni razgovor, Urgentni kirurški blok, vodja, zaposleni
Objavljeno: 11.11.2016; Ogledov: 900; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

7.
Redni letni razgovori na Kliničnem oddelku za endokrinologijo, diabetes in presnovne bolezni UKC Ljubljana
Mojca Urbančič, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V praksi postajajo redni letni razgovori eden od ključnih orodij za uspešno vodenje zaposlenih in posledično organizacije. Omogočajo nam izmenjavo informacij, idej, stališč, predlogov, problemov in ciljev o preteklem in prihodnjem delu med zaposlenimi in vodjo. Cilj diplomskega dela je predstaviti koristi izvajanja rednih letnih razgovorov tako za javni zavod UKC Ljubljana kot za vodje in zaposlene na Kliničnem oddelku za endokrinologijo, diabetes in presnovne bolezni. S tem želimo spodbuditi vodstvo, da vpelje redne letne razgovore tudi v prakso. Diplomsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo predstavili pojem in pomen rednih letnih razgovorov. Osredotočili smo se na uvedbo razgovorov v organizaciji in predstavili postopek njihove uvedbe. Ker sta za uspešno izvedbo razgovora pomembni dobra komunikacija in motivacija, smo del diplomskega dela namenili tudi temu. Predstavili smo organizacijo UKC Ljubljana in Klinični oddelek za endokrinologijo, diabetes in presnovne bolezni. Na tem oddelku smo izvedli tudi raziskavo, s katero smo poskušali pridobiti informacije, kakšno je mnenje zaposlenih glede uvedbe rednih letnih razgovorov. Analizo rezultatov raziskave smo predstavili v raziskovalnem delu. Ugotovili smo, da so zaposleni pozitivno naravnani za uvedbo rednih letnih razgovorov. Večina zaposlenih namreč meni, da so ti razgovori koristni in bi ugodno vplivali na delovno klimo v organizaciji. Izvedeli smo, katere teme se jim zdijo najbolj pomembne za diskusijo na razgovoru. Večina zaposlenih uvedbe rednih letnih razgovorov ne vidi kot izvajanje pritiska nadrejenih, temveč kot priložnost za iskren in sproščen pogovor z nadrejenimi o svojem delu, idejah in priložnostih.
Ključne besede: redni letni razgovor, komunikacija, motivacija, vodja, zaposleni
Objavljeno: 03.11.2016; Ogledov: 711; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

8.
REDNI LETNI RAZGOVOR V CUDV DOBRNA
Darja Drobne Gačnik, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Pomen rednih letnih razgovorov je v organizacijah, ki stremijo k razvoju organizacije ter večanju delovne uspešnosti zelo velik. Da je proces rednih letnih razgovorov ustrezno izpeljan, je potrebno predhodno izvesti precej aktivnosti v kadrovski službi, kot tudi usposabljanje vodij in zaposlenih. V prvem delu diplomskega dela predstavljamo teoretična izhodišča rednih letnih razgovorov s poudarkom na pripravi, izvajanju in aktivnostih po opravljenem razgovoru. V drugem delu predstavljamo CUDV Dobrna in prakso poteka opravljanja razgovorov. Ključni del naloge predstavlja analiza anket tako med zaposlenimi kakor med vodji. Z grafičnim prikazom in kritično analizo je podana ocena o zadovoljstvu in pričakovanji tako zaposlenih kot vodij. Na podlagi izsledkov so podani predlogi za zagotovitev večje uspešnosti rednih letnih razgovorov.
Ključne besede: - redni letni razgovor, - zaposleni, - cilji.
Objavljeno: 13.10.2016; Ogledov: 791; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

9.
LETNI POGOVOR V IZBRANEM ODDELKU JAVNE UPRAVE
Katarina Kremžar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Letni razgovor je sistematično načrtovan pogovor med vodjo in zaposlenim o širših ciljih, ki so povezani z delovnim področjem, vprašanjih sodelovanja uslužbencev ter o pričakovanjih glede njihovega nadaljnjega razvoja. Vodja z njihovo pomočjo spozna želje in probleme zaposlenih, ki jim nakaže možnosti, da svoje želje in cilje uskladijo s cilji organizacije. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo s pomočjo domače in tuje literature opisali in predstavili redne letne razgovore, namene in cilje, vsebino in potek rednih letnih razgovor, ter naloge in postopke, ki jih mora vodja opraviti, da bodo redni letni razgovori uspešni. V empiričnem delu smo s pomočjo ankete dokaj obširno raziskali stališča zaposlenih o rednih letnih razgovorih v izbranem oddelku javne uprave. Na podlagi ugotovitev smo podali predloge in mnenja za izboljšanje obstoječega stanja.
Ključne besede: redni letni razgovor, vodja, sodelavec, izbrani oddelek javne uprave
Objavljeno: 10.10.2016; Ogledov: 735; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

10.
REDNI LETNI RAZGOVORI V OBČINI SVETA TROJICA V SLOV. GORICAH
Jože Žel, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomsko delo smo razdelili na dva dela in sicer na teoretičnega in empiričnega. Teoretične osnove na temo rednih letnih razgovorov smo predstavili v prvem delu. Opisali smo namen rednih letnih razgovorov in prednosti, ki jih prinašajo. Ob tem smo podrobneje predstavili njihovo vsebino in pogoje za njihovo učinkovito izvedbo. Predstavili smo tudi pripravo na redni letni razgovor, njihov potek, vodenje in dokumentiranje. Pri tem smo posebno pozornost namenili vplivu rednih letnih razgovorov na zaposlene in njihovo delovno uspešnost. V drugem empiričnem delu smo predstavili Občino Sveta Trojica v Slovenskih goricah, njene naloge in kadrovsko strukturo zaposlenih. Na podlagi raziskave, opravljene v Občini Sveta Trojica v Slovenskih goricah, smo prikazali rezultate intervjuja za vodjo in anketnega vprašalnika za zaposlene. Proučevali smo priprave, pogoje, izvedbo in dokumentiranje rednih letnih razgovorov. Zanimali so nas koristnost in učinki rednih letnih razgovorov, zadovoljstvo zaposlenih in usposobljenost vodje. Na koncu smo s pomočjo teoretičnih spoznanj in na osnovi analize raziskave podali predloge za izboljšanje izvajanja rednih letnih razgovorov v Občini Sveta Trojica v Slovenskih goricah.
Ključne besede: redni letni razgovor, vodenje, komunikacija, vodja, zaposleni, občina
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 480; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici