1. Schemann, Hans; Mellado Blanco, Carmen; Buján, Patricia; Iglesias, Nelly; Larreta, Juan P.; Mansilla, Ana (2013): Idiomatik Deutsch-Spanisch/Diccionario idiomático alemán-español.Hamburg. Hamburg: Helmut Buske Verlag GmBH. 1202 pp.Jasmina Markič, Vida Jesenšek, 2013, recenzija, prikaz knjige, kritika Opis: Schemann, Hans; Mellado Blanco, Carmen; Buján, Patricia; Iglesias, Nelly; Larreta, Juan P.; Mansilla, Ana (2013): Idiomatik Deutsch-Spanisch/Diccionario idiomático alemán-español.Hamburg. Hamburg: Helmut Buske Verlag GmBH. 1202 pp. Ključne besede: španščina, nemščina, frazeološki slovar, recenzije Objavljeno v DKUM: 13.09.2024; Ogledov: 36; Prenosov: 2
Povezava na celotno besedilo |
2. Vpliv spletnih recenzij na nakupne namere odjemalcevManca Simetinger, 2024, magistrsko delo Opis: Internetno elektronsko poslovanje hitro raste s širjenjem komercialnih spletnih mest in vse večjim izvajanjem spletnih transakcij s strani odjemalcev. Svetovni splet se kot nov marketinški kanal v mnogih pogledih razlikuje od tradicionalnih maloprodajaln. V današnjem hitro spreminjajočem se okolju morajo biti organizacije zelo fleksibilne in hitro prilagodljive na nenadne spremembe na trgu, saj lahko le tako ostajajo konkurenčne. Bistvenega pomena zanje predstavlja uspešna marketinška komunikacija z odjemalci, ki so ključnega pomena za obstoj katere koli organizacije na trgu.
Poznavanje in uporaba spletnih recenzij lahko organizacijam pomaga pri izboljšanju njihovih izdelkov, povečanju ugleda blagovne znamke podjetja in doseganju novih odjemalcev. Spletne recenzije predstavljajo resnične izkušnje uporabnikov, ki potencialnim odjemalcem omogočajo vpogled v kakovost, vrednost in zanesljivost izdelka ali storitve, o kateri razmišljajo. S spletnimi recenzijami se odjemalci veliko bolj povežejo in poistovetijo kot z oglaševanjem, zato lahko imajo te bistven vpliv na njihove nakupne odločitve. To pomeni, da pozitivna spletna prisotnost organizacije ne glede na panogo prinaša mnogo prednosti in postaja ključni del oblikovanja blagovne znamke.
V magistrskem delu smo podrobneje definirali in opisali spletne recenzije, opredelili njihovo relevantnost in učinkovitost v procesu odločanja odjemalca ter ugotovili, kako pomembno vlogo imajo te pri odjemalčevi izbiri za nakup izdelka ali storitve.
Skozi nalogo smo raziskovali, kakšen namen imajo spletne recenzije, kako jih odjemalci zaznavajo ter kako pogosto se nanje zanašajo. Predvsem pa je bil poudarek na njihovi prepričljivosti in uporabnosti. Natančno smo preučili, kako poteka proces odločanja odjemalca in kakšen vpliv imajo spletne recenzije na nakupne namere odjemalcev. To smo podrobneje raziskali s pomočjo dosedanjih raziskav ter lastne analize, ki smo jo izvedli v nadaljevanju tega magistrskega dela.
Rezultati analize so pokazali, da odjemalci v spletnih recenzijah najpogosteje zasledijo informacije o učinkovitosti izdelka ter da tiste odjemalce, ki menijo, da so spletne recenzije koristne, to spodbudi k nakupu izdelka oziroma storitve. Prav tako odjemalce stališča, ki so si jih ustvarili o spletnih recenzijah, spodbudijo k nakupu in so ob enem na splošno pozitivno povezana z njihovimi mnenji o koristnosti spletnih recenzij. Ključne besede: spletne recenzije, nakupna namera, odjemalec, nakupovanje, vpliv Objavljeno v DKUM: 23.04.2024; Ogledov: 269; Prenosov: 74
Celotno besedilo (2,52 MB) |
3. David A. Moss in John A. Cisternino (urednika), New perspectives on regulation : prva izdaja, The Tobin Project, Cambridge (Massachusetts, Združene države Amerike) 2009, 165 str.Dejan Romih, 2010, recenzija, prikaz knjige, kritika Ključne besede: recenzije, svetovno gospodarstvo, finančna kriza, gospodarske krize, krize Objavljeno v DKUM: 15.01.2021; Ogledov: 734; Prenosov: 0 |
4. Optimizacija procesa recenzije projektov in njen vpliv na kadre v mikro podjetjuSaša Otrin, 2018, magistrsko delo/naloga Opis: V magistrskem delu smo optimizirali potek organizacije recenzije projektov v podjetju z izvedbo aplikacije. V uvodu smo predstavili cilje, namen in metode dela. V nadaljevanju so opisane teoretične osnove, kjer se dotaknemo kadrov, sprememb v podjetju, zadovoljstvo zaposlenih in prenove poslovnega procesa. S prikazom obstoječega stanja smo predstavili podjetje in potek recenzij projektov. Ugotovili smo, da je obstoječe stanje organizacije recenzije zamudno in neorganizirano. V nadaljevanju smo predstavili potek raziskave. Najprej smo izdelali aplikacijo s programskim orodjem Microsoft Access. S pregledom arhiva smo določili koliko časa je potrebno za organizacijo recenzije posamezne skupine. Po testiranju aplikacije smo ocenili, koliko časa prihranimo z uvedbo aplikacije. V nadaljevanju so aplikacijo testirali vsi zaposleni. Z anketnim vprašalnikom smo preverili zadovoljstvo zaposlenih z organizacijo recenzije pred in po uporabi aplikacije. Na podlagi odgovorov in njihove analize, smo rezultate primerjali ter v zaključku podali odgovore na raziskovalna vprašanja. Ključne besede: projektantsko podjetje, organizacija recenzije, optimizacija, aplikacija z Microsoft Access, zadovoljstvo zaposlenih Objavljeno v DKUM: 28.11.2018; Ogledov: 1064; Prenosov: 110
Celotno besedilo (1,99 MB) |
5. Duško Vrban: Metodologija prava i pravna tehnika : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Pravni fakultet Osijek, Osijek 2013, 120 str., ISBN 978-953-6072-88-0.Tomaž Keresteš, 2014, recenzija, prikaz knjige, kritika Ključne besede: recenzije, pravo, pravna znanost, metodologija, metodološki pristopi Objavljeno v DKUM: 02.08.2018; Ogledov: 1756; Prenosov: 81
Celotno besedilo (269,88 KB) |
6. V labyrintu možností prózy Karla Čapka : Agnieszka Janiec-Nyitrai, 2016: V Labyrintu možností. Dvanáct literárněvědných studií o próze Karla Čapka. Budapest: Opera Slavica Budapestinensia, Elte BTK, Szláv Filológiai Tanszék. 200 s.Martin Schacherl, 2017, recenzija, prikaz knjige, kritika Ključne besede: ocene knjig, recenzije, Karel Čapek, češka književnost Objavljeno v DKUM: 28.02.2018; Ogledov: 1266; Prenosov: 115
Celotno besedilo (373,02 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
7. |
8. Joop van der Horst, 2016: Propast standardnoga jezika. Mijena u jezičnoj kulturi Zapadne Europe. Zagreb: Srednja Europa. 258 str.Krunoslav Puškar, 2017, recenzija, prikaz knjige, kritika Ključne besede: ocene knjig, recenzije, Joop van der Horst, standardni jezik, knjižni jezik Objavljeno v DKUM: 28.02.2018; Ogledov: 1213; Prenosov: 85
Celotno besedilo (373,86 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
9. |
10. Mate Kapović, 2016: Povijest hrvatske akcentuacije. Fonetika. Zagreb: Hrvatske matica. 1046 p.Konstantin Gennadʹevič Krasuhin, 2016, recenzija, prikaz knjige, kritika Ključne besede: ocene knjig, recenzije, fonetika, hrvaščina, Mate Kapović Objavljeno v DKUM: 27.02.2018; Ogledov: 1262; Prenosov: 95
Celotno besedilo (381,79 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |