| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 34
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv spletnih recenzij na nakupne namere odjemalcev
Manca Simetinger, 2024, magistrsko delo

Opis: Internetno elektronsko poslovanje hitro raste s širjenjem komercialnih spletnih mest in vse večjim izvajanjem spletnih transakcij s strani odjemalcev. Svetovni splet se kot nov marketinški kanal v mnogih pogledih razlikuje od tradicionalnih maloprodajaln. V današnjem hitro spreminjajočem se okolju morajo biti organizacije zelo fleksibilne in hitro prilagodljive na nenadne spremembe na trgu, saj lahko le tako ostajajo konkurenčne. Bistvenega pomena zanje predstavlja uspešna marketinška komunikacija z odjemalci, ki so ključnega pomena za obstoj katere koli organizacije na trgu. Poznavanje in uporaba spletnih recenzij lahko organizacijam pomaga pri izboljšanju njihovih izdelkov, povečanju ugleda blagovne znamke podjetja in doseganju novih odjemalcev. Spletne recenzije predstavljajo resnične izkušnje uporabnikov, ki potencialnim odjemalcem omogočajo vpogled v kakovost, vrednost in zanesljivost izdelka ali storitve, o kateri razmišljajo. S spletnimi recenzijami se odjemalci veliko bolj povežejo in poistovetijo kot z oglaševanjem, zato lahko imajo te bistven vpliv na njihove nakupne odločitve. To pomeni, da pozitivna spletna prisotnost organizacije ne glede na panogo prinaša mnogo prednosti in postaja ključni del oblikovanja blagovne znamke. V magistrskem delu smo podrobneje definirali in opisali spletne recenzije, opredelili njihovo relevantnost in učinkovitost v procesu odločanja odjemalca ter ugotovili, kako pomembno vlogo imajo te pri odjemalčevi izbiri za nakup izdelka ali storitve. Skozi nalogo smo raziskovali, kakšen namen imajo spletne recenzije, kako jih odjemalci zaznavajo ter kako pogosto se nanje zanašajo. Predvsem pa je bil poudarek na njihovi prepričljivosti in uporabnosti. Natančno smo preučili, kako poteka proces odločanja odjemalca in kakšen vpliv imajo spletne recenzije na nakupne namere odjemalcev. To smo podrobneje raziskali s pomočjo dosedanjih raziskav ter lastne analize, ki smo jo izvedli v nadaljevanju tega magistrskega dela. Rezultati analize so pokazali, da odjemalci v spletnih recenzijah najpogosteje zasledijo informacije o učinkovitosti izdelka ter da tiste odjemalce, ki menijo, da so spletne recenzije koristne, to spodbudi k nakupu izdelka oziroma storitve. Prav tako odjemalce stališča, ki so si jih ustvarili o spletnih recenzijah, spodbudijo k nakupu in so ob enem na splošno pozitivno povezana z njihovimi mnenji o koristnosti spletnih recenzij.
Ključne besede: spletne recenzije, nakupna namera, odjemalec, nakupovanje, vpliv
Objavljeno v DKUM: 23.04.2024; Ogledov: 203; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

2.
3.
Optimizacija procesa recenzije projektov in njen vpliv na kadre v mikro podjetju
Saša Otrin, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu smo optimizirali potek organizacije recenzije projektov v podjetju z izvedbo aplikacije. V uvodu smo predstavili cilje, namen in metode dela. V nadaljevanju so opisane teoretične osnove, kjer se dotaknemo kadrov, sprememb v podjetju, zadovoljstvo zaposlenih in prenove poslovnega procesa. S prikazom obstoječega stanja smo predstavili podjetje in potek recenzij projektov. Ugotovili smo, da je obstoječe stanje organizacije recenzije zamudno in neorganizirano. V nadaljevanju smo predstavili potek raziskave. Najprej smo izdelali aplikacijo s programskim orodjem Microsoft Access. S pregledom arhiva smo določili koliko časa je potrebno za organizacijo recenzije posamezne skupine. Po testiranju aplikacije smo ocenili, koliko časa prihranimo z uvedbo aplikacije. V nadaljevanju so aplikacijo testirali vsi zaposleni. Z anketnim vprašalnikom smo preverili zadovoljstvo zaposlenih z organizacijo recenzije pred in po uporabi aplikacije. Na podlagi odgovorov in njihove analize, smo rezultate primerjali ter v zaključku podali odgovore na raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: projektantsko podjetje, organizacija recenzije, optimizacija, aplikacija z Microsoft Access, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 28.11.2018; Ogledov: 1024; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

4.
5.
6.
Slavica v české řečí
Alenka Jensterle-Doležal, 2017, recenzija, prikaz knjige, kritika

Ključne besede: ocene knjig, recenzije, češčina, slavica, prevajanje
Objavljeno v DKUM: 28.02.2018; Ogledov: 1075; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (358,83 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Joop van der Horst, 2016: Propast standardnoga jezika. Mijena u jezičnoj kulturi Zapadne Europe. Zagreb: Srednja Europa. 258 str.
Krunoslav Puškar, 2017, recenzija, prikaz knjige, kritika

Ključne besede: ocene knjig, recenzije, Joop van der Horst, standardni jezik, knjižni jezik
Objavljeno v DKUM: 28.02.2018; Ogledov: 1143; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (373,86 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
Mate Kapović, 2016: Povijest hrvatske akcentuacije. Fonetika. Zagreb: Hrvatske matica. 1046 p.
Konstantin Gennadʹevič Krasuhin, 2016, recenzija, prikaz knjige, kritika

Ključne besede: ocene knjig, recenzije, fonetika, hrvaščina, Mate Kapović
Objavljeno v DKUM: 27.02.2018; Ogledov: 1224; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (381,79 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Ranko Matasović, 2016: Lingvistička povijest Europe. Zagreb: Matica hrvatska. 339 str.
Krunoslav Puškar, 2016, recenzija, prikaz knjige, kritika

Ključne besede: ocene knjig, recenzije, Ranko Matasović, lingvistika, jezikoslovje
Objavljeno v DKUM: 27.02.2018; Ogledov: 1710; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (394,90 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 7.47 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici