| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 46
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
NAČINI REŠEVANJA KONFLIKTOV V IZBRANI ORGANIZACIJI
Nuša Fojkar, 2009, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Skozi celotno diplomsko delo bomo skušali ugotavljati, kakšne načine konfliktov poznamo. Ker je reševanje konfliktov precej širok pojem in je prisoten v našem vsakdanjem življenju, se bomo osredotočili samo na načine reševanja in na njihovo reševanje na praktičnem primeru znotraj organizacije. V teoretičnem delu bomo najprej opisali, kaj je konflikt, kakšne vrste le-teh poznamo, kakšne posledice poznamo in podobne okoliščine v zvezi s konflikti. Za tem se bomo navezali na načine reševanja konfliktov in jih podrobno opisali. Nadaljevali bomo s praktičnim delom. Sestavili bomo vprašalnik, ga razdelili med delavce znotraj organizacije in na podlagi njihovih odgovorov naredili analizo. Ta bo potekala v več programih (v Wordu, Excelu in SPSSu). Razlog za to odločitev, da osvežimo znanje in poskrbimo za raznolikost diplomskega dela. Temu bo sledil še predlog izboljšav in sklep celotnega diplomskega dela.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE • konflikti • obvladovanje konfliktov • reševanje konfliktov • načini reševanja konfliktov
Objavljeno: 20.07.2009; Ogledov: 3013; Prenosov: 556
.pdf Celotno besedilo (422,86 KB)

5.
REŠEVANJE REKLAMACIJ V IKA D.O.O.
Nataša Mravlje, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena analiza števila in vrste reklamacij v podjetju Ika d.o.o.. Preko elektronske pošte ter na sedežu podjetja je bila aprila 2009 izvedena raziskava o številu ter vrsti reklamacij v podjetju. Analiza anket je pokazala, da je v podjetju 60 % količinskih in 40 % kakovostnih reklamacij. Največ reklamacij 47% je bilo na področju ogrevalne tehnike sledi ji sanitarni program 34%, vodovod 16 % ter industrijski program. Kljub reklamacijam bodo stranke še vedno kupovale v podjetju. Vsaka reklamacija, ki jo podjetje prejme, je povratna informacija, kjer lahko spremljamo proizvajalce in izvajalce ter kakovost njihovih izdelkov in storitev V primeru, če je kakovost nekega proizvajalca na nižji ravni se z njim najprej pogovorimo o možnih izboljšavah pri kakovosti izdelka ter o možnosti zamenjave le-tega, če se kakovost njegovega izdelka ne bo izboljšala. Torej je potrebno proizvajalca izdelka vspodbujati, da skuša izboljšati kakovost svojih izdelkov, da ne bi prihajalo do reklamacij ter s tem povzročalo nezadovoljstvo kupca. Zato bi v podjetju morali s primernim sistemom obravnavanja reklamacij in računalniškim programom stalno nadzorovati količino reklamacij, ki prihajajo v podjetje ter obveščati proizvajalce in izvajalce o nastalih reklamacijah zaradi njihovih izdelkov.
Ključne besede: - kupec - reklamacija - postopek reševanja reklamacij - kakovost izdelkov
Objavljeno: 01.12.2009; Ogledov: 2237; Prenosov: 361
.pdf Celotno besedilo (400,52 KB)

6.
ORGANIZACIJSKA STRUKTURA IN PROCES REŠEVANJA ŠKOD IZ PREMOŽENJSKIH ZAVAROVANJ V ZAVAROVALNICI TRIGLAV D.D.
Maja Ošlaj, 2009, diplomsko delo

Opis: Vsaka organizacija v današnjem svetu oblikuje lastno organizacijsko strukturo. Oblikuje se z namenom: rangiranja odgovornosti, določitve mest odločanja, oblikovanja oddelkov ter določitve delovnih mest in posledično tudi določitve nalog. Ko govorimo o organizacijski strukturi, govorimo o notranji organizacijski strukturi podjetja oziroma celote. Zavarovalništvo je ena najpomembnejših gospodarskih dejavnosti: svojim zavarovancem, tako prebivalstvu, kakor posameznim gospodarskim subjektom, zagotavlja eno najpomembnejših prvin, to je materialno varnost. Zato so zaupanje v zavarovalnico, njena verodostojnost in korekten odnos do zavarovancev v medsebojnem poslovnem sodelovanju med zavarovalnico in zavarovancem, primarnega pomena in predpogoj za uspešnost zavarovalnice na trgu. Cilj kakovostne izvedbe zavarovalne storitve mora zavarovalnica oziroma njeni vodilni ljudje, vgraditi v vsako celico svoje organizacije, z njo se morajo poistovetiti vsi zaposleni, tako tisti, ki so v neposrednem, kakor ostali, ki so v posrednem stiku s strankami. Pri tem je področje reševanja škod (zavarovalnih primerov) še posebej občutljivo. Reševanje škod, je tisti del izvedbe storitve, kjer pride do soočanja med obljubljenim in realiziranim in s tem do ovrednotenja same storitve. Dokazano je, da kvalitetno reševanje škod vpliva na zvestobo zavarovancev in njihovo nadaljnje sodelovanje z zavarovalnico. Z izboljšanjem odnosa vplivamo na kvaliteto postopka reševanja škode, to pa neposredno vpliva na po-nakupno obnašanje zavarovancev. Zato mora zavarovalnica kvalitetni izvedbi reševanja škod posvetiti posebno pozornost. Pri tem je predvsem pomemben odnos zaposlenih do strank: prijaznost, uslužnost, korektnost in zanesljivost. To pa je predpogoj, ki zavarovalnici zagotavlja dolgoročen odnos in uspešnost na trgu.
Ključne besede: organizacija, organizacijska struktura, organizacijski proces, proces reševanja škod
Objavljeno: 01.07.2010; Ogledov: 1816; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (2,63 MB)

7.
MEDIACIJA V DRUŽINSKOPRAVNIH SPORIH
Saška Klasinc, 2009, diplomsko delo

Opis: Mediacija je postopek alternativnega reševanja sporov, v katerem ena ali več nepristranskih tretjih oseb (mediatorjev) pomaga udeležencem, da se dogovorijo o spornih vprašanjih. Za spore, ki posegajo v razmerja med zakoncema (predvsem so povezani z razvezo zakonske zveze, ob tem tudi z delitvijo dotlej skupnega premoženja) ter spore glede urejanja razmerij med starši in otroki (npr. dodelitev otrok v varstvo in vzgojo) se uporablja družinska mediacija. Ta temelji na nekaterih, posebej za njen uspeh izredno pomembnih načelih (načelo prostovoljnosti, načelo fleksibilnosti postopka, načelo informiranosti, načelo nepristranskosti in nevtralnosti mediatorja, načelo zaupnosti, načelo varstva največje otrokove koristi) ter poteka v več fazah, ki jih zaradi neformalnosti postopka ni možno fiksno določiti. Zato so poudarek na določenih fazah mediacijskega postopka kot tudi opredelitev in razporeditev faz odvisni od posameznih mediatorjev in njihove fleksibilnosti, da faze prilagodijo potrebam strank. V Sloveniji se mediacija šele uveljavlja. Ključnega pomena je bil začetek izvajanja sodišču pridružene mediacije v letu 2001 na Okrožnem sodišču v Ljubljani. Danes se na sodiščih izvaja tudi družinska mediacija, in sicer v t.i. družinskopravnih sporih. To so spori o varstvu, vzgoji in preživljanju otrok, spori glede izvrševanja pravice do stikov ter spori glede obsega in delitve skupnega premoženja. Statistični podatki o številu uspešno opravljenih mediacij na Okrožnem sodišču v Ljubljani kažejo, da se je od leta 2002 do leta 2007 število teh povečalo (od 14 na 155) in je bil njihov delež vsa ta leta približno enak (ca. 70 %). V letu 2008 pa se je število uspešno zaključenih družinskih mediacij nekoliko znižalo (na 143). Da bi mediacija postala še več uporabljana in uspešnejša, bi bilo treba ljudem vsekakor še bolj približati možnost reševanja spora z uporabo mediacije s posredovanjem informacij o tem, kaj mediacija je, kateri so njeni cilji in njene prednosti. Diplomsko delo želi predstaviti, kakšne so posebnosti družinske mediacije, njene značilnosti, prednosti in pomanjkljivosti ter kako poteka in se izvaja v Sloveniji.
Ključne besede: alternativne oblike reševanja sporov, mediacija, mediator, družinskopravni spor, družinska mediacija.
Objavljeno: 14.12.2009; Ogledov: 2802; Prenosov: 519
.pdf Celotno besedilo (677,25 KB)

8.
PRAVNO VARSTVO PRAVIC DELAVCEV
Marjana Kacijan, 2009, diplomsko delo

Opis: Delavci lahko svoje pravice uveljavljajo na več možnih načinov. Najprej imajo možnost uveljavljanja in varstva pravic pri delodajalcu. Ta postopek je za delavce in javne uslužbence različno urejen. S predstavitvijo obeh postopkov, sem tako preprečila zmedo, do katere utegne priti predvsem v javnem sektorju, v katerem je še vedno uveljavljeno dvostopenjsko odločanje in načelo dokončnosti. V diplomskem delu sem predstavila tudi alternativne oblike reševanja sporov in nekoliko podrobneje mediacijo, kot najbolj priljubljeno in najuspešnejšo metodo. Kljub vedno večji obveščenosti in razgledanosti so ljudem alternativne možnosti reševanja sporov še vedno dokaj nepoznane. Zato je še toliko pomembnejši predlog Zakona o alternativnem reševanju sodnih sporov, ki se bo uporabljal tudi na delovnopravnem področju in katerega vsebino sem tudi predstavila. Zadnjo stopnjo v postopku uveljavljanja in varstva pravic delavca, predstavlja sodno varstvo. Z opisom sestave sodišč in postopka pred sodiščem sem tako zaključila predstavitev možnosti, ki jih imata delavec in javni uslužbenec na voljo pri uveljavljanju svojih pravic.
Ključne besede: delavec, javni uslužbenec, alternativne oblike reševanja sporov, mediacija.
Objavljeno: 22.12.2009; Ogledov: 3380; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (654,87 KB)

9.
POMANJKLJIVOSTI PRI REŠEVANJU TRGOVINSKIH SPOROV V OKVIRU SVETOVNE TRGOVINSKE ORGANIZACIJE - WTO
Lorena Lorenčak, 2009, diplomsko delo

Opis: Z nastankom WTO organizacije je predstavljen tudi nov sistem reševanja sporov med članicami organizacije. To je ena izmed edinstvenih prednosti organizacije v primerjavi z ostalimi mednarodnimi organizacijami. Kljub številnim prednostim, ki jih sistem reševanja sporov v WTO prinaša, pa v praksi številne pomanjkljivosti opozarjajo na nujnost tako institucionalnih, kot tudi procesnih sprememb. Dejstvo je, da je sistem prinesel številne izboljšave pred GATT sistemom za reševanje sporov, pa vendar lahko še vedno izpostavimo številne pomanjkljivosti, ki so najbolj vidne v konkretni obravnavi sporov. Eden od zelo pomanjkljivih primerov reševanja sporov pri WTO je tudi spor med Boeingom ter Airbusom, ki bo najverjetneje v zgodovini organizacije zabeležen kot eden najtežavnejših in najdolgotrajnejših sporov nasploh. Pomanjkljivosti najdemo v vseh fazah, ki jih je spor na obeh straneh do danes prestal. Izpostavljamo predvsem časovne zamude v celotnem procesu, slabosti v panelnem postopku ter neučinkovitost konzultacij po trenutni opredelitvi DSU.
Ključne besede: Svetovna trgovinska organizacija, Boeing, Airbus, Reševanje trgovinskih sporov, pomanjkljivosti postopka za reševanje sporov, mehanizem za reševanje sporov, panelni postopek, konzultacije, Dogovor o pravilih in postopkih reševanja sporov (DSU),
Objavljeno: 26.05.2010; Ogledov: 1782; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (757,62 KB)

10.
VLOGA MEDIATORJA V DRUŽINSKOPRAVNIH SPORIH
Lina Colarič, 2010, diplomsko delo

Opis: V času velikih sodnih zaostankov postajajo alternativne oblike reševanja sporov vedno aktualnejše. V ospredju prevladuje mediacija, katere bistvo je v dogovoru sporazumne rešitve med strankama, katero so ljudje običajno pripravljeni bolj spoštovati kot pa avtoritativno odločitev sodišča. Diplomsko delo obsega področje družinske mediacije. Prvi del je namenjen predstavitvi mediacije s poudarkom na družinskih zadevah. Opisane so njene temeljne značilnosti, načela ter sam potek mediacijskega postopka. Osrednji namen naloge je predstaviti vlogo mediatorja v družinskopravnih sporih. Temu sledi analiza dejstev, ki se nanašajo na ugotovitev, da je mediator pomemben dejavnik v postopku mediacije, kljub temu da sam nima nikakršne moči avtoritativno poseči v razmerje med strankam. S pomočjo grafov je ob koncu podan še prikaz uspešnosti mediacijskih postopkov v družinskopravnih sporih med letom 2002 in 2008. Prav tako je prikazana tudi primerjava uspešnosti mediacijskih postopkov v pravdnih, družinskih in gospodarskih sporih.
Ključne besede: Mediacija, mediator, alternativne oblike reševanja sporov, družinskopravni spori
Objavljeno: 14.01.2010; Ogledov: 2256; Prenosov: 302
.pdf Celotno besedilo (803,38 KB)

Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici