| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza slikanic in uporaba lahkega branja v razvojnem oddelku vrtca
Ksenija Gominšek, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu z naslovom Analiza slikanic in uporaba lahkega branja v razvojnem oddelku vrtca je v teoretičnem delu predstavljen pomen branja in bralne pismenosti v zgodnjem otroštvu ter vloga odraslih pri razvoju otrokove bralni pismenosti. Opisane so težave otrok s primanjkljaji na govorno-jezikovnem področju pri bralnem razumevanju in lahko branje. V nadaljevanju magistrske naloge je predstavljen deček s posebnimi potrebami, deset izbranih kakovostnih otroških slikanic za otroke prvega starostnega obdobja in slikanica z besedilom v lahkem branju, primerna za otroke drugega starostnega obdobja. Poleg predstavitev slikanic so v tem delu predstavljene tudi analize posameznih slikanic ter evalvacija bralnega razumevanja slikanic dečka s posebnimi potrebami. Ob koncu predstavitve bralnega razumevanja sta zapisani priredbi dveh besedil v lahko berljivi obliki in preverjanje bralnega razumevanja besedila v lahkem branju z dečkom. Magistrsko delo se zaključi z zapisom sklepnih ugotovitev, v katerem so povzete sklepne misli in ugotovitve glede izvedbe bralne dejavnosti z dečkom s posebnimi potrebami, ter mnenji o uporabi lahkega branja pri delu v razvojnem oddelku vrtca.
Ključne besede: analiza slikanic, lahko branje, otroci s posebnimi potrebami, razvojni vrtec, bralna pismenost
Objavljeno: 16.11.2021; Ogledov: 115; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

2.
Učinki glasbene terapije na otroke s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
Manca Černi, 2018, magistrsko delo

Opis: Namen magistrskega dela je bil ugotoviti, kakšne učinke ima izvajanje izbranih tehnik glasbene terapije na otroke s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju. V raziskavi je sodelovalo pet otrok iz razvojnega oddelka vrtca Litija, ki so vključeni v prilagojen program za predšolske otroke različnih starosti in imajo različne primanjkljaje na razvojnih področjih (govorno-jezikovnem, gibalnem, senzornem in kognitivnem področju). V namen raziskave smo izvedli 10 glasbenih delavnic, ki smo jih s pomočjo video posnetkov analizirali in evalvirali. Izvedli smo multiplo študijo primera in pri izbrani deklici dodatno evalvirali napredek s pomočjo metode petih korakov H. M. Ridder. Rezultati so pokazali napredek na vseh področjih razvoja (na motoričnem, kognitivnem in socialnem), največji napredek pa se je pokazal na področju pozornosti in koncentracije.
Ključne besede: glasbena terapija, otroci s posebnimi potrebami, predšolsko obdobje, razvojni vrtec
Objavljeno: 11.06.2018; Ogledov: 872; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
SPODBUJANJE OTROKOVEGA SAMOSPOŠTOVANJA V VRTCU
Nevena Kobal Soršak, 2012, diplomsko delo

Opis: Samospoštovanje, ki je zelo pomembno za razvoj osebnosti posameznika oz. otroka, pomeni, kakšno lastno vrednost si posameznik priznava. Pri tem gre za občutek, ki ga ima posameznik o sebi. V osrednjem delu diplomske naloge, ki je teoretična, je največji poudarek na pojmu samospoštovanje, kako se to razvija, oblikuje in kakšno samospoštovanje lahko ima posameznik. Ljudje pa pojem samospoštovanje marsikdaj enačimo s pojmoma samopodoba in samozavest, zato diplomsko delo podaja tudi definiciji omenjenih pojmov, ki sta vendarle v tesni povezanosti s samospoštovanjem. Diplomsko delo nam tudi podaja, na kakšen način lahko spodbujamo samospoštovanje pri otrocih. Ker otrok odnos do sebe razvija ob lastnih izkušnjah in ob sporočilih, ki jih dobiva od drugih, lahko tudi vzgojitelji in učitelji marsikdaj prispevamo, da si otrok doda večjo vrednost in si razvije samospoštovanje. V nalogi smo ugotavljali sledeče hipoteze: samospoštovanje lahko razvijamo; na otrokovo samospoštovanje doma vplivajo starši, v vrtcu pa vzgojitelji; otrok z visokim samospoštovanjem je zadovoljnejši in uspešnejši v življenju.
Ključne besede: spodbujanje, samospoštovanje, otrok, vrtec, samopodoba, samozavest, razvoj, razvojni dejavniki, socialni dejavniki
Objavljeno: 11.09.2012; Ogledov: 1680; Prenosov: 377
.pdf Celotno besedilo (387,66 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici