| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE RAZVOJA V MIKRO IN MALIH SLOVENSKIH PODJETJIH
Aida Mahić, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: Zaradi kompleksnega in dinamičnega okolja, v katerem delujejo današnja podjetja, morajo le-ta zaradi obstoja v takšnem okolju ne glede na velikost izvajati procese razvojnega planiranja. Glavna prednost mikro in majhnih podjetji je v tem, da se lahko hitro prilagodijo še tako dinamičnemu okolju. S svojo prilagodljivostjo in inovativnostjo ter nudenjem delovnih mest pozitivno vplivajo na razvoj celotnega gospodarstva, predvsem na dvig blaginje družbe. V Sloveniji takšna podjetja predstavljajo velik del vseh podjetij. Na splošno pa velja prepričanje, da mikro in mala podjetja, tako pri nas kot tudi drugod, ne planirajo, ker jim ob vsakodnevnih opravilih zmanjka časa in volje za razvojno planiranje podjetja. V magistrski nalogi smo se usmerili k proučevanju strategijskega planiranja v slovenskih mikro in malih podjetjih. V empiričnem delu bomo na podlagi ankete ugotovili ali anketiranci planirajo razvoj podjetja. Zanimalo nas bo ali v teh podjetjih planirajo strategije, pripravljajo plane in jih dokumentirajo ter ali imajo vizijo in oblikovano politiko podjetja. Raziskava je potekala na osnovi spoznanj MER-ovega modela integralnega managementa, in sicer smo v anketi proučevali procesne vidike razvoja podjetja na ravni politike podjetja in strateškega managementa.
Ključne besede: razvojno planiranje, strateško planiranje, strategijsko planiranje, politika podjetja, strategije, razvojni plani.
Objavljeno: 18.01.2011; Ogledov: 2244; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici