| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
ORGANIZIRANJE IN PROMOVIRANJE TURIZMA NA PTUJSKEM
Mitja Mešl, 2010, diplomsko delo

Opis: Turizem predstavlja pomembno razvojno in poslovno priložnost za Ptuj. Potrebno je razumeti novo vlogo strategije razvoja turizma, poznati svetovne trende, si zadati novo vizijo in pričeti z izvajanjem ukrepov za uresničevanje postavljenih ciljev. Postaja dejavnost, ki omogoča razvoj, zaposlovanje, zaslužek in socialno varnost, predvsem, če upoštevamo, da večina dejavnosti sodeluje v turistični ponudbi. S takim pogledom pa ima vsak kraj možnost za večji razvoj turizma. Ptuj, naše najstarejše slovensko mesto, je pomembno, prometno, oskrbovalno, gospodarsko, zaposlitveno, izobraževalno in kulturno središče Dravskega in Ptujskega polja, Haloz ter južnega dela Slovenskih goric. S turističnega vidika je Ptuj danes del evropskega in svetovnega tržišča in ga poznamo po mednarodnih projektih, prireditvah, kulturnozgodovinskih in športnih aktivnosti. Ptuj je zakladnica tisočletij, ki se ponaša z bogato dediščino. Največja kulturna znamenitost je Ptujski grad, omeniti pa velja še številne kulturne spomenike, samostane in galerije. Terme Ptuj so ene najmlajših term, kjer nudijo visoko kvalitetne turistične storitve z možnostjo kopanja v zdravilni mineralni vodi, igranje golfa in uživanje v pestri kulinarični ponudbi. Tudi reka Drava je na ptujskem območju neizčrpen vir priložnosti za turistične izzive. Omeniti velja ptujsko jezero, ki nam omogoča veliko športnih in rekreacijskih dejavnosti kot so: jadranje, ribolov… Tako kot je na nacionalni ravni razvoj regionalni razvoj pomembna gospodarska dejavnost prihodnosti, tudi na lokalni ravni obstaja želja vzpostaviti dolgoročen uspešen razvoj na področju turizma. Ker živim v najstarejšem slovenskem mestu, na Ptuju, vidim možnost, kako privabiti več turistov ter jim predstaviti to majhno, a lepo mesto, z veliko turističnimi znamenitostmi. Namen diplomske naloge bo zato raziskati in razložiti organizacijo razvoja Ptujske regije in vlogo managementa. Prav tako bo namen povezati in opredeliti relacijo organizacija in management, torej obliko in način izvajanja.
Ključne besede: Ključne besede: regija, regionalni razvoj, management, organizacija, razvojni programi, promocija, razvojne agencije.
Objavljeno: 12.01.2011; Ogledov: 1368; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (924,40 KB)

5.
RAST IN RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA: PRIMER PODJETJA AVTOHIŠA PETROVČIČ
Sara Petrovčič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen primer uspešnega družinskega podjetja in njegove razvojne možnosti. Motiv za izbrano temo je bil, da je podjetje v družinski lasti in da bo diplomska naloga podjetju v korist. Praktični del diplomske naloge je sestavljen na osnovi internih podatkov podjetja Avtohiša Petrovčič. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem teoretičnem delu, so razloženi pojmi družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja in vloga družinskih podjetij v gospodarstvu. Drugi teoretični del, vključuje pojme strateškega planiranja razvoja družinskega podjetja, vizijo in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, družino, kot pomemben dejavnik podjetja in razvojni management podjetja. V tretjem, praktičnem delu, je predstavljeno majhno družinsko podjetje Avtohiša Petrovčič, s.p., z naslednjimi pojmi: analiza okolja podjetja, cilji in strategije razvoja podjetja, projektni plan podjetja, ekonomičnost, eksploatacija in analiza tveganj projekta.
Ključne besede: Ključne besede: družina, podjetje, družinsko podjetje, strateško planiranje, vizija in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, razvojni management.
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 3042; Prenosov: 745
.pdf Celotno besedilo (466,31 KB)

6.
7.
8.
VZPOSTAVLJANJE DINAMIČNOSTI PODJETJA S POUDARKOM NA RAZVOJU DIFERENCIRANIH KULTUR
Ines Šinko, 2012, magistrsko delo

Opis: Potreba po vse večjem in nujnem prilagajanju podjetij glede sprememb, ki se dogajajo zunaj njih ter posledično tudi v njih samih, ogroža njihovo dinamičnost. Okolje podjetja je vse bolj nepredvidljivo, hitreje spremenljivo, bolj dinamično ter izpostavljeno višji stopnji tveganj. Ne le trenutni pogoji in zahteve, temveč tudi bodoči trendi so tisti, ki silijo (bodo silili) podjetja v spremembe. Dinamika ni le nuja za preživetje, temveč gre tudi za uspešnost podjetja. Na dinamiko podjetja, namreč zakaj in kako podjetje raste, se spreminja, stagnira, vpliva veliko število različnih dejavnikov. Dinamiko podjetja nam do določene mere omogoča razumeti kultura podjetja. Kultura ima pomembno vlogo pri podpori strategije, vizije, politike ter ciljev in ne nazadnje, ko gre za izvajanje načrtovanja, organiziranja, vodenja in nadzorovanja. V tem kontekstu je odločilnega pomena, ali je kultura (tudi klima) sistema ustrezna. Informacija o stanju kulture (tudi klime) je ena najdragocenejših informacij o stanju podjetja in o njegovem dejanskem ali potencialnem uspehu (Mihalič 2008, 106). Pomen dinamičnosti podjetja in z njo povezana kultura torej še zdaleč nista zanemarljivi, zato smo v magistrski nalogi želeli raziskati dinamičnost proučevanega podjetja s poudarkom na razvoju diferenciranih kultur. Raziskavo smo izvedli na primeru podjetja Dom Danice Vogrinec Maribor, ki je javni zavod. Pot raziskovanja nas je vodila od teoretičnih izhodišč, pridobivanja informacij in podatkov o proučevanem podjetju preko raziskovanja življenjsko-razvojnega cikla proučevanega podjetja po metodologiji avtorjev Pümpin in Prange (1995) in ugotavljanja odnosa Doma do temeljnih vrednot z uporabo metodologije avtorjev Garcίa-Marzá (2005) in Morris et al. (2002); ugotavljali smo prav tako prevladujočo kulturo (Cameron in Quinn, 1999) ter njeno moč po avtorjih Belak (2009) in Thommen (2003), analizirali odstopanja dejanskega stanja podjetja od ciljnega stanja dinamičnosti (Pümpin in Prange, 1995) in prišli do analiz, ugotovitev in podaje ukrepov za vzpostavljanje ciljne dinamičnosti, še posebej za področje razvoja diferenciranih kultur. Ukrepi za imenovano področje se dotikajo ravni normativnega, strateškega in operativnega managementa.
Ključne besede: življenjsko-razvojni cikel podjetja, odnos podjetja do temeljnih vrednot, tip kulture podjetja, moč kulture podjetja, dinamičnost podjetja, razvoj diferenciranih kultur, normativni, strateški in operativni management.
Objavljeno: 30.01.2013; Ogledov: 1096; Prenosov: 370
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici