| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV KLIME NA RAST IN RAZVOJ PODJETJA
Benjamin Babič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tema, ki smo jo obravnavali v diplomski nalogi sodi na področje strateškega managementa in politike podjetja. V raziskavi nas je zanimalo predvsem ali se v razvojni fazi življenjskega cikla podjetja v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o. pojavi vrsta klime, ki jo določa teorija. Zlatorog Oprema d.o.o je podjetje, ki ponuja storitve: proizvodnja in projektiranje pakirne tehnike in sistemov na osnovi avtomatizacije, paletizacije in robotizacije. Pri izvedbi diplomskega dela smo si pomagali s teoretičnimi dognanji domačih in tujih avtorjev s področja klime podjetja ter rasti in razvoja podjetja. V drugem delu, kjer smo v praksi obravnavali podjetje, smo na kratko opisali metode raziskovanja, predstavili smo tudi osnovne lastnosti podjetja Zlatorog oprema d.o.o., nakar smo izvedli raziskavo s pomočjo vprašalnikov oziroma anket. Nazadnje smo s pomočjo ugotovitev določili razvojno fazo v življenjskem ciklu podjetja ter klimo, ki se pojavlja v tej fazi v podjetju. Ugotovili smo, da je razvojna faza v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., faza preobrata podjetja. Vrsta klime, ki smo jo prav tako določili pa je klima interesov.
Ključne besede: klima podjetja, rast podjetja, razvoj podjetja, razvojni model, vpliv klime, vrsta klime, razvojna faza življenjskega cikla podjetja, podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., anketni vprašalnik.
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1673; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (969,16 KB)

2.
RAST IN RAZVOJ MALEGA IN SREDNJEGA VELIKEGA PODJETJA
Rok Vukmanič, 2012, diplomsko delo

Opis: Tema, ki smo jo obravnavali v diplomskem seminarju, sodi v področje politike podjetja in strateškega managementa. V raziskavi nas je predvsem zanimalo, v kateri razvojni fazi življenjskega cikla se podjetje Železničarki teniški klub Maribor nahaja ter kakšni so njegovi investicijski plani, s katerimi smo lahko določili strategijo rasti. Železničarski teniški klub Maribor je podjetje, katero ponuja oddajo teniških igrišč, učenje tenisa ter prirejanje velikih domačih in mednarodnih teniških turnirjev. Pri izvedbi diplomskega seminarja sem si pomagal s teorijo domačih in tujih avtorjev s področja rasti in razvoja malih in srednje velikih podjetji. V drugem delu dela, kjer sem v praksi obravnaval podjetje, sem na kratko opisal metode raziskovanja ter predstavil raziskovano podjetje, nakar sem izvedel raziskovanje s pomočjo vprašalnikov oziroma anket. Z odgovori, ki sem jih dobil od vprašanih, sem lahko določil razvojno fazo življenjskega cikla podjetja ter določil strategijo rasti. Ugotovil sem, da je razvojna faza, v kateri se nahaja podjetje Železničarski teniški klub Maribor, faza rasti. Ker podjetje misli v prihodnje investirati v izgradnjo nove teniške dvorane ter načrtuje rast na podlagi storitev, katere so ji zagotavljale dosedanjo rast in prinesle največji dobiček, sem za podjetje določil generično strategijo rasti. Podjetje bo generično rastlo s postopnim povečevanjem prodaje svojih storitev in s povečevanjem dobička. Le načrtovana rast in razvoj vodita v uspeh podjetja.
Ključne besede: rast podjetja, razvoj podjetja, razvojni modeli, faze rasti podjetja, mala in srednje velika podjetja, razvojna faza življenjskega cikla podjetja, strategija rasti, podjetje Železničarski teniški klub Maribor, anketni vprašalnik.
Objavljeno: 11.12.2012; Ogledov: 1540; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici