| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
ANALIZA PONUDNIKOV UGODNIH NAKUPOV IN PREDLOG IZBOLJŠANEGA PRODUKTA
David Dragan, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V vsakem podjetju naj bo storitveno ali proizvodno imajo isti življenjski cikel, tako proizvodi kot storitve. Zato je to področje izrednega pomena, saj lahko podjetje preživi le, če spremlja trg in razvija oz prilagaja in dopolnjuje svoje proizvode ali storitve. V diplomski nalogi smo najprej teoretično predstavili, kaj proizvod je, kako se proizvodi delijo in njegov življenjski cikel. Nato smo opredelili nov proizvod, opisali predlog razvoja novih proizvodov in katere so prednosti ter slabosti novih proizvodov. V teoretičnem delu smo nato še opisali Kotlerjev model procesa razvoja in uvajanja novih proizvodov. V raziskovalnem delu pa smo iskali odgovore na raziskovalna vprašanja o trendih spletnega nakupovanja, skupinskih nakupih preko različnih sistemov oz. ponudnikov, ugotavljali zanimivost povračila denarja od vsakega nakupa ter o zanimivosti in dobičkonosnosti skupinskih nakupov za podjetja. Vsi sistemi imajo določene dobre in slabe lastnosti, v našem raziskovanem primeru smo ugotovili skrajnosti, ki potrošnike oz podjetja motijo, zato smo predlagali vmesno varianto, kakršno si iz odgovorov v raziskavi želijo tako kupci kot podjetja.
Ključne besede: Proizvod oz storitev, Razvoj novega proizvoda, Ugodne ponudbe, Spletni nakupi
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 228; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici