| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
FRANŠIZING - PRILOŽNOST ZA RAST PODJETIJ
Iztok Prosenc, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo najprej prikazuje teoretična izhodišča franšiznega načina poslovanja, katera smo zasledili v strokovni literaturi. V nadaljevanju teoretična dognanja primerjamo z razvojem in položajem franšizinga v Poslovnem sistemu Mercator d.d.. Ugotavljamo, da ima Mercatorjev franšizni sistem pomembno vlogo na področju franšiznih sistemov v Sloveniji. V raziskovalnem delu diplomske naloge smo potrdili vse tri zastavljene hipoteze, ki so: - Franšizing prinaša dobiček Mercatorju - Uporaba franšizinga je koristna za pokrivanje sivih lis - Franšizing prinaša koristi prejemnikom franšize, ki odtehtajo zahtevane licenčnine Z vključitvijo franšizijev v Mercatorjev franšizni sistem si Mercator d.d. zagotavlja tudi pomemben segment kupcev za grosistično dejavnost, saj franšiziji z svojimi nabavami blaga od franšizorja zagotavljajo večjo realizacijo nabav Mercatorja pri svojih dobaviteljih, s tem pa pri njih dosega ugodnejše nabavne pogoje, ki se v omejenem obsegu prenašajo tudi na franšizije. Tako Mercatorju, kot tudi franšizijem, se na ta način izboljšuje konkurenčnost, ki pomembno vpliva na uspešnost poslovanja in ustvarjen dobiček. Z vključitvijo franšizijev v Mercatorjev franšizni sistem Mercator d.d. brez večjih finančnih vlaganj širi svojo franšizno mrežo na območja, kjer ni prisoten z lastnimi enotami. Veliko prodajaln, ki sedaj bolj ali manj uspešno poslujejo kot Mercatorjeve franšizne enote, ob samostojnem poslovanju ne bi bilo več na trgu. Tako kot vsak franšizni sistem ima tudi Mercatorjev nekaj pomanjkljivosti, vendar pa njegove prednosti zanesljivo odtehtajo pomanjkljivosti.
Ključne besede: - franšizing - franšizij - franšizor - pogodba o franšizingu - razvoj podjetij
Objavljeno: 12.04.2010; Ogledov: 2363; Prenosov: 305
.pdf Celotno besedilo (542,65 KB)

10.
RAZVOJ IN PLANIRANJE NASLEDSTVA NA PRIMERU DRUŽINSKEGA PODJETJA OČKO S.P.
Anja Očko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar z naslovom Lastnosti in planiranje nasledstva na primeru družinskega podjetja Očko s.p. ima opisane lastnosti družinskih podjetij, prednosti in slabosti družinskih podjetij, planiranje nasledstva, ter tudi prakstičen primer podjetja, kjer je najprej opisano samo preučevano podjetje, nato sledijo prednosti in slabosti tega podjetja, življenjski cikel podjetja, družine in posameznikov, ter primeri planiranja nasledstva v družinskem podjetju Očko s.p.
Ključne besede: Nasledstvo, planiranje nasledstva, lastnosti družinskih podjetij, družina, podjetje, življenjski cikel podjetja, življenjski cikel posameznika, prednosti družinskih podjetij, slabosti družinskih podjetij, model življensjskega cikla podjetja, plan nasledstva, rast in razvoj podjetja.
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1911; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (396,26 KB)

Iskanje izvedeno v 0.22 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici