| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 143
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Usposabljanje osebnih asistentov za potrebe neodvisnega življenja invalidov v republiki sloveniji
Tina Ferbežar, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je nastalo z namenom razumevanja (razvoja) novega poklica v zdravstvu in socialnem varstvu, ki se je v Sloveniji intenzivneje začel razvijati z uveljavitvijo Zakona o osebni asistenci. V njem obravnavamo usposobljenost osebnih asistentov, ki so pomemben del neodvisnega življenja invalidov. V teoretičnem delu smo s pregledom domače in tuje strokovne literature prikazali pomen znanja in izobraževanja ter značilnosti današnje družbe in organizacij. Podrobneje smo predstavili pomen razvoja osebnih asistentov. Povzeli smo teoretična izhodišča izobraževanja in usposabljanja zaposlenih. V nadaljevanju smo opisali pomen neodvisnega življenja in osebne asistence. Predstavili smo YHD – Društvo za teorijo in kulturo hendikepa ter Zvezo paraplegikov, kjer smo izvedli anketo. Prav tako so predstavljeni uporabniki osebne asistence, poklic osebnega asistenta, potrebna izobrazba ter možnosti usposabljanja. Raziskava je potrdila naša predvidevanja. Ugotovili smo, da v splošnem ne moremo govoriti o ustrezni usposobljenosti osebnih asistentov. Po eni strani ugotavljamo povprečne do višje ocene poznavanja področja ter nižjo stopnjo težav, na drugi strani pa stisko, v kateri se znajdejo asistenti, njihovo mnenje o delu ter visoko željo po dodatnih izobraževanjih in usposabljanjih. Ugotovili smo tudi, da obstajajo razlike v obsegu usposabljanj in izobraževanj, ki so jih deležni osebni asistenti v različnih društvih. Na osnovi spoznanj predlagamo implementacijo ustreznega programa izobraževanja osebnih asistentov v okviru Nacionalne poklicne kvalifikacije ter oblikovanje poklicnega profila.
Ključne besede: izobraževanje, usposabljanje, razvoj kadrov, osebni asistent, neodvisno življenje invalidov
Objavljeno: 02.04.2021; Ogledov: 197; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

2.
Redni letni razgovori za strokovne delavce na Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani
Mateja Progar, 2020, magistrsko delo

Opis: Redni letni razgovori so na področju razvoja kadrov eden učinkovitejših načinov za odkrivanje novih kadrovskih zmožnosti, povečanje motivacije zaposlenih, povečanje zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu, izboljšanje kakovosti dela in ne nazadnje za doseganje ciljev organizacije. Letni razgovori so usmerjeni v preteklost, sedanjost in prihodnost. Redni letni razgovor je osnova za spremljanje delovne uspešnosti delavcev in zagotavlja njihov karierni razvoj. Na Fakulteti za gradbeništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani se redni letni razgovori ne izvajajo oziroma se ti izvajajo pomanjkljivo. Vodstvo fakultete spodbuja uvedbo rednih letnih razgovorov, vendar pa izvedba še vedno ostaja v pristojnosti vodij posameznih služb. V zaključnem delu smo preverjali, ali se na fakulteti podpira uvedba rednih letnih razgovorov. Ločeno smo preverjali mnenja delavcev in mnenja vodij. Raziskava in analiza podatkov je bila izvedena na podlagi anketnega vprašalnika, ki je bil razdeljen med strokovne delavce v tajništvu fakultete. Anketa je bila anonimna, podatki so bili obdelani s pomočjo računalniškega programa SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Glavne ugotovitve zaključnega dela so, da se na fakulteti podpira uvedba letnih razgovorov. Delavci imajo o uvedbi v splošnem pozitivno mnenje. Vodje služb so za izvedbo pripravljeni pridobiti ustrezna znanja. Vodstvu fakultete se predlaga uvedbo rednih letnih razgovorov.
Ključne besede: redni letni razgovor, razvoj kadrov, zaposleni, usposabljanje
Objavljeno: 17.06.2020; Ogledov: 373; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

3.
Razvoj kadrov v javni zdravstveni ustanovi
Petra Dolinar, 2019, magistrsko delo

Opis: Razvoj kadrov je ključni dejavnik za zagotavljanje konkurenčnosti organizacije na trgu dela. Skrb za kadre ni samo usmerjanje delavcev, kako naj opravljajo svoje delo, temveč je predvsem pomembna skrb za njihov razvoj tako na osebnem strokovnem kot delovnem področju. Zaposleni veliko svojega časa preživijo na delovnem mestu, zato jim organizacija poleg finančnega dohodka predstavlja tudi zelo pomemben mejnik na njihovi življenjski poti. Z razvijanjem managementa človeških virov se prav tako razvija koncept razvoja kadrov, ki je bil na začetku namenjen predvsem strokovnemu, osebnemu in profesionalnemu razvoju posameznika ter usklajevanju želja zaposlenega s ciljem organizacije, pri čemer je bil poudarek na izobraževanju in razvoju kariere. Danes pa razvoj kadrov postaja del strategije organizacije in pomaga pri oblikovanju njene kulture. Nekatere organizacije imajo razvoj kadrov zelo dobro vpeljan v sistem dela, področje zdravstvene nege pa še vedno ostaja nekje v ozadju. Medicinske sestre razvoj kadrov povezujejo predvsem z izobraževanjem na delovnem mestu, ki je trenutno zelo dobro organizirano. Vse prevečkrat pa se pozablja na oblikovanje kariere posamezne medicinske sestre. Kljub številnim novostim, ki so jih deležne javne zdravstvene ustanove, se še vedno uveljavljajo tradicionalne oblike napredovanja medicinskih sester. Dobro oblikovan in strateško vpeljan sistem razvoja kadrov bi medicinskim sestram omogočal strokovni, delovni in osebni razvoj ter jim hkrati zagotavljal možnost uveljavitve svojih potencialov. Tako medicinska sestra ne bi imela več samo statusa oskrbe pacienta, temveč bi prevzemala nove kompetence, ki bi ji omogočale napredovanje na delovnem in finančnem nivoju. Z dobro skrbjo za razvoj kadrov se poveča motiviranost zaposlenih, ta pa prinaša boljše opravljanje zdravstvenih storitev, veča zadovoljstvo pacientov in javni zdravstveni ustanovi prinaša konkurenčnost, kar je eden izmed glavnih ciljev vsake organizacije.
Ključne besede: ̶ razvoj kadrov ̶ medicinska sestra ̶ osebni, strokovni in delovni razvoj ̶ kadrovski management ̶ javna zdravstvena ustanova
Objavljeno: 16.10.2019; Ogledov: 464; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

4.
Razvoj kadrov v inženirskem podjetju
Kostja Židan, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Uspešnost podjetja pomeni doseganje ciljev s pomočjo ljudi, zato moramo znati ravnati s sodelavci, jih pritegniti, motivirati in razvijati, da bomo skupaj dosegali dobre rezultate. Imeti moramo dobro postavljen sistem izbiranja in ohranjanja kadrov, ki vodi v izbiro pravih ljudi za prava delovna mesta, ta pa v delovno učinkovito in uspešno podjetje. Podjetje, ki želi ostati konkurenčno, se mora zavedati, da se zdajšnje okolje hitro spreminja in je nepredvidljivo. Kakovostni kadri v vsakem podjetju so pogoj za uspeh in so ena izmed glavnih konkurenčnih prednosti, saj je od kvalitete, sposobnosti in usposobljenosti zaposlenih v podjetju odvisen uspeh podjetja. V magistrskem delu smo obravnavali določene elemente razvoja kadrov v inženirskem podjetju. V magistrski nalogi smo opozorili na pomen kadrov in pomembnost njihovega razvoja. Temeljno vlogo pri pripravi strategije razvoja kadrov v omenjenem podjetju nosita direktor in prokurist, ki morata tudi podpirati aktivnosti na področju razvoja kadrov. Na področju razvoja kadrov v družbi že obstajajo določene aktivnosti, ki smo jih preučili in na koncu podali mnenje kako bi lahko obstoječe stanje izboljšali. V empiričnem delu magistrskega dela smo prikazali rezultate ankete, ki smo jo izvedli med zaposlenimi v podjetju. Podatke, ki smo jih pridobili smo prikazali, analizirali, statistično obdelali in interpretirali. Predstavili smo ugotovitve mnenj glede elementov razvoja kadrov v podjetju, v raziskavi smo se usmerili predvsem na področja: motivacija, napredovanje in razvoj kariere, izobraževanje in usposabljanje, nagrajevanje in notranja komunikacija. Na osnovi teoretičnih spoznanj, analize obstoječega stanja in rezultatov raziskave smo podali ugotovitve in predloge za izboljšave stanja v podjetju.
Ključne besede: razvoj kadrov, nagrajevanje in napredovanje, izobraževanje in usposabljanje, motivacija, redni letni razgovori
Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 601; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

5.
Kritični dejavniki uspeha razvoja kompetenc v podjetju
Katja Podgoršek, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Verjamemo, da so vlaganja podjetij v izobraževanja in strokovni ter karierni razvoj zaposlenih in njihovih kompetenc ne le izredno pomembna, temveč tudi nujna. V diplomskem delu govorimo o kompetencah, ki smo jih opredelili kot opis vedenja ali dejavnosti, ki jih lahko opazimo, ko je delo dobro opravljeno. Na primeru podjetja, ki je sistematično pristopilo k razvoju kompetenc zaposlenih, raziskujemo dejavnike, ki vplivajo na uspeh razvoja kompetenc zaposlenih. Kot izhodišče smo si postavili dve hipotezi in sicer, da nižja samokritičnost udeležencev programa vpliva na nižjo stopnjo njihove motivacije za razvoj kompetenc in da pomanjkanje kompetenc s področja vodenja vpliva na nižjo uspešnost programov razvoja kompetenc v podjetju. Predvidevali smo, da je razlog temu (pre)nizka stopnja podpore in pomoči vodij svojim sodelavcem med in po izvedenem usposabljanu. Uporabljena kvalitativna metodologija, ki je temeljila na odkritem opazovanju s popolno udeležbo, skupinskih pogovorih in usmerjenih intervjujih nam je pomagala potrditi obe postavljeni hipotezi.
Ključne besede: - kompetenca - model kompetenc ali kompetenčni model - program razvoja kompetenc - razvoj kadrov - kritični dejavniki uspeha razvoja kompetenc - kadrovske prakse na področju razvoja kompetenc
Objavljeno: 28.08.2017; Ogledov: 816; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

6.
Izobraževanje zaposlenih za gospodarjenje z odpadki v podjetju xx
Damir Pilipović, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo preverjali, kako je v podjetju XX urejeno gospodarjenje z odpadki in na kakšen način se zaposleni informirajo o pravilnem ravnanju z njimi. V teoretičnem delu diplomske naloge se seznanimo z izobraževanjem kadrov in osnovami odpadkov. Med drugim se seznanimo tudi z zakonodajo na področju odpadkov in spoznamo, da imamo poleg moralne obveznosti do okolja tudi zakonske obveznosti. V nadaljevanju preverimo obstoječe stanje ravnanja z odpadki v podjetju ter pregledamo ustreznost predpisov in delovnih navodil podjetja na tem področju, saj so le-ta pomembna podlaga in orodje za izobraževanje kadrov. V raziskovalnem delu ugotavljamo mnenje zaposlenih o urejenosti ravnanja z odpadki v podjetju, kje so do sedaj pridobili največ informacij o ravnanju z odpadki in na kakšen način bi želeli te informacije znotraj podjetja pridobivati v prihodnje. V zaključku naloge povzamemo ugotovitve, do katerih smo prišli v raziskavi, in sicer da so zaposleni mnenja, da je urejenost ravnanja z odpadki v podjetju dobra in da si zaposleni želijo dodatnega izobraževanja o ravnanju z odpadki. Med drugim s pomočjo anketnega vprašalnika ugotovimo tudi, kakšen način izobraževanja bi bil zanje najbolj primeren in kje znotraj podjetja bi po njihovem mnenju moralo biti mesto objave delovnih navodil o ravnanju z odpadki.
Ključne besede: Izobraževanje, razvoj kadrov, ravnanje z odpadki, odpadki v podjetju.
Objavljeno: 26.05.2017; Ogledov: 682; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

7.
Razvoj kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o.
Jernej Balantič, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo opisuje pomembna področja razvoja kadrov, ki pripomorejo k dobro usposobljenim, zadovoljnim, motiviranim zaposlenim, s tem pa neposredno vplivajo na učinkovito doseganje poslovnih ciljev podjetja. V prvem delu predstavljamo teoretična izhodišča, ki se nanašajo na področja izobraževanja in usposabljanja, delovno uspešnost, motivacijo, nagrajevanja in napredovanja, zadovoljstvo zaposlenih ter redne letne razgovore. V drugem (empiričnem) delu smo analizirali stanje razvoja kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o. Zaposleni v največji meri izražajo nezadovoljstvo s področji ocenjevanja delovne uspešnosti, nagrajevanja ter rednih letnih razgovorov, kjer so izpostavljeni problemi povratnih informacij, nezaznavanje ocenjevanja oziroma vrednotenja dela zaposlenih ter neuresničevanja in neupoštevanja dogovorov, ki so zastavljeni na letnem razgovoru. Na podlagi rezultatov raziskave smo potrdili oziroma zavrnili predpostavke magistrskega dela. Ugotovili smo, da so zaposleni, ki so bolj zadovoljni z nudenjem dodatnih izobraževanj posledično bolj motivirani za delo ter da tisti, ki so v boljših odnosih z nadrejenimi, višje ocenjujejo zadovoljstvo z ocenjevanjem delovne uspešnosti, ravno tako zaposleni, ki so bolj zadovoljni s plačo posledično bolje ocenjujejo sam sistem nagrajevanja. Pri zadovoljstvu z rednimi letnimi razgovori se kaže večje zadovoljstvo zaposlenih, pri katerih se bolje upoštevajo njihove želje in mnenja. Predpostavljali smo, da mlajši zaposleni bolje ocenjujejo sistem delovne uspešnosti, kot starejši, ampak smo s testiranjem ugotovili, da to ne drži in s tem to predpostavko zavrgli. Na koncu smo na podlagi ugotovitev podali predloge za izboljšanje sistema razvoja kadrov in s tem k doprinosu boljših rezultatov dela ter samega zadovoljstva zaposlenih.
Ključne besede: - Razvoj kadrov - Izobraževanje in usposabljanje - Delovna uspešnost - Motivacija - Nagrajevanje in napredovanje - Zadovoljstvo zaposlenih - Redni letni razgovori
Objavljeno: 29.03.2017; Ogledov: 1143; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

8.
Razvoj kadrov za proizvodni proces v papirni industriji
Jerneja Pečnik, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu obravnavamo problematiko razvoja kadrov v papirni industriji. Značilnost papirne industrije Slovenije je majhnost podjetij v primerjavi z globalnimi igralci. Podjetja se srečujejo z visokimi zahtevami globalnega trga, kar poleg dobre tehnološke pripravljenosti zahteva tudi močan intelektualni kapital. Papirna industrija Slovenije se sooča s problematiko strokovne usposobljenosti proizvodnega kadra, saj po ukinitvi Srednje šole tiska in papirja v Ljubljani na trgu delovne sile primanjkuje kadrov s srednjo in poklicno papirniško izobrazbo. Tako podjetja iščejo načine za učinkovit in hiter razvoj kadra, ki bo s svojim delom uspešno in kakovostno zagotavljal kontinuiran proces proizvodnje papirja. Magistrsko delo obsega teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo opisali vse dejavnike razvoja kadrov, opredelili pomen znanja, kompetenc in procesa izobraževanja in usposabljanja. Pregledali smo pomembne motivacijske teorije, načine ocenjevanja in nagrajevanja delovne uspešnosti in vodenja kariernih načrtov. V eksperimentalnem delu smo analizirali stanje razvoja kadrov v izmenskem proizvodnem procesu papirja v podjetju Goričane, tovarna papirja Medvode, d. d. Na podlagi kritične analize rezultatov raziskave smo izdelali koncept modela razvoja kadrov, ki smo ga prilagodili izmenskemu proizvodnemu procesu v podjetju Goričane. Prednosti vzpostavitve modela vidimo v strateško vodenem procesu razvoja kadrov izmenskih delavcev, ki svoj osebni razvoj gradijo v organiziranem mreženju učečih se delovnih skupin. Opolnomočeni zaposleni, ki prevzemajo odgovornost za uspešno delovanje svoje skupine, postanejo visoko motivirani za prenos znanja in izkušenj na svoje sodelavce. Učeči se delavci vsakodnevno iščejo rešitve in znanja v okviru svoje delovne skupine in preko povezovanja z delavci iz drugih skupin gradijo zakladnico znanja.
Ključne besede: razvoj kadrov, osebni razvoj izmenskih delavcev, opolnomočeni zaposleni, učeči se delavci, zakladnica znanja.
Objavljeno: 13.10.2016; Ogledov: 901; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

9.
VPLIV GOSPODARSKE KRIZE NA RAZVOJ KADROV V PODJETJU X
Nataša Slokar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Živimo v času nenehnih in hitrih sprememb. Hiter gospodarski in družbeni razvoj zahteva boljšo izobrazbo zaposlenih, po drugi strani pa podjetja zaradi gospodarske krize in vse večje konkurence stremijo k racionalizaciji poslovanja in povečanju dodane vrednosti proizvodov in storitev. Zaradi tega največkrat znižujejo stroške na vseh področjih njihovega delovanja. Za poslovanje podjetja X je pomemben življenjski standard prebivalstva, saj neugodne gospodarske razmere, ki so povezane s stečaji podjetij, visoko brezposelnostjo in s tem večanjem praga revščine, neugodno vplivajo tudi na povpraševanje po storitvah podjetja X. V prvem delu diplomske naloge povzemamo teoretične osnove s področja planiranja, pridobivanja, izbiranja, uvajanja in razvoja kadrov. Poudarek smo dali področju razvoja kadrov, kjer smo opredelili pomen razvoja kadrov, izobraževanje in usposabljanje kadrov, spremljanje in ocenjevanje uspešnosti dela ter napredovanje in razvoj kariere. V raziskovalnem delu smo se osredotočili na področje izobraževanja in usposabljanja. Analizirali smo del poslovnih poročil podjetja X. Želeli smo ugotoviti kako gospodarska kriza vpliva na razvoj kadrov v podjetju X. Opravili smo intervju v kadrovskem oddelku ter izvedli anketo med zaposlenimi. Z anketo smo želeli ugotoviti, kako podjetje X skrbi za razvoj zaposlenih, kako so zaposleni zadovoljni s sistemom izobaževanja in usposabljanja ter ali so motivirani za izobraževanje in usposabljanje. Ugotovili smo, da so v podjetju X pristopili k racionalizaciji tudi na področju izobraževanja in usposabljanja. Zaposleni menijo, da bi jim podjetje lahko bolj prisluhnilo glede vsebin in tem izobraževanja, ter dodajajo, da nimajo dobrih možnosti za napredovanje.
Ključne besede: gospodarska kriza, stroški, razvoj kadrov, izobraževanje, zadovoljstvo
Objavljeno: 13.10.2016; Ogledov: 653; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (838,66 KB)

10.
Sistem razvoja kadrov na oddelku za retinalno medicino ter vloga vodij pri uvajanju novega kadra
Katja Mehle Kušar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Na oddelku za retinalno medicino in diabetes na očesni kliniki S:t Erik v Stockholmu je zaradi hitre rasti oziroma razširjenosti dejavnosti potreba po zaposlovanju močno narasla v zadnjih petih letih. Potreba po usposabljanju in usposobljenih kadrih je takojšnja, zato je bilo nujno potrebno preveriti, ali je obstoječi sistem razvoja kadrov ustrezen in kakšno je mnenje in vloga vodij oddelka pri procesu uvajanja novega kadra ter nadaljnjem razvoju kadrov. Analizo obstoječega stanja smo pridobili s pomočjo ankete. Želeli smo izvedeti mnenje vodij in oceno kakovosti uvajanja kadrov na kliniki, poznavanja sistema razvoja kadrov s strani vodstva, katere metode uporabljajo na različnih stopnjah uvajanja novih sodelavcev in kakšna je zainteresiranost vodij za podane predloge k izboljšanju razvoja kadrov, zato smo izdelali anketni vprašalnik, ki je bil namenjen vodjem našega oddelka. S pomočjo pridobljenih podatkov smo ugotovili, da je sistem uvajanja pomanjkljiv, predvsem pa ni evidentiran. Pripravljen je bil dokument uvajanja za vsakega novozaposlenega, ki ga skupaj z zaposlenim vodi in izpolni mentor oziroma vodja. Izdelali smo različne primere simulacij modelov po postopku sistemske dinamike, da bi ugotovili ustreznost števila zaposlenih.
Ključne besede: razvoj kadrov, uvajanje kadrov, usposabljanje kadrov, simulacija modelov, sistemska dinamika
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 508; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici