| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA TURISTIČNE PONUDBE IN IZBRANIH VPLIVNIH FAKTORJEV NA OBMOČJU SLOVENJ GRADCA
Matic Vrčkovnik, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju se ukvarjamo s področjem turizma, in sicer problematiko manj znanih destinacij izven glavnih mest in glavnih turističnih poti. V začetku seminarja predstavljamo značilnosti destinacijskega managementa, pri katerem stroka vedno pogosteje opozarja na problematiko ruralnih in manj znanih krajev ter išče vedno nove priložnosti za razvoj turizma tudi na mestih, ki niso turistom najbolj znana. V svoji raziskavi in analizi virov predstavljamo pereč problem manj znanih krajev, ki je slaba omreženost oziroma neustrezna prometna infrastruktura. Poudarjamo tudi pomen marketinških aktivnosti in človeških virov – oboje je pogosta problematika manj znanih krajev izven glavnih mest. Kot rešitev za manj znane destinacije izven glavnih mest navajamo mreženje destinacij, ki poteka na več ravneh in po več fazah ter predstavlja povezovanje med gospodarskimi subjekti, investitorji, turisti, domačini in objekti na različnih, manjših in večjih destinacijah. Z mreženjem destinacij dosežemo sinergijski učinek, kjer celota deluje bolje kot njen posamezni element, tj. v našem primeru ena destinacija, oddaljena od glavnih turističnih poti. Prav tako v diplomskem seminarju prikazujemo oblikovanje turističnih produktov in storitev, pomen trženjskih raziskav in promocije za pridobivanje novih gostov in ohranjanje starih. Ugotavljamo, da so zaželeni inovativni pristopi, s katerimi pridobivamo nove goste in hkrati ohranjamo stare. V aplikativnem delu predstavljamo primerjave, ocene in opise projektov, ki se nam zdijo pomembni za razvoj turizma na območju Koroške in Slovenj Gradca. Po preučitvi ankete, ki smo jo pripravili, vidimo, da naše ugotovitve, projekti, ki so v pripravi in mnenja sogovornikov, ustrezajo pričakovanjem in potrjujejo hipotezo, ki smo jo postavili v začetku naloge.
Ključne besede: Turizem, periferija, manj znane destinacije, marketing destinacij, mreženje destinacij, oblikovanje izdelkov in storitev, analiza projektov za razvoj turizma.
Objavljeno v DKUM: 27.11.2012; Ogledov: 1802; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (846,13 KB)

2.
AKTIVNOSTI NOTRANJEGA PODJETNIŠTVA NA PRIMERU LJUBLJANSKIH MLEKARN D.D.
Monika Dimec, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju smo analizirali aktivnosti notranjega podjetništva na primeru podjetja Ljubljanske mlekarne d.d. Podjetje se ukvarja s predelavo mleka in mlečnih izdelkov za slovenske in tuje potrošnike in je hkrati največji grosist z mlečnimi izdelki v Sloveniji. V obratih Kočevje, Ljubljana in Maribor predelajo okoli 50 odstotkov vsega odkupljenega mleka v Sloveniji. Prodajni program izdelkov združujejo v tri skupine: beli program, sire ter sladolede. Njihove najpomembnejše blagovne znamke so: Ego, Mu, Planica, Lučka, Maxim Premium, Alpsko mleko, Piran, Jošt in Kranjska gauda. V teoretičnem delu diplomskega seminarja smo opredelili pojem notranjega podjetništva, podali dimenzije in korake za uvajanje notranjega podjetništva. Večji poudarek pa smo namenili opisovanju aktivnosti notranjega podjetništva. V empiričnem delu diplomskega seminarja smo predstavili podjetje Ljubljanske mlekarne d.d. Osredotočili smo se na opisovanje aktivnosti notranjega podjetništva. Podjetje daje poudarek na naslednje aktivnosti: razvoj novih izdelkov in storitev, tržne aktivnosti, notranje komuniciranje ter razvoj zaposlenih. Pri razvoju zaposlenih je poudarek na motiviranju, nagrajevanju in izobraževanju. Ugotovili smo, da je notranje podjetništvo v Ljubljanskih mlekarnah pomembno za trženje mlečnih izdelkov in njihovih storitev ter vpliva na razvojno vrednost zaposlenih. Kot pomemben del trajnostnega razvoja vidijo vlaganje v kolektivno energijo delavcev.
Ključne besede: notranje podjetništvo, dimenzije notranjega podjetništva, aktivnosti notranjega podjetništva, Ljubljanske mlekarne d.d., razvoj izdelkov in storitev, motiviranje zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 23.11.2012; Ogledov: 2665; Prenosov: 269
.pdf Celotno besedilo (901,09 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici