| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 36
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
NAPOVEDOVANJE SPREJEMLJIVOSTI IZDELKA NA TRGU S POMOČJO VEČKRITERIJSKE ANALIZE
Tomaž Kostanjevec, 2009, doktorska disertacija

Opis: Novi izdelki predstavljajo tretjino vseh prodanih izdelkov in le manj kot polovica podjetij je uspešna v doseganju pričakovanj svojih kupcev z novimi izdelki. Tretjina podjetij ocenjuje hitrost in učinkovitost razvoja novih izdelkov kot slabo, prav tako tretjina podjetij pa ne meri učinka novih izdelkov pri svojih kupcih. Podjetja, ki s svojimi izdelki hitreje in učinkoviteje prodrejo na trg in ob tem s svojimi izdelki zadovoljujejo potrošnikove potrebe, imajo izredno konkurenčno prednost. Podjetja, ki tega pogoja ne izpolnjujejo in ne zadenejo potrošnikovih potreb, so obsojena na počasno upadanje razvoja in posledični propad. Napreden in neprestan razvoj izdelkov je postala pomembna konkurenčna in zmagovalna prednost podjetij. Pri razvoju novih izdelkov bomo z uporabo razvitega modela z večkriterijsko analizo napovedali trend razvoja. V večkriterijski analizi uporabimo tudi večdimenzionalni prostor, ki nam omogoča določanje časovnega argumenta v primerjavi s parametri izdelka. V določanju parametrov izdelka sodelujeta podjetje z internimi informacijami in tržišče s svojimi zahtevami. V tem pogledu je mogoče vzpostaviti inovativno okolje v razvoju novih izdelkov. Pričujoča disertacija navaja različne pristope k razvoju izdelkov. Ključna pozornost je posvečena inovativni metodi večkriterijske analize v večdimenzionalnem prostoru za ugotavljanje bodočega trenda razvoja izdelka.
Ključne besede: razvoj izdelkov, novi izdelki, večkriterijska analiza, večdimenzionalni prostor, napovedovanje
Objavljeno: 30.06.2009; Ogledov: 2812; Prenosov: 198
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

9.
INOVATIVNOST V PROCESU RAZVOJA IZDELKOV
Nika Kopše, 2010, diplomsko delo

Opis: Inovativnost je v podjetjih vse bolj pomembna za obstoj med konkurenco. Diplomsko delo prikazuje ustvarjalne metode oziroma kreativne tehnike v eni fazi procesa razvoja izdelka in sicer v fazi od ideje do zasnove izdelka. Ustvarjalne metode so izbrane glede na posamezno aktivnost v izbrani fazi izdelka, ter na posamezen inovacijski tip, katere smo klasificirali s pomočjo kontrolnega lista. Metode so izdelane enostavno, pregledno in glede na potrebe majhnih in srednje velikih podjetjih so v modelu prikazani primerni instrumenti za obvladovanje inovacijskega managementa. Izdelan model je namenjen uporabi v majhnih in srednje velikih podjetjih za doseganje inovativnosti s pretežno vključenostjo zunanjih svetovalcev.
Ključne besede: inovativnost, inovacijski management, razvoj izdelkov, fazni model, ustvarjalne (kreativne) metode.
Objavljeno: 11.10.2010; Ogledov: 2143; Prenosov: 313
.pdf Celotno besedilo (6,84 MB)

10.
Projekt razvoja sokovnika, delujočega na principu Wanklovega motorja
Sanja Kotar, 2010, diplomsko delo

Opis: Razvoj izdelkov je v današnjem svetu nujen. Brez njega in brez inovativnosti podjetja ne bi mogla delovati, saj je konkurenca zelo velika. Diplomsko delo prikazuje različne faze razvoja izdelka in procese, ki se pri tem pojavljajo. Zelo pomembne so tudi inovativne metode razvoja izdelka, saj le-te prinesejo ideje, ki so mogoče zelo nenavadne, vendar lahko pripomorejo k velikemu uspehu. Ena izmed takšnih delavnic, ki je opisana, je TRIZ. Ta je pri tem projektu pripeljala do zanimivih spoznanj in rešitev problemov. Ker pa je danes zelo pomembno kakšni so stroški izdelave izdelka, sem naredila tudi vrednostno analizo.
Ključne besede: inovativnost, vrednostna analiza, razvoj izdelka, metode razvijanja izdelkov
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 1377; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici