| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj ročaja hladilnika Gorenje po meri kupca
Marko Trojner, 2012, diplomsko delo

Opis: Kupec je in bo prioriteta, zato je potrebno sistematično pristopiti h kakovosti z vidika kupca. Predmet diplomskega dela je ročaj, ki nam zaradi nastalega podtlaka v hladilnikih in zamrzovalnih omarah omogoča lažje odpiranje vrat. Zaradi oblikovne togosti trenutnega ročaja RM 70 in slabše uveljavitve na trgu, je potrebno spremeniti pristop pri dizajnu in funkcionalnosti omenjenega ročaja. Ob uporabi akumuliranih informacij iz podjetja Gorenje in teoretičnih osnov, smo z metodo razvoja funkcij kakovosti prikazali začetno fazo razvoja novega polizdelka, ki je vodila do uspešne realizacije prototipa in osnove za vpeljavo polizdelka v lastno proizvodnjo podjetja Gorenje.
Ključne besede: razvoj izdelka, TQM, glas kupca, VOC, QFD, razvoj funkcij kakovosti, Kano model, hiša kakovosti, conjoint analiza, target costing, analiza trga, statistični testi, vzorec, management, Gorenje, brizganje, HZA, patent, življenjski ciklus izdelka.
Objavljeno: 20.11.2012; Ogledov: 1518; Prenosov: 67
URL Povezava na celotno besedilo

2.
Vključitev metode QFD v vrednostni management
Rok Kraševec, 2014, diplomsko delo

Opis: Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti.
Ključne besede: vrednostni management, razvoj funkcij kakovosti, hiša kakovosti, segmentacija trga, ciljne skupine, zahteve kupcev, metoda FAST
Objavljeno: 13.03.2014; Ogledov: 987; Prenosov: 201
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

3.
PRENOVA POSLOVNEGA PROCESA NAPOVEDI ODSOTNOSTI ZAPOSLENIH V SKB banki d.d.
Marjetka Pustavrh, 2014, diplomsko delo

Opis: Osnovno vodilo pri ustvarjanju diplomske naloge je bilo prenova celotnega obstoječega procesa napovedi odsotnosti zaposlenih v SKB banki d.d.. Pri raziskovalnem delu naloge smo se srečevali z različnimi teţavami in vprašanji kako izvesti prenovo in izboljšanje procesa, kakšne so dejanske moţnosti za uresničitev prenove in izboljšav ter kakšni so prihranki glede na obstoječi proces. Za raziskovalno metodo smo uporabili metodo Razvoja funkcij kakovosti oziroma QFD metodo.
Ključne besede: - proces - prenova poslovnega procesa - razvoj funkcij kakovosti - hiša kakovosti
Objavljeno: 03.06.2014; Ogledov: 838; Prenosov: 12
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici