| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
RAZVIJANJE ZMOŽNOSTI RECEPCIJE POEZIJE V PRVEM TRILETJU
Mateja Ornik, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo se nanaša na razvijanje zmožnosti recepcije poezije v prvem triletju osnovne šole. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, v kolikšni meri potrjena berila oziroma učbeniki in pripadajoči didaktični instrumentariji za pouk književnosti v prvem triletju osnovne šole razvijajo strukturne elemente zmožnosti recepcije poezije. V raziskavi sem uporabila deskriptivno in komparativno metodo ter metodi analize in sinteze. Prvi del diplomskega dela je bil namenjen predstavitvi dosedanjih teoretičnih spoznanj v zvezi z recepcijo poezije v prvem triletju osnovne šole. Predstavila sem obdobja razvoja recepcijske zmožnosti poezije pri otroku v prvem triletju, opisala otrokove pesemske interese in nazadnje natančneje predstavila posamezne strukturne elemente recepcijske zmožnosti doživljanja in vrednotenja poezije. Na podlagi teoretične osnove sem oblikovala raziskovalno hipotezo, ki pravi: Vsi izbrani učbeniki so potrjeni učbeniki. Ker je eden bistvenih kriterijev v procesu potrjevanja učbenikov pokritost ciljev v veljavnem učnem načrtu, lahko iz tega izpeljem, da vsi zbrani učbeniki z didaktičnim instrumentarijem razvijajo vse segmente zmožnosti recepcije poezije. V drugem delu diplomskega dela sem opravila raziskavo, s katero sem želela to hipotezo preveriti. Izbrala sem berila/učbenike in pripadajoče didaktične instrumentarije, ki so potrjena za poučevanje književnosti v prvem triletju in analizirala pesmi glede na zastopanost posameznih strukturnih elementov v predlaganih didaktičnih instrumentarijih. V zadnjem poglavju diplomskega dela sem ob pomoči preglednic predstavila svoje ugotovitve.
Ključne besede: Ključne besede: recepcija poezije v prvem triletju, razvijanje zmožnosti recepcije poezije, strukturni elementi zmožnosti recepcije poezije, didaktični instrumentarij, potrjena berila za poučevanje književnosti v prvem triletju.
Objavljeno: 19.04.2011; Ogledov: 1810; Prenosov: 396
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

2.
RAZVIJANJE ZMOŽNOSTI RECEPCIJE POEZIJE V DRUGEM TRILETJU
Anja Senekovič, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK V diplomskem delu je obravnavana tematika razvijanje strukturnih elementov zmožnosti recepcije poezije v drugem triletju osnovne šole. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako uspešna so potrjena berila / učbeniki z didaktičnim instrumentarijem pri razvijanju strukturnih elementov zmožnosti recepcije poezije. V raziskavi so bile uporabljene deskriptivna in komparativna metoda ter metoda analize in sinteze. Teoretični del naloge je temeljil na teoretičnih izhodiščih o recepciji poezije. Predstavljeni so bili procesni literarnorecepcijski cilji segmentov recepcijske zmožnosti, razvoj recepcije poezije, pouk književnosti v drugem triletju, metode za razvijanje zmožnosti recepcije poezije in strukturni elementi zmožnosti recepcije poezije. Po pregledu teoretičnih izhodišč o recepciji poezije, je bila izpeljana naslednja hipoteza: Vsi izbrani učbeniki / berila so potrjeni učbeniki. Ker je eden izmed bistvenih kriterijev v procesu potrjevanja učbenikov pokritost ciljev v veljavnem učnem načrtu, lahko iz tega logično izpeljemo hipotezo, da vsi izbrani učbeniki z didaktičnim instrumentarijem razvijajo vse segmente zmožnosti recepcije poezije. V empiričnem delu diplomske naloge, je sledilo preverjanje hipoteze. Z izbranimi berili / učbeniki in didaktičnimi instrumentariji, ki so potrjeni za pouk književnosti v drugem triletju, so bile analizirane pesmi po zastopanosti strukturnih elementov zmožnosti recepcije poezije. V zadnjem poglavju diplomskega dela, so bili v obliki preglednic predstavljeni rezultati raziskave.
Ključne besede: Ključne besede: recepcija poezije v drugem triletju, razvijanje zmožnosti recepcije poezije, strukturni elementi zmožnosti recepcije poezije, potrjena berila / učbeniki za pouk književnosti v drugem triletju, didaktični instrumentarij.
Objavljeno: 22.04.2011; Ogledov: 1835; Prenosov: 455
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici