| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 25
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
MOŽNOSTI RAZVOJA TURIZMA V ŠMARTNEM NA POHORJU
Kristina Pregl, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga je osredotočena na turizem na podeželju. V literaturi najdemo zglede, da ima turizem na podeželju pozitiven vpliv na razvoj turizma in gospodarski razvoj nekega kraja. Prikažem možnosti razvoja trajnostnega turizma na kmetijah in povezavo med turizmom in rekreacijo. V empiričnem delu prikažem obstoječo turistično ponudbo v Šmartnem na Pohorju z njegovo okolico in možnosti za razvoj turistične ponudbe Posebna pozornost je namenjena turizmu na kmetijah, ki je še nerazvit. Po mnenju anketirancev so v Šmartnem številne možnosti za razvoj turizma, predvsem na področju turističnih kmetij. Ugotavljam, da domačini ne znajo izkoristiti danosti, ki jih kraj ponuja. Spoznala sem, da lahko povezave med ljudmi in sodelovanje z odgovornimi za razvoj turizma v kraju popestrijo turistično ponudbo posameznih ponudnikov in kraja v celoti. Ugotovila sem, katere turistične zvrsti imajo večje možnosti razvoja in predstavila nekatere predloge za pospeševanje turistične ponudbe. Prepričana sem, da lahko turizem v Šmartnem domačinom omogoči lepo prihodnost. Turizem je lahko vir dodatnega zaslužka, kar pa je najpomembnejše, razvoj turističnih kmetij lahko prepreči odseljevanje mladih ljudi, saj so prav mladi najpomembnejši za ohranitev kmetijstva, ki bo omogočil tudi razcvet turizma.
Ključne besede: Šmartno na Pohorju, trajnostni turizem na podeželju, turizem na kmetiji, ekološko kmetijstvo, razvijanje turistične ponudbe, športno-rekreacijski turizem, naravna in kulturna dediščina.
Objavljeno: 05.02.2010; Ogledov: 2580; Prenosov: 349
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

6.
FOKUSIRANJE NA KNJIŽEVNO OSEBO V DRUGEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Martina Kunčnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V moji diplomski nalogi je obravnavana tema recepcijska zmožnost otroka, oziroma natančneje zaznavanje, razumevanje in vrednotenje književne osebe v drugem triletju osnovne šole. V prvem delu diplomske naloge sem zajela cilje didaktike mladinske književnosti in eden izmed teh je tudi procesni/funkcionalni cilj oziroma pridobivanje recepcijske zmožnosti. Sledi opis otrokovega recepcijskega razvoja vse od senzomotornega obdobja do obdobja konkretnih, logičnih in intelektualnih operacij. Še posebej izpostavim razvoj recepcijske zmožnosti za zaznavanje, razumevanje in vrednotenje književne osebe po posameznih obdobjih. Potem povzamem literarno teorijo o književni osebi in se nato osredotočim na metode didaktike mladinske književnosti, ki pomagajo razvijati zmožnost zaznavanja, razumevanja in vrednotenja književne osebe. Na tem mestu natančneje opišem metodo fokusiranja, predvsem metodo fokusiranja na književno osebo. Nato opredelim še , kako učni načrt vodi učitelja v procesu zaznavanja književne osebe. V drugem delu diplomske naloge pa skušam ugotoviti, na kakšen način didaktična gradiva založb Mladinska knjiga, Izolit in Rokus razvijajo zaznavanje, razumevanj in vrednotenje književne osebe. Didaktika mladinske književnosti navaja besedilne signale, ki so pomembni za zaznavanje, razumevanje in vrednotenje književne osebe. Na podlagi teh sem oblikovala kriterije. S pomočjo teh kriterijev sem nato analizirala didaktično gradivo založb Mladinska knjiga, Izolit in Rokus. Najprej sem predstavila rezultate posamezne založbe, nato sledi še primerjava vseh treh založb. Rezultate evalvacije sem podkrepila s primeri, tabelami in besedo. Celotno diplomsko nalogo zaokrožuje sklep.
Ključne besede: Cilji didaktike mladinske književnosti, recepcijska zmožnost, razvijanje recepcijske zmožnosti za zaznavanje, razumevanje in vrednotenje književne osebe, literarna teorija književne osebe, metoda fokusiranja na književno osebo v drugem triletju osnovne šole.
Objavljeno: 01.12.2009; Ogledov: 2434; Prenosov: 386
.pdf Celotno besedilo (493,45 KB)

7.
RECEPCIJA KOSOVELOVE POEZIJE V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Manuela Jaušovec, 2010, diplomsko delo

Opis: Glavna tema moje diplomske naloge se na eni strani dotika Srečka Kosovela kot pesnika za otroke, na drugi strani pa razvijanja recepcijske zmožnosti v prvem triletju osnovne šole. Prvi del naloge je namenjen predstavitvi življenja Srečka Kosovela kot človeka in ponuja nekaj povedi o njegovem kratkem, a izjemno produktivnem življenju. Sledi umestitev pesnika v slovenski literarni prostor kot pesnika za odrasle, nato pa še kot pesnika za otroke. Največ pozornosti v prvem delu naloge je namenjene primerjavi in razkrivanju povezanosti mladinske in nemladinske poezije Srečka Kosovela. Naslednje poglavje je namenjeno podrobnejši analizi otroških interesov za poezijo, opredelitvi in opisu vrst interesov, ki se navezujejo na konkretne primere iz bogate zbirke Kosovelovih otroških pesmi. Sledi poglavje, v katerem je natančneje opisan razvoj recepcije poezije v posameznih obdobjih razvoja, pri čemer pa sta še posebej izpostavljena razvoj in spodbujanje recepcijske zmožnosti. Predzadnjemu poglavju v teoretičnem delu naloge, ki je namenjeno razvijanju recepcijske zmožnosti za poezijo, sledi še poglavje o integriranem pouku z vidika književne didaktike. Na podlagi teoretičnih dejstev sem nato oblikovala raziskovalne hipoteze, preko katerih sem želela ugotoviti, v kolikšni meri so pesmi Srečka Kosovela prisotne v slovenskih učbenikih za književno vzgojo v prvem triletju osnovnošolskega izobraževanja. Izbrala sem didaktični instrumentarij najpomembnejših slovenskih založb in analizirala zastopanost pesmi ter njihove oblikovne in tematske značilnosti. Najprej sem predstavila rezultate posamezne založbe, nato pa sledi še interpretacija rezultatov.
Ključne besede: Srečko Kosovel, primerjava mladinske in nemladinske poezije Srečka Kosovela, mladinska poezija, recepcija poezije, literarni interesi, razvijanje recepcijske zmožnosti za poezijo, mladinska književnost, integracijska metoda književnega pouka
Objavljeno: 14.04.2010; Ogledov: 2555; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (704,96 KB)

8.
RAZVIJANJE IN VZDRŽEVANJE KONKURENČNE PREDNOSTI NA PRIMERU SKUPINE KIV ENGINEERING
Daša Košec, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Živimo v družbi nenehnega tekmovanja, razvoja in izboljšav. Vse skupaj predstavlja konkurenčno okolje, ki se od področja do področja razlikuje. Vsako podjetje želi s svojo ponudbo pritegniti čim večje število odjemalcev, hkrati pa tudi čim bolj povečati prednost pred konkurenco. Današnja, inovativna podjetja označujemo s karakteristikami, kot so inovativnost, fleksibilnost, učinkovitost in kakovost. Vsak kupec išče nekaj več, želi kupiti najboljši izdelek ali storitev, na to odločitev pa vpliva več različnih faktorjev, ki jih združujemo pod pojmom konkurenčna prednost podjetja. Slednje predstavlja vse, kar ugodno razlikuje organizacijo ali njen izdelek glede na konkurente v očeh njenih odjemalcev. Zato je zelo pomembno, da podjetje pozna svoje prednosti, še bolj pa svoje slabosti, saj jih lahko samo na takšen način odpravi in poveča svojo prednost. Poznavanje konkurenčnih podjetij pripomore k spoznanju, kaj ima večji ter kaj manjši vpliv na nakupno odločitev odjemalca. Praktični del diplomskega seminarja se navezuje na Skupino KIV Engineering, ki je sestavljena iz treh podjetij — KIV Vransko d.d., KIV Trade d.o.o. in KIV Engineering d.o.o.. Razlikujejo se glede na poslovni proces, ki ga opravljajo, povezuje jih končni produkt - postroj za termično procesiranje odpadkov, ki je posledica projektnega dela. Na podlagi analize smo ugotovili, da so konkurenčne prednosti Skupine KIV Engineering naslednje: blagovna znamka, dobri tehnični kadri, lastnosti izdelka/storitve, lasten patentiran »know - how«, rezultati referenčnih projektov, velik razvojni potencial, »bankability«, partnerski odnosi s podjetji, ki imajo večjo moč na trgu, prilagodljivost, fleksibilnost ponudbe (glede na zahteve kupcev), zagotavljanje kratkih dobavnih rokov ter razmerje med ceno in kvaliteto. Analiza stanja konkurenčne prednosti podjetja je brezpredmetna, če se zaposleni v nadaljevanju ne odločijo za nadaljnjo razvijanje in vzdrževanje konkurenčne prednosti. V sklopu tega diplomskega seminarja smo predlagali nekaj aktivnosti, ki bi pripomogle k razvijanju konkurenčne prednosti Skupine KIV Engineering, prav tako smo izpostavili dejavnosti, za katere menimo, da imajo največji vpliv na poslovanje v prihodnosti. Raziskave so opozorile tudi na slabosti in nevarnosti, ki imajo vpliv na poslovanje na področju pridobivanja energije iz odpadkov. Slabosti bi bilo smotrno odpraviti oziroma spremeniti v prednosti, obenem pa z argumentiranimi dejstvi čim bolj zmanjšati možni vpliv na poslovanje Skupine KIV Engineering.
Ključne besede: konkurenca, konkurenčna prednost, razvijanje konkurenčne prednosti, vzdrževanje konkurenčne prednosti, termično procesiranje odpadkov, Skupina KIV Engineering
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1842; Prenosov: 127 
(1 glas)
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

9.
UPRAVLJANJE KLJUČNIH KADROV V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE D.O.O.
Roland Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava proces upravljanja kljucnih kadrov v podjetju Pošta Slovenije d.o.o. Raziskovalni problem smo obravnavali s teoreticnega in prakticnega vidika na podlagi konkretnega primera.
Ključne besede: Ključni kadri, upravljanje ključnih kadrov, znanje, konkurenčna prednost, motivacija, načrtovanje človeških virov, razvijanje zaposlenih, zadržanje zaposlenih, plača, Pošta Slovenije, orodje DNLA, manager, kadrovski oddelek.
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 2689; Prenosov: 625
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

10.
RAZVIJANJE ZMOŽNOSTI RECEPCIJE POEZIJE V PRVEM TRILETJU
Mateja Ornik, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo se nanaša na razvijanje zmožnosti recepcije poezije v prvem triletju osnovne šole. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, v kolikšni meri potrjena berila oziroma učbeniki in pripadajoči didaktični instrumentariji za pouk književnosti v prvem triletju osnovne šole razvijajo strukturne elemente zmožnosti recepcije poezije. V raziskavi sem uporabila deskriptivno in komparativno metodo ter metodi analize in sinteze. Prvi del diplomskega dela je bil namenjen predstavitvi dosedanjih teoretičnih spoznanj v zvezi z recepcijo poezije v prvem triletju osnovne šole. Predstavila sem obdobja razvoja recepcijske zmožnosti poezije pri otroku v prvem triletju, opisala otrokove pesemske interese in nazadnje natančneje predstavila posamezne strukturne elemente recepcijske zmožnosti doživljanja in vrednotenja poezije. Na podlagi teoretične osnove sem oblikovala raziskovalno hipotezo, ki pravi: Vsi izbrani učbeniki so potrjeni učbeniki. Ker je eden bistvenih kriterijev v procesu potrjevanja učbenikov pokritost ciljev v veljavnem učnem načrtu, lahko iz tega izpeljem, da vsi zbrani učbeniki z didaktičnim instrumentarijem razvijajo vse segmente zmožnosti recepcije poezije. V drugem delu diplomskega dela sem opravila raziskavo, s katero sem želela to hipotezo preveriti. Izbrala sem berila/učbenike in pripadajoče didaktične instrumentarije, ki so potrjena za poučevanje književnosti v prvem triletju in analizirala pesmi glede na zastopanost posameznih strukturnih elementov v predlaganih didaktičnih instrumentarijih. V zadnjem poglavju diplomskega dela sem ob pomoči preglednic predstavila svoje ugotovitve.
Ključne besede: Ključne besede: recepcija poezije v prvem triletju, razvijanje zmožnosti recepcije poezije, strukturni elementi zmožnosti recepcije poezije, didaktični instrumentarij, potrjena berila za poučevanje književnosti v prvem triletju.
Objavljeno: 19.04.2011; Ogledov: 1792; Prenosov: 394
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici