| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
MOTIVACIJA ZA IZOBRAŽEVANJE V PODJETJU X, D.O.O.
Alen Olević, 2009, diplomsko delo

Opis: Zanima me, kaj podjetja v današnjem času naredijo za motivacijo in izobraževanje svojih zaposlenih. Trenutno gospodarsko stanje v svetu močno vpliva na ljudi, njihovo počutje, pogled in razumevanje trenutnega dogajanja v njihovem delovnem okolju. V diplomskem delu bom to njihovo videnje skušal prikazati. V enem večjih podjetij v Sloveniji bom skušal pokazati različne občutke zaposlenih v proizvodnji in tistih v pisarnah.
Ključne besede: motivacija, izobraževanje, razlika, proizvodnja, pisarna, gospodarska kriza.
Objavljeno: 16.07.2009; Ogledov: 1612; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

5.
RAČUNOVODSKE INFORMACIJE ZA ODLOČANJE O DODATNEM ZAPOSLOVANJU V STORITVENEM PODJETJU
Brigita Pajtler, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen poslovodski problem odločanja o dodatnem zaposlovanju. Problem smo skušali rešiti s pomočjo analize občutljivosti poslovnega izida, za katero smo morali opraviti še ločitev celotnih stroškov na variabilni in fiksni del.
Ključne besede: Poslovni izid, ocenjevanje gibanja stroškov, izkustvena metoda, kritična točka gospodarnosti, varnostna razlika do kritične točke gospodarnosti, prožnost poslovnega izida, analiza občutljivosti poslovnega izida, računovodske informacije o dodatnih zaposlencih.
Objavljeno: 17.02.2010; Ogledov: 1498; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (364,17 KB)

6.
RAZVOJ PASIVNEGA SONČNEGA GRELNIKA ZRAKA
Jernej Domanjko, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje razvoj sončnega pasivnega grelnika zraka in primerja različne izvedbe te naprave. Najprej so opisane teoretično možne moči grelnika, natančno je razloženo fizikalno delovanje naprave, navedeni so parametri, ki najbolj vplivajo na njen izkoristek. Nato je opisan potek načrtovanja, izgradnje in testiranja prototipa, na koncu pa je podana ekonomska ocena na podlagi primerjav rezultatov med različicami te naprave ter med različnimi napravami, primernimi za ogrevanje. V diplomi so tako opisani celoten postopek nabave materiala in cene izgradnje, izdelava merilne aplikacije, merilne proge in meritev ter razlage in primerjava rezultatov. Diplomsko delo zaključuje ocena o primernosti sončnega grelnika za delovanje v naravnem okolju in o prihranku, ki ga lahko prinese fizičnim uporabnikom tako z energijskega kot tudi s finančnega vidika.
Ključne besede: sončno obsevanje, sončna energija, sončni grelnik zraka, prototip naprave, pridobljena moč, temperaturna razlika
Objavljeno: 14.11.2012; Ogledov: 1144; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (4,59 MB)

7.
DC-DC PRETVORNIK ZA TERMOELEKTRIČNI SISTEM
Benjamin Ošlaj, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni termoelektrični elementi, njihova zgradba in osnovno fizikalno ozadje delovanja. Opisana je zgradba laboratorijskega sistema za preizkušanje termoelektričnih elementov. Za slednjega so predstavljeni merilni rezultati in karakteristika. Vključen je tudi opis pretvorniškega sistema, natančneje pretvornika navzgor. Glede na izmerjeno karakteristiko sistema je bila zasnovana osnovna regulacija pretvornika. Na podlagi rezultatov je bilo potrjeno delovanje pretvornika in regulacije na takšnem sistemu. Predstavljene so tudi osnovne ugotovitve in zaključki o delovanju sistema za preizkušanje termoelektričnih elementov.
Ključne besede: termoelektrični element, temperaturna razlika, pretvornik navzgor, odziv, regulacijski algoritem
Objavljeno: 17.10.2013; Ogledov: 1042; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

8.
VZPOSTAVITEV RAČUNALNIŠKO PODPRTEGA RAČUNOVODSKEGA PREDRAČUNAVANJA POSLOVNEGA IZIDA TURISTIČNEGA PROIZVODA V TURISTIČNI AGENCIJI X
Nataša Glazer, 2013, diplomsko delo

Opis: Računovodsko predračunavanje je dandanes temeljni sestavni del računovodenja v vsaki organizaciji, ki želi dosegati dobre rezultate, se hitro prilagajati spremembam na trgu, biti korak pred konkurenco in sprejemati prave poslovne odločitve ob pravem času za dolgoročni razvoj in obstoj organizacije. Poznamo tradicionalne in novejše metode predračunavanja. Zelo pomembno je, da vsako podjetje izbere pravo v svojem okolju, ki bo nepogrešljivo orodje managerjem na najvišji in najnižji ravni. Vendar je pot do dobro organiziranega računovodskega predračunavanja dolga, polna medsebojnega usklajevanja. S pomočjo sodobne tehnologije lahko izdelamo dober informacijski sistem, ki bo v povezavi z ostalimi službami v podjetju vzpostavil in podprl računovodsko predračunavanje v celotnem podjetju. V nalogi smo pripravili programske definicije za predračunavanje v določenem delu podjetja – marketingu in v določenem delu poslovnega procesa, ki bo v povezavi z računovodstvom osnova za vzpostavitev in izdelavo računalniško podprtega računovodskega predračunavanja poslovnega izida turističnih proizvodov. Našim managerjem bo takšno predračunavanje zagotovilo hitre in natančne informacije, na osnovi katerih se bodo lahko pravočasno in pravilno odločali in sprejeli prave odločitve v tem delu poslovanja, ki ima pomemben vpliv na celotno poslovanje organizacije.
Ključne besede: računovodsko predračunavanje, turistična dejavnost, turistični proizvod, prodajna cena, počitnice z lastnim prevozom, počitnice z organiziranim letalskim prevozom, poslovni izid, razlika v ceni, konkurenca.
Objavljeno: 24.03.2014; Ogledov: 576; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (286,11 KB)

9.
LASERSKI KAZALNIK KOT RAČUNALNIŠKA MIŠKA
Mišo Muršič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali z implementacijo nove lokatorske naprave s pomočjo laserskega kazalnika. Podatke o položaju laserskega kazalnika smo pridobili s kamero ter s postopki računalniškega vida, ki smo jih nato v realnem času pretvorili v premik računalniške miške. Preučili smo obstoječe metode, ki se uporabljajo za detektiranje oziroma sledenje objektom, ter postopke simulacije računalniške miške. Razvili smo aplikacijo, ki na tri različne načine pridobi podatke o premiku laserskega kazalnika in glede na te podatke simulira delovanje računalniške miške. V naši aplikaciji smo torej za detektiranje laserskega kazalnika uporabili metodo za detekcijo na osnovi barve ter dve metodi za detekcijo na osnovi sledenja premika objekta. Našo rešitev smo preizkusili v testnem okolju, pri čemer smo spreminjali osvetlitev v prostoru. Rezultati so pokazali, da naša rešitev deluje praktično neodvisno od osvetlitve v prostoru. Pokazalo pa se je tudi, da je upravljanje računalniškega sistema s pomočjo laserskega kazalnika bistveno počasnejše kot s pomočjo računalniške miške.
Ključne besede: računalniška miška, laserski kazalnik, digitalna obdelava slik, segmentacija, detekcija barve, optični pretok, razlika slik
Objavljeno: 13.11.2013; Ogledov: 1280; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (2,34 MB)

10.
VPLIV PRODUKTNIH ŠOLANJ NA OBSEG PRODAJE V TRGOVINAH KOMPAS SHOP
Andrej Jarc, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Nekdanje prostocarinske trgovine Kompas shop so nekaj posebnega na slovenskem tržišču – njihova posebnost je že sama geografska lega, saj vse trgovine, z izjemo ene, ležijo na samem obrobju Slovenije, na nekdanjih mejnih prehodih. Preteklost prostocarinskih trgovin še vedno oblikuje nekoliko neobičajno ponudbo, kar pa je zagotovo še vedno eden izmed razlogov za obisk trgovin Kompas shop. Ravno zaradi preoblikovanja prostocarinskih prodajaln pred več kot desetimi leti, zaradi vstopa Slovenije v EU in vseh sprememb v mejnem režimu, zaradi nenehnega povečevanja davščin na trošarinske izdelke in nenazadnje zaradi vsesplošne gospodarske krize, so bili v podjetju Kompas shop d.o.o. primorani poseči po različnih trženjskih strategijah. Zaradi stalnega upada prihodkov v prodajnem segmentu tobaka in tobačnih izdelkov je bil cilj podjetja, da bi dosegali boljše prodajne rezultate pri prodaji drugih artiklov, zato so v podjetju Kompas shop d.o.o. namenili velik poudarek osebni prodaji ter drugim aktivnostim za pospeševanje prodaje. Pri doseganju tega cilja pa je ena izmed najpomembnejših metod t.i. produktno šolanje prodajalcev. V nalogi smo predpostavili, da sta spremenljivki »produktno šolanje« in »poslovna uspešnost« med seboj pozitivno povezani. Z analizo posameznih produktnih šolanj in analizo poslovanja smo želeli ugotoviti, kako in v kakšnem obsegu produktna šolanja vplivajo na rezultate prodaje. Ugotovili smo, da izvedena produktna šolanja za določene izdelke pozitivno vplivajo na obseg prodaje teh izdelkov ter da je investicija v izvedbo produktnih šolanj zaradi povečanja prodaje ter večjega zaslužka, povrnjena v relativno kratkem času. Ugotovili smo, da se tudi zaradi izvedenih produktnih šolanj, stranke v trgovine vračajo in opravijo ponovne nakupe enakih in drugih izdelkov.
Ključne besede: - produktno šolanje - prodaja - razlika v ceni – RVC - izdelek
Objavljeno: 13.05.2016; Ogledov: 462; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici