| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
RAZISKAVA TRGA IN TRŽENJSKI SPLET STORITVENE DEJAVNOSTI
Nina Ravnikar, 2014, diplomsko delo

Opis: Trženje je ena od najpomembnejših vezi med podjetjem in njegovim okoljem. Od trženja je odvisen razvoj in obstoj podjetja, zato moramo veliko pozornosti nameniti analizi trga ter snovanju strategije. Podjetje je uspešno le, če mu uspeva prodajati svoje izdelke oziroma storitve. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela: teoretičnega in raziskovalnega. V teoretičnem delu je predstavljeno trženjsko raziskovanje, splošna opredelitev storitev, trženjski splet 7xP storitvene dejavnosti, prepoznavnost trga, strategija trženja ter segmentacija trga in izbira ciljnih trgov. V raziskovalnem delu diplomske naloge so prikazani rezultati anketiranja, ki je bilo izvedeno v Kamniku in njegovi okolici. Na koncu diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: raziskava trga, trženjski splet, trženjsko raziskovanje, strategija trženja, segmentacija trga
Objavljeno: 04.06.2014; Ogledov: 1421; Prenosov: 339
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

4.
Troznak kot promocijski material
Aleksandra Ciperle, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Po 10 letih dela kot solastnica in zaposlena v našem podjetju ELCI, Preddvor, d. o. o., sem dobila priložnost, da natančno in podrobno preučujem potek poslovanja. Postavljen mi je bil nov izziv, nov cilj, in sicer povečanje prodaje primarnega izdelka troznaka z razširitvijo potencialnih uporabnikov. K raziskavi o možnostih me je spodbudila izdelava diplomske naloge. Od začetka poslovne kariere v tem podjetju sta mi bila velika vzornika in mentorja moj tast Marjan Ciperle, ki je podjetje ustanovil, razvijal in vodil več kot 30 let, ter vsekakor moj mož Dušan Ciperle, ki je zgodbo in uspehe družinskega podjetja kot direktor peljal naprej in ga uspešno vodi še danes. V podjetju ELCI, Preddvor, d. o. o., prometni znak TROZNAK izdelujejo že od leta 1990. Uporabniki troznakov so večinoma javne službe, kot so: občine, policija in gasilci. Zanimalo me je, ali bi nam v podjetju uspelo povečati in razširiti prodajo troznakov s ponudbo njihove izdelave v promocijske namene. Raziskovala sem, katerim končnim kupcem bi lahko troznake še ponudili tudi v promocijske namene. Namen raziskave v diplomski nalogi je bil poiskati nove možnosti uporabe troznakov v prometu in s tem razširiti mrežo uporabnikov. Raziskava je spodbudila nov zagon v podjetju za razširitev mreže potencialnih kupcev in posledično povečala prodajo. Velik del pozornosti so namenili tudi znižanju stroškov proizvodnje in konkurenci na trgu. Metoda raziskave je v osnovi marketinški splet. Uporabila sem tudi naključna vprašanja glede na trenutno situacijo oziroma povpraševanja. Izkoristila sem intenzivne pogovore s poslovnimi partnerji, tiskarjem, šiviljstvom in pogovore s kupci. Mesečno sem pošiljala ponudbe in akcije ter opazovala odzive, spremljala nova povpraševanja in naročila. Podatke za izdelavo raziskovalnega dela sem pridobivala sproti. Ob vsakem novem povpraševanju že obstoječih kupcev sem izkoristila priložnost za naključna vprašanja in takojšnjo ponudbo. Prav tako so veliko informacij in odgovorov na vprašanja prinesli obiski raznolikih sejmov, na katerih je bila izkoriščena priložnost za neposreden stik s proizvajalci in kupci cestne opreme ter s potencialnimi novimi uporabniki troznaka. Za podrobnejše razumevanje pomena prometnih znakov je v diplomskem delu na kratko predstavljeno tudi, katere vrste cest imamo v Republiki Sloveniji, komu so namenjene in kako se delijo. Pomembno je poznati vrste cest in posledično zakonsko določitev postavljanja znakov glede na njihovo oznako. Še posebej pa so v delu predstavljeni nastanek, razvoj skozi leta in namen uporabe primarnega proizvodnega izdelka v podjetju, tj. troznaka. V diplomskem delu je predstavljeno podjetje ELCI, Preddvor, d. o. o., katerega lastnika sta od leta 2005 zakonca Dušanom in Aleksandra Ciperle. Opisani so: zgodovina podjetja, ponudba proizvodnih in prodajnih artiklov ter ponudba storitev. Predstavljeni so razvoj in poslovanje podjetja skozi leta ter rast podjetja z vizijo in s prodajo. S sestavo diplomskega dela sem ugotovila, da je kakovost troznaka na visoki ravni v primerjavi s konkurenco, vendar pa so še vedno potrebne izboljšave. Uporaba troznaka je mogoča in smiselna tudi v promocijske namene. Z natisnjenim logotipom podjetja troznak poleg opozorila na dogodek omogoča tudi reklamo.  Največ troznakov kupujejo podjetja, ki opravljajo dela na cesti, kjer je troznak kot opozorilo za delo na cesti zakonsko obvezen.
Ključne besede: • troznak, • promocija, • raziskovanje trga, • povečanje prodaje.
Objavljeno: 03.10.2016; Ogledov: 448; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici