| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 30
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Dejavniki, ki vplivajo na učiteljevo odločitev - raziskovati ali ne raziskovati
Jasmina Heric, 2019, magistrsko delo

Opis: Ena od učiteljevih temeljnih nalog je skrb za nenehno poglabljanje kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela. Učitelja lahko v skladu s tem prepoznamo kot najpomembnejšega akterja novih družbenih tokov in pobudnika sprememb – tako na osebni ravni, kot na ravni skupnosti, učiteljskega kolektiva, sodelovanja z drugimi udeleženci izobraževanja in na ravni medgeneracijskega sodelovanja. Če se navežemo na zapisano lahko ugotovimo, da je tradicionalni vlogi učiteljstva učitelju dodana še zmožnost za razvoj in raziskovanje ter stalni osebni profesionalni razvoj, ki temelji na dejstvih in refleksiji. Da bi učitelji oziroma drugi strokovni delavci v izobraževanju lahko uspešno raziskovali pa ni odvisno le od njih samih ter njihove izobrazbe, ampak tudi od številnih drugih dejavnikov, tako osebnih, kot dejavnikov okolja v katerem delujejo. Med dejavniki okolja izpostavljamo vpliv pogledov vodstva šole in kolektiva na raziskovalno delo ter materialni in socialni status učitelja.
Ključne besede: učitelj, izobraževanje, učitelj raziskovalec, raziskovanje učiteljev, raziskovalno delo
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 499; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

2.
Sodobni izzivi pravnega varstva znanstvenih del
Katarina Krapež, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Glavni vodili vzpostavitve avtorskopravnega sistema, ki se nista spremenili vse od povojev avtorskega prava v začetku 18. stoletja, sta spodbuditi učenje in širiti znanje. V prispevku so identificirani trije pojavi, ki so v preteklem desetletju povzročili obrate v nekaterih temeljnih paradigmah, vezanih na avtorskopravno varstvo znanstvenih del. Analiza sodobnih trendov vodi do sklepa, da motivacija za ustvarjanje v znanosti vse manj izhaja iz koristi, ki jih avtorju (znanstveniku ali raziskovalcu) prinaša avtorskopravni monopol in da so to spodbudo v veliki meri nadomestili samoregulacijski sistemi znotraj institucionalne znanosti. Tak razvoj posredno postavlja pod vprašaj teoretično utemeljitev potrebe po avtorskopravnem varstvu znanstvenih del.
Ključne besede: znanstveno raziskovanje, raziskovalno delo, avtorsko pravo, avtorske pravice, znanstvenan dela, digitalizacija, globalizacija znanosti, svetovna gospodarska kriza, samoregulacija v znanosti
Objavljeno: 02.08.2018; Ogledov: 314; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (468,59 KB)

3.
Uvodnik
Martina Repas, 2010, predgovor, spremna beseda

Ključne besede: pravo, ekonomija, raziskovalno delo, konkurenčno pravo
Objavljeno: 23.07.2018; Ogledov: 354; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (58,54 KB)

4.
Uvodnik
Rajko Knez, 2009, predgovor, spremna beseda

Ključne besede: pravo, ekonomija, raziskovalno delo, Mirko Ilešič
Objavljeno: 23.07.2018; Ogledov: 337; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (27,32 KB)

5.
Uvodnik
Vladimir Drozg, 2006, predgovor, spremna beseda

Ključne besede: geografija, raziskovalno delo, mestne regije, prostorsko planiranje
Objavljeno: 02.03.2018; Ogledov: 378; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (50,55 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Uvodnik
Igor Žiberna, 2006, predgovor, spremna beseda

Ključne besede: geografija, raziskovalno delo, znanost
Objavljeno: 02.03.2018; Ogledov: 239; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (48,98 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Dosežki in načrti v raziskovanju slovenskega izseljenstva po znanstvenih disciplinah po letu 1945
Matjaž Klemenčič, 1993, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci (vabljeno predavanje)

Opis: Članek se ukvarja z raziskovanjem izseljevanja Slovencev po drugi svetovni vojni, s posebnim ozirom na vlogo zgodovinopisja v tem raziskovanju. Avtor članka ugotavlja, da so se z raziskovanjem slovenskega izseljenstva ukvarjali predvsem ljubiteljsko vse do simpozija o Louisu Adamiču, ki ga je Univerza v Ljubljani priredila 1981. leta. Že prej je avtor tega članka pričel z delom na doktorski disertaciji o vlogi ameriških Slovencev, ki so jo imeli v drugi setovni vojni, ki jo je obranil leta 1983. Zgodovinarja Andrej Vovko in Marjan Drnovšek pa sta pričela z delom na zgodovini slovenskega izseljenstva, ko sta se zaposlila na Inštitutu za slovensko izseljenstvo ZRC SAZU.
Ključne besede: izseljenstvo, raziskovalno delo
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 606; Prenosov: 22
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Pogled na znanstveno raziskovalno delo Oddelka za geografijo od ustanovitve do danes
Ana Vovk Korže, 2013, strokovni članek

Opis: Petdeset let geografije v Mariboru je priložnost za pogled na znanstveno raziskovalne aktivnosti vse od začetka leta 1962 do danes. Bibliografije mariborskih geografov vsebujejo raznovrstne aktivnosti, kjer je vključena geografija. Poleg tradicionalne delitve geografije na fizično, družbeno, regionalno in pedagoško geografijo, je vse več geografov aktivnih tudi na področju okoljske geografije. V prispevku je prikazan kratek pogled na aktivnosti, področja in spremembe v usmerjenosti, ki jih spremljamo predvsem od vstopa Slovenije v EU.
Ključne besede: geografija, raziskovalno delo, Filozofska fakulteta, Maribor, Oddelek za geografijo
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 493; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (215,59 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Razvoj modela materialno-tehničnega podpornega centra kot temeljne baze za eksperimentalno delo v okviru predmeta naravoslovje in tehnika
Samo Fošnarič, Irena Delčnjak Smrečnik, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Prispevek prikazuje model materialno-tehnične podpore eksperimentalnemu delu pri predmetu naravoslovje in tehnika v 4. in 5. razredu osnovne šole (starost učencev od 9 do 11 let). Model izhaja iz raziskave, v kateri smo predhodno preučili materialno podporo za izvajanje eksperimentalnega dela pri predmetu naravoslovje in tehnika. Raziskava je zajela 497 učiteljev razrednega pouka v 4. ali 5. razredu osnovne šole, in sicer 32,20 % učiteljev iz razvitejše Zahodne kohezijske regije Slovenije in 67,80 % učiteljev iz Vzhodne kohezijske regije Slovenije (Delčnjak, 2008). Največje ovire za izvajanje eksperimentalnega dela na razredni stopnji predstavljajo: pomanjkanje materialne podpore, zbiranje, priprava, kompletiranje, shranjevanje, prevelike skupine učencev, slabi prostorski pogoji in potreba po pomočniku. Na osnovi naše raziskave lahko z gotovostjo zatrdimo, da razredni učitelji potrebujejo kakovostnejšo materialno in kadrovsko podporo pri poučevanju naravoslovja in tehnike. Izhajajoč iz teh predpostavk, in na osnovi določenih lastnih ter tujih izkušenj smo razvili model materialno-tehnične podpore eksperimentalnemu delu na razredni stopnji, ki je koncipiran na institucionalno organiziranost.
Ključne besede: razredni pouk, naravoslovje in tehnika, raziskovalno delo, eksperimentalno delo, materialni pogoji, učni pripomočki
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 633; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (75,09 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Vaje iz UMZRD
Janez Bregant, 2006, drugo učno gradivo

Ključne besede: znanost, raziskovalno delo, kritično mišljenje, študijsko gradivo
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 773; Prenosov: 62
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici