| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 44
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
5.
SEGMENTACIJA TRGA UPORABNIKOV MOBILNIH TELEFONOV ZNAMKE MOTOROLA
Robert Dežman, 2009, diplomsko delo

Opis: Segmentiranje trga uporabnikov mobilnih aparatov znamke Motorola je delo, ki je nastajalo v daljšem časovnem obdobju in sicer med septembrom 2007 in majem 2008. Prineslo je kar nekaj zanimivih ugotovitev iz področja mobilne telefonije, o katerih do sedaj nisem razmišljal, saj sem gledal na trg skozi oči prodajalca in se nisem postavljal v kožo uporabnika. Vedeti je potrebno, kaj potrebuje povprečni uporabnik mobitela. Moje gledanje na mobilne aparate je pristransko saj sem tehničen človek, ki išče popolnoma druge stvari pri mobilnih aparatih. Z omenjeno raziskavo trga pa sem pridobil podatke, ki bodo meni in našemu podjetju v pomoč pri nadaljnjem delu. Najbolj me je razveselilo dejstvo, da obstaja trg mogočih uporabnikov kateri ni zanemarljiv. Če ga primerjam z trgom rednih uporabnikov je le ta večji za več kot 3 krat. Predvsem je tu prostor pri ženski populaciji, medtem, ko moški niso toliko navdušeni nad mobilnimi aparati Motorola in potrebujejo več osebnega prepričevanja. Motorola je dobro zapisana v regijah in mestih ob meji z Italijo in Avstrijo, medtem, ko smo izredno šibki v osrednji Sloveniji in dolenjski regiji. Ker živi tu največji del prebivalstva, bo potrebno vložiti veliko moči (sredstev in dela). Osredotočiti se je potrebno na najmlajšo skupino od 15 do 25 let, saj bo ta skupina v prihodnosti tvorila jedro naših kupcev. Ta skupina je zelo zahtevna, saj ima tehnično znanje in poznavanje tujih jezikov (nima jezikovnih ovir), hkrati pa se je pokazala kot najmanj pripadna blagovnim znamkam. Smer razvoja mobilnih aparatov gre v tako imenovane »multifunkcijske« naprave, katere morajo nuditi veliko storitev (kvalitetni fotoaparat, kvalitetni zaslon na dotik). Uporaba storitev, katere ponujajo operaterji, počasi a vztrajno rastejo. Do sedaj je namreč polno izkoriščena le funkcija govora. Od omenjenih ostalih storitev pa so priljubljene storitve vezane na zabavo. Zaradi omenjenih funkcij je postala baterija najšibkejši člen mobilnih aparatov. Zato se bo v prihodnosti potrebno osredotočiti na vzdržljivost baterije, le ta bo namreč pokazatelj kvalitete mobilnih aparatov. Za dosego teh zahtev pa je potrebna nova tehnologija in novi materiali. Proizvajalci pospešeno vlagajo denar v rešitev tega problema in tisti, ki bo prvi uspel, si bo zopet ustvaril prednost na trgu. Mobilni aparat je redek izdelek, ki spremlja človeka od rojstva pa do smrti, zato se je potrebno posvetiti tudi skupini starejših ljudi in pa najmlajših. To je možno z malimi popravki, kot so velike črke in številke dohodnih klicev, ter svetlobnimi efekti in barvnimi kombinacijami mobilnih aparatov.
Ključne besede: segmentacija, množično trženje, mikrotrženje, primarni podatki, sekundarni podatki, interni podatki, eksterni podatki, operater, mobilni aparat, intervju, raziskava trga, trg mobilnih aparatov, segmentacijska osnova
Objavljeno: 17.11.2009; Ogledov: 3081; Prenosov: 373
.pdf Celotno besedilo (873,66 KB)

6.
VLOGA NABAVE PRI RAZVOJU NOVIH IZDELKOV V PROIZVODNO USMERJENEM PODJETJU
Simon Kotnik, 2009, magistrsko delo

Opis: V prvem delu naloge je na osnovi teorije predstavljena nabavna funkcija, njena organiziranost in delo, prav tako so v tem delu predstavljene tudi osnove dela na projektih. V nadaljevanju so opisana dejstva, procesi in pojavi v zvezi z razvojem novih izdelkov v podjetju Gorenje d.d. in obstoječ način vključevanja nabavne funkcije v razvojen projekte. V zadnjem delu naloge pa so na osnovi SWOT analize predstavljene slabosti obstoječega načina vključevanja nabave v razvojne projekte, ter podan predlog za izboljšanje vključevanja nabave v razvojne projekte.
Ključne besede: Nabava, Razvoj, Delo na projektih, Raziskava trga, Izbira dobavitelja, Izdelek
Objavljeno: 01.09.2009; Ogledov: 2730; Prenosov: 328
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

7.
AVTOMATIZACIJA BIVALNIH ZGRADB IN POSLOVNIH PROSTOROV
Boštjan Erdela, 2009, diplomsko delo

Opis: S širjenjem avtomatizacije v zasebne zgradbe in manjše poslovne prostore se veča tudi ponudba različnih sistemov na trgu, prav tako pa lahko uporabnik izbira med različnimi cenovnimi razredi izdelkov. Na podlagi tega sem v diplomski nalogi opisal trenutno stanje na trgu, izbral dva različna sistema, katera sem podrobneje predstavil in na koncu naredil še finančno primerjavo. Za primerjavo dveh sistemov sem izbral Siemensov izdelek Synco living, ki je namenski, in prosto programabljive krmilnike podjetja Control Applications. Opisal sem postopek implementacije sistemov na isti zgradbi, kakšne funkcije nudita, v čem se razlikujeta ter predstavil prednosti in slabosti posameznega sistema. Na koncu sem finančno primerjal izbrana sistema. Poleg cen osnovnih elementov sem zajel tudi stroške vgradnje in postavitve sistema. Tako sem dobil realno primerjavo cen teh dveh sistemov. Ugotovil sem, da je sistem s prosto programabljivimi krmilniki nekoliko dražji od namenskega sistema, vendar pa uporabniku ponuja več.
Ključne besede: avtomatizacija zgradb, raziskava trga, namenski krmilniki …
Objavljeno: 03.12.2009; Ogledov: 1629; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

8.
Uvajanje funkcionalnega živila na slovenski trg: primer Pomurskih mlekarn
Sebjan Hari, 2009, diplomsko delo

Opis: V letu 2009 smo s pomočjo terenske in spletne ankete ugotavljali potencialni interes potrošnikov za novo funkcionalno živilo Pomurskih mlekarn — mleko z dodatki fitosterolov. Iz rezultatov obeh anket smo ugotovili, da je prepoznavnost pojma »funkcionalno živilo« zelo slaba, pozna ga le 20% anketirancev, kjer je poznavanje pojma odvisno od starosti in izobrazbe. Približno 50% anketirancev je pripravljenih kupiti izdelek (pripravljenost ni odvisna od starosti in izobrazbe), le približno 30% pa jih je pripravljenih plačati višjo ceno zanj, kjer je pripravljenost odvisna od starosti le v spletni anketi. Vzporedno smo raziskovali trg konkurenčnih izdelkov na domačem trgu in izpostavili nekatere podobne izdelke na tujih trgih, kjer smo ugotovili, da mleka z dodatki fitosterolov na domačem trgu ni, najdemo pa veliko različnih fermentiranih jogurtov s funkcionalnimi sestavinami, med drugim tudi z dodatki fitosterolov. Na drugih trgih se podobni izdelki nahajajo v obliki fermentiranih stogramskih jogurtov, ki vsebujejo takšno količino fitosterolov, da z eno stekleničko zadovoljimo potreben dnevni vnos. Glede na rezultate obeh anket, poglobljen intervju s tržniki Pomurskih mlekarn in dokaj dobro pokritost trga sklepamo, da je novi izdelek potrebno tudi cenovno približati kupcem obstoječega izdelka - pomurskega mleka. Ob tem je ključnega pomena, da kupcem korektno predstavimo vse bistvene značilnost in prednosti uživanja mleka.
Ključne besede: anketa, novo funkcionalno živilo, fitosteroli, mleko, raziskava trga.
Objavljeno: 19.10.2009; Ogledov: 2026; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

9.
RAZISKAVA TRGA ZA POTREBE OGLAŠEVANJA NA AVTOBUSIH
Maja Kajnih, 2009, diplomsko delo

Opis: V zadnjih nekaj letih je oglaševanje na prostem na slovenskem trgu doseglo pravi porast in razvoj. Pojavljati so se začele bolj inovativne oblike medijev oglaševanja na prostem, zato imajo oglaševalci oziroma oglaševalske agencije na razpolago večje možnosti, da naredijo oglaševalsko sporočilo še bolj kreativno. Oglaševanje na avtobusih je uspešno vpeljalo nove oblike prikazovanja oglasnih sporočil tako na zunanjih površinah avtobusov, z novimi materiali, s pomočjo katerih imajo oglasi na zunanjih površinah avtobusa daljšo življenjsko dobo. Novosti so tudi na področju oglaševanja v notranjosti avtobusa, kjer so ta trenutek najbolj aktualni digitalni prikazovalniki oglasov, ki ponujajo širok spekter prikazovanja oglasnih sporočil. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem raziskava trga in sam proces raziskave trga, opredeliti smo marketinško komuniciranje in podali opredelitve zunanjega oglaševanja. Teoretična znanja smo uporabili v praktičnem delu diplomske naloge, kjer smo na podlagi anketnega vprašalnika naredili raziskavo, in z njeno pomočjo pridobili informacije, ki so se nanašale na oglaševanje na avtobusih. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti splošno mnenje prebivalcev Maribora in njegove širše okolice o avtobusnem oglaševanju. Na podlagi analize rezultatov ankete lahko zaključimo s trditvijo, da je avtobusno oglaševanje dobro sprejeto med prebivalce Maribora in njihove širše okolice, saj smo ugotovili, da je njihovo splošno mnenje o avtobusnem oglaševanju dobro. Ugotovili smo, da predstavlja notranje avtobusno oglaševanje še neizkoriščen potencial, saj je tovrstno oglaševanje še povsem nerazvito v krajevnih avtobusih, ki vozijo v okolici Maribora in njegovi širši okolici.
Ključne besede: raziskava trga, proces raziskave trga, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, osebna prodaja, neposredno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, zunanje oglaševanje, oglaševanje na avtobusih
Objavljeno: 24.11.2009; Ogledov: 2150; Prenosov: 319
.pdf Celotno besedilo (18,24 MB)

10.
TRŽNE POTI PRIDELKOV NA EKOLOŠKI KMETIJI ČERNELIČ
Nina Petrov, 2010, diplomsko delo

Opis: Ekološko kmetijstvo, gledano v svetovnem in državnem merilu, povečuje svoj ugled in pomembnost svojega poslanstva za celotno človeštvo. Zaradi ozaveščenosti ljudi in njihove skrbi za zdravje se povpraševanje po ekoloških pridelkih v Sloveniji povečuje. Mnogi kupci so pripravljeni za ekološko pridelano hrano plačati višjo ceno. EU in naša država izdatno podpirata razvoj ekološkega kmetovanja, saj to omogoča bolj zdravo pridelano hrano in ohranjanje kulturne krajine. Trženje z ekološkimi pridelki in izdelki je kljub potrebnemu prilagajanju tržnim razmeram vedno obsežnejše, njihova ponudba na trgu pa bogatejša in pestrejša. V diplomski nalogi bomo opisali teorijo trženja in trženje ekoloških pridelkov, v nadaljevanju predstavili stanje ekološkega kmetijstva v Sloveniji in se osredotočili na analizo stanja tržnih poti ekoloških pridelkov. Skušali bomo najti spodbude za ekološke pridelovalce ter podati nekaj rešitev za tržne poti in njihovo učinkovitejšo organiziranost. Obenem bomo predlagali tudi ustrezne tržne poti za kmetijo Černelič . Do sklepov bomo prišli s pomočjo kvantitativne metode raziskovanja; pomagali si bomo tudi s sekundarnimi podatki (prebiranje literature, poročila raznih organizacij in združenj ekoloških kmetov, vladnih organizacij in podobno).
Ključne besede: Ključne besede: trženje, raziskava trga, tržne poti, prepoznavanje ekoživil, združevanje pridelovalcev.
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1692; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici