1. RAZISKAVA TRŽIŠČA IN ODLOČANJE O IZDELKUNina Steiner, 2013, diplomsko delo Opis: Raziskovanje tržišča je pomemben faktor v organizaciji, s pomočjo katerega zbiramo in analiziramo podatke, ki smo jih pridobili z raziskavo. Pomembno je, da organizacija ugotovi, kako se prilagoditi porabnikom, da se doseže želena pozicija na trgu. Organizacija mora narediti načrt raziskave, kjer se opiše kaj je sploh problem, ki ga je potrebno raziskati in ugotoviti kako to izpeljati ter kdo bo vse to raziskoval.
Raziskali in obdelali smo področje raziskovanja tržišča, ki nam je bilo v veliko pomoč pri naši primarni raziskavi. S to raziskavo smo ugotovili, kako pomembno je, da si organizacija pravilno zastavi raziskovalni problem in kako naporno je samo zbiranje podatkov ter njihova analiza.
Osnovni namen diplomskega seminarja je bilo v razširjanju našega teoretičnega znanja o raziskavi trga in o odločanju o izdelku. Znanje smo si razširili z najrazličnejšo literaturo in s izvedbo primarne raziskave. S pomočjo rezultatov raziskave smo ugotovili, da so cena, kakovost in garancija izdelka najpomembnejši dejavniki, ko se porabniki odločajo za nakup mobilnega telefona. Delno gre temu rezultatu pripisati tudi dejstvo, da je v Sloveniji še vedno kriza in so zaradi tega porabniki veliko bolj pozorni na najrazličnejše stvari. Ključne besede: Raziskava tržišča, življenjski cikel izdelka, nov izdelek, proces odločanja, znamka izdelka, cena izdelka, embalaža izdelka, kakovost izdelka, oglaševanje izdelka Objavljeno v DKUM: 24.10.2013; Ogledov: 1434; Prenosov: 149
Celotno besedilo (1,01 MB) |
2. ORGANIZIRANJE SLUŽBE ZA RAZISKAVO TRŽIŠČAJerneja Fištravec, 2012, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: V diplomskem seminarju opredelimo pomen službe za raziskavo tržišča in kaj ta pomeni za podjetje. osrednji del naloge obsega način, kako organiziramo službo za raziskavo tržišča in s tem opredelimo vse postavke glede načina organiziranja. Lotimo se samega pomena raziskav, organiziranja strokovnih delavcev ter uvedbe službe za raziskavo tržišča. V nalogi predstavimo morebitni najboljši način, kako v neko organizacijo, katera še nima službe za raziskavo tržišča, vpeljat takšen oddelek in predstavimo vse prednosti in slabosti oddelka za raziskavo tržišča. na podlagi diplomskega seminarja si lahko podjetje pomaga in izkoristi uporabno vrednost naloge za lastno organiziranje službe za raziskavo tržišča. Ključne besede: služba za raziskavo tržišča, raziskava tržišča, marketinško informacijski sistem, marketinške raziskave, timski pristop, organiziranje aktivnosti raziskave Objavljeno v DKUM: 02.04.2012; Ogledov: 2052; Prenosov: 105
Celotno besedilo (624,17 KB) |
3. RAZISKOVANJE TRŽIŠČA ZA POTREBE KOMUNICIRANJA V MARKETINGU-ODNOSI Z JAVNOSTMIPetra Karlovčec, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga Opis: Iz leta v leto marketing kot koncept oziroma splet različnih aktivnosti vse bolj pridobiva na pomembnosti. S tehnološkim razvojem se spreminjajo trženjska okolja in pogoji trženja. Potreba po kakovostnih tržnih informacijah postaja ključ uspešnega poslovanja. Če si podjetje prizadeva preživetje in konkurenčnost na trgu, je pomembno izbrati učinkovit komunikacijski instrument, s katerim bo vzbudilo pozornost ciljne javnosti in jo spodbudilo k nakupu. Da bi pa lahko izbralo učinkovit trženjski instrument oziroma kombinacijo le teh, potrebuje kakovostne tržne informacije, ki jih lahko pridobi samo s trženjskimi raziskavami. Zato poudarjamo, da so raziskave tržišča pomemben del strategije podjetja in trženjskega proračuna. Ključne besede: raziskava tržišča, marketinško komuniciranje, proces raziskave tržišča, oglaševanje, odnosi z javnostmi, poslovni dogodki Objavljeno v DKUM: 05.01.2011; Ogledov: 1828; Prenosov: 260
Celotno besedilo (969,24 KB) |
4. UPORABA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ PRI VSTOPU NA NOVA TRŽIŠČAGoran Krajačić, 2010, diplomsko delo Opis: Izbira pravilne poslovne strategije nastopa na spletu ni enostavna naloga. V delu smo predstavili poslovno strategijo, ki nas pelje skozi raziskavo tržišča, promocijo podjetja in izdelkov, ter konverzijo obiskovalcev v stranke. Definirali smo tudi pomen razvoja vsebin, storitev in produktov ter ga umestili v celovito strategijo. Posebej pa smo izpostavili tudi pomen upravljalnega podsistema podjetja pri planiranju, razvoju ter nadzoru. Definirano poslovno strategijo smo aplicirali in ovrednotili v dvajsetih tržnih nišah. Pri tem smo dobili rezultate, ki so potrdili uspešnost uporabljene strategije. Ugotovili smo, da nam še tako poglobljeno poznavanje strategij, orodij in metod ne zagotavlja uspeha. Vse to so le predpogoji, ki dajejo dobro podlago za uspeh v spletnem poslu. Ključnega pomena je, da za vse dejavnosti oblikujemo natančno definirane in sledljive poslovne procese, ki nato omogočajo optimizacijo celovite poslovne strategije. Ključne besede: spletni marketing, optimizacija za spletne iskalnike, raziskava tržišča, spletna promocija, konverzija, informacijski produkti, optimizacija poslovnih procesov Objavljeno v DKUM: 06.04.2010; Ogledov: 2168; Prenosov: 190
Celotno besedilo (6,46 MB) |
5. |
6. |
7. |