| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVEDBA BANČNEGA ZAVAROVALNIŠTVA V GORENJSKO BANKO KRANJ, D.D.
Žiga Sitar, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi proučujemo možnosti za razvoj modela, s katerim bi v Gorenjski banki Kranj d.d. poleg bančnih, strankam ponudili tudi zavarovalniške storitve. Želimo slediti trendom, ki gredo vedno bolj v smeri prepletanja finančnih storitev in tudi načinov njihove ponudbe. Naš glavi cilj je, da v proučevani banki problem nekonkurenčnosti pri ponudbi zavarovalniških storitev izničimo. Poleg rešitve tega problema, imamo cilj povečati učinkovitost trženja preko bančnih poslovalnic, ki ga banka vpelje kot dodatno tržno pot in je zanimiva za vse udeležence v bančnem zavarovalništvu (za banko, zavarovalnico in potencialno stranko). V teoretičnem delu najprej preučujemo razloge za uvedbo modela, nato pa vse vrste povezav med banko in zavarovalnico. Med proučevanimi vrstami povezav izbiramo najprimernejšo povezavo za proučevano banko. Zavarovalni produkti se razlikujejo od tradicionalnih bančnih produktov in s tem obstaja problematika poistovetenja bančnih delavcev z zavarovalništvom. Zavedamo se, da so zaposleni pri uvajanju modela poleg končnih kupcev najpomembnejši dejavnik. Iz tega razloga predstavljamo načine trženja komitentom in pa način nagrajevanja in motiviranja za zaposlene. V raziskovalnem delu proučujemo, če bi naš predvideni model lahko zaživel tudi v praksi. Najpomembnejši za uspešnost našega modela je končni kupec in v raziskavo je vključeno večje število komitentov proučevane banke. V zaključku naloge smo oblikovali modelno rešitev in predstavili odgovore na naša raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: Banka, zavarovalnica, bančno zavarovalništvo, trženje, raziskava potreb
Objavljeno: 29.05.2012; Ogledov: 935; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (465,11 KB)

2.
PROCESNA PODPORA DELOVANJA HOTELU
Andrej Tisel, 2013, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega seminarja so podporni procesi, ki smo jih preučili v okviru teoretičnega dela. Kasneje pa smo v okviru praktičnega dela naloge vse prej omenjene ugotovitve prelevili v smernice za raziskave in razvoj novih podpornih procesov v hotelirstvu. Temelj preučevanja je bila globina in skrivnost delovanja podpornih procesov, preučevanih na novem in še neraziskanem nivoju. V okvir tega preučevanja pa smo vključili tudi nadzor nad izvajanjem takšnih odjemalcem skritih in posredno zaznanih procesov. Trendi v poslovnem svetu se nanašajo na inovacije tako s tehnološkega kot tudi s konceptualnega vidika. Prav zato je eno izmed vodil bilo poiskati izboljšave v trenutnem izvajanju procesov, saj so takšne izboljšave finančno lažje dosegljive za manjše organizacije ob tem pa tudi predstavljajo manjša tveganje kot preurejanja celotnih poslovnih procesov. Vendar pa vključujejo dejstvo, da so kljub enostavnosti in nizkih potrebnih vložkih lahko zelo učinkovite in uporabne. Glavna ugotovitev seminarja je zagotovo, da so podporni procesi pomemben vidik, čeprav v veliko organizacijah še neviden. Vendar obstaja povezava med podpornimi in ključnimi procesi, ki skupaj tvorijo poslovne procese. Upoštevati je potrebno, da nekvalitetno opravljen podporni proces pomeni tudi nekvalitetno opravljen celotni poslovni proces. Prav tako pomemben vidik v poslovanju in zagotavljanju tekočega delovanja poslovnih procesov je njihovo merjenje. Trenutno so sistemi za takšne meritve še precej slabo razviti, vendar se ob nenehnem napredku hitro izboljšujejo. Vse procese je mogoče izmeriti in izražati s številkami, pomembno je le kako bo management razumel te meritve in kako se bo na podlagi njih odločal. Izboljšave in natančno merjenje podpornih procesov pa zagotovo pripomorejo k lažjemu in bolj premišljenemu načrtovanju poslovanja. Majhne organizacije si morajo vedno znova prizadevati za inovativnost in uvajanje novih ter boljših sistemov oziroma konceptov, saj bodo le na tak način lahko v popolnosti konkurenčna večjim in finančno močnejšim organizacijam. Kot smo opisali v nalogi lahko to storijo z odkrivanjem skritih potreb odjemalca, ki jih potem razvijejo v stvarni produkt in nato ustvarijo po njem povpraševanje. Na osnovi takšnega poslovanja bodo odjemalci zadovoljni, organizacija pa vedno en korak pred njimi.
Ključne besede: podporni proces, hotelirstvo, meritve kakovosti storitev, poslovni proces, raziskava skritih potreb, izboljšanje podpornih procesov
Objavljeno: 30.10.2013; Ogledov: 903; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (257,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici