| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 40
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA FERA AVTO, D.O.O. S POUDARKOM NA RAVNI STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Aleksander Burjan, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Fera avto, d.o.o., ki je mikro podjetje in se ukvarja z izdelavo prototipov in predelavo posebnih vozil ter tako imenovanim tuningom vozil. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2007 ter se razvija in raste. Vsako podjetje se mora razvijati in rasti ter biti dovolj inovativno, če hoče preživeti na trgu in ohraniti svoj tržni položaj. Da podjetju to uspe, mora skrbno planirati svojo vizijo, politiko podjetja ter izbrati primerne strategije in pripraviti program razvoja. V proučevanem podjetju smo zato najprej opredelili obstoječo vizijo in politiko podjetja. Za planiranje prihodnje politike podjetja smo za obravnavano podjetje predstavili vrednote ključnih udeležencev podjetja, ter predstavili prednosti in slabosti ter potencialne možnosti in nevarnosti za podjetje Fera avto, d.o.o. Vse to je osnova za planiranje prihodnje politike podjetja, dobro zasnovana politika podjetja pa je osnova za planiranje razvoja podjetja na ravni strateškega managementa, kar je bila tudi osnovna naloga našega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo najprej opredelili programsko-tržna področja ter jih analizirali. Za proučevano podjetje smo tudi iskali in predlagali strateške možnosti in strategije. Za proučevano podjetje smo planirali tudi vrednostne izide za obdobje pet let. Strategije smo ekonomsko ovrednotili z uporabo statičnih in dinamičnih kazalnikov. V zaključni fazi planiranja razvoja podjetja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja in s tem razvoj proučevanega podjetja postavili v čas in prostor.
Ključne besede: razvoj in rast, planiranje, vizija, politika podjetja, strategije podjetja, program razvoja, vrednote ključnih udeležencev podjetja, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja, strateški management, programsko-tržna področja, statični in dinamični kazalniki, vrednostni izidi, program razvoja.
Objavljeno: 17.12.2009; Ogledov: 3218; Prenosov: 451
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA TEMELJU PROUČEVANJA STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Jožica Štelcar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo planirali razvoj podjetja Interles d.o.o., katerega osnovna dejavnost je proizvodnja, prodaja in montaža stavbnega pohištva. Podjetje uspešno posluje že od samega začetka leta 1993, ter se hkrati razvija in raste. Pri planiranju razvoja smo izhajali iz obstoječega stanja v podjetju, nato pa smo planirali njihov razvoj na ravni strateškega managementa, kar predstavlja osrednji del tega diplomskega dela. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo izhajali iz pomembnejših prednosti in slabosti podjetja ter tistih možnosti in nevarnosti, ki bi na njegov razvoj lahko pomembneje vplivale. Najprej smo se osredotočili na iskanje strateških možnosti in strategij, za predhodno opredeljena programsko-tržna področja. Na osnovi ekonomskega vrednotenja razvojne uspešnosti podjetja smo podjetju predlagali po našem mnenju primerne strategije in določili potrebne strateške potenciale za realizacijo izbranih strategij. V zaključni fazi planiranja na ravni strateškega managementa smo izdelali program razvoja podjetja Interles d.o.o. za prihodnjih pet let poslovanja. Na podlagi vrednotenja planirane razvojne uspešnosti proučevanega podjetja smo prišli do zaključka, da bo podjetje tudi v prihodnje uspešno poslovalo. Ugotavljamo, da k uspešnosti podjetja pripomorejo predvsem prednosti podjetja samega, iz okolja izhajajoče možnosti, kakovost proizvedenih izdelkov in storitev montaže, iznajdljivost ter izkušnje, ki so si jih v podjetju Interles d.o.o. z leti pridobili.
Ključne besede: Ključne besede: razvoj, rast, planiranje, politika podjetja, strateški management, strategija, strateški potenciali, program razvoja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1658; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (729,49 KB)

3.
RAZVOJ IN PLANIRANJE NASLEDSTVA NA PRIMERU DRUŽINSKEGA PODJETJA OČKO S.P.
Anja Očko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Diplomski seminar z naslovom Lastnosti in planiranje nasledstva na primeru družinskega podjetja Očko s.p. ima opisane lastnosti družinskih podjetij, prednosti in slabosti družinskih podjetij, planiranje nasledstva, ter tudi prakstičen primer podjetja, kjer je najprej opisano samo preučevano podjetje, nato sledijo prednosti in slabosti tega podjetja, življenjski cikel podjetja, družine in posameznikov, ter primeri planiranja nasledstva v družinskem podjetju Očko s.p.
Ključne besede: Nasledstvo, planiranje nasledstva, lastnosti družinskih podjetij, družina, podjetje, življenjski cikel podjetja, življenjski cikel posameznika, prednosti družinskih podjetij, slabosti družinskih podjetij, model življensjskega cikla podjetja, plan nasledstva, rast in razvoj podjetja.
Objavljeno: 18.11.2010; Ogledov: 1911; Prenosov: 225
.pdf Celotno besedilo (396,26 KB)

4.
VPLIV TEHNOLOŠKEGA RAZVOJA NA RAST IN RAZVOJ PODJETJA EURODESIGN APAČE D.O.O.
Marina Bevk, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tehnološki razvoj lahko razumemo kot uvajanje avtomatizacije v podjetje kot dopolnitev metod in proizvodnih procesov, ki so v uporabi, ali pri ustvarjanju novih, kakovostnejših proizvodov, hkrati pa racionalnejšo rabo surovin. Kadar gre v podjetju za zniževanje stroškov, lahko tudi le-to pospešuje razvoj tehnologije in omogoča pogoje za rast in razvoj podjetja. Značilnost sodobne ravni tehnološkega razvoja je še intenzivno izobraževanje kadrov, saj je znanje sestavna prvina novih, na znanosti zasnovanih tehnologij, pa tudi na sposobnosti njihovega izkoriščanja. Tehnološki razvoj označuje tudi uporaba novih metod pri organiziranju in upravljanju proizvodnih sistemov. Vse to v temeljih spreminja gospodarstvo in družbo (Pregrad in Musil, 2001). Namen diplomskega seminarja je ugotoviti, kakšen je vpliv tehnološkega razvoja na rast in razvoj podjetja Eurodesign Apače, d. o .o. Raziskavo smo omejili na delno proučevanje avtomatizirane tehnološke linije, ki bi morala zaradi narave dela biti popolnoma avtomatizirana in ne le delno, pri tem pa smo upoštevali tudi pomanjkanje ugodnih finančnih sredstev za posodobitev. S pomočjo študijske literature domačih in tujih avtorjev smo sprva ugotovili značilnosti tehnološkega razvoja ter pomen rasti in razvoja podjetja. Ugotovili smo, da ima tehnološki razvoj vpliv na gospodarstvo in družbo, saj zaostajanje v dinamiki tehnološkega razvoja povzroča gospodarsko zaostajanje in stagnacijo. Tehnološka podjetja pa lahko svoje prednosti v tehnologiji in znanju izkoristijo za razvoj konkurenčnejših izdelkov in storitev. V nadaljevanju smo podrobneje opisali tudi pogoje za rast podjetja in njihove ovire, prav tako pa tudi pomen znanja za rast in razvoj podjetja ter vpliv znanja na konkurenčnost podjetja, pri katerem mislimo na izboljševanje strukture izobrazbe prebivalstva ter dvig učinkovitosti izobraževanja in izboljšanje kakovosti pridobljenega znanja. Spoznali smo, da gre pri rasti podjetja za spremembo v velikosti ali v obsegu, ki je lahko tako pozitivna kot negativna ter da h gospodarski rasti vplivajo tudi raziskave in razvoj podjetja. Temu sledi lastna raziskava, kjer smo opredelili razloge in cilje vlaganja podjetja Eurodesign Apače, d. o. o., v tehnološki razvoj ter usklajenost tehnološkega razvoja s strategijami gospodarskega razvoja. Dodatno nas je zanimala še tržna prognoza z investicijo in planiran promet podjetja z investicijo v tehnološko opremo.
Ključne besede: tehnološki razvoj, tehnološka inovacija, invencija, inovacija, rast podjetja, razvoj podjetja, znanje
Objavljeno: 03.12.2010; Ogledov: 2476; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (675,62 KB)

5.
VPLIV KLIME NA RAST IN RAZVOJ PODJETJA
Benjamin Babič, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Tema, ki smo jo obravnavali v diplomski nalogi sodi na področje strateškega managementa in politike podjetja. V raziskavi nas je zanimalo predvsem ali se v razvojni fazi življenjskega cikla podjetja v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o. pojavi vrsta klime, ki jo določa teorija. Zlatorog Oprema d.o.o je podjetje, ki ponuja storitve: proizvodnja in projektiranje pakirne tehnike in sistemov na osnovi avtomatizacije, paletizacije in robotizacije. Pri izvedbi diplomskega dela smo si pomagali s teoretičnimi dognanji domačih in tujih avtorjev s področja klime podjetja ter rasti in razvoja podjetja. V drugem delu, kjer smo v praksi obravnavali podjetje, smo na kratko opisali metode raziskovanja, predstavili smo tudi osnovne lastnosti podjetja Zlatorog oprema d.o.o., nakar smo izvedli raziskavo s pomočjo vprašalnikov oziroma anket. Nazadnje smo s pomočjo ugotovitev določili razvojno fazo v življenjskem ciklu podjetja ter klimo, ki se pojavlja v tej fazi v podjetju. Ugotovili smo, da je razvojna faza v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., faza preobrata podjetja. Vrsta klime, ki smo jo prav tako določili pa je klima interesov.
Ključne besede: klima podjetja, rast podjetja, razvoj podjetja, razvojni model, vpliv klime, vrsta klime, razvojna faza življenjskega cikla podjetja, podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., anketni vprašalnik.
Objavljeno: 09.11.2011; Ogledov: 1558; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (969,16 KB)

6.
RAST IN RAZVOJ DRUŽINSKEGA PODJETJA: PRIMER PODJETJA AVTOHIŠA PETROVČIČ
Sara Petrovčič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen primer uspešnega družinskega podjetja in njegove razvojne možnosti. Motiv za izbrano temo je bil, da je podjetje v družinski lasti in da bo diplomska naloga podjetju v korist. Praktični del diplomske naloge je sestavljen na osnovi internih podatkov podjetja Avtohiša Petrovčič. Diplomska naloga je razdeljena na tri dele. V prvem teoretičnem delu, so razloženi pojmi družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja in vloga družinskih podjetij v gospodarstvu. Drugi teoretični del, vključuje pojme strateškega planiranja razvoja družinskega podjetja, vizijo in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, družino, kot pomemben dejavnik podjetja in razvojni management podjetja. V tretjem, praktičnem delu, je predstavljeno majhno družinsko podjetje Avtohiša Petrovčič, s.p., z naslednjimi pojmi: analiza okolja podjetja, cilji in strategije razvoja podjetja, projektni plan podjetja, ekonomičnost, eksploatacija in analiza tveganj projekta.
Ključne besede: Ključne besede: družina, podjetje, družinsko podjetje, strateško planiranje, vizija in poslanstvo podjetja, razvoj in rast družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, model razvoja družinskega podjetja, razvojni management.
Objavljeno: 03.02.2011; Ogledov: 3042; Prenosov: 744
.pdf Celotno besedilo (466,31 KB)

7.
Proučitev življenjskega cikla podjetja in vzpostavljanje njegove dinamičnosti: Primer podjetja Komunala Ormož d.o.o.
Nataša Cvoernjek, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis: Cilj dinamičnih podjetij ni preživeti, temveč uspeti. Dinamično podjetje se mora, da bi bilo uspešno, intenzivno razvijati, obvladovati razvojne krize in jih pravočasno predvideti, predvsem pa mora biti sposobno nenehno izkoriščati prave poslovne možnosti na čim bolj inovativen način. Magistrsko delo je razdeljeno na dva sklopa, teoretični in aplikativni del. V teoretičnem delu magistrske naloge ugotavljamo posebnosti razvoja in rasti podjetja. V sklopu tega predstavljamo nekatere izbrane modele rasti in razvoja ter obravnave življenjskih ciklov podjetja. Nadalje smo se dotaknili tudi obravnave podjetniških kriz ter opredelitve dinamičnosti podjetja. V aplikativnem delu magistrske naloge proučujemo življenjski cikel podjetja in vzpostavljanje njegove dinamičnosti. Raziskava je bila izvedena na primeru podjetja Komunala Ormož d.o.o. V tem aplikativnem delu je bila pozornost namenjena tudi proučevanju krize podjetja. Za izbrano podjetje smo proučevali tudi stanje dinamičnosti, ugotavljali odstopanja dejanskega stanja izbranega podjetja od ciljnega stanja dinamičnosti ter podali predlog ukrepov za dinamizacijo podjetja. Diagnozo razvojne stopnje podjetja, s pomočjo katere smo ugotavljali v kateri fazi življenjskega cikla se proučevano podjetje nahaja, smo izvedli s pomočjo Pümpin in Prangejeve metode (Pümpin, Prange 1995). Raziskava o kriznem stanju izbranega podjetja je potekala na osnovi spoznanj kriznih modelov po Pümpin in Prangeju (Pümpin, Prange 1995) ter Kropfbergerju (2003).
Ključne besede: rast in razvoj, življenjski cikel, rastoče podjetje, kriza podjetja, krizno stanje podjetja, dinamično podjetje, Komunala Ormož d.o.o.
Objavljeno: 13.05.2011; Ogledov: 3736; Prenosov: 779
.pdf Celotno besedilo (917,63 KB)

8.
MODEL RAZVOJA DRUŽINSKEGA PODJETJA ŽARN KRŠKO D.O.O.
Anja Zorič, 2011, diplomsko delo

Opis: Družinska podjetja, tako v Sloveniji kot po svetu, so pomemben sestavni del gospodarstva, saj vplivajo na razvoj celotne družbe. Tako kot družinska podjetja vplivajo na razvoj družbe, pa tudi sama sprejemajo določene vplive in dejavnike, brez katerih ne bi mogla rasti in se razvijati. Tu imajo pomembno vlogo člani družine, tako skupno kot individualno. V proučevanem podjetju je pomembno vlogo odigral oče, ustanovitelj, ob podpori soproge in kasneje celotne družine. Svoje norme, prepričanja, načela in vrednote, tako poslovne kot družinske, je uspešno prenesel na naslednjo generacijo, tako da so glavni cilji, prioritete in naloge družine ostali ves čas enaki. Da je podjetje doseglo današnjo stopnjo rasti in razvoja, je bil potreben tudi razvoj družine. Oče in mati sta svoja strokovna in pridobljena znanja prenašala na otroke in jih tako že v zgodnjih letih vključevala v poslovni proces. Tako je postalo jasno, da bodo potomci nekoč prevzeli podjetje in posel. S spremembo pravne oblike in s postavitvijo otrok na vodstvena delovna mesta so se v podjetju pojavile tudi nekatere spremembe. Prišlo je novo, sveže znanje in nekoliko drugačno, še uspešnejše opravljanje delovnih nalog. Posamezniki so tako s svojim znanjem zelo vplivali na razvoj in rast družinskega podjetja. Tudi kot družina so pripomogli k slovesu, ki ga žanjejo v ožji okolici. Uskladiti so uspeli interese družine in podjetja. Poznani so kot izjemno marljivi, delovni in zanesljivi podjetniki. Držijo se reka, da kri ni voda, kar lahko opazi vsakdo, ki je v njihovi družbi preživel vsaj malo časa. Menimo, da je ravno ta značilnost ena izmed njihovih glavnih značilnosti in prednosti. Spoznali smo, da imajo proučevani modeli razvoja skupne lastnosti in razlike. Vsi modeli so pokazali, da je podjetje še vedno v fazi razvoja in rasti, vendar pa je vsak model zasnovan tako, da obravnava samo določeno vejo razvoja podjetja, kot je na primer vodenje. Naš glavni cilj je bil torej spoznati, kako je podjetje poslovalo in delovalo skozi posamezne razvojne faze. Ugotovili smo, da je podjetje trenutno še vedno v fazi rasti, in podali predloge za njegovo nadaljnjo rast in kako naj preide v naslednjo fazo rasti in razvoja. Menimo, da je v njem potrebnejša notranja rast kot pa zunanja, saj svoje storitve v celoti obvladajo in jih še ne nameravajo širiti na nove trge. Ustanovitelj razmišlja predvsem o reorganizaciji podjetja, kar trenutno predstavlja njihov največji problem. Menimo, da smo uspešno dosegli zastavljene cilje in potrdili teze, ki smo si jih zastavili v prvem delu diplomskega seminarja.
Ključne besede: Ključne besede: • družinsko podjetje, • rast in razvoj družinskega podjetja, • vpliv posameznikov in družine na razvoj družinskega podjetja, • nasledstvo družinskega podjetja, • modeli razvoja družinskega podjetja, • Žarn Krško, d. o. o.
Objavljeno: 14.12.2011; Ogledov: 2176; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (384,57 KB)

9.
PROUČITEV FAZE RASTI IN RAZVOJA PODJETJA BSH HIŠNI APARATI D. O.O. NAZARJE
Manja Brinovšek, 2011, diplomsko delo

Opis: V razmerah poslovanja, kakršni so današnji, so podjetja nenehno izpostavljena procesom prilagajanja. Skozi življenje podjetja spreminjajo svojo velikost, organizacijo, cilje, strategijo, itd. Vsaka faza rasti in razvoja podjetja je sestavljena iz številnih različnih karakteristik, ki so značilne za določeno razvojno stopnjo. Različni modeli rasti in razvoja podjetja pa podjetju omogočajo lažji prehod iz ene v drugo fazo. Med raziskavo in proučevanjem rasti in razvoja podjetja BSH Hišni aparati d.o.o. smo spoznali, kako pomembno je, da se podjetje razvija in raste v časih, kot so danes. Podjetja so tiste organizacije, ki nam omogočajo zaposlitev, boljše življenje in ne nazadnje tudi preživetje. Pri pisanju diplomskega seminarja smo ob preučevanju modelov rasti in razvoja podjetja spoznali razsežnosti in kompleksnosti procesa rasti in razvoja podjetja in področja, v katerem delujejo.
Ključne besede: • podjetje BSH Hišni aparati d.o.o., • rast in razvoj, • modeli rasti in razvoja podjetja, • cilji in strategije, • okolje, • kompleksnost.
Objavljeno: 15.12.2011; Ogledov: 2819; Prenosov: 415
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

10.
DINAMIČNOST PODJETJA S PROUČITVIJO NJEGOVEGA RAZVOJNEGA IN KRIZNEGA STANJA
Miran Jerenec, 2012, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo za obravnavano zavarovalnico s pomočjo izbrane metode določili življenjsko fazo in krizno stanje ter ugotovili doseženo stopnjo njegove dinamičnosti. Nesporno je, da bo proučevano podjetje le s potrebno dinamičnostjo in sprotnim prilagajanjem kos vse zahtevnejšim izzivom, ki se obetajo v prihodnje. Magistrsko nalogo sestavljata teoretični in aplikativni del. V teoretičnem delu smo pojasnili nastanek, rast in razvoj podjetja ter njegov življenjski cikel. Raziskavo smo nadaljevali s predstavitvijo izbranih razvojnih modelov podjetja, opredelitvijo kriz v življenjskem ciklu podjetja in z opisom idealnotipskega dinamičnega podjetja. Aplikativni del naloge smo zasnovali na študiji primera. Najprej smo opredelili zavarovalniško panogo s poudarkom na slovenskem zavarovalniškem sektorju, zlasti v kontekstu mednarodnega prostora in pogojih finančno-gospodarske krize. V nadaljevanju raziskave smo predstavili proučevano družbo, nato diagnosticirali fazo razvojnega cikla obravnavanega podjetja in analizirali dobljene rezultate. Kasneje smo se lotili ugotavljanja kriznega stanja zavarovalnice in ga sklenili s sintezo spoznanj. Zadnji del raziskave smo namenili ugotavljanju in analiziranju odstopanja dejanskega stanja dinamičnosti izbranega podjetja od ciljnega stanja dinamičnosti. Magistrsko nalogo smo sklenili s predlogi ukrepov za dinamizacijo obravnavane zavarovalnice.
Ključne besede: zavarovalnica, podjetje, življenjski cikel, rast podjetja, razvoj podjetja, pionirsko podjetje, rastoče podjetje, zrelo podjetje, podjetje v preobratu, podjetniška kriza, dinamično podjetje
Objavljeno: 22.05.2012; Ogledov: 1739; Prenosov: 270
.pdf Celotno besedilo (608,49 KB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici