| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
SPOLNI STEREOTIPI V RADIJSKIH OGLASIH NA RADIU ROGLA
Špela Bezget, 2015, magistrsko delo

Opis: Množični mediji predstavljajo velik del našega vsakdanjega življenja in tako hote ali nehote ustvarjajo določeno podobo o ženskah in moških. Magistrsko delo predstavlja rezultat opravljene analize na področju radijskih oglasov na Radiu Rogla. Predmet raziskave je področje spolnih stereotipov. Opravili smo pregled literature, na podlagi katere smo raziskali področje oglaševanja, množičnih medijev, spolnih vlog ter radia. Ugotovitve o analiziranih radijskih oglasih so pokazale, da v večini radijskih oglasov prevladujejo moški – nastopajo v več oglasih, v posameznih oglasih je uporabljenih več različnih moških glasov, večkrat preberejo slogan in podobno. Prav tako smo podali smernice za nadaljnje delo oz. predloge za širitev raziskave na druga področja (druge radijske postaje, drug oz. daljši časovni okvir ... itd.).
Ključne besede: radio, radijski oglas, Radio Rogla, spolni stereotipi
Objavljeno v DKUM: 30.10.2015; Ogledov: 2418; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

2.
VPLIV TIPA OGLASA NA PRIKLIC
Nina Pavlič, 2012, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje vedno bolj prodira v naše življenje in nas spremlja skorajda na vsakem koraku. Potrošniki tako do oglasov postajamo že nekoliko ravnodušni in mnogi gredo mimo nas neopaženi. Dejstvo je namreč, da bi vsi, od najmlajšega do najstarejšega, lahko stresli iz rokava, kateri oglas je njihov najljubši in katerega ne marajo. Oglaševalci imajo tako vedno težjo nalogo, kako v poplavi oglasov ostati opaženi s sporočilom o izdelku oziroma storitvi. Ker aktivno sodelujem pri ustvarjanju radijskega programa na radiu Veseljak, me zato zanima, kaj je tisto, kar poslušalca privabi k spremljanju radijskih oglasov. Vsebinsko je naloga sestavljena iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Še pred tem pa je bilo potrebno opredeliti problem. V teoretičnem delu sem se posvetila tržnemu komuniciranju, definirala oglaševanje, oglaševalske pozive in etiko oglaševanja. Za tem sledi raziskava radia Veseljak, to je predvsem predstavitev radia, njegovo poslušanost in poslovanje. V raziskovalnem delu sem poskušala ugotoviti namen oziroma cilj raziskave ter postavila raziskovalna vprašanja. Temu sledi analiza podatkov ter navedba glavnih ugotovitev. Analiza pridobljenih podatkov je pokazala, da na večji priklic vplivajo ustrezen tip oziroma poziv oglasa, nato pogostost oglaševanja na dan, ter oglaševanje v daljšem časovnem obdobju. Na večji priklic pa pri poslušalcih oziroma poslušalkah radia Veseljak nimata posebnega vpliva dolžina oglasa in v večini primerov tudi ne oglaševani produkt. In glede na ugotovitve raziskave sem v zaključnem delu diplomske naloge predlagala možne izboljšave pri oblikovanju in kreiranju oglasnega sporočila, katere upam, da bodo kdaj dosegle tudi oglaševalce.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, radio, radijski oglas.
Objavljeno v DKUM: 06.08.2012; Ogledov: 2063; Prenosov: 99
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
OGLAŠEVANJE NA KOROŠKEM RADIU
Jasmina Pečnik, 2009, diplomsko delo

Opis: Danes se vedno več soočamo in spopadamo s konkurenco, ki nas spremlja na vsakem koraku. Če želimo biti konkurenčni, moramo svoje izdelke ali storitve znati tržiti in jih predstaviti strankam. Pri tem ima pomembno vlogo prav oglaševanje, saj lahko dober oglas potencialnega kupca prepriča v nakup. Posameznik mora oglas zaznati in si ga vtisniti v spomin, kar pa je bistveno lažje če je oglas zabaven in očarljiv, saj veliko prej vzbudi posameznikovo pozornost in zanimanje. Diplomska naloga obravnava oglaševanje na Koroškem radiu. Radio je kot množični oglaševalski medij cenjen zaradi hitre priprave in ponavljanja oglasov, ter sorazmerno nizkih cen. Ker so mediji tisti, ki oglasno sporočilo posredujejo ciljnemu občinstvu, sem jih podrobneje opisala v četrtem poglavju. Teoretično sem opredelila tudi tržno komuniciranje in oglaševanje. V praktičnem primeru oglaševanja na radiu pa sem izbrala že imenovani Koroški radio. Predstavila in grafično ponazorila sem tudi analizo poslušanosti, ki je pokazala, da se je doseg poslušalcev Koroškega radia glede na preteklo leto povečal.
Ključne besede: • tržno komuniciranje • sestavine tržnega komuniciranja • oglaševanje • cilji oglaševanja • mediji • radijski oglas • analiza poslušnosti
Objavljeno v DKUM: 04.12.2009; Ogledov: 2682; Prenosov: 195
.pdf Celotno besedilo (909,10 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici