2.
VPLIV TIPA OGLASA NA PRIKLICNina Pavlič, 2012, diplomsko delo
Opis: Oglaševanje vedno bolj prodira v naše življenje in nas spremlja skorajda na vsakem koraku. Potrošniki tako do oglasov postajamo že nekoliko ravnodušni in mnogi gredo mimo nas neopaženi. Dejstvo je namreč, da bi vsi, od najmlajšega do najstarejšega, lahko stresli iz rokava, kateri oglas je njihov najljubši in katerega ne marajo. Oglaševalci imajo tako vedno težjo nalogo, kako v poplavi oglasov ostati opaženi s sporočilom o izdelku oziroma storitvi.
Ker aktivno sodelujem pri ustvarjanju radijskega programa na radiu Veseljak, me zato zanima, kaj je tisto, kar poslušalca privabi k spremljanju radijskih oglasov.
Vsebinsko je naloga sestavljena iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Še pred tem pa je bilo potrebno opredeliti problem.
V teoretičnem delu sem se posvetila tržnemu komuniciranju, definirala oglaševanje, oglaševalske pozive in etiko oglaševanja. Za tem sledi raziskava radia Veseljak, to je predvsem predstavitev radia, njegovo poslušanost in poslovanje. V raziskovalnem delu sem poskušala ugotoviti namen oziroma cilj raziskave ter postavila raziskovalna vprašanja. Temu sledi analiza podatkov ter navedba glavnih ugotovitev.
Analiza pridobljenih podatkov je pokazala, da na večji priklic vplivajo ustrezen tip oziroma poziv oglasa, nato pogostost oglaševanja na dan, ter oglaševanje v daljšem časovnem obdobju. Na večji priklic pa pri poslušalcih oziroma poslušalkah radia Veseljak nimata posebnega vpliva dolžina oglasa in v večini primerov tudi ne oglaševani produkt.
In glede na ugotovitve raziskave sem v zaključnem delu diplomske naloge predlagala možne izboljšave pri oblikovanju in kreiranju oglasnega sporočila, katere upam, da bodo kdaj dosegle tudi oglaševalce.
Ključne besede: tržno komuniciranje, oglaševanje, radio, radijski oglas.
Objavljeno v DKUM: 06.08.2012; Ogledov: 2063; Prenosov: 99
Celotno besedilo (1,19 MB)