| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 32
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
VIDIKI ORGANIZACIJE DELA V RAČUNOVODSKIH SERVISIH V SLOVENIJI IN AVSTRIJI
Vesna Verdnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Računovodski servisi vodimo računovodstvo in izdelujemo davčne napovedi za večje število poslovnih partnerjev. Pri svojem delu se srečujemo s povečanim obsegom dela v prvem trimesečju leta, saj moramo do 31. 3. tekočega leta izdelati letne davčne napovedi za preteklo leto za vsa podjetja, za katera vodimo računovodstvo, in poleg navedenega dela opraviti še vse tekoče delo. Posledično smo zaradi tega zaposleni v računovodstvu pod velikim pritiskom in doživljamo povečan stres na delovnem mestu. V tem obdobju je prisotno veliko kampanjskega dela in povečana obremenitev zaposlenih. Zaposleni v računovodstvu moramo vedno prilagajati izrabo letnega dopusta datumom, ki nas vežejo k oddaji mesečnih in letnih davčnih napovedi. V večini računovodskih servisov si izrabe letnega dopusta v prvem trimesečju leta zaposleni ne morejo privoščiti. Nekateri računovodski servisi vodijo računovodstvo tudi za samostojne podjetnike, ki imajo podjetja v Avstriji. Roki za izdelavo letnih davčnih napovedi v Sloveniji se razlikujejo od rokov, ki jih imajo za izdelavo letnih davčnih napovedi določene v Avstriji. Roki za izdelavo letnih davčnih napovedi v Avstriji so veliko daljši kot v Sloveniji. Zato se samostojni podjetniki, ki imajo podjetja v obeh državah, srečujejo z dodatnimi stroški vodenja računovodskih evidenc, saj v nekaterih primerih avstrijski računovodski servisi ne izdelajo pravočasno letnih davčnih napovedi, ki jih morajo slovenski računovodski servisi vključiti v davčne napovedi v Sloveniji. Ob tem spoznanju smo se odločili, da bomo s pomočjo raziskave raziskali in vam predstavili, kakšna je organizacijska struktura računovodskih servisov Slovenije in Avstrije, kako imajo organizirano delo, kaj omogočajo zaposlenim, kaj pomenijo za računovodske servise različni roki izdelave letnih davčnih napovedi in kaj bi bilo po našem mnenju in mnenju anketiranih računovodskih servisov najboljše spremeniti glede organizacije dela v slovenskih računovodskih servisih na področju zaposlenih. V raziskovalni nalogi smo ugotovili, da so organizacija dela in razporeditev dela ter roki do državnih institucij, ki jih imajo računovodski servisi v Avstriji, veliko prijaznejši do zaposlenih kot v Sloveniji.
Ključne besede: računovodski servis, organizacijska struktura, organizacija dela, roki davčnih napovedi, letni dopust.
Objavljeno: 22.01.2020; Ogledov: 467; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

2.
Poklicne bolezni sodelavcev računovodskih servisov v sloveniji
Monika Gradišnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Večino svojega življenja, vsaj osem ur dnevno, preživimo na delovnem mestu. Zato je zelo pomembno, da se na delovnem mestu počutimo zadovoljno in imamo kakovostne razmere za delo. Zadovoljen in zdrav delavec pripomore k večji produktivnosti podjetja. Poklic računovodja zahteva visoko stopnjo zbranosti, natančnosti in veliko mero odgovornosti. Poklic je zelo naporen zaradi dolgotrajnega sedenja pred računalnikom in prisilne drže pri gledanju v ekran. Zaradi prekomernega dela in zakonsko zahtevanim rokom se računovodjem delovni čas podaljšuje. Zaradi zahtevnosti poklica računovodja in narave njihovega dela smo se odločili, da raziščemo, ali obstajajo večja tveganja računovodij v računovodskih servisih po Sloveniji, za obstoj poklicnih bolezni za to skupino. Ni namreč znano, ali imajo računovodje povečane možnosti za nastanek določenih bolezni. V teoretičnem delu magistrske naloge smo s pomočjo različne literature predstavili pojem poklicne bolezni in proučili povezanost poklicnih bolezni z računovodji. V nadaljevanju smo predstavili poklic računovodje in raziskali različno literaturo o promociji zdravja. Raziskavo smo izvedli med zaposlenimi v računovodskih servisih v Sloveniji s pomočjo anketnega vprašalnika. V raziskavi smo si postavili dve hipotezi ter pet osnovnih vprašanj, na podlagi katerih smo sestavili anketni vprašalnik. Rezultate smo preverjali s pomočjo statističnih testov. Preverjali smo povezavo med poklicno boleznijo in poklicem računovodje. Z analizo rezultatov smo ugotovili, da obstaja statistično značilna povezava med spremenljivko poklic računovodje in spremenljivko poklicna bolezen. To pomeni, da obstajajo večja tveganja računovodij v računovodskih servisih po Sloveniji za obstoj poklicnih bolezni za to skupino. Na podlagi rezultatov analize smo hipotezo H2 sprejeli in hipotezo H1 ovrgli.
Ključne besede: poklicna bolezen, računovodski servis, računovodja, računovodstvo
Objavljeno: 24.10.2019; Ogledov: 416; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

3.
Finančna kriza in uspešnost poslovanja računovodskih servisov v Sloveniji
Katja Pustatičnik, 2018, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bil raziskati spreminjanje števila računovodskih servisov v Sloveniji v dveh štiriletnih obdobjih pred in po nastopu krize, ter analizirati uspešnost poslovanja na vzorcu naključno izbranih računovodskih servisov v obeh obdobjih. V teoretičnem delu magistrske naloge je bil proučen pojem krize, vpliv krize na globalni in regionalni ravni ter posreden vpliv krize na sektor računovodske dejavnosti. Magistrska naloga v raziskovalnem delu na podlagi prvo zastavljene hipoteze spremlja spreminjanje števila računovodskih servisov v štiriletnem obdobju pred začetkom krize (2004-2007) in v štiriletnem obdobju po nastopu krize (2010-2013). Kot osnova za analiziranje podatkov sta bili izbrani podatkovni bazi AJPES in SURS. V nadaljevanju magistrska naloga analizira uspešnost poslovanja šestdesetih naključno izbranih računovodskih servisov v Sloveniji. Preverjanje druge hipoteze magistrske naloge je temeljilo na podlagi izračuna šestih računovodskih kazalnikov, ki prikazujejo poslovanje izbranih slovenskih računovodskih servisov v obdobju pred in po nastopu svetovne krize. Za posamezni računovodski servis so bili izračunani računovodski kazalniki, in sicer za štiri letno obdobje pred in štiriletno obdobje po nastopu krize. Računovodski kazalniki, ki so bili izbrani za analiziranje poslovanja, so bili naslednji: celotna gospodarnost, donosnost sredstev, donosnost kapitala, dobičkonosnost poslovnih prihodkov, prihodki na zaposlenega in EBIT. Na podlagi celotnega vzorca naključno izbranih računovodskih servisov so bili izračunani povprečni računovodski kazalniki vseh računovodskih servisov za obdobje pred in po nastopu krize. Drugo zastavljena hipoteza je bila preverjena s pomočjo neparametričnega Mann-Whitney-jevega U-testa, ki je pokazal, da je pri vseh izračunanih kazalnikih prišlo do statističnih razlik, saj je absolutna vrednost »z« pri vseh kazalnikih, večja od ±1,96 in stopnja značilnosti pri vseh kazalnikih manjša od 0,05. Torej lahko s 95 % verjetnostjo trdimo, da je prišlo do statistično pomembnih razlik pri vseh kazalnikih glede na obdobje pred in po nastopu krize. Na podlagi ugotovitev iz raziskave je bilo nato ugotovljeno, da je pri celotni gospodarnosti, donosnosti sredstev, donosnosti kapitala in dobičkonosnosti poslovnih prihodkov prišlo po nastopu krize do zmanjšanja, medtem ko sta kazalnika prihodki na zaposlenega in EBIT po nastopu krize zrasla. Ugotovljeno je bilo, da se je število računovodskih servisov po nastopu krize povečalo, zaradi česar je potrebno področje računovodstva bolje regulirati. Po drugi strani se je uspešnost računovodskih servisov v večini le-teh na podlagi izbranih kazalnikov poslabšala. Za povečanje uspešnosti je potrebno večjo pozornost nameniti izobraževanju, oglaševanju in vložku v digitalizacijo.
Ključne besede: računovodski servis, računovodstvo, kriza, računovodski kazalniki
Objavljeno: 23.02.2018; Ogledov: 851; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (2,98 MB)

4.
Varovanje osebnih podatkov pri izvajanju računovodske dejavnosti
Denis Fras, 2017, diplomsko delo

Opis: Živimo v času, ko je zlorabljanje osebnih podatkov zelo pogosto, meja med zasebnostjo in javnostjo pa postaja vedno tanjša, zato postaja spoštovanje in upoštevanje temeljnih človekovih pravic vedno bolj pomembno. To morajo upoštevati tudi računovodski servisi pri svojem opravljanju dela, kajti večja varnost osebnih podatkov in informacij zmanjša tveganje poslovanja, kar pa posledično pomeni večje zaupanje strank v njihovo delo, manjšo možnost vdora v bazo podatkov ter manjšo možnost, da bi prišlo do neodobrenega razkritja ali izgube podatkov. Da ne bi kršili pravice osebnih podatkov si pri vsakodnevnih opravilih pomagajo z zakonodajo, predvsem z Zakonom o varovanju osebnih podatkov in varnostno politiko, katero ima vsako podjetje prilagojeno svojim specifičnim lastnostim. Varovanje osebnih podatkov pri izvajanju računovodske dejavnosti pomeni, da računovodski servis prepreči vse možnosti, da bi prišlo do sprememb, ponarejanj, razkritij, nezakonite uporabe, uničenja in kakršne koli druge spremembe osebnih podatkov in informacij. V diplomskem delu smo presojali varnost osebnih podatkov pri izvajanju računovodske dejavnosti, ki jo lahko podjetje zagotavlja z različnimi mehanizmi. Poleg dobro zastavljenih mehanizmov, največkrat imajo podjetja izoblikovano varnostno politiko, pa je zelo pomembna tudi njena implementacija in njeno spremljanje učinkovitosti in posodabljanje, saj se skozi leta informacijska tehnologija nenadno spreminja.
Ključne besede: Osebni podatki, varovanje osebnih podatkov, računovodski servis, e-računovodstvo, Zakon o varovanju osebnih podatkov
Objavljeno: 30.11.2017; Ogledov: 1032; Prenosov: 389
.pdf Celotno besedilo (964,48 KB)

5.
VLOGA IN POMEN RAČUNOVODSTVA V PODJETJU
Ana Maria Mitrović Ramšak, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili predvsem na pomen, vlogo, naloge in cilje računovodske službe. S pomočjo različne literature nekaterih avtorjev bomo podrobneje predstavili računovodsko funkcijo. Za odločitev, kako bo imelo podjetje organizirano računovodsko službo, je dobro pretehtati prednosti in slabosti različnih možnosti, saj se odločitev lahko razlikuje glede na značilnosti posameznega podjetja. Cilj diplomskega dela je rešiti odprto vprašanje ali imeti računovodsko službo znotraj podjetja ali se odločiti za zunanje izvajanje, tj. »outsourcing« v smislu računovodskega servisa.
Ključne besede: • Računovodstvo, • Vloga računovodstva, • Pomen računovodstva, • Računovodska služba v podjetju, • Računovodski servis
Objavljeno: 24.11.2016; Ogledov: 1676; Prenosov: 395
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

6.
Učinkovitost izrabe časa za sestavljanje temeljnih računovodskih izkazov na primeru računovodskega servisa Simfin, d. o. o.
Nataša Galun, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomski projekt z naslovom Učinkovitost izrabe časa za sestavljanje temeljnih računovodskih izkazov na primeru računovodskega servisa Simfin, d. o. o., je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. Teoretični del diplome zajema opredelitev ključnih pojmov, kot so: izraba časa, učinkovitost in temeljni računovodski izkazi. Podrobneje predstavljamo tudi ključne dejavnike za boljšo izrabo časa. V praktičnem delu je predstavljena družba računovodski servis Simfin, d. o. o. Sledi raziskovanje o učinkovitosti izrabe časa za pripravo temeljnih računovodskih izkazov na primeru bilance stanja in izkaza poslovnega izida (za veliko, srednjo, malo in mikro družbo). Glavna ugotovitev je, da za pripravo obeh izkazov računovodje povprečno porabijo več časa pri večjih družbah kot pri manjših.
Ključne besede: čas, učinkovitost, uspešnost, bilanca stanja, izkaz poslovnega izida, računovodski servis
Objavljeno: 08.11.2016; Ogledov: 645; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1022,17 KB)

7.
Izobraževanje zaposlenij v podjetju Klik Ljubljana d.o.o.
Tomaž Krevs Bačar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Podjetje Klik Ljubljana d.o.o. je računovodsko podjetje, ki svoje usluge nudi podjetjem širom Slovenije. Zaradi množice podjetij, ki so usmerjena v enako dejavnost, se morajo ves čas razvijati in skrbeti, da so na tekočem z novostmi na različnih področjih. V nasprotnem primeru lahko napake in malomarnost pripeljejo do izgube strank, in posledično izpada zaslužka. Diplomsko nalogo se je izdelalo z namenom ugotovitve, kako se podjetje Klik Ljubljana d.o.o., s pomočjo različnih izobraževanj in usposabljanj, sooča z vzdrževanjem kakovosti dela svojih zaposlenih. Zanimalo nas je kako pogosto se zaposleni udeležujejo raznih izobraževanj, kako so zadovoljni z njihovo izvedbo ter, ali jim pridobljeno znanje pride v pomoč na delovnem mestu. Samo diplomsko delo je razdeljeno na dva glavna dela, teoretični in empirični del. V prvem je opisana računovodska dejavnost in samo proučevano podjetje ter s pomočjo raznih virov predstavljena teorija izobraževanja, njena zgodovina, faze izobraževanja, motiviranje zaposlenih za izobraževanje itn. Glavni namen praktičnega dela je prikazati raziskavo opravljeno s pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga rešili vsi zaposleni podjetja Klik Ljubljana d.o.o. Predvidevali smo, da v podjetju dobro skrbijo za izobraževanje zaposlenih, kar se je izkazalo za pravilno, saj so bili vsi zaposleni, vsaj enkrat, udeleženci izobraževanja. Poleg tega pa so vsi anketiranci potrdili, da so pridobljena znanja koristna in vsakodnevno v uporabi. Rezultate smo obrazložili in prikazali s pomočjo grafov.
Ključne besede: izobraževanje, zaposleni, računovodski servis
Objavljeno: 20.10.2016; Ogledov: 533; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

8.
Zaznavanje kakovosti in zadovoljstva odjemalcev s storitvami računovodskih servisov v dejavnosti cvetličarstva in gostinstva v Sloveniji
Bojana Kunstič, 2016, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je analizirati kakovost storitev računovodskega servisa in zadovoljstvo odjemalcev s storitvami računovodskih servisov v cvetličarski in gostinski dejavnosti v Sloveniji. Magistrska naloga obravnava, kakšno je zadovoljstvo in kakovost odjemalcev s storitvami računovodskega servisa v dejavnosti cvetličarstva in gostinstva v Sloveniji. Zanimale so nas morebitne razlike ali podobnosti cvetličarjev in gostincev v Sloveniji glede kakovosti storitev in zadovoljstva odjemalcev z računovodskimi servisi. Na podlagi naključno izbranih cvetličarn in gostiln smo izvedli spletno spraševanje. Hkrati smo raziskali, kaj je znanega o zadovoljstvu in kakovosti z računovodskimi servisi v tujini. V teoretičnem delu magistrske naloge smo opredelili pomembnost zadovoljstva strank in kakovost storitev računovodskega servisa. Opredelili smo pomen in metode merjenja kakovosti in zadovoljstva strank. Predstavili smo raziskave o kakovosti in zadovoljstvu strank z računovodskimi storitvami v Sloveniji in tujini. Opisali in opredelili smo tudi dejavnike, ki vplivajo na kakovost in zadovoljstvo strank s storitvami računovodskega servisa. Emirični del naloge je bil izveden s pomočjo anketnega vprašalnika. Izveden je bil s pomočjo spletne strani in poslan po elektronski pošti. Vprašanja so bila kombinirana, del vprašanj je bil odprtega, največ pa zaprtega tipa. V anketnem vprašalniku so bile podane trditve, ki temeljijo na petstopenjski Likertovi lestvici. Anketna vprašanja smo povzeli po Thonguchotu (2010) in jih deloma priredili. Ugotavljali smo stopnjo strinjanja cvetličarjev in gostincev s trditvami. Populacija raziskave so bili odjemalci računovodskih servisov iz cvetličarske in gostinske dejavnosti v Sloveniji. Na osnovi ugotovitev raziskave lahko trdimo, da so cvetličarji in gostinci zadovoljni s storitvami računovodskega servisa in da jih le-ti opravljajo kakovostno. Največ nezadovoljstva je bilo pri urejenosti računovodskega servisa, s katero anketirani odjemalci niso zadovoljni. Anketirani cvetličarji in gostinci so zadovoljni z zanesljivostjo računovodskega servisa in njegovim kratkim odzivnim časom. Prav tako so anketirani cvetličarji in gostinci zadovoljni s strokovno usposobljenostjo zaposlenih, da je računovodski servis prijazno podjetje in predvsem, da opravlja kakovostne storitve. Podjetja, ki se odločajo, da vodenje računovodstva in še kakšnih drugih opravil prepustijo računovodskemu servisu, pričakujejo od njega kakovostno opravljene storitve. Če pa bomo s to kakovostjo dosegli ali celo presegli pričakovanja odjemalcev, bodo le-ti zadovoljni oziroma zelo zadovoljni.
Ključne besede: zadovoljstvo, kakovost, odjemalec, računovodski servis, merjenje kakovosti in zadovoljstva
Objavljeno: 15.09.2016; Ogledov: 738; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

9.
Presoja primernosti celovite informacijske rešitve X-Bir za računovodski servis
Mojca Rep, 2016, diplomsko delo

Opis: Dandanes si uspešnega poslovanja podjetja ne moremo zamisliti brez dobre informacijske podpore. Računalniški programi in spletne aplikacije so postali ključnega pomena za hiter in učinkovit boj s konkurenco. Zato je celovita informacijska rešitev temelj dobrega poslovanja podjetja. V diplomski nalogi je raziskana presoja primernosti celovite informacijske rešitve X-bir za računovodski servis. V prvem in drugem delu so proučene teoretične in zakonske značilnosti računovodstva, ki se navezujejo na računovodske servise, in informacijska podpora računovodstvu. Tukaj smo ugotovili, da v večini delo računovodskega servisa obsega knjigovodenje, računovodsko predračunavanje, analiziranje, nadziranje in informiranje, pa je bolj značilno za notranje računovodstvo večjih podjetij. V tretjem delu pa smo proučili teoretični in praktični vidik računalniškega programa X-bir za računovodski servis. Ugotovili smo, da lahko program v celoti podpira vsa področja računovodstva, če so pravilno vneseni vsi parametri in kontrole, vendar se računovodski servisi v večini poslužujejo samo knjigovodenja.
Ključne besede: X-Bir, računovodski servis, knjigovodstvo, računovodstvo, informacijska rešitev
Objavljeno: 02.09.2016; Ogledov: 399; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

10.
ANALIZA PORTALOV RAČUNOVODSKIH SERVISOV Z VIDIKA FUNKCIONALNOSTI DO UPORABNIKA
Jadranka Krajnc, 2016, diplomsko delo

Opis: Uporaba interneta je v današnjem času že globoko ukoreninjena v naše vsakdanje in poslovno življenje. Število njegovih uporabnikov je iz dneva v dan večje. Na njem njegovi uporabniki iščejo najrazličnejše informacije, zato je z vidika vseh poslovnih subjektov zelo pomembno, da imajo kakovostno oblikovan spletni portal. Ta mora biti uporaben in funkcionalen, saj bo le tako zadovoljil želje in potrebe uporabnika.Temu trendu informacijske tehnologije morajo slediti tudi računovodski servisi. Ali je temu res tako, smo podrobneje raziskali v okviru tega diplomskega seminarja. Že s pripravami na samo analizo in izbiro računovodskih servisov, katerih spletne portale smo želeli analizirati, smo prišli do spoznanja, da je v slovenskem prostoru še vedno veliko število takšnih računovodskih servisov, ki svoje spletne strani, kaj šele portala kot njene nadgradnje, sploh nimajo. Tako v bistvu ne izkoristijo enega od pomembnih orodij oglaševanja svojih storitev. Lahko torej sklepamo, da še vedno veliko računovodskih servisov ne vidi potrebe za takšnem način oglaševanja. Znotraj raziskave nas je naprej zanimalo, kakšni so portali tistih računovodskih servisov, ki svojo dejavnost vendar le predstavljajo na spletu. Podrobneje nas je zanimala njihova funkcionalnost z vidika uporabnika. Na podlagi, po našem mnenju dokaj osnovnih, opredeljenih kriterijev, smo prišli do spoznanja, da je veliko spletnih portalov računovodskih servisov z nizko stopnjo funkcionalnosti. Ne le to, spoznali smo tudi, da njihovih spletnih predstavitev sploh ne moremo opredeliti kot portal, ampak zgolj kot spletno stran. Z vidika opazovanja in analiziranja spletnih strani in portalov računovodskih servisov, lahko rečemo, da ti posvečajo bistveno premalo pozornosti pomembnosti oblikovanja spletnih strani ali portalov. Tekom analize smo namreč našli veliko takšnih spletnih strani in portalov, ki niso vsebovali niti nekaterih osnovnih podatkov o poslovnem subjektu, grafično slabo oblikovane, z neposodobljeno vsebino in podobno. Trženje izdelkov in storitev prek spleta je danes zelo razširjeno, zato se morajo računovodski servisi zavedati, da je ključnega pomena njihova predstavitev na spletu. Spletna stran ali portal družbe je nekakšno ogledalo podjetja. Obiskovalec si lahko s pomočjo spletnega portala ustvari sliko o samem poslovanju. Samo v kolikor bo spletni portal zadovoljil njegova pričakovanja, se bo ta odločil za sodelovanje, kar bi moral biti biti eden ključnih ciljev pri oblikovanju. Računovodskim servisom svetujemo, da strmijo k izboljšavam na tem področju.
Ključne besede: računovodstvo, računovodski servis, spletna stran, spletni portal, funkcionalnost, uporabnost
Objavljeno: 01.09.2016; Ogledov: 668; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (11,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.33 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici