| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Računovodski informacijski sistemi v oblakih s primerom uvedbe v podjetju XY
Nejc Strnad, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu s pomočjo razpoložljive literature in na dejanskem primeru uvedbe računovodskega informacijskega sistema v oblakih opisujemo širok nabor značilnosti in posamezne korake uvedbe omenjenega sistema. Številni strokovnjaki namreč menijo, da predstavljajo računovodski informacijski sistemi v oblakih naslednji pomemben mejnik za računovodsko stroko, pri čemer ugotavljamo, da v slovenskem prostoru ni na razpolago dovolj literature, ki bi podjetjem pomagala pri uvedbi takšnega informacijskega sistema. Navedeno predstavlja osrednjo problematiko, ki jo s pomočjo tuje literature in dejanskega primera uvedbe računovodskega informacijskega sistema v oblakih rešujemo. Delo ponuja celovit vpogled na razvoj računovodskih informacijskih sistemov skozi čas, s poudarkom na tem, da se je vloga računovodje skozi razvoj informacijske tehnologije spreminjala. V skladu z navedenim ugotavljamo, da bo morda tudi tehnologija računalništva v oblakih ponovno nekoliko spremenila vlogo računovodje v podjetju, ki se bo s čedalje višjo stopnjo avtomatizacije določenih računovodskih procesov vedno bolj spreminjala v vlogo svetovalca poslovodstvu. Delo prav tako ponuja kritično oceno tehnologije računalništva v oblakih, ker se v njem posvečamo tako prednostim kot slabostim, pri čemer povzemamo različne strokovnjake, ki nimajo enakega mnenja o računalništvu v oblakih. V delu se še posebej posvečamo vidiku varovanja podatkov in obvladovanju tveganj, ker gre za pomembni temi, ki bi ju vsak uporabnik računalniških informacijskih sistemov v oblakih moral proučiti. Zaključek dela ponuja primerjavo štirih računovodskih informacijskih sistemov v oblakih, ki so bili v času pisanja na voljo slovenskim podjetjem, ter študijo primera uvedbe enega izmed v tem delu navedenih računovodskih informacijskih sistemov. Vpogled v postopek uvedbe računovodskega informacijskega sistema v oblakih na dejanskem primeru in podaja kritične ocene opisanega postopka uvedbe lahko slovenskim podjetjem nudita pomoč pri uvedbi takšnega informacijskega sistema v njihovo poslovanje, kar predstavlja enega izmed ciljev tega magistrskega dela.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, računovodski informacijski sistemi, varovanje podatkov v oblaku, trg računovodskih informacijskih sistemov
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 457; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

2.
Funkcionalne specifikacije modula e-potni nalogi v podjetju X
Tatjana Topole, 2019, diplomsko delo

Opis: V podjetju X se uporablja zelo heterogeno informacijsko okolje, katero se v osnovi deli na poslovni del, kateri nudi podporo osnovnim poslovnim procesom, ter tehnični del, za podporo sistemom za upravljanje prometa. Kljub visoki stopnji informatizacije v podjetju, se nenehno strmi k uvedbi izboljšav in dodatni podpori segmentov, kateri še niso informacijsko podprti. Zaradi nekaterih organizacijskih vzvodov, kot tudi namena po optimizaciji poslovni procesov, se je v podjetju pojavila situacija, kjer je poslovodstvo izpostavilo potrebno po informatizaciji procesa upravljanja s potnimi nalogi. V ta namen smo primarno preverili rešitve na trgu, kot tudi možnost integracije želenega modula v obstoječe rešitve. V nadaljevanju smo, s pomočjo intervjuja, opravili podrobno analizo procesa upravljanja s potnimi nalogi. Upoštevajoč podana izhodišča, smo v diplomskem delu izdelali funkcionalno specifikacijo tehnološke rešitve modula obvladovanja potnih nalogov, katera bo del obstoječe informacijske rešitve za upravljanje z delovnim časom zaposlenih. Na osnovi navedenega je podjetje pridobilo racionalno integrirano rešitev, ki v prvi vrsti omogoča, vsebinsko hitrejše in bolj transparentno elektronsko upravljanje potnih nalogov. Proces obvladovanja potnih nalogov, predvsem del vezan na povračilo stroškov je že podprt v okvirih finančno-računovodskega informacijskega sistema. Predlagana informacijska rešitev, zagotavlja, poleg priprave potnega naloga, tudi pripravo osnove za izplačilo, oziroma povračilo stroškov, iz naslova službene poti zaposlenega. Pripravljeni predlogi izplačila se po potrditvi samodejno prenesejo v sistem izplačil.
Ključne besede: potni nalogi, službeno potovanje, modul, poslovni proces, računovodski informacijski sistemi
Objavljeno v DKUM: 16.01.2020; Ogledov: 1066; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

3.
Analiza racionalizacije procesov spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki
Nuša Štruc, 2017, magistrsko delo

Opis: Velikokrat slišimo izraz, da so spremembe v današnjem svetu edina stalnica. Nenehne spremembe se dogajajo tudi v zvezi s poslovnimi procesi v podjetjih. Vzroki za spremembe poslovnih procesov so različni; večinoma so povezani z ohranjanjem ali povečevanjem konkurenčnosti na trgu, povečevanjem stroškovne učinkovitosti, prilagajanjem novim zakonodajnim zahtevam, novim informacijskimi rešitvam in podobnim. Podjetja s prenovo poslovnega procesa sledijo trem temeljnim ciljem po višji kakovosti, krajšem času in nižjih stroških. V magistrski nalogi se osredotočamo na celovite poslovne rešitve ERP, z uvedbo katerih se v podjetju spremeni poslovni proces. Cilj teh sprememb sta racionalizacija in optimizacija poslovanja. Na trgu se pojavlja veliko število ponudnikov celovitih poslovnih rešitev, ki po navadi vključujejo računovodske informacijske sisteme. Eden izmed najprepoznavnejših ponudnikov teh rešitev na svetu je nemško podjetje SAP, ki ga predstavljamo v magistrskem delu. Osrednja tema magistrske naloge je racionalizacija procesa spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki. V prvem delu, ki se navezuje na potne naloge, preučujemo zakonodajo na tem področju v Sloveniji, ki obsega dokaj veliko število pravnih aktov, ki jih moramo upoštevati pri poslovnem procesu. Analiza racionalizacije procesa spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki je povezana z uvedbo novega modula FI-TV v obstoječ aplikacijski sistem SAP. V nalogi opisujemo postopne spremembe procesa in analiziramo uspešnost racionalizacije. Proces se je od leta 1998 do danes spremenil trikrat. Z izvedbo poslovne raziskave ugotavljamo, da je nov proces spremljanja in evidentiranja potnih nalogov lažji in do izpolnjevalcev potnih nalogov prijaznejši, da se je po mnenju izpolnjevalcev potnih nalogov z uvedbo novega modula FI-TV zmanjšala možnost napak, ugotavljamo pa tudi, da se je čas obdelave enega potnega naloga v primerjavi s starim procesom skrajšal. Iz tega sledi, da se je proces spremljanja in evidentiranja potnih nalogov v izbrani banki racionaliziral.
Ključne besede: poslovni proces, informacijski sistemi, računovodski informacijski sistemi, celovite poslovne rešitve, potni nalogi, SAP
Objavljeno v DKUM: 19.05.2017; Ogledov: 1190; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

4.
FINANČNI INFORMACIJSKI SISTEMI V MALEM PODJETJU V PRIMERU REŠITVE PANTHEONTM
Renata Kerčmar, 2016, diplomsko delo

Opis: V prvem delu diplomskega dela so opredeljeni informacijski sistemi, njihova sestava in namen ter vloga. Nadalje je predstavljen finančno informacijski sistem, njegov model, ki vključuje računovodski informacijski sistem, podsistem za interni pregled računov, podsistem za finančno znanje in za napovedi. Pomembno vlogo za odločanje podjetja predstavlja računovodsko informacijski sistem, kjer je podrobno prestavljeno zbiranje, obdelovanje in shranjevanje podatkov ter njegove značilnosti. Drugi del diplomskega dela zajema opis poslovno informacijskega sistema PantheonTM , predstavitev podjetja Datalab tehnologije, d. d.., z njegovo predstavitvijo zgodovine, razvoja, vizije in strategije. V nadaljevanju diplomskega dela so predstavljene verzije oz. paketi programa, kjer je ugotovljeno, da je informacijski sistem PantheonTM prilagojen za mikro, majhna, srednja in srednja velika podjetja. V tretjem oz. zadnjem delu diplomskega dela je predstavljena analiza uporabe rešitve v malem trgovskem podjetju z uvodno predstavitvijo trgovskega podjetja GORIČANKA d. o. o. Podrobno predstavljena je sama analiza oz. delo s programom v modulu blago, finance-denar in kadri.
Ključne besede: informacijski sistemi, finančno informacijski sistem, računovodski informacijski sistem, PantheonTM, odločanje podjetja
Objavljeno v DKUM: 28.06.2016; Ogledov: 1138; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (620,37 KB)

5.
6.
VPLIV RAČUNOVODSKEGA INFORMACIJSKEGA SISTEMA NA DELO VODSTVENIH DELAVCEV V OSNOVNI ŠOLI
Irena Pečnik, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili Računovodski informacijski sistem Prve osnovne šole Slovenj Gradec. Da bi lahko analizirali ta sistem, smo izhajali iz utemeljitve, da je RIS sestavni del poslovno informacijskih sistemov. Preučili smo, kaj so informacijski sistemi, kaj pomeni informacija, ki je pravzaprav osnovna enota vsebine teh sistemov. Raziskali smo, katere in kakšne informacijske sisteme poznamo v šolstvu, kako so le-ti med seboj povezani in kakšne možnosti za delo nudijo izvajalcem ter uporabnikom izobraževalnega sistema. Podrobno smo se osredotočili na predstavitev Prve osnovne šole Slovenj Gradec in njenega računovodsko informacijskega sistema. Preučili smo delovne vsebine vodstva na letnem, mesečnem, tedenskem kot tudi dnevnem nivoju in pri tem analizirali, kako pogosto in katere podatke računovodsko informacijskega sistema vodstvo potrebuje pri svojem delu. Naše ugotovitve so, da je računovodski informacijski sistem Prve osnovne šole Slovenj Gradec v primerjavi z obstoječimi računovodsko informacijskimi sistemi zelo dodelan sistem, vendar vodstvu in računovodstvu ne nudi dovolj podpore za razvejano dejavnost, ki se poleg glavne dejavnosti, tj. pouka, izvaja v obliki interesnih dejavnosti, šol v naravi, kulturnih prireditev, tekmovanj, organizacije šolske prehrane, izobraževanja zaposlenih, projektov in številnih drugih dejavnosti. S pomočjo stroškovnih mest se vsem tem aktivnostim sicer uspešno sledi, vendar je potrebno vsako dejavnost posebej analitično načrtovati z dodatnimi preglednicami. Delo za analitične vsebine se ročno načrtuje tako z vidika finančnih načrtovanj, s katerimi se predvidi vir financiranja, kot tudi z vidika nefinančnih – vsebinskih podatkov. Pri preučitvi informacijskega sistema smo ugotovili tudi, da nekatere podatke vnašamo podvojeno, in sicer v različne informacijske sisteme. Naš sklep se nanaša na ugotovitev, da bi bila dolgoročno najučinkovitejša rešitev povezava informacijskih sistemov na osnovni šoli v en celovit sistem, katerega smo na osnovi preučene literature poimenovali Poslovni obveščevalni sistem šole. S takim sistemom bi bilo vodstvu omogočeno učinkovito načrtovanje dela ter koordinacija z vsemi kadri šole, z ustanoviteljem, resornim ministrstvom in z zunanjimi partnerji. Prav tako bi vodstvo z enega mesta imelo pregled nad vsebino dela in bi bilo v vsakem trenutku seznanjeno s stopnjo realizacije oziroma zaključkom dela.
Ključne besede: računovodski informacijski sistem, poslovno informacijski sistem, informacija, informacijski sistemi v šolstvu, poslovno obveščevalni sistem.
Objavljeno v DKUM: 21.07.2014; Ogledov: 1374; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (864,28 KB)

7.
SPLETNO RAČUNOVODSTVO: PRIMER UVEDBE RAČUNOVODSKE REŠITVE MINI MAX V PODJETJU STANISLAVA REPNIK S.P.
Mark Repnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Dober računovodski informacijski sistem je ključen za dobro delovanje vsakega računovodskega servisa. Tako kot se hitro spreminja informacijska tehnologija tako se hitro spreminjajo računovodske rešitve. Zato postanejo rešitve, ki jih ponudniki ne vzdržujejo hitro zastarele, kar prisili uporabnike te rešitve, da na trgu poiščejo novo računovodsko rešitev. Ob veliki ponudbi imamo veliko možnosti izbire a tudi veliko možnosti, da izberemo napačno rešitev. Zato je treba natančno preučiti lastno podjetje in lastne potrebe. Šele nato poiščemo rešitev, ki ustreza našim zahtevam. Nato načrtujemo uvedbo izbrane rešitve in jo uvedemo. Rešitev je potrebno potem tudi vzdrževati. V diplomskem seminarju sem raziskal uvedbo spletne računovodske rešitve miniMAX v podjetju Stanislava Repnik s.p. V teoretičnem delu sta opisani področji računovodstva in elektronskega poslovanja ter povezave med njima. Predvsem vpliv elektronskega poslovanja na spremembe v računovodstvu. V praktičnem delu sem opisal projekt uvedbe spletne računovodske rešitve miniMAX v podjetju Stanislava Repnik s.p.. Preučil sem cel postopek uvedbe rešitve, od problematike, ki je povzročila nakup nove rešitve pa do dejanske uvedbe ter vzdrževanje uvedene rešitve. Uvedba rešitve je bila uspešna, rešitev miniMAX pa se je izkazala za dostopno, zanesljivo in pregledno rešitev, ki jo je enostavno uporabljati.
Ključne besede: računovodstvo, elektronsko poslovanje, računovodski informacijski sistemi, spletno računovodstvo, uvedba nove rešitve
Objavljeno v DKUM: 27.03.2014; Ogledov: 2342; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (4,54 MB)

8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 1.62 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici