| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga in pomen stikov z javnostjo v slovenski policiji
Franc Virtič, Milan Pagon, 2002, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: stiki z javnostjo, policija, zagotavljanje varnosti, javno mnenje, komuniciranje, računalniki, internet
Objavljeno v DKUM: 11.03.2024; Ogledov: 86; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (278,34 KB)

2.
Uvod v računalništvo : učno gradivo
Domen Mongus, 2022, drugo učno gradivo

Ključne besede: računalništvo, računalniki, učbeniki
Objavljeno v DKUM: 23.09.2022; Ogledov: 827; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (3,42 MB)

3.
Učenci 3. razreda s tablicami na preventivnem sistematskem pregledu o zdravem načinu življenja
Kaja Fekete, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo želeli ugotoviti, kolikšen delež šol še vedno spremlja učence na preventivni sistematični pregled, katere ure namenjajo obisku le-tega v 1. in 3. razredu osnovne šole, nenazadnje pa tudi, če je ta obisk predviden le za pregled učencev ali se na ta dan odvijajo tudi druge dejavnosti, ki jih pripravijo bodisi učitelji bodisi zdravstveni delavci. Odgovore smo pridobili s pomočjo anonimnega spletnega anketnega vprašalnika, ki smo ga posredovali učiteljem 1. in 3. razreda na področju Slovenije. Pridobili smo odgovore 126 učiteljev. Glede na dobljene podatke smo ugotovili, da večino otrok (84,9 %) še vedno na te preglede spremlja razrednik oz. drug strokovni delavec v okviru pouka. Rezultati so pokazali, da učitelji namenjajo tem pregledom ure rednega pouka ter ure dnevov dejavnosti enako pogosto. Prav tako pa se manj kot polovica učiteljev in zdravstvenih delavcev odloči za izvajanje dodatnih dejavnosti v okviru teh pregledov. Zdravstveni delavci v okviru pregledov najpogosteje izvajajo predavanja in delavnice o zdravem načinu življenja ter o zdravi drži telesa. Učitelji pa najpogosteje pripravijo dejavnosti v zvezi z zdravim načinom življenja, pa tudi razne igre ter učne liste za utrjevanje snovi različnih predmetov. Da ure med čakanjem na pregled ne bi ostale neizkoriščene, smo v praktičnem delu pripravili predlog gradiva za uporabo v čakalnici. Gradivo je na voljo v spletni obliki za uporabo na tabličnih računalnikih. Tablični računalniki so majhni, lahki in enostavni za uporabo, zato nam omogočajo učenje izven učilnice v različnih okoljih. Veliko raziskav izpostavlja pozitiven vpliv tabličnih računalnikov na motivacijo in pozornost učencev. Glede na to, da je tehnologija sestavni del našega življenja, je prav, da jo s pridom izkoristimo tudi za učenje in ne samo za zabavo.
Ključne besede: preventivni sistematični pregled, zdrav način življenja, prehrana v osnovni šoli, tablični računalniki pri pouku
Objavljeno v DKUM: 09.11.2020; Ogledov: 699; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (3,82 MB)

4.
Vpliv rabe računalnika in mobilnega telefona na znanje angleščine kot tujega jezika
Lea Krajnc, 2020, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bil ugotoviti, ali raba računalnika in mobilnega telefona pozitivno vplivata na znanje angleščine kot tujega jezika, v smislu izboljšanja ustnega sporočanja ter pisnih spretnosti tega jezika. V magistrskem delu smo želeli predstaviti stališča učencev 5. in 6. razredov osnovne šole glede uporabe interneta, računalniških in spletnih videoiger ter aplikacij na telefonu in njihov vpliv na znanje angleščine kot tujega jezika. V raziskavi je sodelovalo 237 učencev iz petih različnih osnovnih šol. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodi pedagoškega raziskovanja. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga razdelili učencem, smo ugotovili, da učenci veliko več uporabljajo mobilne telefone kot računalnike. Več kot dve tretjini anketiranih učencev vsak dan gleda videoposnetke v angleščini, posluša glasbo v angleščini in igra igre v angleščini. Ugotovili smo, da se več kot polovica vseh učencev strinja, da jim je uporaba aplikacij v angleščini, igranje iger v angleščini, branje/poslušanje/gledanje blogov v angleščini in gledanje videoposnetkov v angleščini izboljšalo znanje angleščine kot tujega jezika. Ugotovili smo tudi, da učenci menijo, da jim znanje angleščine, pridobljeno v šoli, pomaga pri uporabi računalnika in mobilnega telefona, kjer so vsebine iger ali različnih aplikacij v angleščini in da so se z uporabo računalnika in mobilnega telefona naučili veliko dodatnega besednjaka in jezikovnih struktur, ki jih pri urah angleščine v šoli niso spoznali.
Ključne besede: učenci, angleščina kot tuji jezik, računalniki in mobilni telefoni, igranje iger, spremljanje blogov
Objavljeno v DKUM: 30.07.2020; Ogledov: 1276; Prenosov: 172
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

5.
Uporaba računalnika med vzgojitelji in učitelji prvega triletja pri obravnavi družboslovnih vsebin
Sonja Plazar, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku prikazujemo rezultate raziskave, opravljene na vzorcu vzgojiteljev in učiteljev iz različnih statističnih regij Slovenije. Namen raziskave je bil, ugotoviti pogostost uporabe računalnika med vzgojitelji v vrtcu in učitelji prvega triletja. Ob tem nas je zanimalo tudi, ali med vzgojitelji in učitelji obstajajo razlike. Ugotovili smo, da se v generalni uporabi računalnika pri obravnavi družboslovnih vsebin kaže pozitiven trend, in takšna ugotovitev vsekakor je spodbudna. Ugotovili smo tudi, da vzgojitelji in učitelji izmed različnih načinov uporabe računalnika najpogosteje uporabljajo računalnik zunaj razreda/igralnice. Nadaljnje preučevanje razlik med vzgojitelji in učitelji pa je pokazalo, da ti rezultati niso več tako spodbudni. Raziskava je namreč pokazala, da vzgojitelji pri svojem delu v primerjavi z učitelji precej manj uporabljajo računalnik. Pri tem moramo upoštevati različne dejavnike, ki sicer lahko vplivajo na takšen rezultat (pomanjkljiva/neustrezna oprema, preobremenjenost/pomanjkanje časa, pomanjkljiva usposobljenost, razvojna stopnja otrok/učencev ...). In ker le-teh v raziskavi nismo preverjali, nam njihovo upoštevanje dovoljuje le lažje razumevanje takšnih ugotovitev.
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, računalniki, družboslovje, začetni pouk, osnovne šole
Objavljeno v DKUM: 10.10.2017; Ogledov: 1097; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (139,66 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Predlog vpeljave koncepta prinesi lastno napravo v podjetje Aerodrom Ljubljana, d. o. o. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informacijska varnost
Jure Pogačnik, 2017, diplomsko delo

Opis: Uporaba računalnika se je v zadnjih letih močno spremenila. Še pred nedavnim zaposleni niso imeli druge izbire kot delati v pisarni podjetja na njihovem stacionarnem računalniku. Teh časov je že zdavnaj konec, saj so se mobilne naprave z razvojem brezžičnih omrežij in naprednih tehnologij razvile v prave žepne računalnike. V diplomski nalogi je v prvem delu prikazan koncept BYOD — katere so njegove prednosti in slabosti ter tveganja vpeljave tega koncepta v podjetje. Predstavljeni so štirje najbolj uporabljeni operacijski sistemi, centralno upravljanje in nadzor mobilnih naprav ob uporabi koncepta ter primerna varnostna politika. Pregledali smo dobro prakso in morebitno prihodnost samega koncepta BYOD. V drugem delu je predstavljen predlog, kako koncept BYOD vpeljati v podjetje Fraport Slovenija, d. o. o. V raziskovalnem delu diplomskega dela smo uporabili anketni vprašalnik in ga poslali zaposlenim v podjetju Fraport Slovenija, d. o. o., ki uporabljajo službene mobilne naprave. Z anketnim vprašalnikom smo pridobili odgovor na obe zastavljeni hipotezi. Z diplomsko nalogo smo želeli preveriti stopnjo varnosti, s katero zaposleni uporabljajo službene mobilne naprave, ter poznavanje koncepta BYOD med zaposlenimi in pripravljenost na sprejetje le-tega.
Ključne besede: mobilne naprave, mobilni telefoni, prenosni računalniki, operacijski sistemi, varnostna politika, informacijska varnost, BYOD, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 31.05.2017; Ogledov: 1716; Prenosov: 125
.pdf Celotno besedilo (458,70 KB)

7.
UPORABA ROČNE ZAPESTNICE ADIDAS FITSMART V NAMENSKI MULTIMEDIJSKI MOBILNI APLIKACIJI
Boris Krivonog, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja integracijo pametne športne zapestnice Fit Smart v namensko aplikacijo namenjeno treningu. Na podlagi obstoječe aplikacije smo zasnovali arhitekturo nadgradnje in jo implementirali. Rezultat diplomskega dela predstavlja novo različico aplikacije, ki omogoča natančnejše izračune podatkov vadbe in posredno vpliva na učinkovitost in uporabnost aplikacije. Zasnovana arhitektura predstavlja temeljno ogrodje za povezljivost z drugimi napravami.
Ključne besede: mobilne naprave, senzorji, nosljivi računalniki, multimedija
Objavljeno v DKUM: 07.09.2016; Ogledov: 1640; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

8.
UPRAVLJANJE MOBILNOSTI V SODOBNIH POSLOVNIH OMREŽJIH
Dejan Miletić, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo podaja pregled vseh različnih tehnologij za omogočitev sodobnega mobilnega poslovanja v poslovnih organizacijah. Posebni poudarek je na naboru različnih rešitev za upravljanje mobilnosti (EMM) na napravah kot so pametni telefoni in tablični računalniki, ki predstavljajo novodobno obliko osebnega računalništva. Ob pregledu razvoja mobilnega poslovanja v poslovnih organizacijah in ob preučitvi vseh različnih tehnologij, kot so upravljanje mobilnih naprav (MDM), upravljanje mobilnih aplikacij (MAM), upravljanje dostopa do dokumentnih sistemov (MFM) smo preučili tudi praktično uporabo ene od vodilnih komercialnih rešitev za celovito upravljanje mobilnosti – MobileIron. V povzetku magistrskega dela smo izpostavili vse različne modele kako lahko poslovne organizacije zagotovijo ustrezno mobilno poslovanje z uporabo različnih tehnologij ter izpostavili možen nadaljni razvoj tehnoloških rešitev za upravljanje mobilnosti v sodobnih poslovnih omrežjih.
Ključne besede: upravljanje mobilnosti v poslovnih omrežjih (EMM), upravljanje mobilnih naprav (MDM), upravljanje mobilnih aplikacij (MAM), upravljanje dostopa do internih dokumentov (MFM), omogočitev uporabe lastnih naprav (BYOD), vpliv potrošniške tehnologije na IT (CoIT), iOS, Android, pametni telefoni, tablični računalniki, IT
Objavljeno v DKUM: 04.07.2016; Ogledov: 1773; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (8,58 MB)

9.
Zaščita elektronskih podatkov na tabličnih računalnikih policije : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Informacijska varnost
Franci Vrezek, 2016, diplomsko delo

Opis: Z razvojem informacijske tehnologije so se mobilne naprave razvile do te mere, da so praktično nepogrešljive za vsakega posameznika. Večina izmed novejših mobilnih naprav z uporabo namenskih aplikacij omogoča dostop do virov informacijskega sistema podjetja, zaradi česar je mobilne naprave, ki se uporabljajo za službene namene, potrebno dodatno zavarovati pred potencialnimi grožnjami in jih obvladovati z ustreznimi varnostnimi ukrepi. Prav tako je potrebno ustrezno zavarovati elektronske podatke na napravi tako pred zunanjimi kot notranjimi grožnjami. Policija je leta 2013 pristopila k novem načinu dela. Za potrebe mobilne aplikacije ePolicist je policija pričela uporabljati tablične računalnike, kar je za policijo novost, kljub temu, da se v policiji že nekaj časa uporabljajo različne mobilne naprave, ki omogočajo oddaljen dostop do Informacijsko telekomunikacijskega sistema policije. Ker so tablice mobilne naprave, ki jih policisti uporabljajo na terenu in omogočajo povezovanje v Informacijsko telekomunikacijski sistem policije, je bilo potrebno elektronske podatke na tablicah ustrezno zaščititi, saj so izpostavljene več potencialnim grožnjam, kot naprave, ki se nahajajo v varovanih prostorih policije. V diplomskem delu smo preverili zaščito tabličnih računalnikov, ki jih uporablja Policija RS. Predvsem nas je zanimalo, če varnostni mehanizmi na tablici izpolnjujejo pogoje iz predpisov o zaščiti podatkov in informacijsko varnostni politiki policije. Opravili smo analizo varnostnih mehanizmov na tablicah z nameščenim operacijskim sistemom Windows 8.1 Enterprise, ter predlagali dodatne varnostne rešitve, ki bodo pripomogle k zagotavljanju višjega nivoja varnosti.
Ključne besede: policija, tablični računalniki, podatki, varnost, zaščita, informacijska varnost, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 11.04.2016; Ogledov: 1772; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (854,40 KB)

10.
Vrste vzporednih računalnikov in računalnik CM-5
Sandi Klavžar, 1994, poljudni članek

Ključne besede: računalništvo, vzporedni računalniki, računalnik CM-5
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 700; Prenosov: 43
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 6 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici