| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 71
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ABUS : diplomsko delo
Radivoj Jelen, 1994, diplomsko delo

Ključne besede: področno vodilo, multimaster koncept, mikrokrmilnik SAB 80535/80515, PC AT računalnik, programski jeziki
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1523; Prenosov: 0

3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
VKLJUČEVANJE SODOBNE INFORMACIJSKO-KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE V POUK SLOVENŠČINE
Mateja Pogorevc, 2009, diplomsko delo

Opis: Pristop k učenju maternega jezika se skozi obdobja spreminja in danes tudi tu veliko vlogo igra sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) oziroma računalnik. Vključevanje sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk slovenščine je tema istoimenskega diplomskega dela, katerega namen je bil raziskati razširjenost uporabe sodobne IKT na omejenem vzorcu učiteljev slavistov, ki učijo v osnovnih in srednjih šolah. Odgovorni organi nudijo učiteljem ustrezne možnosti nadgradnje znanja, izboljšuje se tudi opremljenost učnih prostorov. Vzporedno s postopnim vključevanjem IKT v pouk slovenščine tečejo prenove učnih načrtov, ki so bile nujno potrebne. Spoznanja te študije, ki temeljijo na rezultatih anketnega vprašalnika, so se izkazala za vzpodbudna. V raziskavo je bilo zajetih 50 učiteljev slovenščine s štajerskega področja Slovenije. Anketirani vključujejo sodobno IKT v pouk slovenščine, kar potrjuje že dejstvo, da si pri pripravi na pouk redno pomagajo z Wordom in svetovnim spletom. Kljub generacijskemu prepadu v obvladovanju sodobne IKT, ki ga je povzročil hiter napredek računalniške znanosti v zadnjem desetletju ali dveh, je mogoče trditi, da so učitelji slovenščine zadovoljivo usposobljeni. Računalniška pismenost predstavlja izziv, ki so ga pripravljeni sprejeti kot pot do novih znanj ter bolj kakovostnega načina dela.
Ključne besede: Ključne besede: sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, slovenščina, pouk, računalnik, učitelji, slavisti, slovenisti, računalniška pismenost, diplomska dela.
Objavljeno: 01.06.2009; Ogledov: 3855; Prenosov: 445
.pdf Celotno besedilo (409,86 KB)

10.
UPORABA E-GRADIV PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
Adrijana Tertinek, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi z naslovom Uporaba e-gradiv pri predmetu Spoznavanje okolja je predstavljen računalnik kot sodobni pripomoček za poučevanje in učenje ter z njim povezana učna načela, oblike in metode dela. V nalogi je omenjena vloga e-gradiv v izobraževanju, izbrana e-gradiva so predstavljena in vrednotena z zastavljenimi kriteriji. Temu je dodan tudi pregled dejavnosti, ki se pojavljajo v Modrijanovih učbeniških kompletih za predmet Spoznavanje okolja v prvi triadi devetletne osnovne šole. V praktičnem delu je prikazan postopek uporabe izbranega e-gradiva pri učni uri, izvedeni v 3. razredu, na eni izmed osnovnih šol v severovzhodni Sloveniji. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki je vseboval pet vprašanj, je bilo ugotovljeno, kaj mislijo o tovrstnem načinu poučevanja in učenja učenci in razredna učiteljica. Analiza anketnih vprašalnikov je pokazala, da imajo učenci takšen način poučevanja in učenja radi ter si slednjega želijo še več. Razredna učiteljica pa je predlagala posodobitve, saj pouk z računalnikom od učitelja zahteva veliko več priprave in časa kot običajen pouk. V nadaljevanju naloge je dodan še predlog scenarija e gradiva, sestavljenega po predlogu posodobljenega učnega načrta za spoznavanje okolja, na temo Odnosi, s tem se bo morda nabor e-gradiv še povečal.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: računalnik v razredu, IKT, e-gradiva, spoznavanje okolja, interaktivnost, elektronske prosojnice.
Objavljeno: 15.04.2009; Ogledov: 3672; Prenosov: 508
.pdf Celotno besedilo (28,97 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici