| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 112
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Računovodski informacijski sistemi v oblakih s primerom uvedbe v podjetju XY
Nejc Strnad, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu s pomočjo razpoložljive literature in na dejanskem primeru uvedbe računovodskega informacijskega sistema v oblakih opisujemo širok nabor značilnosti in posamezne korake uvedbe omenjenega sistema. Številni strokovnjaki namreč menijo, da predstavljajo računovodski informacijski sistemi v oblakih naslednji pomemben mejnik za računovodsko stroko, pri čemer ugotavljamo, da v slovenskem prostoru ni na razpolago dovolj literature, ki bi podjetjem pomagala pri uvedbi takšnega informacijskega sistema. Navedeno predstavlja osrednjo problematiko, ki jo s pomočjo tuje literature in dejanskega primera uvedbe računovodskega informacijskega sistema v oblakih rešujemo. Delo ponuja celovit vpogled na razvoj računovodskih informacijskih sistemov skozi čas, s poudarkom na tem, da se je vloga računovodje skozi razvoj informacijske tehnologije spreminjala. V skladu z navedenim ugotavljamo, da bo morda tudi tehnologija računalništva v oblakih ponovno nekoliko spremenila vlogo računovodje v podjetju, ki se bo s čedalje višjo stopnjo avtomatizacije določenih računovodskih procesov vedno bolj spreminjala v vlogo svetovalca poslovodstvu. Delo prav tako ponuja kritično oceno tehnologije računalništva v oblakih, ker se v njem posvečamo tako prednostim kot slabostim, pri čemer povzemamo različne strokovnjake, ki nimajo enakega mnenja o računalništvu v oblakih. V delu se še posebej posvečamo vidiku varovanja podatkov in obvladovanju tveganj, ker gre za pomembni temi, ki bi ju vsak uporabnik računalniških informacijskih sistemov v oblakih moral proučiti. Zaključek dela ponuja primerjavo štirih računovodskih informacijskih sistemov v oblakih, ki so bili v času pisanja na voljo slovenskim podjetjem, ter študijo primera uvedbe enega izmed v tem delu navedenih računovodskih informacijskih sistemov. Vpogled v postopek uvedbe računovodskega informacijskega sistema v oblakih na dejanskem primeru in podaja kritične ocene opisanega postopka uvedbe lahko slovenskim podjetjem nudita pomoč pri uvedbi takšnega informacijskega sistema v njihovo poslovanje, kar predstavlja enega izmed ciljev tega magistrskega dela.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, računovodski informacijski sistemi, varovanje podatkov v oblaku, trg računovodskih informacijskih sistemov
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 123; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,60 MB)

2.
Industrija 4.0 in spremembe učnega programa za računovodje in revizorje
Diana Špilak, 2022, magistrsko delo

Opis: Industrija 4.0 prinaša na področje računovodstva in revizije številne spremembe, zaradi česar je eno izmed najpomembnejših vprašanj razprava o razvoju interdisciplinarnega znanja in veščin računovodij ter revizorjev. Namen magistrskega dela je bil raziskati, kakšne spremembe prinaša četrta industrijska revolucija na področje računovodstva in revizije ter kako bi v povezavi z le-temi bilo potrebno spremeniti učni program za omenjena poklica. Na podlagi pregleda literature ugotavljamo, da bodo v prihodnosti računovodje in revizorji morali razvijati veščine in znanja, ki se nanašajo predvsem na masovne podatke ter z njimi povezano podatkovno analitiko, umetno inteligenco, tehnologijo veriženja blokov, računalništvo v oblaku, spletno varnost, prav tako pa bo zaradi spremenjene vloge računovodij, ki bodo v večji meri nudili podporo poslovodstvu pri sprejemanju poslovnih odločitev, poudarek na razvoju mehkih veščin. V magistrskem delu ugotavljamo, da bi bilo potrebno glede na spremembe, ki jih prinaša Industrija 4.0, preoblikovati učni program za računovodje in revizorje na način, da bi navedene teme integrirali v že obstoječe predmete ali pa jih v učni program vključili kot samostojne predmete. Prav tako ugotavljamo, da bi v času študija moral biti večji poudarek na praktičnem izobraževanju in spodbujanju vseživljenjskega učenja.
Ključne besede: Industrija 4.0, računovodstvo, revizija, učni program, masovni podatki, podatkovna analitika, umetna inteligenca, tehnologija veriženja blokov, računalništvo v oblaku, etika, mehke veščine.
Objavljeno v DKUM: 03.10.2022; Ogledov: 117; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

3.
Analiza podatkov sistema SUMO s pomočjo storitev računalništva v oblaku : magistrsko delo
Miha Lenko, 2022, magistrsko delo

Opis: V želji po izboljšanju napovedi vremenskih podatkov, ki jih za svoje delovanje potrebuje sistem za ugotavljanje meja obratovanja SUMO, smo v sodelovanju s podjetjem Operato d.o.o. raziskali možnosti uporabe računalništva v oblaku za izvajanje strojnega učenja napovednih modelov. Prvi del magistrske naloge je namenjen predstavitvi različnih vrst podatkovnih baz za hrambo podatkov v oblaku ter ponudnikov računalništva v oblaku, ki ponujajo navidezne računalniške vire kot spletno storitev, drugi del pa predstavitvi procesa vzpostavitve izvajalnega okolja za izvedbo analize in strojnega učenja v oblaku.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, podatkovne baze, analiza podatkov, strojno učenje
Objavljeno v DKUM: 07.07.2022; Ogledov: 208; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (6,90 MB)

4.
Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev Salesforce, HubSpot in MS Dynamics 365 Customer Engagement
Matic Kocbek, 2022, magistrsko delo

Opis: Vse več podjetij seli svoje aplikacije in storitve v oblak. Prehod na računalništvo v oblaku je bil eden najpomembnejših tehnoloških trendov zadnjih nekaj let. Dandanes za podjetja ni več ključno vprašanje izbrati oblak ali ne, ampak kako čim hitreje tja. Podjetja v različnih panogah posodabljajo svoje podatkovne platforme, da bi hkrati izkoristila novodobne aplikacije in napredno analitiko, medtem ko svoje podatke selijo v oblak. Pandemija COVID-19 je tudi eden izmed faktorjev, ki je povečala uporabo oblaka. COVID in nestabilno gospodarstvo sta veliko pripomogla pri pospeševanju k bolj digitalnemu poslovanju, ki bi podjetjem omogočilo, da se lažje odzovejo na spreminjajoče se okoliščine. Storitve v oblaku podjetjem pomagajo, da so sposobna preživeti, ter ostanejo povezana s svojimi strankami in partnerji. Storitve v oblaku so postala za podjetja ''nova normalnost'' in rast se bo nadaljevala saj se tudi vedno več vlaga v digitalno preobrazbo. CRM rešitve, ki omogočajo celovit pogled nad strankami in upravljanje odnosov z njimi, so ključnega pomena za podjetja, da vzdržujejo kakovostne odnose s strankami. V magistrskem delu smo v poglavju Upravljanje odnosov s strankami predstavili zgodovino CRM rešitev, značilnosti, prednosti, njihovo arhitekturo, trende, glavne predstavnike rešitev ter zakaj se vedno več podjetij odloča za CRM rešitve v oblaku. V poglavju Računalništvo v oblaku smo med drugim podrobneje opisali kakšne so prednosti in slabosti ter zakaj uporaba oblaka za podjetja predstavlja manjše stroške kot lokalne rešitve. V naslednjih treh poglavjih smo predstavili izbrane tri rešitve, njihove aplikacije, prednosti in funkcionalnosti, ki jih ponujajo. V zadnjem praktičnem poglavju Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev, smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na razlike v samih uporabniških vmesnikih, delovanje na mobilnih napravah, razlike v cenah in funkcionalnostih, ki jih ponujajo posamezni paketi ter ocenah uporabnikov.
Ključne besede: Upravljanje odnosov s strankami, oblačne CRM rešitve, računalništvo v oblaku, Salesforce, Hubspot, Microsoft Dynamics 365 CE
Objavljeno v DKUM: 02.06.2022; Ogledov: 265; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,10 MB)

5.
Analiza in primerjava storitev dokumentnih podatkovnih shramb v oblaku : diplomsko delo
Bard Grujič, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je predstaviti računalništvo v oblaku in podrobno raziskati ter analizirati prednosti in morebitne slabosti ne-relacijskih podatkovnih shramb, s posebno pozornostjo na dokumentnem tipu. Končni cilj je analizirati in primerjati dokumentne podatkovne shrambe kot storitve. Cilji diplomskega dela so torej analiza in primerjava oblačnih storitev dokumentnih podatkovnih shramb, izvedba testne implementacije, ki nam bo omogočila to analizo in ugotovitev funkcionalnosti, ki nam takšne shrambe ponujajo.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, dokumentne podatkovne shrambe, oblačne storitve podatkovnih shramb
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 593; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

6.
Primerjava orodij za izdelavo spletnih aplikacij v oblaku Wix, Weebly in Squarespace : diplomsko delo
Jakob Smolič, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je primerjati orodja za izdelavo spletnih aplikacij v oblaku. Na začetku diplomskega dela so opisana vsa tri orodja, nato pa smo raziskali glavne razlike med njimi. Primerjali smo njihove slabosti in prednosti ter izpostavili primere uporabe za vsako izmed njih. Diplomsko delo vsebuje tudi opis izgradnje demo okolij z naštetimi orodji, podane so funkcionalnosti in zmožnosti urejevalnikov, ki jih le-ta omogočajo. V zaključku diplomskega dela pa analiziramo orodja in podamo naše ugotovitve v sklepu.
Ključne besede: spletna orodja, računalništvo v oblaku, Wix, Weebly, Squarespace
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 411; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

7.
Trendi crm sistemov
Monika Šinjur, 2021, magistrsko delo

Opis: Upravljanje odnosov s strankami (CRM) je poslovna strategija, ki je usmerjena k strankam in ustvarjanju dolgoročnega odnosa z njimi. Podjetja so danes na trgu konkurenčna le, v kolikor so sposobna vzpostaviti interakcijo s strankami in razumeti njihove potrebe. Na podlagi tega prilagajajo svoj izdelke in storitve, kar vpliva na donosnost in ohranjanje obstoječih strank, pridobivanje novih strank in posledično povečanje prodajnih prihodkov podjetja. Podporo učinkovitemu izvajanju strategije upravljanja odnosov s strankami danes nudijo CRM sistemi. CRM sistemi so učinkovito programsko orodje, ki omogoča zbiranje, hranjenje in obdelavo vseh informacij o strankah. Avtomatizirajo procese prodaje in trženja ter nudijo podporo poprodajnim aktivnostim in servisiranju strank, zato je pomembno, da so integrirani z drugimi sistemi v podjetju. Poslovni procesi v podjetjih so specifični, zato je pomembna prilagodljivost funkcionalnosti CRM sistemov poslovanju podjetja. V tem magistrskem delu smo opredelili koncept upravljanja odnosov s strankami in lastnosti CRM sistemov. Osredotočili smo se na proces implementacije CRM sistemov in kritične dejavnike uspeha takšnih projektov. Izpostavili smo prednosti in tudi slabosti CRM sistemov, ki se pojavljajo, kljub temu da lahko danes podjetja izbirajo med mnogimi ponudniki in njihovimi CRM rešitvami. Zanimali so nas predvsem trendi CRM sistemov, ki so nastali z razvojem napredne informatike in informacijsko-komunikacijskih tehnologij. CRM rešitve v oblaku, mobilnost CRM rešitev, njihovo povezovanje s socialnimi omrežji in nove funkcionalnosti so področja, na katera smo se pri tem osredotočili. Vključili smo analizo treh izbranih CRM rešitev: Intrix CRM, Salesforce CRM in Microsoft Dynamics 365 CRM. Skozi analizo CRM rešitev smo podkrepili teoretična izhodišča tega magistrskega dela.
Ključne besede: e-poslovanje, upravljanje odnosov s strankami, računalništvo v oblaku, socialna omrežja, poslovna inteligenca
Objavljeno v DKUM: 01.09.2021; Ogledov: 593; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

8.
Poslovanje v oblaku na primeru vodilnih pisarniških rešitev G Suite in Microsoft Office 365
Urška Krajnc, 2020, diplomsko delo

Opis: Računalništvo v oblaku je temelj vseh pomembnih predpisov in nenehnega razvoja informacijskih tehnologij (v nadaljevanju IT) industrije že od samega začetka digitalne transformacije. V zadnjih dveh desetletjih pomaga pri rasti, dobičkonosnosti in rešitvah, rezultat pa so dobri poslovni izdelki in visoko učinkovite storitve, zato bo še naprej ena izmed najbolj iskanih tehnologij v prihodnosti. V današnjem spreminjajočem se poslovnem ozračju in trenutni krizi nam računalništvo v oblaku predstavlja veliko priložnost. Zdaj je čas, da organizacije odkrijejo zmogljivosti in prilagodljivosti, ki jih omogoča računalništvo v oblaku in s tem delajo na odkrivanju novih načinov dela in poslovanja. V diplomskem delu smo se osredotočili na pomen digitalne transformacije in računalništva v oblaku za podjetja. Navedli smo prednosti in priložnosti, ki jih ta razvoj prinaša. Predstavili smo osnovne pojme računalništva v oblaku, ki jih je treba za nadaljnje primerjave razumeti in raziskali različne modele, ki nam povedo, kje se naše informacije nahajajo in kdo upravlja z njimi. V drugem delu predstavimo in primerjamo dve najbolj popularnih rešitvi: G Suite in Microsoft 365, ki sta tudi glavni poudarek tega diplomskega projekta.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, digitalna transformacija, pisarniške rešitve v oblaku, G Suite, Microsoft 365
Objavljeno v DKUM: 02.12.2020; Ogledov: 584; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (853,29 KB)

9.
Poslovni potencial oblačne platforme Microsoft Azure
Denis Gönc, 2019, diplomsko delo

Opis: O oblaku in prenosu poslovanja v oblak je danes veliko govora, pa naj gre za osebno ali poslovno rabo. Tovrstno poslovanje ima vsekakor svoje prednosti, saj omogoča hitrejšo interakcijo med naročniki in zaposlenimi ter večjo dostopnost podatkov. Zato ne čudi dejstvo, da so številna podjetja svoje poslovanje že v celoti prenesla v oblak, nekatera pa še vedno dvomijo in iščejo odgovore. Iz tega razloga smo se odločili, da bomo podrobneje raziskali to področje, kajti želimo, da se podjetja čim lažje odločijo, ali je prehod v oblak zanje pravilna rešitev. Eden izmed največjih ponudnikov oblačnih storitev je platforma Microsoft Azure. V diplomskem delu smo opisali glavne značilnosti te platforme, dve najpogostejši storitvi, predstavili nekaj produktov in tudi kalkulator skupnih stroškov lastništva. Omenili smo tudi, kako Azure skrbi za varnost uporabnikov. Na podlagi študije primerov smo ugotovili, da podjetjem uporaba Microsoft Azure zniža stroške poslovanja in poveča produktivnost.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, varnost oblačnih storitev, študije primerov, Azure IoT, Azure AI, Microsoft Azure.
Objavljeno v DKUM: 09.12.2019; Ogledov: 848; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (912,88 KB)

10.
Računalništvo v oblaku v povezavi z microsoft azure
Lara Cigler, 2019, diplomsko delo

Opis: Računalništvo v oblaku se vse pogosteje uporablja v poslovnem svetu, zato ga lahko označimo kot nekakšen trend poslovanja v zadnjem obdobju in v obdobju, ki prihaja. Vendar za seboj prinese tudi različna vprašanja in dileme, povezane s tveganjem, varnostjo uporabe in pa seveda odločitvijo, katerega ponudnika oblačnih tehnologij bomo izbrali. Naredili smo primerjavo med poslovanjem v oblaku in v lokalnem okolju (on-premise) in navedli tudi prednosti in slabosti, ki jih oblačne tehnologije prinašajo s seboj. Glede izbire ponudnika storitve smo se predvsem osredotočili na Microsoft Azure. Predstavili smo najbolj »aktualne« storitve in rešitve, ki jih ponuja, primer uvedbe ene izmed storitev, in sicer raziskali in predstavili smo Varnostno kopiranje in arhiviranje v slovenskem podjetju Thermana Laško. Navedli pa smo tudi kar nekaj slovenskih ponudnikov, ki nudijo storitve MS Azure in sicer glede na tri kriterije; najboljše ujemanje, najbolj odzivni in najbližje nam. Na podlagi tem, ki smo jih obravnavali, smo določili tudi dve hipotezi, in sicer na temo glede varnosti oblačnih tehnologij in ustreznosti izbire platforme podjetja Thermana Laško. V našem diplomskem projektu smo potrdili obe hipotezi.
Ključne besede: Računalništvo v oblaku, Microsoft Azure, Thermana Laško, Varnost oblačnih tehnologij, Ponudniki MS Azure
Objavljeno v DKUM: 09.12.2019; Ogledov: 790; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici