| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Perspektiva uvajanja e-izobraževanja v programe stalnega strokovnega izpopolnjevanja učiteljev
Andreja Nekrep, Jožica Slana, 2006, izvirni znanstveni članek

Opis: Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija je danes prisotna v vseh segmentih izobraževalnega sistema, v procesih poučevanja, učenja, raziskovanja, kakor tudi v podpornem sistemu organizacijske strukture institucije, sistemu njenega financiranja in upravljanja. V sklopu celovite sistemske prenove programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja kot oblike vseživljenjskega učenja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju smo z raziskavo želeli oceniti možnosti in perspektivo uvajanja e-izobraževalne oblike v programe izpopolnjevanj. Izsledki raziskave kažejo, da je najpomembnejša prednost uvajanja e-izobraževanja, kot jo zaznavajo anketirane osebe, prilagodljivost dinamike, časa in kraja študija oz. možnost samostojnega organiziranja časa in dela. Glede na sodoben način življenja je njihova odločitev pričakovana, saj pomeni večjo možnost za usklajevanje različnih življenjskih vlog. Vpeljava e-izobraževalne oblike je povezana z izpolnjenostjo objektivnih (opremljenost izobraževalnih institucij z računalniki, dostopnost do interneta, pogostnost uporabe interneta) in subjektivnih (pripravljenost za sodelovanje, nameni uporabe interneta) pogojev, ki kaže, da je opremljenost slovenskih šol s sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo in urejenostjo dostopa do interneta spodbudna, prav tako je zaznati motiviranost strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za sodelovanje v e-izobraževalnih oblikah.
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, izobraževalni sistem, računalnik v izobraževanju, e-izobraževanje, strokovno spopolnjevanje, izobraževanje strokovnih delavcev, vseživljenjsko učenje, informacijska tehnologija, komunikacijska tehnologija, računalniško opismenjevanje, profesionalni razvoj, učitelji
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1549; Prenosov: 67
URL Povezava na celotno besedilo

2.
RAČUNALNIŠKO OPISMENJEVANJE SENIORJEV NA PRIMERU PROJEKTA SIMBIOZ@
Tanja Franc, 2013, diplomsko delo

Opis: Starejše generacije se soočajo s problemom računalniške pismenosti, saj v času njihovega izobraževanja in službovanja niso uporabljali računalnike in druge sodobne tehnologije. V Sloveniji je skoraj 90 odstotkov prebivalcev, starejših od 65 let, ki niso še nikoli uporabili računalnika oziroma interneta. To je bila spodbuda k organizaciji vseslovenskega prostovoljnega projekta Simbioz@. Simbioz@ je največji vseslovenski prostovoljni in medgeneracijski projekt, ki poteka pet dni v mesecu oktobru že od leta 2011. Letos bo projekt potekal že tretje leto zaporedoma in zaradi uspešnosti in zanimanja bo postal tudi trajnostni projekt. Mladi prostovoljci navdušujejo starejše k uporabi računalnika in interneta. Vsak dan, od ponedeljka do petka, poteka drugačen modul delavnice. Delavnice so brezplačne, saj mladi delamo to prostovoljno. Namen diplomskega seminarja je bilo analizirati seniorje, ki so bili udeleženi v projektu Simbioz@ 2.0 na Ekonomsko-poslovni fakulteti in ugotoviti njihovo stopnjo računalniške pismenosti glede na področjih osnove uporabe računalnika, brskanja po spletnem brskalniku, uporabe elektronske pošte in socialnega omrežja – Facebooka. Zadali smo si osem hipotez in na podlagi teh ugotovili, na katerih področjih imajo starejši težave. Pri projektu Simbioza bodo v prihodnje uvedli Simbioz@ mojstre, Simbioz@ šole ter medgeneracijski center v Ljubljani. Za dvig ravni računalniške pismenosti predlagamo uvedbo računalniških informativnih točk oziroma prostorov in klicne centre, ki bi omogočali seniorjem pomoč pri njihovi uporabi z računalnikom in drugih tehnologij. Za kakršenkoli nasvet in vprašanje se bi obrnili na prijazne svetovalce. Predlagamo, da se ustanovijo tudi društva, ki bi organizirala računalniške tečaje, člani bi bili tako starejši kot mlajši.
Ključne besede: Simbioz@, računalniško opismenjevanje, informacijska pismenost, seniorji, prostovoljni projekt.
Objavljeno v DKUM: 24.10.2013; Ogledov: 3372; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici