| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izkušnje in prakse učiteljev razrednega pouka pri vključevanju robotike v pouk na razredni stopnji : magistrsko delo
Anamari Guček, 2024, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bil ugotoviti uporabo robotike učiteljev razrednega pouka, v kolikšni meri in na kakšne načine jo vključujejo. Zanimalo nas je tudi njihovo mnenje o vplivih robotike na učence. Prav tako smo ugotavljali razloge, zaradi katerih robotike ne uporabljajo tako pogosto. V raziskavi je sodelovalo 90 učiteljev razrednega pouka slovenskih osnovnih šol. Raziskovalni vzorec učiteljev je bil neslučajnostni. Za zbiranje podatkov smo uporabili deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultate smo obdelali s programom Jamovi. Rezultati raziskave kažejo, da zelo malo učiteljev razrednega pouka vključuje robotiko v učni proces. Ugotovili smo, da se večina učiteljev zaveda pozitivnega vpliva uporabe robotike na motivacijo, kognitivne spretnosti, kreativnost in samozavest učencev. Velik del učiteljev se tudi zaveda, da uporaba robotike vpliva na razvoj računalniškega mišljenja. Učitelji v večini menijo, da razlike med spoloma pri učencih ne vplivajo na njihovo motivacijo in uspešnost pri delu z robotiko. Podatki kažejo, da delovna doba učiteljev ne vpliva na pogostost uporabe robotike niti na mnenje o njenem vplivu na učence.
Ključne besede: robotika, izobraževalna robotika, izobraževalni roboti, računalniško mišljenje
Objavljeno v DKUM: 21.06.2024; Ogledov: 217; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
Poučevanje računalništva v osnovni šoli - primerjava kurikulumov izbranih držav
Kaja Beriša, 2020, magistrsko delo

Opis: Računalništvo se kot predmet uvaja v kurikule mnogih držav, saj se sodobna družba vedno bolj zaveda pomena računalništva za to, da bi bila uspešna. Slovenski šolski sistem v osnovni šoli obveznega predmeta računalništvo nima, ponuja le izbirni predmet. V magistrskem delu smo obravnavali in primerjali kurikule predmetov, povezanih z računalništvom, v primarnem izobraževanju šestih evropskih držav. V vsebinski analizi smo posebno pozornost namenili uvajanju računalniškega mišljenja kot ene ključnih kompetenc 21. stoletja. Končna ugotovitev kaže, da Slovenija (slovenski šolski sistem) zaostaja za ostalimi državami in da je pomembno, da se spremembe na področju izobraževanja računalništva pričnejo takoj.
Ključne besede: Kurikul, računalništvo, računalniško mišljenje.
Objavljeno v DKUM: 28.01.2021; Ogledov: 1472; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (934,67 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici