1. Razvoj računalniške igre zvrsti obramba stolpovTilen Hegediš, 2024, diplomsko delo Opis: Namen diplomske naloge je bilo razviti 2D računalniško igro zvrsti obramba stolpov. V teoretičnem delu smo najprej opisali zvrsti računalniških iger obramba stolpov, opisali pomembnejše komponente, opisali dva starejša in dva bolj znana primera teh računalniških zvrsti in predstavili Unity računalniški pogon, v katerem smo razvijali igro. V praktičnem delu smo se osredotočili na sam razvoj igre, kjer smo najprej pripravili prazen projekt in vanj uvozili vsa potrebna sredstva. Razvili in opisali smo posamezne komponente igre in na koncu še implementirali uporabniški vmesnik. Ključne besede: Razvoj računalniške igre, obramba stolpov, Unity, 2D Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 290; Prenosov: 75 Celotno besedilo (3,20 MB) |
2. Razvoj tekstur s tehniko preslikave UV: praktična uporaba v računalniških igrah : diplomsko deloDino Garić, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu sta bila predstavljena proces razvoja tekstur s tehniko preslikave UV in praktična uporaba tekstur v računalniških igrah. Analizirane so bile tudi različne tehnike razvoja tekstur, njihovi procesi in načini uporabe. V diplomskem delu sta obravnavani še dve težavi, ki se pojavljata pri končnih teksturah. Raziskano je bilo, kako zelo sta ti težavi vplivali na uporabnika in kakšni so načini za njuno odpravo. V ta namen je bil izveden eksperiment, pri katerem je bila uporabljena 3D scena modelov s teksturo, ki vsebuje dve ključni tehnologiji: anizotropno filtriranje in mehčanje robov. V zaključku so bile povzete naše ugotovitve. Ključne besede: tekstura, UV-preslikava, računalniške igre, anizotropno filtriranje, mehčanje Objavljeno v DKUM: 03.06.2024; Ogledov: 215; Prenosov: 56 Celotno besedilo (6,01 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX : diplomsko deloKlemen Napast, 2023, diplomsko delo Opis: Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje. Ključne besede: proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre Objavljeno v DKUM: 18.08.2023; Ogledov: 813; Prenosov: 129 Celotno besedilo (2,29 MB) |
4. |
5. Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko deloNejc Planinšek, 2022, diplomsko delo Opis: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre. Ključne besede: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 716; Prenosov: 113 Celotno besedilo (3,88 MB) |
6. Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity : diplomsko deloJan Braunsberger, 2021, diplomsko delo Opis: Industrija razvoja računalniških iger se iz leta v leto sunkovito povečuje. V zadnjih letih prihaja v ospredje vedno več pogonov kot je Unity, ki razvijalcem olajšajo izdelovano igre. Med programiranjem se lahko ob napačnem pristopu ali ob nepoznavanju delovanja komponent koda zelo zakomplicira, kar pa v velikih primerih močno vpliva na samo delovanje igre. V ta namen so se pojavili najrazličnejši vzorci in pravila, ki programerjem pomagajo pri pisanju dobre, optimizirane, modularne in berljive kode. Cilj diplomskega dela je poiskati najpomembnejše metode dobre prakse za pomoč programerjem pri načrtovanju in samem razvijanju računalniških iger ter jih predstaviti v Unity-u. Ključne besede: Unity, dobre prakse, računalniške igre Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1159; Prenosov: 156 Celotno besedilo (1011,22 KB) |
7. Prilagoditve računalniških iger za ljudi s posebnimi potrebami : diplomsko deloUrška Kraner, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili svet računalniških iger v povezavi s posebnimi potrebami. V ta namen smo si najprej ogledali štiri večje skupine nezmožnosti, za katere je moč računalniške igre prilagoditi. Predstavili smo nekaj pomembnih zgodovinskih napredkov, obstoječih tehničnih rešitev in smernic. S pomočjo analize primerov iz prakse smo, pobližje, osvetli problematiko nedostopnosti iger. Izdelali smo računalniško igro in pokazali pomembnost inkluzivnega načrtovanja, za vsako skupino nezmožnosti pa prikazali nekaj prilagoditev, ki ljudem s posebnimi potrebami močno izboljšajo uporabniško izkušnjo. Ključne besede: Unity, C#, igre, računalniške igre, posebne potrebe, prilagoditve, prilagajanje Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 924; Prenosov: 67 Celotno besedilo (7,17 MB) |
8. Razvoj aktivne računalniške igre kolesarjenja z uporabo pametnega trenažerja : magistrsko deloAljaž Soderžnik, 2021, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo naslavlja področje aktivnih računalniških kolesarskih iger. V ta namen smo najprej opisali princip delovanja aktivnih računalniških iger in proučili literaturo o njihovem vplivu na promocijo zdravega načina življenja. Sledil je pregled najpriljubljenejših obstoječih rešitev na trgu. Ugotovili smo, da pri razvijanju omenjenih iger prihaja do razlik predvsem pri načinu generiranju prog, za komunikacijo med napravami se večina obrača na preverjena, brezžična in varčna protokola ANT+ in Bluetooth Low Energy. Na podlagi teh ugotovitev smo v nadaljevanju magistrskega dela razvili aktivno računalniško kolesarsko igro, v kateri igralec vozi po lastnih progah, ki jih predhodno posname z videokamero, za komunikacijo s kolesarskim trenažerjem pa igra uporablja protokol ANT+. Ključne besede: aktivne računalniške igre, kolesarjenje, protokol ANT+. Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 940; Prenosov: 90 Celotno besedilo (2,32 MB) |
9. Algoritmi zaznavanja trkov v računalniških igrah : diplomsko deloTimotej Korda Mlakar, 2021, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo implementirali razne algoritme za zaznavanjetrkov v igrah. Te smo preizkusili in izmerili kako hitro se izvajajo pod ra-znimi pogoji. Ugotovili smo, da je algoritem octree deloval večinoma najbo-lje. Algoritem uniformna mreža je primeren le, če ni problematično zasestiveliko delovnega pomnilnika in imamo enakomerno porazdeljene objekte poprostoru. Ključne besede: algoritem, zaznavanje trkov, primerjava, implementa-cija, računalniške igre, realno časovno Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 835; Prenosov: 47 Celotno besedilo (596,33 KB) |
10. Testiranje mobilnih računalniških iger : diplomsko deloTomaž Mazej, 2021, diplomsko delo Opis: Diplomska naloga opisuje testiranje mobilnih računalniških iger. Opisani so
najpogosteje uporabljeni tipi in metodologije za testiranje računalniških iger, prav tako pa je opisan celoten postopek testiranja računalniških iger.
Po predstavitvi procesa testiranja mobilnih računalniških iger ter tipov testiranja se lotimo dejanskega testiranja igre Galaxy Wars: Flappy Falcon. Sprva spišemo načrt testiranja, kasneje pa igro stestiramo z opisanimi metodami ter ustvarimo poročila o uspešnosti oz. neuspešnosti testov.
Rezultat testiranja je v celoti testirana igra s popravljenimi napakami, ki je pripravljena
na objavo v javni trgovini kot je App Store ali trgovina Google Play. Ključne besede: mobilne računalniške igre, testiranje iger, metodologije testiranja iger Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 873; Prenosov: 71 Celotno besedilo (1,08 MB) |