| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 37
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Klemen Napast, 2023, diplomsko delo

Opis: Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje.
Ključne besede: proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre
Objavljeno v DKUM: 18.08.2023; Ogledov: 640; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,29 MB)

2.
Primerjava med igralnim pogonom godot in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre : diplomsko delo
David Režonja, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo primerjali razvijanje računalniške igre v pogonu Godot in ogrodju libGDX. Spoznali smo obe razvojni okolji in delo v njih. Primerjali smo tudi programska jezika Java in GDScript. Opisali smo razvoj dveh iger v pogonu Godot in ju primerjali z že obstoječo igro v ogrodju libGDX. Omenjeni igri se imenujeta AstronautGame in Mower.
Ključne besede: razvoj računalniške igre, Godot, GDScript, libGDX
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 593; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

3.
Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko delo
Nejc Planinšek, 2022, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre.
Ključne besede: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 557; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (3,88 MB)

4.
Dobre prakse razvoja računalniških iger v pogonu Unity : diplomsko delo
Jan Braunsberger, 2021, diplomsko delo

Opis: Industrija razvoja računalniških iger se iz leta v leto sunkovito povečuje. V zadnjih letih prihaja v ospredje vedno več pogonov kot je Unity, ki razvijalcem olajšajo izdelovano igre. Med programiranjem se lahko ob napačnem pristopu ali ob nepoznavanju delovanja komponent koda zelo zakomplicira, kar pa v velikih primerih močno vpliva na samo delovanje igre. V ta namen so se pojavili najrazličnejši vzorci in pravila, ki programerjem pomagajo pri pisanju dobre, optimizirane, modularne in berljive kode. Cilj diplomskega dela je poiskati najpomembnejše metode dobre prakse za pomoč programerjem pri načrtovanju in samem razvijanju računalniških iger ter jih predstaviti v Unity-u.
Ključne besede: Unity, dobre prakse, računalniške igre
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 982; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1011,22 KB)

5.
Prilagoditve računalniških iger za ljudi s posebnimi potrebami : diplomsko delo
Urška Kraner, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili svet računalniških iger v povezavi s posebnimi potrebami. V ta namen smo si najprej ogledali štiri večje skupine nezmožnosti, za katere je moč računalniške igre prilagoditi. Predstavili smo nekaj pomembnih zgodovinskih napredkov, obstoječih tehničnih rešitev in smernic. S pomočjo analize primerov iz prakse smo, pobližje, osvetli problematiko nedostopnosti iger. Izdelali smo računalniško igro in pokazali pomembnost inkluzivnega načrtovanja, za vsako skupino nezmožnosti pa prikazali nekaj prilagoditev, ki ljudem s posebnimi potrebami močno izboljšajo uporabniško izkušnjo.
Ključne besede: Unity, C#, igre, računalniške igre, posebne potrebe, prilagoditve, prilagajanje
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 780; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (7,17 MB)

6.
Razvoj aktivne računalniške igre kolesarjenja z uporabo pametnega trenažerja : magistrsko delo
Aljaž Soderžnik, 2021, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo naslavlja področje aktivnih računalniških kolesarskih iger. V ta namen smo najprej opisali princip delovanja aktivnih računalniških iger in proučili literaturo o njihovem vplivu na promocijo zdravega načina življenja. Sledil je pregled najpriljubljenejših obstoječih rešitev na trgu. Ugotovili smo, da pri razvijanju omenjenih iger prihaja do razlik predvsem pri načinu generiranju prog, za komunikacijo med napravami se večina obrača na preverjena, brezžična in varčna protokola ANT+ in Bluetooth Low Energy. Na podlagi teh ugotovitev smo v nadaljevanju magistrskega dela razvili aktivno računalniško kolesarsko igro, v kateri igralec vozi po lastnih progah, ki jih predhodno posname z videokamero, za komunikacijo s kolesarskim trenažerjem pa igra uporablja protokol ANT+.
Ključne besede: aktivne računalniške igre, kolesarjenje, protokol ANT+.
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 767; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

7.
Algoritmi zaznavanja trkov v računalniških igrah : diplomsko delo
Timotej Korda Mlakar, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo implementirali razne algoritme za zaznavanjetrkov v igrah. Te smo preizkusili in izmerili kako hitro se izvajajo pod ra-znimi pogoji. Ugotovili smo, da je algoritem octree deloval večinoma najbo-lje. Algoritem uniformna mreža je primeren le, če ni problematično zasestiveliko delovnega pomnilnika in imamo enakomerno porazdeljene objekte poprostoru.
Ključne besede: algoritem, zaznavanje trkov, primerjava, implementa-cija, računalniške igre, realno časovno
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 679; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (596,33 KB)

8.
Testiranje mobilnih računalniških iger : diplomsko delo
Tomaž Mazej, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje testiranje mobilnih računalniških iger. Opisani so najpogosteje uporabljeni tipi in metodologije za testiranje računalniških iger, prav tako pa je opisan celoten postopek testiranja računalniških iger. Po predstavitvi procesa testiranja mobilnih računalniških iger ter tipov testiranja se lotimo dejanskega testiranja igre Galaxy Wars: Flappy Falcon. Sprva spišemo načrt testiranja, kasneje pa igro stestiramo z opisanimi metodami ter ustvarimo poročila o uspešnosti oz. neuspešnosti testov. Rezultat testiranja je v celoti testirana igra s popravljenimi napakami, ki je pripravljena na objavo v javni trgovini kot je App Store ali trgovina Google Play.
Ključne besede: mobilne računalniške igre, testiranje iger, metodologije testiranja iger
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 707; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

9.
Okrepitveno učenje agentov za igranje iger v pogonu Unity : magistrsko delo
Jan Banko, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu obravnavamo algoritme okrepitvenega učenja na primeru igranja računalniških iger. Namen magistrskega dela je implementacija igre v okolju Unity in analiza učinkovitosti algoritmov okrepitvenega učenja računalniškega igralca. Opisane so teoretične osnove okrepitvenega učenja, podrobneje pa so predstavljeni algoritmi PPO (angl. Proximal Policy Optimization), SAC (angl. Soft Actor Critic) in DQN (angl. Deep Q-Network), ki so uporabljeni v končni analizi. Rezultati so pokazali, da je bilo učenje agenta v celoti gledano uspešno. V testnem okolju se je najbolje odrezal algoritem PPO, z uporabo katerega je naučen agent v povprečju dosegal 86,4% maksimalne možne nagrade, najslabše pa algoritem DQN, ki ni primeren za uporabo v implementiranem testnem okolju.
Ključne besede: okrepitveno učenje, računalniške igre, Unity, agent, strojno učenje
Objavljeno v DKUM: 17.06.2021; Ogledov: 868; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)

10.
Iskanje poti v računalniških igrah : zaključno delo
Leon Balaj, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava dva algoritma za iskanje poti v računalniških igrah. Najprej se seznanimo s problemom iskanja najkrajše poti v grafu ter iskalnima algoritmoma A* in Dijkstrovim algoritmom, ki ju kasneje implementiramo v okolju Unity v programskem jeziku C# ter preizkusimo njuno delovanje v vnaprej pripravljenem labirintu. Med seboj primerjamo delovanje algoritma na različnih izbranih začetnih točkah ter dobljene rezultate tudi analiziramo.
Ključne besede: računalniške igre, Unity, iskanje poti, Dijkstrov algoritem, algoritem A*
Objavljeno v DKUM: 04.12.2019; Ogledov: 1339; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

Iskanje izvedeno v 16.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici