| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj računalniške igre Geometry : diplomsko delo
Peter Urbanč, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil razviti večplatformno igro, ki jo lahko igramo na več operacijskih sistemih, kot so Windows, Linux in Android, delujočo računalniško igro, katere ideja še nima podobnega principa na tržišču. Narejena je s pomočjo elementov, ki smo jih obravnavali pri predmetu RRI, in sicer so to libGDX, GIMP Inkscape, Tiled Map Editor, Box2D in OpenGL. V igri lahko z značajem raziskujemo po mapi, izvedemo simulacijo bitke med nami in AI ter igramo mini igro kliker.
Ključne besede: računalniška igra, libGDX, JAVA, OpenGL
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 211; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (3,79 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Razvoj računalniških iger v ogrodju Flame : zaključno delo
Andraž Čeh, 2021, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo obravnava načrtovanje in razvoj računalniških iger z ogrodjem Flame. Vsebuje opis ogrodja Flutter in programskega jezika Dart, na katerih temelji razvoj z ogrodjem Flame. Za potrebe tega diplomskega dela smo izdelali dve igri Astronaut rescue in Lawn mower. Razvoj smo analizirali in primerjali implementacijo teh iger z implementacijo z ogrodjem libGDX.
Ključne besede: računalniška igra, ogrodje Flame, Flutter, Dart
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 183; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

3.
Uporaba spletne klepetalnice za igranje računalniške igre v živo na platformi Twitch : diplomsko delo
Niko Mesarič, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bilo razviti, raziskati in preizkusiti računalniško igro, kjer lahko sodeluje tudi občinstvo preko spletne klepetalnice. Želimo predstaviti obsežnost predvajanja v živo in dodatne možnost, ki jih ponuja. Z igralnim pogonom Unity smo zato razvili računalniško igro, ki se odziva na vnose spletne klepetalnice s platforme Twitch. Aplikacija omogoča varno povezavo s Twitch računom, ki je potrebna, da lahko igra tudi občinstvo.
Ključne besede: računalniška igra, igralni pogon Unity, Twitch integracija, predvajanje v živo
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 235; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

4.
Računalniške miselne igre : magistrsko delo
Aljaž Babič, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo razvili računalniško igro, ki jo bo mogoče igrati na več operacijskih sistemih. V ta namen smo uporabili pogon za razvijanje iger Unity. Igra temelji na znani igri Sokoban, ki smo ji priredili nekaj osnovnih pravil in dodali lastne osnovne gradnike. V magistrskem delu smo predstavili miselne igre in jih razdelili v podzvrsti. Natančneje smo opisali posamezne igre in njihove osnovne gradnike. Pri implementaciji smo se opirali na gradnike obstoječih uspešnih iger.
Ključne besede: miselne igre, računalniška igra, sestavljanke, elementi iger
Objavljeno v DKUM: 04.11.2020; Ogledov: 502; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

5.
Detekcija 3D trkov pri razvoju računalniške igre v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Eva Gubenšek, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen naloge je bil boljše spoznanje s trki v virtualnih svetovih in pridobitev znanja za implementacijo. Ker so se implementirali trki, se delo nanaša predvsem na področje programiranja. Metodi, ki sta bili uporabljeni, sta bili literatura in programiranje. Pomemben rezultat je, da se trki zaznavajo zelo podobno; razlikujejo se v pomembnosti, torej kateri trki so pomembnejši za obravnavo. Trki pa se razlikujejo po pripravi objekta za trk. Dobro priporočilo je, da razvijalci iger razumejo dogajanje v igri in tako ugotovijo, kje bodo potrebovali detekcijo trkov in kateri trki so pomembni.
Ključne besede: detekcija trkov, 3D, računalniška igra, Bullet, libGDX
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 355; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

6.
Razvoj računalniških iger za microsoft HoloLens : zaključno delo
Denis Narat, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave igre za Microsoft HoloLens v igralnem pogonu Unity. Igra predstavlja proces kuhanja kave in s tem predstavi različne funkcionalnosti, ki jih ponuja HoloLens. Za razvoj je uporabljen programski jezik C#. Diplomsko delo opisuje HoloLens, njegovo zgodovino ter funkcionalnost. Predstavljen je tudi igralni pogon Unity, kaj ponuja in katere funkcionalnosti so bile uporabljene. V praktičnem delu so predstavljene glavne značilnosti, ki jih ponuja HoloLens, kako so bile uporabljene v igri ter težave, s katerimi smo se soočili. Na koncu je predstavljena končna igra.
Ključne besede: HoloLens, računalniška igra, Unity, kuhanje kave
Objavljeno v DKUM: 28.01.2020; Ogledov: 1416; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

7.
Primerjava igralnih pogonov na primeru razvoja preproste igre : diplomsko delo
Nina Tovornik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo predstavili tri najbolj razširjene igralne pogone Unity, Unreal Engine in Godot Engine. Cilj naloge je bil izpostaviti njihove medsebojne razlike, ki smo jih odkrili z razvijanjem preproste igre pikada. Pri tem smo si pomagali tudi z orodjem Blender. Ugotavljali smo tudi, kateri izmed igralnih pogonov izstopa na področju grafike, logike in razširjenosti. Postopek izdelave igre smo pri vseh treh pogonih tudi podrobneje opisali, kakor smo tudi opisali njihove prednosti in slabosti.
Ključne besede: Igralni pogon, računalniška igra, Unity, Unreal Engine, Godot Engine
Objavljeno v DKUM: 13.11.2019; Ogledov: 679; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (2,64 MB)

8.
Primerjava in razvoj pristopov računske inteligence za spletno platformo igre Travian: Kingdoms
Mitja Šantl, 2018, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu se ukvarjamo z nalogo spletnih agentov za igro Travian: Kingdoms. V ta namen razvijemo razširitev za brskalnik, ki deluje v brskalniku Google Chrome in ima sposobnost opravljanja osnovnih akcij v igri, na primer: gradnja, napadanje in trgovanje. Posebno pozornost posvetimo gradnji, kjer želimo poiskati optimalen vrstni red gradbenih nalog. Zaradi kompleksnosti naloge izdelave takega agenta preučimo aplikativnost domene računske inteligence za naš primer. Za spletno platformo igre Travian: Kingdoms tako razvijemo in primerjamo pristope s petimi algoritmi: algoritmom mehke logike, algoritmom diferencialne evolucije, naključnim algoritmom, algoritmom izčrpnega iskanje in požrešnim algoritmom. Na podlagi primerjave rezultatov pristopov ugotovimo, da ima vsak algoritem svoje prednosti in slabosti. V okviru naše naloge se najbolje odreže pristop z algoritmom diferencialne evolucije.
Ključne besede: računska inteligenca, spletni agent, razširitev spletnega brskalnika, računalniška igra Travian: Kingdoms, spletni brskalnik, večkriterijska optimizacija, računska inteligenca
Objavljeno v DKUM: 08.11.2018; Ogledov: 1563; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Izdelava 3D platformske igre v Unity 3D
Simon Slemenšek, 2018, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen proces izdelave 3D platformske igre v igralnem pogonu Unity®. Poudarek je na obširnem naboru akcij glavnega igralca, kot so plezanje, spust po cevi in odboj od zidu med skokom. Za izdelavo je uporabljen programski jezik C#. Na začetku so opisane uporabljene splošne funkcionalnosti tega igralnega pogona. Opisan je tudi žanr platformskih iger. V praktičnem delu so predstavljene programske metode, ki so omogočile razvoj takšne igre. Predstavljena je njihova uporabnost ter prednosti in slabosti teh metod. Na koncu je predstavljena končna igra, ki izhaja iz našega dela ter problemi, ki so se pojavili pri razvoju takšne 3D platformske igre.
Ključne besede: računalniška igra, Unity, razvoj igre, gibanje avatarja, plezalni sistem
Objavljeno v DKUM: 25.10.2018; Ogledov: 936; Prenosov: 252
.pdf Celotno besedilo (2,93 MB)

10.
Dobre prakse pri razvoju računalniških iger
Luka Horvat, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo predstavi metode in prakse, potrebne za razvoj računalniških iger. Najprej opišemo orodja, ki so nam na voljo od samega začetka koncipiranja do konca razvoja. Zatem se posvetimo tehnični implementaciji in dokumentaciji ustaljenih metod ter praks v treh orodjih: RayLib, LibGDX in pogon Unity. Za potrebo demonstracij opisanih metod implementiramo igro Breakout v vseh treh orodjih in končni izdelek tudi opišemo.
Ključne besede: računalniška igra, metode, prakse, RayLib, LibGDX, Unity
Objavljeno v DKUM: 23.08.2018; Ogledov: 770; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici