| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PEDAGOŠKI EKSPERIMENT V ŠPORTNI VZGOJI - PRIMERJAVA REZULTATOV DVEH SKUPIN
Ivona Kovačič, 2009, diplomsko delo

Opis: Povzetek V teoretičnem delu diplomskega dela je opisan pedagoški eksperiment kot raziskovalna metoda pri športni vzgoji, podrobneje je predstavljeno psihomotorično učenje z vidika emocionalnega, socialnega in spoznavnega razvoja. Opisana je doživljajska vzgoja in njena načela ter cilji na področju športne vzgoje. V diplomskem delu je poudarjena pomembnost čustev pri učenju. Opisane so tudi elementarne igre, ki so uporabljene pri pedagoškem eksperimentu, ter tehnika podajanja in lovljenja žoge. Natančneje so opisane metode učenja in poučevanja, ki so uporabljene pri izvajanju vadbenih ur. Pedagoški eksperiment psihomotoričnega učenja kompleksne gibalne naloge podajanja in lovljenja žoge, je zajemal dvanajst otrok, starosti od pet let in štiri mesece do šest let. Glavni cilj diplomskega dela je bil otroke naučiti osnove tehnike podajanja in lovljenja žoge v obdobju desetih tednov. Raziskovalni problem je usmerjen v ugotavljanje in proučevanje razlik med inicialnim in finalnim stanjem znanja otrok ter razlike rezultatov med eksperimentalno in kontrolno skupino. Eksperiment sem primerjala z eksperimentom študentke Mateje Maguša ter ugotavljala in analizirala razlike. Naredila sem primerjavo rezultatov dveh eksperimentalnih skupin. Podatke, ki so zbrani, so obdelani z osnovnimi statističnimi metodami. Ugotovila sem, da je prirastek znanja pri otrocih eksperimentalne skupine pozitiven in sklepam, da se z organizirano vadbo določene gibalne naloge lahko zelo vpliva na razvoj le-te.
Ključne besede: Ključne besede: mlajši otroci, pedagoški eksperiment, psihomotorično učenje, podajanje in lovljenje žoge.
Objavljeno: 09.07.2009; Ogledov: 3353; Prenosov: 836
.pdf Celotno besedilo (363,92 KB)

2.
PEDAGOŠKI EKSPERIMENT PRI ŠPORTNI VZGOJI
Andrej Slavič, 2009, diplomsko delo

Opis: V pedagoški eksperiment kompleksnega psihomotoričnega učenja - vodenja žoge sem vključil 24 otrok, starih od 6 do 7 let. Vzorec merjencev predstavljata dve zaporedni generaciji prvih razredov OŠ Radenci. Z načrtovano vadbo sem poskušal vplivati na razvoj znanja eksperimentalnih skupin v obdobju treh mesecev (deset vadbenih ur). Začetno in končno znanje (stanje) sem testiral z nalogo vodenja žoge v razdalji 10 metrov z boljšo roko. Podatke sem zbral z merjenjem časa za izvedbo naloge in oceno znanja treh ocenjevalcev po predhodno določenem kriteriju. S statistično obdelavo podatkov sem izračunal prirastek znanja oz. napredek, ki je statistično značilen. Tako sem dosegel osnovni namen eksperimenta.
Ključne besede: pedagoški eksperiment, gibanje, življenjska energija, psihomotorično učenje
Objavljeno: 09.07.2009; Ogledov: 2711; Prenosov: 461
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

3.
UČENJE SESTAVLJENIH OBLIK GIBANJA V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Zlatica Kološa, 2010, diplomsko delo

Opis: V uvodu diplomskega dela so opisane psihomotorične sposobnosti, njihove posebnosti ter psihomotorično učenje, torej elementi, ki jih moramo upoštevati pri zgodnjem vključevanju otrok v športne dejavnosti. Predstavljena je tudi gibalna igra in doživljajska pedagogika. Otrok se najlažje uči preko igre in doživetij, zato jih vključujemo v organizacijo in izvajanje pouka športa. Glavni predmet diplomske naloge je proučevanje organiziranega psihomotoričnega učenja sestavljenih oblik gibanja v obliki pedagoškega eksperimenta kot raziskovalne metode. V eksperiment psihomotoričnega učenja kompleksne motorične naloge (vodenje žoge) sem zajela dve skupini po 12 otrok, starih od 5,2 do 5,8 let. Vzorec merjencev predstavljajo otroci iz vrtcev v Mariboru in v Murski Soboti. S statistično obdelavo podatkov sem izračunala prirastek znanja oziroma napredek pri otrocih eksperimentalnih skupin, ki je statistično značilen.
Ključne besede: Ključne besede: psihomotorično učenje, igra, pedagoški eksperiment, vodenje žoge, doživljajska vzgoja
Objavljeno: 11.10.2010; Ogledov: 3054; Prenosov: 514
.pdf Celotno besedilo (28,71 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici