| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Gibalni razvoj otroka v prvem letu starosti
Lea Rošker, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Gibalni razvoj otroka v prvem letu starosti je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili gibalni razvoj otroka vse do njegovega prvega leta starosti. Opisali smo tudi opremo in pripomočke, ki so potrebni pri organizirani gibalno/športni vadbi, potek vaj, ki potekajo od rojstva pa do prvega leta in kako vadba vpliva na otroka, če jo obiskujejo skupaj s starši. V empiričnem delu smo predstavili in analizirali rezultate, ki smo jih pridobili s kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja na neslučajnosti vzorec iz konkretne populacije otrok, ki obiskujejo vodeno gibalno aktivnost s starši in naključno izbranimi otroki s starši, ki ne obiskujejo vodene gibalne aktivnosti. Kot merski instrument smo uporabili anketo sestavljeno iz vprašanj zaprtega tipa in podatke obdelali na osnovi kvantitativne obdelave in s pomočjo statističnega programa SPSS 20.0 ter jih prikazali v obliki tabel. Ugotovili smo, da vodena gibalno/športna aktivnost ne pripomore k hitrejšemu gibalnemu razvoju otroka in da se med deklicami in dečki ne pojavljajo razlike. Starši, ki so sami športno aktivni in tisti, ki se s športom ne ukvarjajo, so enako časa gibalno/športno aktivni s svojim otrokom na teden. Vadba skupaj s starši pozitivno vpliva na otroka, vendar pa za to gibalni razvoj ni hitrejši.
Ključne besede: Gibali razvoj, prvo leto, gibalna aktivnost
Objavljeno: 19.04.2017; Ogledov: 994; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

2.
RAZVOJ MOTORIKE V PRVEM LETU STAROSTI OTROKA
Barbara Jecl, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Razvoj motorike v prvem letu starosti otroka je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili razvoj drobne in grobe motorike, sedenje brez pomoči odraslih, stojo s pomočjo odraslih ali opore, plazenje po vseh štirih, hojo s pomočjo odraslih, samostojno stojo in samostojno hojo. V empiričnem delu smo predstavili rezultate, ki smo jih pridobili s kavzalno-neeksperimentalno metodo raziskovanja na neslučajnostnem vzorcu iz konkretne populacije 50 mladih mamic iz Celjske regije, ki imajo otroke starejše od enega leta in mlajše od pet let. Kot merski instrument smo uporabili anketo sestavljeno z vprašanji zaprtega tipa. Podatke smo kvantitativno obdelali z deskriptivno in bivariatno statistiko. Ugotavljali smo mejnike v motoričnem razvoju v prvem letu starosti (samostojno sedenje, stoja s pomočjo, plazenje, hoja s pomočjo, samostojna stoja, samostojna hoja). Ugotovili smo, da otroci staršev, ki so sodelovali v anketi, v prvem letu starosti ne odstopajo od mejnikov, ki jih postavila Svetovna zdravstvena organizacija (De Onis, 2006) ter da med deklicami in dečki ni statistično značilne razlike pri doseganju vseh opazovanih mejnikov, razen pri mejniku hoja s pomočjo, kjer obstaja statistično značilna razlika med spoloma.
Ključne besede: predšolski otrok, razvoj motorike, prvo leto
Objavljeno: 19.01.2016; Ogledov: 1688; Prenosov: 313
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici