SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Testiranje protireklamnih vtičnikov
Doroteja Vidmar, 2017, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrski nalogi smo raziskali različne vrste spletnih oglasov in protireklamnih vtičnikov (ad blockerjev). Zanimalo nas je, kaj je privedlo do njihovega nastanka in priljubljenosti ter na kakšne načine delujejo. Teoretična spoznanja smo strnili in jih nato preverili v praksi, oziroma uporabili za izdelavo spletne strani, katere namen je testiranje delovanja protireklamnih vtičnikov s pomočjo oglasov. Gre torej za združitev oglasov in uporabnika, ki se oglasov izogiba. Hkrati želimo na spletni strani objavljati vsebino, vezano na področje blokiranja oglasov. Gre za koncept, za katerega predvidevamo, da bo pritegnil tako bralce kot tudi oglaševalce.
Ključne besede: protireklamni vtičnik, testiranje, oglaševanje
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 31; Prenosov: 2
.pdf Polno besedilo (2,99 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici