| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TERMODINAMSKE LASTNOSTI BINARNIH RAZTOPIN n-HEKSANA, n-HEPTANA IN n-OKTANA
Katja Kržan, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili aparaturo za merjenje gostot pri povišanih tlakih in temperaturah. Z gostotomerom z nihajočo U-cevko smo merili nihajne čase čistega n-heksana, n-heptana in n-oktana ter njihovih binarnih mešanic. Iz dobljeni podatkov smo izračunali njihove gostote. Gostote n-heksana, n-heptana in n-oktana ter njihovih binarnih mešanic smo izmerili pri temperaturah (303,15, 313,15, 323,15 in 333,15) K in pri tlakih (0,1, 10, 20 30 in 40) MPa. Odstopanja eksperimentalnih vrednosti gostot n-heksana, n-heptana in n-oktana smo primerjali z vrednostmi iz literature. Iz gostot n-heksana, n-heptana in n-oktana ter njihovih binarnih mešanic smo izračunali presežne molske volumne, koeficient izotermne stisljivosti in prostorninski razteznostni koeficient. Predstavili smo odvisnost termodinamskih lastnosti n-heksana, n-heptana, n-oktana ter njihovih binarnih mešanic od temperature, tlaka in sestave.
Ključne besede: n-heksan, n-heptan, n-oktan, presežna molska prostornina, izotermna stisljivost, prostorninski razteznostni koeficient, gostota.
Objavljeno: 06.10.2011; Ogledov: 2126; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

2.
MERJENJE V PREDŠOLSKEM OBDOBJU
Urša Baumhakl, 2013, diplomsko delo

Opis: V začetku smo predstavili kurikulum za vrtce, podrobneje opisali področje matematike in cilje, ki se neposredno navezujejo na merjenje. Sledi predstavitev pojma merjenje, pomen, postopki merjenja, katerih enot se pri merjenju v predšolskem obdobju poslužujemo, opisane so tri komponente seznanjanja s procesom merjenja, predstavljena je vloga ocenjevanja, podajanja lastnih ocen.
Ključne besede: Merjenje, dolžina, ploščina, prostornina, masa, predšolski otroci.
Objavljeno: 20.11.2013; Ogledov: 2093; Prenosov: 667
.pdf Celotno besedilo (2,51 MB)

3.
MOŽNOSTI MERJENJA MASE S POMOČJO LASERSKIH TIPAL
Tina Zaletinger, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu je predstavljena alternativna možnost merjenja mase s pomočjo laserskih tipal, kjer je bil zastavljen cilj, da bi tak način merjenja v realnem okolju omogočal hitrejše in bolj pogosto merjenje mase, brez dodatnih stroškov in delovne sile. Za izvedbo simulacije meritev sta bili predvideni dve različni laserski tipali SICK LMS111 in SICK TIM310 ter dodatna kamera znamke The Imaging Source tip DBK31BU03 za sinhronizacijo zajema podatkov. V fazi razvoja prototipne aplikacije je bilo ugotovljeno, da tipalo TIM310 v razvojnem okolju nima podpore, zato smo ga morali v praksi izpustiti. Meritve pa so bile tako izvedene ob uporabi tipala SICK LMS111 in ob podpori digitalne kamere. Zaradi uporabe le enega laserskega tipala smo se omejili na simetrične predmete, katerih premike smo zaznali s pomočjo digitalne kamere, trenutno obliko pa ugotovili s pomočjo laserskega tipala. Glede na vse izmerjene oblike zaznanega predmeta smo lahko ocenili njegovo prostornino, kar ob podatku specifične gostote poda njegovo maso. Glede na izmerjene primere je bilo ugotovljeno, da je napaka predstavljenega sistema 17,83 %; standardni odklon pa 8,63 %.
Ključne besede: merjenje mase, laserska tipala, kamera, prostornina
Objavljeno: 28.09.2015; Ogledov: 620; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

4.
Laboratorijske vaje iz termodinamike
Aljana Petek, 2009, drugo učno gradivo

Ključne besede: ravnotežje para, topilna toplota, parcialna molska prostornina
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 404; Prenosov: 24
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici