| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 41
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA PLANIRANJA IN PORABE PRORAČUNSKIH SREDSTEV POLICIJE
Jelka Kocjančič, 2008, diplomsko delo

Opis: Državni proračun je glavni instrument, prek katerega se načrtujejo in izvršujejo naloge izvršne oblasti. Upravljanje javnih izdatkov je zato vsebinsko povezano z razporeditvijo in uporabo proračunskih sredstev. Upoštevati mora obseg posredno in neposredno zbranih sredstev in njihovo uporabo za namen, ki najbolj odseva želje in potrebe prebivalcev.V svoji nalogi sem hotela poudariti, da je zelo pomembno za učinkovito in kakovostno porabo proračunskih sredstev, kakovostno načrtovanje, analiza i
Ključne besede: - javni sektor - proračun - načrtovanje - finančni načrt - izvrševanje državnega proračuna - analiza - nadzor
Objavljeno: 01.07.2009; Ogledov: 1954; Prenosov: 46

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V DELAVSKI HRANILNICI D.D.
Daliborka Mijić, 2009, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je povezava med organizacijo in zunanjim svetom, še posebej s kupci izdelkov oziroma storitev, in vključuje vse marketinške aktivnosti. Marketinško komuniciranje ima odločilen pomen pri oblikovanju pozitivne podobe o blagovni znamki in o podjetju, pri ustvarjanju zavesti o obstoju izdelka ali storitve in pri pospeševanju prodaje. Deli se na štiri področja : oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo.Določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komunikacije, oblikovanje sporočila, izbira komunikacijskih kanalov, določitev celotnega proračuna za promocijo, izbira promocijskega spleta, merjenje učinkovitosti promocije so poglavitni koraki pri načrtovanju in izvajanju marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljna skupina, oglasno sporočilo, proračun.
Objavljeno: 15.07.2009; Ogledov: 2465; Prenosov: 345
.pdf Celotno besedilo (1,68 MB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SCHIEDEL D.O.O., PREBOLD
Nataša Vogrinc, 2009, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je del marketinškega spleta, ki je v današnjih časih postaja vse bolj pomembno. Poleg odločitev o cenah, kvaliteti izdelkov in dosegljivosti izdelkov kupcu je potrebno razmisliti, kako te izdelke promovirati na čim bolj optimalen način. Tudi segment dimniških sistemov ne izostaja od tega, saj konkurenca postaja vse močnejša in kupci zahtevnejši. Potreben je učinkovit program marketinškega komuniciranja s ciljno javnostjo. V podjetju Schiedel d.o.o., Prebold se dobro zavedajo pomena marketinškega komuniciranja in v te namene skrbno načrtujejo svoje aktivnosti marketinškega komuniciranja ter se trudijo ohranjati dober odnos s ciljnimi javnostmi. Pretežen del marketinških aktivnosti namenjajo osebni prodaji, to kot najpomembnejši. V zadnjem času skrbijo tudi za povečano pospeševanje prodaje svojih izdelkov. S tem je usklajen tudi proračun, ki ga namenjajo osebni prodaji. Kar dve tretjini celotnega proračuna je namenjenega temu. Posebej pozorno gradijo in usposabljajo svojo prodajno ekipo. Prodajni zastopniki so stimulativno nagrajevani in izjemno motivirani za delo, ki ga opravljajo. Podoba podjetja v javnosti je na visokem nivoju in blagovna znamka Schiedel dobro prepoznavna, tudi na račun oglaševanja, ki je v podjetju prav tako zelo pomembno. Največ rezerv ima podjetje v neposrednem trženju, ki bi ga bilo v prihodnosti vredno bolje izkoristiti.
Ključne besede: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, ciljno občinstvo, cilji marketinškega komuniciranja, proračun, mediji, inštrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, prodajno osebje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja, dimniki, podjetje Schiedel d.o.o., Prebold, koncern Schiedel.
Objavljeno: 14.10.2009; Ogledov: 2400; Prenosov: 448
.pdf Celotno besedilo (4,50 MB)

4.
NOTRANJE KONTROLE FINANČNEGA POSLOVANJA V JAVNI UPRAVI NA PRIMERU POLICIJSKE UPRAVE SLOVENJ GRADEC
Zdenka Planinšek, 2009, diplomsko delo

Opis: NOTRANJE KONTROLE FINANČNEGA POSLOVANJA V JAVNI UPRAVI NA PRIMERU POLICIJSKE UPRAVE SLOVENJ GRADEC
Ključne besede: JAVNA UPRAVA, PRORAČUN, JAVNE FINANCE, NOTRANJI NADZOR, NOTRANJA KONTROLA
Objavljeno: 19.05.2010; Ogledov: 1980; Prenosov: 358
.pdf Celotno besedilo (821,17 KB)

5.
NOVI IZZIVI SKUPNE KMETIJSKE POLITIKE EVROPSKE UNIJE IN VPLIV NA SLOVENSKO KMETIJSTVO
Nataša Marko, 2009, diplomsko delo

Opis: Več kot 40 let se je SKP uspešno spopadala z različnimi izzivi. Današnja SKP je politika, za katero se je odločila naša družba. Ta politika še naprej podpira kmetijstvo v EU ter hkrati izpolnjuje pričakovanja državljanov, davkoplačevalcev in potrošnikov, pri tem pa skrbi za čim manjše izkrivljanje mednarodne trgovine. SKP je bila prenovljena, da bi zagotovila neposredno podporo kmetom, ki upoštevajo pravila EU za varstvo okolja, varnost živil, zdravstveno varstvo rastlin, zdravstveno varstvo in dobro počutje živali. Za kmetijsko politiko bo tako največji izziv najti pravo ravnotežje med prilagajanjem kmetijske pridelave, zagotavljanjem zadostne količine hrane in biomase ter zmanjšanjem emisij toplogrednih plinov. Na odločanje v zvezi s SKP posebej vpliva finančni položaj, ki ga ima posamezna država članica v odnosu do SKP. Na strani prilivov so upoštevana sredstva 1. in 2. stebra SKP na strani odlivov pa vplačila v skupno blagajno v deležu, kot ga zavzemajo sredstva za SKP. Slovenija se zavzema za ohranitev SKP tudi v prihodnje in bodo nadaljnje reforme SKP določale tudi okvir za izvajanje slovenske strategije razvoja kmetijstva.
Ključne besede: Skupna kmetijska politika, reforma 2003, proračun, kmetijska politika, zdravstveni pregled reforme 2003, modulacija, poenostavitev SKP, finančna perspektiva 2007 -2013, slovensko kmetijstvo, novi izzivi SKP, strategija slovenskega kmetijstva
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 2120; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (415,38 KB)

6.
OGLAŠEVANJE NEPREMIČNINSKIH AGENCIJ V DOBI NOVIH MEDIJEV
Mateja Gabrijan, 2010, diplomsko delo

Opis: Mediji, ki jih za svojo dejavnost uporabljajo nepremičninske agencije, so se v zadnjih 20 letih spremenili: gre za prehod iz klasičnih (RTV in tiskani mediji) v novomedijske kanale (internet, multimediji). Klasični koncept komunikacije in oglaševanja temelji na enosmernem modelu (sporočilo agencija odda množici potencialnih prejemnikov, povratne komunikacije pa ni oziroma je skopa), medtem ko so novomedijski kanali dvosmerni in participatorni (agencija informacij ne komunicira zgolj stranki, temveč hkrati tudi odpre kanale, po katerih lahko tržne informacije od stranke tudi sprejema). V nalogi nas je zanimalo, do kakšne mere so se na to spremembo odzvale slovenske nepremičninske agencije, katere medije oglaševanja uporabljajo in kako ter ali (ne)uporaba novih medijev vpliva na rezultate poslovanja agencije. Kot študijo primera smo izbrali nepremičninsko agencijo Plan nepremičnine, ki je pred kratkim prenehala s poslovanjem. Analizirali smo tudi spletno delovanje 11 najuspešnejših slovenskih nepremičninskih agencij in jih primerjali z rezultati, ki jih je dosegla izbrana agencija. Za potrebe naloge smo razvili lasten merski inštrument -­ ocenjevalno lestvico za preverjanje oglaševalske dejavnosti v novih medijih -­, saj podobni inštrumenti za slovensko okolje še niso bili predstavljeni. Ugotovili smo, da oglaševalska dejavnost v večini agencij poteka po sistemu ad hoc: nepremičninske agencije zaradi svoje majhnosti nimajo detajlno izdelanih trženjskih strategij, nimajo točno določenega proračuna za oglaševanje in nimajo zunanjih oz. notranjih strokovnjakov, ki bi skrbeli za marketing. Glavna ugotovitev naloge je, da nesposobnost razumevanja novih medijskih kanalov in njihova (ne)uspešna implementacija v praksi pomembno vplivata na poslovanje nepremičninske agencije (in lahko vodita tudi v prenehanje delovanja agencije). Nepremičninskim agencijam na podlagi raziskave svetujemo, da pri svoji dejavnosti uporabljajo tako klasične kot nove medije, saj lahko le sinergija v oglaševanju pripelje do dobrih rezultatov. V nalogi smo zato oblikovali tudi smernice in izdelali realen model oglaševanja nepremičninskih agencij, upoštevajoč teoretična izhodišča in praktične izkušnje iz slovenskega poslovnega okolja.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Tržno komuniciranje, oglaševanje, cilji oglaševanja, oglaševalski proračun, oglaševalski mediji, internet, spletno oglaševanje, spletna stran, nepremičninska agencija.
Objavljeno: 16.08.2010; Ogledov: 1790; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

7.
KONSOLIDACIJA JAVNIH FINANC V ČASU GLOBALNE RECESIJE
Martina Horvat, 2010, diplomsko delo

Opis: Konsolidacija javnih financ predstavlja trenutno najbolj pereč problem reševanja posledic krize iz l. 2008. Instrumenti za reševanje gospodarstva so večinoma že vsi podali rezultate; javne finance pa so poglavje urejanja sedaj, leto po krizi, ko so ukrepi, namenjeni gospodarstvu, že vpeljani. Pri konsolidaciji javnih financ gre za izvajanje ukrepov, s katerimi se ureja stanje javnih financ države. To pomeni, da organi reševanja krize izberejo po skrbnih preučitvah najboljše instrumente, kateri bodo zmanjšali dovoljeni javnofinančni primanjkljaj na 3% BDP-ja ali manj, hkrati pa je namen ukrepov zmanjšanje kopičenja dolga. Države sprejemajo ukrepe glede na razmere v svojem lastnem okolju ter napram svojim lastnim zmožnostim. Seveda pa državam pomagajo tudi velike svetovne institucije s priporočili in nasveti svojih strokovnjakov. Nekateri so strogo obvezni in njihovo neupoštevanje ima določene sankcije, spet drugi pa so le napotek poznavalcev. Države spretno kljubujejo pastem gospodarske in finančne krize. Škoda je velika, ampak se bo stanje s primernimi ukrepi postopoma spet izboljšalo. Nekaterim bo uspelo prej, drugim kasneje. A posledice se bodo čutile še vrsto let.
Ključne besede: javne finance, konsolidacija javnih financ, javni dolg, javni primanjkljaj, proračun, fiskalni ukrepi, svetovna gospodarska kriza
Objavljeno: 09.04.2010; Ogledov: 4400; Prenosov: 385
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

8.
GOLJUFIJA NA ŠKODO EVROPSKIH SKUPNOSTI
Jure Blažič, 2010, diplomsko delo

Opis: Kaznivo dejanje goljufije na škodo Evropskih skupnosti je Republika Slovenija v svoj pravni red uvedla z novim Kazenskim zakonikom, ki je v veljavi od 1. novembra 2008. S tem je izpolnila še zadnji del obveznosti, ki jih je sprejela s tem, ko je z zakonom ratificirala Konvencijo o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti, vključno z njenimi protokoli. Na podlagi navedene konvencije so bili v nedavni preteklosti sprejeti številni praktični ukrepi v boju zoper goljufije, ki imajo za posledico oškodovanje proračunskih sredstev Evropske unije. Ustanovljen je bil Evropski urad za boj proti goljufijam — OLAF. V vseh državah članicah podpisnicah konvencije delujejo operativne službe AFCOS, ki sodelujejo s tem uradom. Sprejetje in uveljavitev Lizbonske pogodbe, ki ustanavlja še tesnejšo zvezo med državami članicami, ponuja še dodatne ukrepe, ki se lahko sprejmejo na tem področju. Pravno urejanje na področju kazenskega prava bo mogoče tudi preko uredb in direktiv, kar bo olajšalo unifikacijo prava na tem področju. Prav tako je pomembna novost ustanovitev Evropskega javnega tožilstva, čigar naloga bo v prvi vrsti prav varovanje skupnih finančnih interesov. Prav tako se v prihodnosti pričakuje uveljavitev t.i. Corpus Iurisa kazenskopravnih določb, ki bo prav tako urejal predmetno tematiko. Z vsemi navedenimi ukrepi se nudijo realne možnosti za izgradnjo trdnega sistema javnih financ v okviru Evropske unije, to pa vodi k tesnejši nadnacionalni zvezi in k večjemu zaupanju evropskih državljanov v njene institucije.
Ključne besede: goljufija na škodo Evropskih skupnosti, proračun Evropske unije, Konvencija o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti, Evropski urad za boj proti goljufijam – OLAF, Anti-Fraud Coordination Service – AFCOS
Objavljeno: 04.05.2010; Ogledov: 3308; Prenosov: 379
.pdf Celotno besedilo (338,47 KB)

9.
MODEL PRIMERNEGA RAČUNALNIŠKEGA PROGRAMA ZA RAČUNOVODSTVO V OBČINI
Alenka Muhič, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo sestavili model računalniškega programa, ki je primeren za občine in raziskali primernost računalniškega programa za računovodstvo v Mestni občini Maribor in potrdili trditev, da njihov računalniško voden računovodski program MAOP ustreza vsem njihovim zahtevam. Pomanjkljivosti, ki smo jih opredelili in so se skozi izkušnje zaposlenih postopoma ugotovile, se odpravljajo že v času naše raziskave. V prvem delu diplomske naloge smo opredelili občine, njihovo računovodstvo ter zahteve po informacijah in kriterije, ki jih mora izpolnjevat računalniška rešitev. V naslednjem poglavju smo sestavili model računalniškega programa za računovodstvo v občini. V zadnjem, tretjem delu pa smo na kratko proučili MAOP-ov obstoječi računalniški program za računovodstvo, ki ga uporablja Mestna občina Maribor. Model, ki smo ga sestavili in je primeren za občine, vsebuje naslednje module: glavno knjigo, proračun, osnovna sredstva, plače, saldakonti, kreiranje položnic, blagajno in potni nalogi, prispeli dokumenti, davčno knjigo in obračun obresti. Ta model ustreza zakonskim zahtevam, ki smo jih opredelili v prvem poglavju diplomske naloge. Ugotovili torej smo, da je program MAOP primeren za uporabo v računovodstvu Mestne občine Maribor in tudi skoraj v celotnem delu ustreza našemu modelu, ki smo ga sestavili, torej omogoča vse funkcije, ki jih občina kot uporabnik potrebuje za svoje delo v računovodstvu.
Ključne besede: računovodstvo občin, proračun, računovodske informacije, kriteriji za presojo, model računalniškega programa.
Objavljeno: 26.08.2010; Ogledov: 1921; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (1007,75 KB)

10.
POMEN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA KOT VIRA FINANCIRANJA OBČIN IN UVAJANJE DAVKA NA NEPREMIČNINE
Jasmina Ošlaj, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Občina kot temeljna enota lokalne samoupravne skupnosti potrebuje za svoje delovanje finančna sredstva. Financiranje nalog občin ureja Zakon o financiranj občin. Finančna sredstva občina pridobiva v veliki meri iz lastnih virov, nekaj pa tudi s pomočjo države in z zadolževanjem. Občine svoje prihodke in odhodke izkazujejo v proračunu. Pri oblikovanju proračuna so občine avtonomne, vendar pa so dolžne upoštevati veljavne predpise s področja javnih financ. Nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča spada med lastne vire financiranja občine. Določanje nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča je v pristojnosti posamezne občine in se zato od občine do občine razlikuje. V nalogi sem ugotavljala pomen nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča v Občini Moravske Toplice v obdobju 2007-2010. Ugotovila sem, da nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča predstavlja majhen delež v skupnih prihodkih proračuna, in sicer največ 2,24%. Občino Moravske Toplice sem primerjala s primerljivimi občinami v Pomurju in ugotovila, da se delež nadomestila v skupnih prihodkih v letu 2010 v primerjavi z letom 2007 v Občini Gornja Radgona in Moravske Toplice ter Mestni občini Murska Sobota zviša, v ostalih občinah pa zniža.
Ključne besede: Ključne besede: lokalna samouprava, občina, proračun, financiranje občin, nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča, davek na nepremičnine.
Objavljeno: 17.11.2010; Ogledov: 2099; Prenosov: 196
.pdf Celotno besedilo (664,04 KB)

Iskanje izvedeno v 0.25 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici