| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OGLAŠEVANJE PODJETJA NA PRIMERU TOVARNE NOGAVIC POLZELA
Simona Privošnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko nalogo smo razdelili na dva dela, na teoretični in analitični del. V teoretičnem delu smo podrobneje opredelili in opisali posamezne elemente marketinškega komuniciranja. Pozornost smo namenili pomenu oglaševanja in njegovim strategijam. V analitičnem delu smo na podlagi pridobljenih podatkov iz podjetja analizirali pomen in strategije oglaševanja. Ugotovili smo, katera oglasna sporočila so najpogosteje uporabljena. Glavni namen oglaševanja je predvsem v informiranju in pridobivanju odjemalcev za nakup izdelkov oziroma storitev. Na ta način se dobiček veča, kar prispeva k obstoju in rasti podjetja. Pomembno je, da poskušamo z oglaševanjem obdržati dosedanje odjemalce in hkrati pridobivati vedno nove. V Polzeli obveščajo odjemalce in jih prepričujejo, ob tem pa oblikujejo preference za svojo blagovno znamko. Z analizo podatkov smo ugotovili, da podjetje Polzela največ oglašuje s svojim promocijskim materialom, torej z lastnimi brošurami, zloženkami, plakati in sezonskimi katalogi. Njihova oglasna sporočila zasledimo tudi v različnih medijih, kot na primer v časopisih, različnih revijah, kjer so objavljeni piar članki in stylingi. Kot medij, preko katerega podjetje oglašuje predvsem zadnja leta, se uporablja tudi spletni portal. V program so vključili tudi spletno trgovino. Najmanj pa se, predvsem zaradi finančnega stališča, poslužujejo oglaševanja na televiziji in radiu, tudi jumbo plakatov ne uporabljajo več. Ugotovili smo tudi, da se zanimanje na ciljnem trgu poveča, če so v oglasnih sporočilih prisotne znane osebnosti. Pri snemanju posameznih sezonskih katalogih so sodelovale tri slavne osebnosti, kar je vplivalo na večji odziv odjemalcev. Oglaševalski prostor postaja vedno bolj zasičen z različnimi oglasnimi sporočili, zato je skoraj priporočljivo, da se podjetja poslužujejo čim bolj inovativnih oblik oglasnih sporočil v primerjavi s konkurenco, če želijo utrditi lastno blagovno znamko in s tem doseči večji prodor na trgu ter vplivati na rast in razvoj podjetja.
Ključne besede: Komuniciranje, oglaševanje, pasice, elektronsko oglaševanje, jumbo plakati, promocijski material, piar članek.
Objavljeno: 17.07.2014; Ogledov: 938; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (4,29 MB)

2.
PRIMERJAVA PONUDBE KULTURNEGA TURIZMA V DVEH EVROPSKIH PRESTOLNICAH: V LJUBLJANI IN V LIZBONI
Anja Odeb, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga »Primerjava ponudbe kulturnega turizma v dveh evropskih prestolnicah: v Ljubljani in v Lizboni« je razdeljena na štiri poglavja. Prvo poglavje je uvod, v katerem opredelimo področje in opišemo problem, namen, cilje in osnovne trditve. Navedene so tudi predpostavke in omejitve ter predvidene metode dela, uporabljene v nalogi. V drugem poglavju opredelimo pojem kulturnega turizma, na kratko podamo promocijo turizma in jo povežemo z najpogostejšimi načini promocije kulturnega turizma ter opišemo oglaševanje kot element promocijskega spleta. Navedemo tudi tipične segmente kulturnega turizma. Tretje poglavje je namenjeno študiji primera kulturnega turizma v Ljubljani in Lizboni. To poglavje obsega štiri podpoglavja. Prvo podpoglavje vsebuje ponudbo kulturnega turizma v Ljubljani, kjer navedemo materialno in nematerialno kulturno dediščino, ustvarjene kulturne znamenitosti ter glavne kulturne dogodke, festivale in prireditve v Ljubljani. Drugo podpoglavje vsebuje ponudbo kulturnega turizma v Lizboni, kjer navedemo enake tematske sklope kot pri Ljubljani, vendar za območje Lizbone. Tretje podpoglavje predstavlja analizo primerjave obeh prestolnic. Analiziramo rezultate ankete in komentiramo njene rezultate. S pomočjo analize rezultatov ugotovimo nekatere prednosti in pomanjkljivosti na področju kulturnega turizma v Ljubljani in Lizboni. Primerjamo tudi promocijski material v tiskani obliki, dosegljiv na javnih mestih, in predstavimo svoje ugotovitve. V četrtem podpoglavju podamo nekaj priporočil za Ljubljano na področju kulturnega turizma, ki bi lahko pomagale pri izboljšanju kulturnoturistične ponudbe v Ljubljani. V sklepu preverimo ustreznost namena, ciljev in osnovnih trditev, opredeljenih v prvem delu diplomske naloge.
Ključne besede: kultura, turizem, kulturni turizem, kulturnoturistična ponudba, tiskani promocijski material, promocija, Ljubljana, Lizbona.
Objavljeno: 05.11.2014; Ogledov: 1173; Prenosov: 273
.pdf Celotno besedilo (3,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici