| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Športne aktivnosti in njihov vpliv na poslovno uspešnost podjetja oziroma organizacije
Katja Kovše, 2016, diplomsko delo

Opis: V uvodnem delu so predstavljeni osnovni pojmi managementa, človeških virov in managementa človeških virov. Eno izmed ključnih področij managementa človeških virov je zagotavljanje varnosti in zdravja na delovnem mestu in predstavlja osrednjo temo diplomskega projekta. Redno izvajanje telesnih aktivnosti pomembno in pozitivno vpliva na zmanjšanje nenalezljivih bolezni, kot so bolezni srca in ožilja, kapi, rakava obolenja in sladkorne bolezni. Prispeva pa tudi k krepitvi mišic, boljšemu počutju in uravnavanju telesne teže. Telesno aktivni in zdravi zaposleni prinašajo veliko pozitivnih učinkov tudi podjetju. Rezultati raziskav so pokazali, da so zdravi ljudje produktivnejši, bolj zadovoljni na delovnem mestu in zato bolj naklonjeni podjetju, manj je tudi izostajanj z dela, ki vplivajo na nižje stroške. Gledano z vidika družbe, zdrav način življenja pripomore k sposobnostim in daljšemu življenju ljudi, to pa vpliva na večjo izkoriščenost človekovih zmogljivosti in manj bolezni. Kljub vsem tem učinkom in spoznanju, da telesne aktivnosti vplivajo na uspešnost podjetja, je še vedno premalo podjetij in ljudi, ki bi skrbeli za zdravje in vlagali v promocijo. Vsak program promocije zdravja ni uspešen, vendar je s pravilnim pristopom in pridobljenim znanjem možno doseči dober program, ki prinaša poslovne uspehe in niža stroške. S pridobljenim znanjem in rezultati raziskav je bil izdelan lasten program zdravja, predviden za podjetje X. Določili so se cilji in predvideni učinki programa.
Ključne besede: management, človeški viri, telesna aktivnost, zdravje, program promocije zdravja na delovnem mestu
Objavljeno: 17.11.2016; Ogledov: 918; Prenosov: 117
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

2.
PRIMERJAVA BOLNIŠKE ODSOTNOSTI MED PROIZVODNIMI DELAVCI IN REŽIJSKIMI DELAVCI V SREDNJE VELIKIH PODJETJIH
Helena Tisnikar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: POVZETEK Vsakemu izmed nas delo predstavlja velik ter pomemben del življenja. Omogoča nam predvsem preživetje, za marsikoga pa je tudi vir veselja in zadovoljstva, pogostokrat tudi smisla življenja. Delavec je lahko pri svojem delu uspešen le, če je izpolnjena večina pogojev za dobro, uspešno in varno delo. Podjetja, ki se zavedajo pomena zaposlenih za uspeh celotne organizacije in se zanje zavzemajo, poskrbijo, da ustvarijo varno in zdravju prijazno delovno okolje. V vseh podjetjih pa žal ni tako. Delodajalci želijo, da je čim več dela opravljenega v čim krajšem času. Ena od posledic je povečana bolniška odsotnost. Bolniška odsotnost ne predstavlja težave samo za delodajalce, temveč tudi za državo, ki ima zaradi odsotnosti z dela dodatne stroške v obliki nadomestil. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature osvetlili pojme proizvodni delavec, režijski delavec in bolniška odsotnost. Podrobneje smo opredelili vrste bolniške odsotnosti, vzroke za nastanek bolniške odsotnosti, vpliv fizične in psihične obremenjenosti na delavca, najpogostejše poklicne bolezni in poškodbe pri delu, dejavnike, ki vplivajo na zdravje, pravico do nadomestila v času bolniške odsotnosti, ukrepe za zmanjšanje bolniške odsotnosti, načine preverjanja bolniške odsotnosti, zlorabe bolniške odsotnosti in promocijo zdravja pri delu. V empiričnem delu pa smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jo izvedli na vzorcu 20 srednje velikih proizvodnih podjetjih v Sloveniji. Rezultati raziskave so pokazali, da se bolniška odsotnost med proizvodnimi in režijskimi delavci razlikuje v več točkah.
Ključne besede: bolniška odsotnost, proizvodni delavci, režijski delavci, program promocije zdravja, kazalniki bolniškega staleža
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 1244; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

3.
NAKUPNE ODLOČITVE SLOVENSKEGA POTROŠNIKA PRI NAKUPU V TRGOVSKI VERIGI SPAR
Tina Gosar, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: Obravnavamo področje nakupnih odločitev potrošnikov, ki nakupujejo v trgovski verigi Spar Slovenija d.o.o.. Predstavljamo potrošnika v njegovi vlogi in dejavnikih, ki vplivajo nanj. Opredeljujemo potrošnika, dejavnike, procese in odločitve, ki vplivajo na nakup, ter jih podrobneje razdelamo. Opredeljujemo tudi trenutne trende in trende v prihodnosti. Zanima nas potrošnik in njegova izhodišča za nakup. V ospredju se nam vedno pojavlja kupec, ki bodisi deluje kot potrošnik, porabnik, bodisi kot kupec in ne porabnik.
Ključne besede: Nakupne odločitve, nakupni proces, dejavniki vplivanja na nakup, cena, država porekla, promocije, izkušnje z izdelkom, zdravstvena varnost izdelka, priporočila prijateljev in znancev, kvaliteta, embalaža, storitve prodajnega osebja, blagovna znamka, oglaševanje, okus, označevanje izdelkov, izgled prodajnega mesta, kupec, potrošnik, Spar Slovenija d.o.o., spletna trgovina, trendi nakupovanja, marketing, prodaja, segmentacija
Objavljeno: 06.10.2016; Ogledov: 939; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,95 MB)

4.
IZDELAVA POSLOVNEGA MODELA, SPLETNE STRANI IN NAČRTA PROMOCIJE ZA NOVO PODJETJE
Eva Potočnik, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Ustanovitev novega podjetja ni zapleten proces, se je pa potrebno nanj dobro pripraviti. V magistrski nalogi obravnavamo problem razvoja storitve nudenja inštrukcij angleščine in matematike preko spleta. V ta namen smo razvili storitev, spletno stran z učnimi vsebinami in poslovni model. Glavni pristop v raziskovanju je bila strategija načrtovanja in razvoja (design science research, ang). Rezultat te strategije je vedno nek artefakt, izdelek, v našem primeru sta to poslovni model in spletna stran. Poslovni model smo razvili z orodjem kanvas poslovnega modela (business model canvas, ang), s katerim na eni strani papirja prikažemo devet ključnih elementov poslovnega modela: segmente strank, odnose s strankami, poti, ponudbo vrednosti, ključne partnerje, ključne vire, ključne aktivnosti, tokove prihodkov in strukturo stroškov. Pripravili smo tudi načrt promocije na družbenem omrežju Facebook za naslednjih šest mesecev. Določili smo ciljno skupino, proračun in umestitev ter razpored prikazovanja oglasov. Za najobsežnejši del izdelave magistrske naloge se je izkazala izdelava spletne strani. Najprej smo zakupili domeno in gostovanje za eno leto. Spletno stran smo razvili s sistemom za upravljanje vsebin WordPress in namestili različne vtičnike, ki razširjajo njeno funkcionalnost. Učencem smo želeli ponuditi brezplačne kakovostne naloge, saj je kakovostnih spletnih vaj za učenje matematike in angleščine v slovenščini malo ali pa so plačljive. Priprava avtorskih nalog iz angleščine in matematike se je izkazala za zamuden proces, interaktivne kvize iz posameznih snovi pa smo uspešno namestili na spletno stran.
Ključne besede: načrtovanje in razvoj, poslovni model, načrt promocije, izdelava spletne strani, interaktivne naloge
Objavljeno: 05.10.2016; Ogledov: 1628; Prenosov: 340
.pdf Celotno besedilo (2,62 MB)

5.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V SPORTINI BLED D.O.O.
Marijana Krajinović, 2016, diplomsko delo

Opis: Nekoč se je blago na trgovinskih policah prodajalo samo. Izbirali smo kvečjemu le lahko med nekaj izdelki. V današnjem času je konkurenca zelo velika, zato morajo podjetja dosegati konkurenčno prednost. Kupci morajo zaupati izdelkom, izdelki pa morajo biti boljši od povprečja. Potrošnikom oz. kupcem je potrebno prisluhniti in s pomočjo pravih orodij komuniciranja in oglaševanja spoznati njihove želje in potrebe. Podjetje s pospeševanjem prodaje dosežejo hitrejši odziv kupcev za nakup izdelka, s tem se poveča prodaja in s tem tudi dobiček. V prvem delu dela diplomske naloge sem predstavila s čim se podjetje poslužuje pospeševanja prodaje in metode pospeševanja prodaje. V drugem delu diplomske naloge sem predstavila podjetje Sportina Bled d.o.o kako je začelo z razvojem in prodajo artiklov ter njihovo zgodovino samega začetka podjetja. V zadnjem delu diplomske naloge so predstavljeni načini pospeševanja prodaje, ki so usmerjeni tako kot na potrošnike in tudi zaposlene v samem podjetju. Velik poudarek namenja podjetje metodam pospeševanje prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje. Sportina Group ni le zaupanja vreden franšizni zastopnik tujih blagovnih znamk, ki jih prodajajo, temveč v zadnjih letih uspešno uveljavlja lastne razvojne ( multibrand ) prodajne koncepte. Gre za trgovini XYZ (www.xyz-stores.com) in Sportina, ki ju bogati cela paleta edinstvenih prodajnih zamisli
Ključne besede: Tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, promocije
Objavljeno: 21.07.2016; Ogledov: 718; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (805,81 KB)

6.
PROMOCIJA ZDRAVJA NA DELOVNEM MESTU PRI MALIH DELODAJALCIH
Kristina Gorenjak, 2016, magistrsko delo

Opis: V delovnem okolju se še zmeraj ne namenja zadostne pozornosti zdravju in dobremu počutju zaposlenih. Ker zdravja ne gre ločevati na zasebno zdravje in zdravje na delovnem mestu, je še posebej pomembno, da se v delovnem okolju spodbuja dobro zdravje, saj le zdrava delovna sila je kakovostna in je lahko kos globalni konkurenci. Opozoriti velja, da se danes soočamo s staranjem delovne sile. Z leti se zdravje zaposlenih slabša, zato je potrebno ustrezno ukrepati, če želimo, da ostanejo aktivni in produktivni čim dlje v starost. Dandanes je zavedanje o koristnosti varnega in zdravju naklonjenega delovnega okolja v slovenskem prostoru še zmeraj na dokaj nizki ravni. Novi Zakon o varnosti in zdravju pri delu (Uradni list RS št. 43/2011; v nadaljevanju ZVZD-1), ki je v veljavi od decembra 2011, vključuje promocijo zdravja pri delu (v nadaljevanju PZD). Po novem zakonu je delodajalec dolžan načrtovati in izvajati promocijo zdravja, zanjo zagotoviti potrebna sredstva ter določiti način spremljanja njenega izvajanja. Iz našega gledišča je problem v mišljenju delodajalcev, ki novo zahtevo, glede na spoznanja pripravljavcev študije, vidijo kot dodatno obremenitev in strošek. V poglavjih teoretičnega dela magistrskega dela smo opredelili temeljne pojme, predstavili ZVZD-1, opisali proces izvajanja PZD in predstavili nekaj podprogramov s predlogi ukrepov. V praktičnem delu pričujočega dela je opisana študija o promociji zdravja na delovnem mestu pri malih delodajalcih. Pripravljavci študije so ugotavljali kakšno je stanje na področju varnosti in zdravja pri delu pri malih delodajalcih in v kolikšni meri mali delodajalci v praksi načrtujejo, izvajajo in spremljajo PZD. Izsledki raziskave kažejo, da je poznavanje in izvajanje zakonskih zahtev s področja varnosti in zdravja pri delu razmeroma dobro. Podjetja za izvajanje zakonsko predpisanih ukrepov s področja varnosti in zdravja pri delu najemajo predvsem zunanje izvajalce. Izpostaviti velja ugotovitev, da se tako zaposleni kot tudi delodajalci zavedajo, da delo vpliva na zdravje človeka. Ugotovili smo, da precejšen delež t.i. mikro podjetij nima izdelanega načrta promocije zdravja in da precejšen delež sodelujočih ni seznanjen s tem ali ima njihovo podjetje izdelan načrt promocije zdravja. V okviru promocije zdravja podjetja nudijo predvsem športne in tematske aktivnosti. Večina delodajalcev naj bi spremljala izvajanje programov promocije zdravja. Pripravljavci študije so nekajkrat izrazili dvom v pristnost dobljenih rezultatov, saj delodajalci običajno ne želijo priznati, da zakonskih predpisov ne izpolnjujejo, zaradi strahu pred sankcijami s strani pristojnega inšpektorata. Menimo, da je potrebna sprememba miselnosti, in sicer delodajalci morajo v izvajanju PZD videti korist, ne pa dodatno obremenitev in strošek.
Ključne besede: zdravje, promocija zdravja pri delu, Zakon o varnosti in zdravju pri delu, izvajanje promocije zdravja pri delu, ukrepi promocije zdravja pri delu
Objavljeno: 16.06.2016; Ogledov: 794; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

7.
Projekt Genesis
Bogdan Dugonik, 2010, raziskovalni ali dokumentarni film, zvočna ali video publikacija

Opis: Film GENESIS govori o raziskovalnem projektu razvoja interaktivne multimedijske platforme GENESIS, ki ga študentjev v sodelovanju z raziskovalci, asistenti in profesorji inštituta IETK razvijajo v okviru svojega raziskovalnega in tudi rednega pedagoškega procesa. Projekt se nenehno nadgrajuje in pokriva nova zmeraj področja področja iz elektronike, telekomunikacij in multimedij.
Ključne besede: promocije, UM FERI, inštitut IETK
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 956; Prenosov: 18
URL Povezava na celotno besedilo

8.
Faculty of electrical engineering and computer science
Bogdan Dugonik, 2010, raziskovalni ali dokumentarni film, zvočna ali video publikacija

Opis: Promocijski film namenjen je namenjen prikazu raziskovalnih možnosti in pedagoškega dela na inštitutu IETK in fakultete FERI.
Ključne besede: promocije, UM FERI, inštitut IETK
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 896; Prenosov: 34
URL Povezava na celotno besedilo

9.
KOMPETENCE ZAPOSLENIH V GLASBENIH ZALOŽBAH V SLOVENIJI
Črtomir Potočnik, 2013, diplomsko delo

Opis: Glasbena industrija predstavlja eno najbolj negotovih in kompetitivnih tržišč. Uspeh je nagrada za najbolj inovativne, delavne in pragmatične posameznike ter organizacije. Trg je kompleksno sestavljen iz prepleta več različnih glasbenih industrij, ki so medsebojno soodvisne, a vendar tako raznolike, da govorimo o ločenih entitetah. V diplomskem delu je predstavljenih nekaj najpomembnejših glasbenih industrij, kot so: proizvajalci fonogramov, založništvo in deloma industrija žive glasbe. Prav slednja predstavlja najpomembnejši vir prihodka sodobnih glasbenikov, zato smo izbrali dva izmed ključnih poklicev, ki omogočajo realizacijo koncertov - organizatorja koncertov in koncertne promocije ter agenta za booking - in zanju izdelali kompetenčni model. S tem smo želeli v organizacijskem smislu spodbuditi razvoj slovenske glasbene industrije, ki zaradi majhnosti in zaprtosti ne dosega standardov mednarodnega trga. Za oblikovanje kompetenčnih modelov smo uporabili kvalitativne metode raziskovanja, kot poglavitno orodje pa smo izbrali intervju.
Ključne besede: glasbena industrija, agent za booking, organizator koncertov in koncertne promocije, proizvajalci fonogramov, kompetence
Objavljeno: 10.12.2013; Ogledov: 1056; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (4,06 MB)

10.
TRŽNE RAZISKAVE ZA POTREBE KOMUNICIRANJA V MARKETINGU
Mojca Florjančič, 2013, magistrsko delo

Opis: Zaradi dejstva, da je vedno težje in dražje poslati želeno sporočilo do ciljne populacije, podjetja iščejo nove načine komunikacije z okoljem. Ravno dogodki ponujajo odgovor na njihove potrebe, saj se prebijejo skozi nasičenost oglasov, oblikujejo odnose s kupci, izdelku dajejo osebnost, kar ga loči od ostalih ter omogočajo veliko pozitivne publicitete v medijih. S tempom življenja, ki ga živimo, so nemalokrat povezane tudi slabe prehranjevalne navade. Pogosto tako pojemo hitro pripravljen in prehransko precej reven obrok. Žal se premalo potrudimo, da bi bila naša prehrana pestra in polna sezonske zelenjave in sadja. Prav tako smo premalo pozorni na kakovost svežih pridelkov, ki jih uživamo. Sadje in zelenjava sta zelo pomembna v naši prehrani, saj sta bogata z vitamini, minerali, vlakninami in drugimi hranilnimi snovmi. Če pa kakovost zelenjave in sadja ni ustrezna, tudi teh hranilnih vrednosti zaužijemo malo. To je priložnost za promocijo in informiranje o zelenjavi in sadju višje kakovosti, iz integrirane pridelave, ki je pridelana na domači zemlji pod nadzorom in omejeno rabo škropiv. Cilj organiziranja, sodelovanja na javnih prireditvah in priprave dogodkov, otroških delavnic in drugih promocijskih dogodkov je predvsem približati shemo kakovosti vsem ciljnim javnostim. Dogodki so zelo pomembna aktivnost, saj zagotavljajo direkten kontakt z izbranimi ciljnimi javnostmi. Z dogodki se ustvarjajo novice in priložnosti za vključitev medijske podpore, kar je ključnega pomena za dvig prepoznavnosti in ustvarjanje povpraševanja po shemi kakovosti. Dogodek je orodje, ki nam omogoča neposreden stik s kupci oz. udeleženci, ponuja možnost dvosmerne komunikacije, povečuje prepoznavnost in pozitivno vpliva na ugled podjetja. Izdelku daje osebnost in ga približa ciljnim kupcem, diferencira ga od drugih in mu poleg vsega nudi še pozitivno publiciteto v medijih. Promocija je eden izmed načinov pospeševanja prodaje, ki ga uporabljajo v večini podjetij doma in v tujini. Konkurenca za promocijo uporablja različne promocijske materiale, letake, prospekte, brošure. Ti so različne velikosti, vsebine in barve, a imajo isti namen - pospešiti prodajo. Pri pregledu promocijskega materiala konkurentov na temo zelenjave in sadja smo ugotovili, da so promocijski materiali oblikovani sodobno, so poučni in vsekakor dobro orodje za pospeševanje prodaje in predstavljanje na dogodkih.
Ključne besede: Komuniciranje, dogodki, promocije, integrirana pridelava
Objavljeno: 06.09.2013; Ogledov: 1192; Prenosov: 194
.pdf Celotno besedilo (3,97 MB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici